گوشی هواوی Y8s حافظه 64 گیگابایت

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: موبایل و تبلت

بدنه : جلو شیشه، پشت پلاستیک، ضخامت 8.1mm، اندازه : 77.1 × 162.4 mm، وزن 180 گرم

صفحه نمایش : 6.5 اینچ، صفحه لمسی خازنی IPS LCD، رزولوشن 2340 × 1080 پیکسل، نسبت تصویر 19.5:9

دوربین عقب : دوربین 2 گانه، دوربین اصلی 48 مگاپیکسل، دیافراگم 1.8/f، دوربین عمق 2 ماپیکسل، دیافراگم 2.4/f

دوربین جلو : دوربین 2 گانه، دوربین اصلی 8 مگاپیکسل، دیافراگم 2.0/f، دوربین عمق 2 مگاپیکسل، دیافراگم 2.4/f

فضای رم : 4 گیگابایت

پردازنده : هشت هسته ای

باتری : 4000 میلی آمپر

سنسورها : حسگر اثرانگشت، شتاب سنج، حسگر مجاورت، قطب نما

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

مشخصات گوشی هواوی Y8s 

گوشی هواوی Y8s از سری محصولات جدید کمپانی هواوی و یک گوشی میانرده می باشد که با صفحه نمایش 6.5 اینچ و بدنه ای پلاستیکی و دوربین اصلی دوگانه تولید و عرضه می شود. جنس بدنه این گوشی از پلاستیک است که با پوشش چند لایه ای نانو تزئین شده و جلوه زیبایی به گوشی بخشیده است. Y8s با وزن 180 گرم و ضخامت 8.1 میلی متر طراحی شده که یک گوشی نسبتا سبک و خوش دست می باشد و به آسانی در دستان شما جای می گیرد و کارکرد آسانی دارد. این گوشی همچنین به باتری 4000 میلی آمپری و پردازنده Cortex-A73 مجهز است که امکان استفاده طولانی مدت را برای شما فراهم می کند و می توانید به مدت طولانی، وقت خود را با گوشی سپری کنید. دوربین عقب گوشی به صورت دوتایی طراحی شده و با پشتیبانی از هوش مصنوعی تصاویری با کیفیت را برای شما به ثبت می رساند. دوربین سلفی نیز از دو لنز مجزا تشکیل شده و امکان گرفتن سلفی های پرتره حرفه ای را برای شما فراهم می کند.

مشخصات گوشی هواوی Y8s

صفحه نمایش گوشی هواوی Y8s

گوشی هواوی Y8s از یک نمایشگر 6.5 اینچ با نسبت به بدنه 82.8% بهره برده که نمایشی تمام صفحه و Full View را ارائه می دهد. نوع صفحه نمایش این گوشی IPS LCD است که رزولوشن آن برابر 2340 × 1080 پیکسل می باشد و محتوا را با کیفیت +FHD به نمایش می گذارد. نوع نمایشگر و اندازه مناسب آن نمایشی ایده ال و مناسب را برای تماشای فیلم ، عکس و بازی را برای شما ایجاد می کند. همچنین این گوشی با وضوح بالایی که دارد حتی در زیر نور و در فضای بیرون نیز محتوا را با وضوح و کیفیت عالی به نمایش می گذارد.

صفحه نمایش گوشی هواوی Y8s

طراحی زیبای بدنه هواوی Y8s

هواوی در طراحی بدنه این گوشی ابتکار به خرج داده و با ترکیب طراحی کلاسیک و فناوری نانو یک اثر هنری زیبا خلق کرده است. بدنه گوشی از جنس پلاستیک ساخته شده و قسمت پشتی آن با یک پوشش نانو چند لایه ای پوشانده شده که سطح صافی را ایجاد کرده و جلوه های زیبا و بی نظیری از نور و سایه را در رنگهای مختلف در زیر نور منعکس می کند. 

طراحی زیبای بدنه هواوی Y8s

دوربین گوشی Huawei Y8s

دوربین پشتی گوشی هواوی Y8s به صورت دوگانه طراحی شده و دارای دو لنز مجزا می باشد که با بهره گیری از هوش مصنوعی و پشتیبانی از جلوه های مختلف عکاسی امکان گرفتن عکسهایی با وضوح و کیفیت بالا و با جزئیات بیشتر را برای شما فراهم می کند. دوربین دوگانه متشکل از یک لنز 48 مگاپیکسلی برای عکاسی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است که با استفاده از آن می توانید عکسهایی حرفه ای با جلوه های بوکه و پرتره برای خود به ثبت برسانید. 

پشتیبانی از حالت شب

دوربین اصلی گوشی موبایل هواوی وای 8 اس از عکاسی در حالت شب نیز پشتیبانی می کند و به لطف بهره گیری از حسگر نور و همچنین الگوریتم هوش مصنوعی حتی در تاریکی شب نیز امکان عکاسی به صورت واضح را برای شما فراهم می کند. با استفاده از ویژگی حالت شب در این گوشی به راحتی می توانید همه چیز رو با جزئیات بیشتر و بسیار واضح ضبط کرده و لحظاتی به یادماندنی برای خود ثبت کنید.

پشتیبانی از حالت شب

پشتیبانی از حالت شب

دوربین های سلفی دوگانه AI

دوربین سلفی این گوشی نیز همانند دوربین عقب دوربینی دوتایی است و از دو لنز مجزا تشکیل شده که شامل یک دوربین برای عکاسی با رزولوشن 8 مگاپیکسل و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی می باشد. دوربین دوگانه جلو گوشی با بهره گیری از هوش مصنوعی امکان گرفتن سلفی هایی زیبا و با اثر بوکه را برای شما فراهم می کند و می توانید سلفی های زیبایی را به صورت تکی و یا گروهی به ثبت برسانید. 

دوربین های سلفی دوگانه AI

عملکرد بازی پیشرفته با پردازنده قدرتمند Kirin 710

وای 8 اس به تراشه Kirin 710 مجهز است که یک پردازنده 8 هسته ای قدرتمند با عملکرد فوق العاده می باشد و به طور چشم گیری عملیات پردازش و اجرای برنامه ها را تسریع کرده. همچنین نسل جدید GPU Turbo در این گوشی نیز عملکرد CPU و پردازنده گرافیکی را بهبود می بخشد و همچنین پردازش گرافیکی را سریع تر می کند. عملکرد بالای پردازنده و GPU امکان اجرای روان بازی های گرافیکی و سنگین را برای شما فراهم می کند. 

عملکرد بازی پیشرفته با پردازنده قدرتمند Kirin 710

باتری گوشی هواوی وای 8 اس

باتری به کار رفته در این گوشی یک باتری لیتیومی و غیر قابل تعویض است که ظرفیت آن 4000 میلی آمپر می باشد و از شارژ 10 وات پشتیبانی می کند. Y8s به یک باتری قدرتمند و بادوام مجهز است که امکان استفاده طولانی مدت را برای شما فراهم می کند که با یک بار شارژ می توانید به صورت متوالی و پیوسته تا 50 ساعت به مکالمه تلفنی بپردازید و یا 42 ساعت به موسیقی گوش کنید همچنین مدت زمان تماشای فیلم 7.6 ساعت است. با وجود چنین باتری قدرتمند و بادوامی می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی به سفر های کاری و یا تفریحی بپردازید و از امکانات گوشی خود بهره مند شوید.

باتری گوشی هواوی وای 8 اس

فضای ذخیره سازی بیشتر

گوشی هواوی Y8s با 64 گیگابایت حافظه داخلی فضای زیادی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید فایلهای خود را در آن ذخیره کنید. همچنین از حافظه خارجی نیز پشتیانی می کند که در صورت نیاز می توانید از یک حافظه SD استفاده کنید و حافظه داخلی گوشی خود را حداکثر تا 512 گیگابایت ارتقاء دهید و فضای بیشتری را برای ذخیره فایلهای خود داشته باشید.

فضای ذخیره سازی بیشتر

طراحی بدنه

ابعاد : 8.1 × 77.1 × 162.4 میلی آمپر
ساختار بدنه : جلو شیشه، پشت پلاستیک
وزن : 180 گرم

صفحه نمایش

نوع صفحه نمایش : IPS LCD
اندازه صفحه نمایش : 6.5 اینچ
رزولوشن : 2340 × 1080
نسبت تصویر : 19.5:9

پردازنده

پردازنده : Octa-core (4x2.2 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53)
پردازنده گرافیکی : Mali-G51 MP4
سرعت پردازنده : 2.2 گیگاهرتز

حافظه

حافظه داخلی : 64 گیگابایت
فضای رم : 4 گیگابایت
پشتیبانی حافظه خارجی :

دوربین

دوربین : دوربین دوگانه
رزولوشن دوربین عقب : 48، 2 مگاپیکسل
فوکوس اتوماتیک (دوربین-عقب) :
لرزش گیر OIS (دوربین-عقب) :
فلش دوربین عقب :
قابلیت های دوربین عقب : LED flash, HDR, panorama
فیلمبرداری : 1080p@30fps
رزولوشن دوربین جلو : 8 و 2 مگاپیکسل
قابلیت های دوربین جلو : HDR

صدا

بلندگو :
3.5mm jack :

باتری

حجم باتری : 4000 میلی آمپر

ارتباطات

شبکه های ارتباطی : GSM / HSPA / LTE
تعداد ورودی سیم کارت : تک سیم یا دو سیم
اندازه سیم کارت : نانو
Wifi :
وای فای مستقیم :
بلوتوث :
نسخه بلوتوث : 4.2
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
USB :
نسخه USB : microUSB 2.0

سایر مشخصات

FM :
GPS :
رنگ بندی : سبز، مشکی
سنسور : حسگر اثرانگشت، شتاب سنج، حسگر مجاورت، قطب نما
فرمت های قابل پخش فایل صوتی : mp3, mp4, 3gp, ogg, amr, aac, flac, wav, midi
فرمت ها قابل پخش فیلم : 3gp, mp4

اقلام همراه

دفترچه راهنما :
شارژر :
هندزفری :
کابل USB :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
گوشی هواوی Y8s حافظه 64 گیگابایت در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
گوشی هواوی Y8s حافظه 64 گیگابایت

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش