بهترین ساعت هوشمند

زمان مطالعه مطلب: 7 دقیقه

این روزها ساعت های هوشمند چیزی فراتر از نشان دادن زمان، تماس و یا پیام را در اختیار شما قرار می دهند. بهترین ساعت هوشمند موجود در بازار دارای امکاناتی نظیر ردیاب تناسب اندام، کیف پول دیجیتال، قابلیت تماس تلفنی، برنامه های سلامت و همچنین پخش موسیقی و مواردی از این قبیل است. انواع ساعت هوشمند با امکانات متفاوت در بازار موجود است که همین موضوع نیز باعث می شود تا کاربر در هنگام خرید ساعت هوشمند دچار سردرگمی شود.

بنابراین قصد داریم تا مقاله ای در این بابت ارائه دهیم و در آن 11 تا از بهترین ساعت هوشمند با کارکردهای متفاوت را به شما معرفی کنیم. پس اگر شما نیز قصد خرید ساعت هوشمند را دارید و می خواهید بهترین ساعت هوشمند موجود در بازار متناسب با نوع استفاده و بودجه خود تهیه کنید تا آخر این مقاله همراه ما بمانید.

بهترین ساعت هوشمند

1- اپل واچ سری 7، بهترین ساعت هوشمند 2022

بهترین ساعت هوشمند 2022

ساعت هوشمند Apple Watch S7 در سال 2021 معرفی و در دو سایز 41 و 44 عرضه شد. این ساعت از همان طراحی و شکل ظاهری سری قبلی برخوردار شده اما نمایشگر آن بزرگ تر و کیفیت نمایش بهتری دارد و همچنین صفحه محافظ نمایشگر نیز نسبت به قبل ضخیم تر شده است. اپل واچ سری 7 در حال حاضر جدیدترین و پیشرفته ترین ساعت هوشمند این شرکت است که از قابلیت های هوشمندی از جمله ارتفاع سنج همیشه روشن و نظارت بر اکسیژن خون برخوردار است.

فرم صفحه مستطیل
نوع کاربری ورزشی، روزمره
سایز 41 و 45 میلی متر
نوع اتصال بلوتوث
قابلیت ضد آب دارد
سیستم عامل WatchOS 8.0

2- Apple Watch SE، بهترین اسمارت واچ اپل با قیمت مناسب

بهترین اسمارت واچ اپل با قیمت مناسب

اگر از کاربران آیفون هستید و می خواهید برای خرید ساعت هوشمند اپل کمتر هزینه کنید، اپل واچ سری 6 پیشنهاد ما به شما است. اما اگر قصد دارید تا همچنان هزینه را کمتر کنید، در این صورت خرید مدل میانرده اپل واچ یعنی Apple Watch SE می تواند انتخاب بهتری برای شما باشد که با قیمت کمتری می توانید آن را بخرید.

فرم صفحه مستطیل
نوع کاربری ورزشی، روزمره
سایز 40 و 44 میلی متر
نوع اتصال بلوتوث
قابلیت ضد آب دارد
سیستم عامل WatchOS 7.0

3- Oppo Watch؛ بهترین ساعت هوشمند مشابه اپل واچ

بهترین ساعت هوشمند مشابه اپل واچ

اپل واچ از گجت های محبوب و پر طرفدار در میان کاربران آیفون است. اما مشکل اینجا است که اسمارت واچ اپل تنها بر روی گوشی آیفون بهترین کارکرد را دارد و نمی توان از برخی قابلیت های آن بر روی گوش های اندروید بهره مند شد. ساعت هوشمند Oppo Watch دارای طراحی کاملا مشابه به apple watch است، بنابراین می تواند انتخاب مناسبی برای کسانی باشد که قصد خرید اپل واچ را دارند و می خواهند هزینه بسیاری کمتری را بپردازند. ساعت هوشمند Oppo Watch به تراشه ای قدرتمند مجهز شده و دارای قابلیت های ویژه ای نظیر ضد آب بودن، برنامه های سلامت و همچنین ردیابی هوشمند است.

فرم صفحه مستطیل
نوع کاربری ورزشی، روزمره
سایز 41 و 46 میلی متر
نوع اتصال بلوتوث
قابلیت ضد آب دارد
سیستم عامل ColorOS Watch OS

 

4- TicWatch Pro 3 GPS؛ بهترین ساعت هوشمند از نظر باتری

TicWatch Pro 3 GPS؛ بهترین ساعت هوشمند از نظر باتری

ظرفیت باتری و میزان شارژدهی جزو مهم ترین بحث ها در ساعت هوشمند است. در میان تمامی اسمارت واچ های موجود در بازار TicWatch Pro 3 GPS از برند mobvoi رتبه نخست را در بهترین ساعت هوشمند از نظر باتری را به خود اختصاص داده است که دارای یک باتری بزرگ 577 میلی آمپر است و قابلیت شارژدهی در حالت هوشمند تا 72 ساعت و در حالت صرفه جویی تا 45 روز را دارد.

فرم صفحه دایره ای
نوع کاربری رسمی، ورزشی و روزمره
سایز 38 و 42 میلی متر
نوع اتصال بلوتوث
قابلیت ضد آب دارد
سیستم عامل iOS

 

5- اسمارت واچ mw01؛ بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور

اسمارت واچ mw01؛ بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور

ساعت های هوشمند هر روز در حال پیشرفت هستند و بنا به نیاز کاربران قابلیت های جدیدی به آنها اضافه می شود. قابلیت نصب سیم کارت نیز از جمله این ویژگی ها است که برند مودیو با ارائه ساعت هوشمند mw01 این امکان را فراهم کرده تا از ساعت برای تماس های تلفنی استفاده کنید. mw01 علاوه بر بهره گیری از قابلیت هایی همچون نمایش زمان، ردیابی فعالیت های ورزشی و مواردی از این قبیل، از قابلیت مکالمه بدون نیاز به گوشی موبایل نیز پشتیبانی می کند که در حال حاضر به عنوان بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور شناخته می شود.

فرم صفحه مستطیل
نوع کاربری ورزشی و روزمره
سایز 42 میلی متر
نوع اتصال بلوتوث
قابلیت ضد آب دارد
سیستم عامل WatchOS

 

6- GT 2e، بهترین ساعت هوشمند ارزان

GT 2e، بهترین ساعت هوشمند ارزان

ساعت هوشمند از گجت های پرطرفدار در میان کاربران است که همین موضوع نیز باعث شده تا برندهای زیادی در این زمینه فعالیت داشته باشند. در این میان برندهایی همچون هواوی با عرضه ساعت هوشمند قیمت مناسب بستری برای کاربران ایجاد کرده تا به آسانی بتوانند به قابلیت های هوشمند و کاربردی در اسمارت واچ دسترسی داشته باشند. ساعت هوشمند GT 2e با قیمت زیر 5 میلیون از مدل های این برند چینی است که با توجه به قیمت مناسبی که دارد می توان آن را به عنوان بهترین اسمارت واچ هوشمند هواوی با قیمت مناسب معرفی کرد.

فرم صفحه دایره ای
نوع کاربری ورزشی، روزمره
سایز 46 میلی متر
نوع اتصال بلوتوث
قابلیت ضد آب دارد
سیستم عامل Android 4.4، iOS 9.0

 

7- OEM G90، بهترین ساعت هوشمند کودک با قابلیت ردیابی

بهترین ساعت هوشمند کودک با قابلیت ردیابی

ساعت هوشمند OEM G90 بهترین اسمارت واچ طرح ردیاب کودک است که از تکنولوژی های مهمی همچون WIFI – LBS و GPS پشتیبانی می کند. این ساعت علاوه بر قابلیت ردیابی امکان برقرای تماس را نیز فراهم می کند و والدین می توانند با ردیابی و یا تماس با آن از موقعیت کودک خود باخبر شوند.

فرم صفحه مستطیل
نوع کاربری ورزشی، روزمره
سایز 60 میلی متر
نوع اتصال WIFI
قابلیت ضد آب دارد
سیستم عامل Android ، iOS

 

8- GALAXY SM-R810؛ بهترین ساعت هوشمند زنانه

بهترین ساعت هوشمند زنانه

بیشتر برندهای مطرح تولید کننده ساعت هوشمند مدل هایی مناسب برای زنان و مردان را طراحی می کنند. اما در این میان برخی از برندها مدل هایی با عنوان ساعت هوشمند زنانه که دارای طراحی و رنگ خاصی است را تولید می کنند و ساعت هوشمند گلکسی SM-R810 جزو بهترین های این سری به شمار می رود. البته اگر دوست ندارید زیاد هزینه کنید می توانید برندهای چینی را انتخاب کنید، به عنوان مثال بهترین ساعت هوشمند شیائومی که از نظر قیمت ارزان تر است را انتخاب و با هزینه کمتری تهیه کنید.

فرم صفحه دایره ای
نوع کاربری ورزشی، روزمره
سایز 42 میلی متر
نوع اتصال WIFI و بلوتوث
قابلیت ضد آب دارد
سیستم عامل Tizen

 

9- T-Rex، بهترین ساعت هوشمند تا سه میلیون

بهترین ساعت هوشمند تا سه میلیون

Amazfit از جمله برندهایی است که به صورت گسترده به تولید و طراحی ساعت هوشمند و مچ بندهای هوشمند می پردازد. این شرکت چینی محصولاتی با قیمت ارزان و با طراحی منحصر به فرد ارائه می دهد که همین موضوع نیز موجب معروفیت بیشتر آن شده است. از جمله محصولاتی که قصد داریم در اینجا معرفی کنیم ساعت هوشمند T-Rex است که با نوع کاربری ورزشی و روزمره و طراحی صفحه گرد طراحی شده و از جمله مدل های ارزان قیمت این برند چینی به شمار می روند.

فرم صفحه دایره ای
نوع کاربری ورزشی، روزمره
سایز  47.7 میلی متر
نوع اتصال  بلوتوث
قابلیت ضد آب دارد
سیستم عامل Android

 

10- Amazfit Neo؛ بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون

Amazfit Neo؛ بهترین ساعت هوشمند تا یک میلیون

شاید دوست داشته باشید که یک ساعت هوشمند داشته باشید و در عین حال نیز کمترین هزینه را بابت خرید آن بپردازید. با مشاهده قیمت ساعت های هوشمند موجود در بازار خواهید دید که برند Amazfit ارزان ترین ساعت ها را عرضه می کند و حتی با بودجه زیر یک میلیون نیز می توانید یک ساعت هوشمند مناسب را تهیه کنید. ساعت هوشمند امیزفیت Neo در این مورد بهترین انتخاب برای شما است که با نوع کاربری ورزشی و روزمره برای خانم ها و آقایان طراحی و تولید می شود.

فرم صفحه مربع
نوع کاربری ورزشی، روزمره
سایز  40.3 میلی متر
نوع اتصال  بلوتوث
قابلیت ضد آب دارد
سیستم عامل Android, IOS

 

11- Withings ScanWatch؛ بهترین ساعت هوشمند هیبرید

Withings ScanWatch؛ بهترین ساعت هوشمند هیبرید

هیبرید به معنای استفاده از دو تکنولوژی در یک محصول است. در مورد ساعت نیز به ساعت هایی که دارای ظاهری کلاسیک با عقربه های مکانیکی است و در کنار آن نیز از امکانات هوشمندی همچون GPS، اتصال بی سیم، ردیابی برنامه های ورزشی و حتی برنامه های سلامت نیز پشتیبانی می کنند. در میان تمامی مدل های مختلف ساعت هیبرید موجود در بازار Withings ScanWatch بهترین ساعت هوشمند هیبرید است که شما می توانید آن را بخرید. این ساعت با ظاهری جذاب و شیک در سایز 38 میلی متر طراحی شده و از یک باتری بزرگ با شارژدهی بالا نیز بهره می برد.

فرم صفحه دایره ای
نوع کاربری  رسمی، ورزشی و روزمره
سایز 38 و 42 میلی متر
نوع اتصال  بلوتوث
قابلیت ضد آب دارد
سیستم عامل Android, IOS

 

بهترین ساعت اسمارت واچ کدام است؟

در این مقاله 11 تا از بهترین ساعت هوشمند با کارکردهای متفاوت را معرفی کردیم و در مورد هرکدام توضیحات لازم را ارائه دادیم. در واقع خرید بهترین ساعت هوشمند به خود کاربر بستگی دارد، به این منظور که نوع استفاده کاربر تشخیص می دهد که چه محصولی با چه مشخصاتی مورد نیاز آن است و همچنین با در نظر گرفتن بودجه خود به راحتی می تواند در تهیه محصول بهترین تصمیم را بگیرد. در آخر نیز با توجه به اینکه در اواخر امسال مدل های جدیدتری نظیر اپل واچ سری 8 قرار است معرفی شود که کاربر می تواند انتخاب بهتری داشته باشد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

1 دیدگاه در “بهترین ساعت هوشمند

ادمین گرامی میشه یکی از بهترین مدلای GLAXY رو بهم معرفی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *