بهترین لپ تاپ اچ پی 2023

زمان مطالعه مطلب: 8 دقیقه

HP از بزرگ ترین شرکت های فناوری در آمریکا و بزرگ ترین تولید کننده لپ تاپ و چاپگر در جهان است. این شرکت تا به امروز مدل های بی شماری از لپ تاپ در سری های مختلف و با طراحی های متفاوتی را تولید کرده است که برخی از آنها مورد علاقه ما هستند، اما با وجود مدل های زیاد در این میان ممکن است انتخاب بهترین لپ تاپ اچ پی کمی دشوار به نظر برسد. بهترین لپ تاپ های اچ پی شامل برخی از مدل های برتر موجود در بازار است که می تواند بهترین لپ تاپ گیمینگ و یا بهترین لپ تاپ HP برای کارهای گرافیکی، رندرینگ و یا معماری باشد. در واقع هدف کاربر، نوع استفاده آن از لپ تاپ و بودجه تعیین می کند که کدام یک از مدل ها بهترین کارایی را دارند و می توانند انتخاب مناسبی برای کاربر باشند، به این منظور که هدف یک گیمر برای خرید لپ تاپ با تولید کنندگان محتوای دیجیتال، طراحان و یا کاربران معمولی متفاوت است.

خوشبختانه اچ پی برای هر نوع استفاده ای سری خاصی را معرفی کرده است که تا حدودی به انتخاب کاربر کمک می کند اما گستردگی در مدل و قیمت لپ تاپ ممکن است باز هم سردرگمی ایجاد کند. اما نگران نباشید ما در ادامه این مقاله 8 تا از بهترین لپ تاپ های اچ پی موجود در بازار که دارای بالاترین مشخصات و کارایی هستند را معرفی کرده و در مورد قابلیت هایی که موجب برتری آنها شده توضیح خواهیم داد.

بهترین لپ تاپ اچ پی

Spectre 15 X360، بهترین لپ تاپ اچ پی 2022

Spectre 15 X360، بهترین لپ تاپ اچ پی 2022

لپ تاپ Spectre 15 X360 نوت بوکی با سخت افزاری قدرتمند، صفحه نمایش با کیفیت بالا و طراحی ظریف و سبک است. این لپ تاپ به پردازنده Core i7-1165G7 اینتل مجهز شده که از سریع ترین پردازنده های موجود در نوت بوک های امروزی است که می توان آن را به عنوان بهترین لپ تاپ اچ پی ۲۰۲۲ نام برد.  این مدل همچنین از گرافیک Intel iris XE بهره می برد و می توانید با حداکثر 32 گیگابایت حافظه رم و 2 ترابایت حافظه SSD پیکربندی کنید، صفحه نمایش این دستگاه با کیفیت تصویر 4K یک نمایش فوق العاده بی نظیر را ارائه می دهد و با بهره گری از سریع ترین پورت های اتصال امکان دسترسی سریع و آسان را برای کاربر فراهم می کند. اگر قصد خرید لپ تاپ hp دارید که از هر نظر برتری داشته باشد، Spectre 15 X360 می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد، البته باید در نظر داشت که گرافیک این لپ تاپ در بازی های سطح ابتدایی بهترین عملکرد را دارد اما توانایی اجرای بازی های سنگین را ندارد. 

  • پردازنده : Core i7-1165G7
  • حافظه رم : 16 و 32 گیگابایت DDR4
  • گرافیک : Intel iris XE
  • حافظه داخلی : حداکثر 2 ترابایت

HP OMEN 17، بهترین لپ تاپ اچ پی گیمینگ

HP OMEN 17، بهترین لپ تاپ اچ پی گیمینگ

اگر از گیمرهای حرفه ای هستید و قصد تهیه یک لپ تاپ گیمینگ را دارید که جدیدترین و بهترین بازی ها را با آن اجرا کنید، HP OMEN 17 بهترین گزینه است. اچ پی آخرین مدل از این لپ تاپ را به پردازنده Core i9-12900HX اینتل، 32 گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی RTX 3080 Ti مجهز کرده است و همچنین 2 ترابایت فضای ذخیره سازی نیز در اختیار شما قرار می دهد. دیگر موردی که باعث شده تا در اینجا OMEN 17 را به عنوان برترین لپ تاپ گیمینگ HP معرفی کنیم، صفحه نمایش 165 هرتزی آن است که با رزولوشن 1440 × 2560 ترکیبی عالی از وضوح و سرعت را ارائه می دهد.

اگه به دنبال لپ تاپ گیمینگ hp هستید، مقاله بهترین لپ تاپ گیمینگ hp را مطالعه کنید.

  • پردازنده : Core i9-12900HX
  • حافظه رم : حداکثر 32 گیگابایت
  • گرافیک : Nvidia RTX 3080 Ti
  • حافظه داخلی : حداکثر 2 ترابایت

HP ENVY 13، بهترین لپ تاپ اچ پی دانشجویی

HP ENVY 13، بهترین لپ تاپ اچ پی دانشجویی

لپ تاپ HP ENVY 13 با صفحه نمایش 13.3 اینچ و طراحی باریک و سبک بهترین گزینه برای دانشجویان و کسانی است که می خواهند یک لپ تاپ با قابلیت حمل آسان و شارژدهی بالا داشته باشند. HP ENVY 13 در دو مدل با پردازنده Core i5 و Core i7 عرضه بازار می شود که می توانید با حافظه رم 16 گیگابایت DDR4 و حداکثر حافظه ذخیره سازی 1 ترابایت پیکربندی کنید. این لپ تاپ از پردازنده گرافیکی Intel iris XE بهره می برد که اجرای بدون نقص بازی های سطح پایین را تضمین می کند و صفحه نمایش لمسی نیز دسترسی آسان و سریع تر را به کاربر می دهد. مدل 2021 این محصول با طراحی جمع و جور، کارایی بالا و همچنین شارژدهی بالایی که دارد همچنان می تواند در میان مدل های مختلف لپ تاپ hp core i5 یک انتخاب عالی با بودجه مناسب برای دانشجویان و دانش آموزان باشد.

  • پردازنده : Core i5-10210U و Core i7-1165G7
  • حافظه رم : 16 گیگابایت
  • گرافیک : Intel iris XE
  • حافظه داخلی : حداکثر 1 ترابایت

HP ZBook Studio G8، مناسب برای طراحی و رندرینگ

HP ZBook Studio G8، مناسب برای طراحی و رندرینگ

در لیست بهترین مدلهای لپ تاپ اچ پی، HP ZBook Studio G8 بهترین گزینه برای رندرینگ و طراحی های سه بعدی است. ZBook Studio G8 یکی از قدرتمندترین لپ تاپ های اچ پی است که به پردازنده گرافیکی Nvidia RTX A4000 و پردازنده اصلی Core i7 11850H مجهز شده که بهترین عملکرد را در رندرینگ و ادیت ویدیویی 4K ارائه می دهد. این محصول نه تنها از نظر سخت افزاری بلکه از نظر طراحی و کانکتورهای اتصال نیز فوق العاده است، بنابراین اگر قصد تهیه بهترین لپ تاپ hp برای طراحی ها و رندرینگ را دارید ما به شما خرید HP ZBook Studio G8 را پیشنهاد می کنیم.

  • پردازنده : Core i7-11850H
  • حافظه رم : 32 گیگابایت
  • گرافیک : Nvidia RTX A4000
  • حافظه داخلی : 1 ترابایت

Pavilion 15، بهترین لپ تاپ اچ پی میانرده

Pavilion 15، بهترین لپ تاپ اچ پی میانرده

سری Pavilion، لپ تاپ های میانرده اچ پی را شامل می شوند که از کیفیت ساخت عالی و سخت افزار قدرتمندی برخوردار هستند. لپ تاپ hp pavilion 15 جدیدترین مدل در این سری است که به سریع ترین پردازنده Core i7 مجهز شده و دارای 16 گیگابایت رم است و از گرافیک Intel iris XE نیز بهره می برد. این لپ تاپ همچنین از یک صفحه نمایش 15.6 اینچ با طراحی تقریبا بدون حاشیه استفاده می کند که نمایش قابل قبولی را به کاربر ارائه می دهد و در قسمت اتصالات نیز همانند سایر مدل های جدید اچ پی از کانکتورهایی پیشرفته و سریع برخوردار است. اما چیزی که در مورد لپ تاپ hp pavilion جای بحث است قیمت مقرون به صرفه آن بوده که در واقع همین موضوع نیز باعث شده تا این مدل در میان کاربران معمولی و حتی گیمرها نیز محبوبیت پیدا کند.

در مقاله بهترین لپ تاپ های میان رده می توانید در میان مدل ها و برندهای متفاوت و با کارکردهای مختلف دست به انتخاب بزنید.

  • پردازنده : Core i7-1260P
  • حافظه رم : 16 گیگابایت
  • گرافیک : Intel iris XE
  • حافظه داخلی : 1 ترابایت

HP ZBook Fury 17 G8، برترین لپ تاپ اچ پی برای گرافیک

HP ZBook Fury 17 G8، برترین لپ تاپ اچ پی برای گرافیک

اچ پی با ارائه سری های مختلف سعی می کند برای هر نوع استفاده ای بهترین لپ تاپ را به کاربر ارائه دهد. این قابلیت باعث می شود تا کاربر بتواند بیشترین بهره وری را از لپ تاپ داشته باشد، به عنوان مثال HP ZBook Fury 17 G8 به سریع ترین پردازنده گرافیکی Nvidia RTX A5000RAM مجهز شده که بهترین عملکرد را در پردازش گرافیکی و رندرینگ ارائه می دهد. این لپ تاپ برای کاربران معمولی بیش از حد قوی بوده اما برای کسانی است که کارهایی مانند رندر کردن انیمیشن های CG انجام می دهند بسیار ایده آل و مناسب است. Zbook Fury 17 G8 به عنوان بهترین لپ تاپ اچ پی برای کارهای گرافیکی در اینجا معرفی می شود اما گرافیک RTX A5000RAM نمی تواند عملکرد قابل قبولی را در گیمینگ ارائه دهد، اگر به دنبال یک مدل مناسب برای بازی هستید سری OMEN انتخاب بهتری است.

مقاله بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی را حتما مطالعه کنید

  • پردازنده : Core i9-11950H
  • حافظه رم : 32 گیگابایت
  • گرافیک : Nvidia RTX A5000RAM
  • حافظه داخلی : 1 ترابایت

HP Envy 17، بهترین لپ تاپ اچ پی 17 اینچ

HP Envy 17، بهترین لپ تاپ اچ پی 17 اینچ

اگر به یک لپ تاپ با صفحه نمایش بزرگ نیاز دارید که عملکرد قابل قبول، طراحی با کیفیت و قیمت مناسبی داشته باشد، HP Envy 17 همان مدل مورد نیاز شما است. آخرین نسخه از Envy 17 با مشخصاتی نزدیک به Spectre x360 16 عرضه شده که پردازنده اصلی آن Core i7-1260P است و می توانید آن را با حداکثر 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی پیکربندی کنید که در کنار صفحه نمایش بزرگ 17 اینچ با وضوح 2160 × 3840 پیکسل بهترین عملکرد و کارایی را برای شما خواهد داشت.

  • پردازنده : Core i7-1260P
  • حافظه رم : 32 گیگابایت
  • گرافیک : MX450 و RTX 2050
  • حافظه داخلی : 1 ترابایت

Spectre 14 X360، لپ تاپ مناسب برنامه نویسی

Spectre 14 X360، لپ تاپ مناسب برنامه نویسی

اگر می خواهید بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی با قیمت مناسب، طراحی با کیفیت بالا و سبک و همچنین نمایشگر واضح داشته باشید، Spectre 14 X360 بهترین انتخاب است. این لپ تاپ به پردازنده Core i7-1165G7 مجهز شده و دارای 16 گیگابایت حافظه رم است و از پردازنده گرافیکی Intel iris XE و 1 ترابایت فضای نگهداری نیز بهره می برد. Spectre 14 X360 به این دلیل به عنوان بهترین لپ تاپ اچ پی موجود در بازار برای برنامه نویسی انتخاب شده که طراحی جمع و جوری دارد و به آسانی می توانید آن را با خود به هر جایی که خواستید حمل کنید. البته برای یک برنامه نویس حرفه ای نمایشگر 16 اینچ پیشنهاد می شود اما از آنجا که Spectre 14 X360 قابلیت حمل آسان تری دارد برای استفاده در بیرون ایده آل تر به نظر می رسد.

  • پردازنده : Core i9-11950H
  • حافظه رم : 32 گیگابایت
  • گرافیک : Nvidia RTX A5000RAM
  • حافظه داخلی : 1 ترابایت

بهترین لپ تاپ های اچ پی کدامند؟

شرکت اچ پی سری های مختلفی از لپ تاپ با طراحی و مشخصات متفاوت را تولید می کند که هر کدام نوع کاربرد خاص خود را دارند. هر سری دارای مشخصات و امکانات خاصی هستند که این ویژگی به شما در انتخاب بهترین لپ تاپ کمک بیشتری می کند و می توانید با توجه به نوع استفاده و کارکرد خود نسبت به تهیه آن اقدام کنید. به عنوان مثال اگر گیمر حرفه ای هستید، سری omen انتخاب بهتری است اما اگر بخواهید بهترین عملکرد را در گرافیک و طراحی های سه بعدی داشته باشید باید سری Zbook را مدنظر داشته باشید. در این مقاله 8 تا از بهترین مدل لب تاب اچ پی در سری های مختلف را معرفی کرده ایم که شامل بهترین لپ تاپ اچ پی اولترابوک، گیمینگ، نوت بوک و مدل هایی مناسب برنامه نویسی و دانشجویان است، برای مشاهده مدل های بیشتر لپ تاپ اچ پی می توانید به فروشگاه اینترنتی آترین کالا مراجعه کنید که انواع مدل ها، با کمترین قیمت عرضه می شود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *