گزینه‌ های خرید
دسته بندی
قيمت
حافظه داخلی
رجیستر
  1. رجیستر شده 73 موارد
  2. بدون رجیستر 15 موارد
مشاهده به عنوان مشبک لیست

موارد 1-28 از 403

صفحه‌ی
در صفحه
  1. 3110

    12

    128

    6.1

  2. 2815

    12

    128

    6.1

  3. 3279

    12

    128

    6.1

  4. 3349

    48

    128

    6.1

  5. 3349

    48

    256

    6.1

  6. گوشی سامسونگ Galaxy Note 8 حافظه 64 گیگابایت
    در انبار موجود نیست
  7. گوشی سامسونگ Galaxy A50 حافظه 64 گیگابایت
    در انبار موجود نیست
  8. گوشی سامسونگ Galaxy A10
    در انبار موجود نیست
  9. گوشی آیفون X حافظه 64 گیگابایت (استوک)
    در انبار موجود نیست
  10. گوشی سامسونگ Galaxy A6 حافظه 32 گیگابایت
    0 تومان
    در انبار موجود نیست
مشاهده به عنوان مشبک لیست

موارد 1-28 از 403

صفحه‌ی
در صفحه

قیمت روز گوشی

امروزه دنیای گوشی به یکی از پرفروش ترین صنعت های دنیا تبدیل شده است که متاقضیان آن نسبت به سایر زمینه ها اختلاف چشمیگری را دارد. پر کاربرد بودن گوشی، یکی از مهم ترین دلایل برای محبوبیت می باشد که توانسته این تعداد چشمگیر متقاضی را به خود جلب کند. تعداد فروش سالانه بیش از 600 میلیون دستگاه گوشی در سراسر جهان، یک آمار شگفت انگیز در ثبت فروش گوشی به شمار می رود. گسترده بودن صنعت گوشی باعث شده تا برندهای مختلف و باکیفیتی در آن فعالیت کنند و مدل های متنوعی برای انتخاب کاربران وجود داشته باشند. رنج قیمت گوشی نیز یکی از مهم ترین مؤلفه های خرید گوشی است که رابطه مستقیم با این موضوع دارد و البته مدل و سطح هوشمندی گوشی از دلایل بسیار مهم برای تعیین قیمت موبایل به شمار می رود.

انواع گوشی ها

گوشی ها را می توان به سه نوع پایین رده، میان رده و بالارده تقسیم کرد که نقش پر رنگ برندهای نظیر سامسونگ، شیائومی و هواوی در این سه بخش بسیار محسوس است. این برندها به دلیل عرضه گوشی با قیمت های مناسب و باکیفیت، مورد استقبال پر شور مخاطبان و کاربران قرار گرفته اند و توانسته اند هر ساله در بین سه برند پر فروش گوشی قرار بگیرند. شرکت هایی همچون اپل و موتورولا نیز با فعالیت در ساخت گوشی های بالارده و کم و بیش میان رده نیز توانسته اند تا برای خود در عرصه گوشی جایگاه ویژه ای کسب کنند.

قیمت موبایل

با توجه به تنوع بسیار بالای مدل ها و برندهای گوشی، همواره انتخاب و خرید در زمینه گوشی برای مخاطبان به نسبت سایر زمینه ها آسان تر بنظر می رسد چرا که با هر بودجه ای می توان در دنیای گوشی اقدام به خرید کرد. البته قیمت موبایل به تناوب مدل ها و برندها متفاوت از هم بوده و این امر بستگی به انتخاب مدل و سطح هوشمندی آن دارد. اگر به دنبال خرید گوشی پایین رده و میان رده هستید پیشنهاد می شود که از بین برندهای:

اقدام به خرید کنید. در صورتی که بودجه بالایی را برای خرید گوشی در نظر دارید می توانید از بین مدل های پرچم دار سامسونگ، آیفون، هواوی و شیائومی اقدام به خرید کنید.

خرید و قیمت گوشی در آترین کالا

در فروشگاه اینترنتی آترین کالا شما می توانید ویترینی از گوشی های مختلف جهانی را مشاهده کنید که از سوی برندهای معتبر جهانی تولید و عرضه بازار شده اند. در آترین کالا قیمت گوشی و قیمت موبایل متعارف و پایین تر از سایر فروشگاه های اینترنتی قرار داده می شوند که مخاطبان می توانند با اطمینان خاطر بیشتری برای خرید موبایل مد نظر خود اقدام کنند.

مشاهده بیشتر