برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

سیستم صوتی خانگی پاناسونیک SC-TMAX20

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

ورودی و خروجی : USB- AUX- CD- DVD

توان خروجی : 300 وات

قابلیت پخش : MP3

حالت کارائوکه : دارد

اتصال بی سیم بلوتوث : دارد

تعداد بلندگو: 1

کشور ساخت : ژاپن

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

مشخصات و قیمت سیستم صوتی پاناسونیک TMAX20

پاناسونیک جزو شرکت هایی است که در حوزه های مختلف محصولات متنوع و با کیفیتی را در دسترس مخاطبان خود قرار می دهد. سیستم صوتی SC-TMAX20 یکی از محصولات منحصر به فرد پاناسونیک می باشد که این شرکت در چند سال اخیر آن ها را بالا ترین درجه کیفیت بهبود یافته و روانه بازار جهانی کرده است. سیستم صوتی پاناسونیک TMAX20 طراحی زیبا، شیک و وزن کمی که دارد امکان حمل و نقل آسانتری را برای کاربران فراهم کرده، طراحی جمع و جور این سیستم به افرادی که دائم در مهمانی و جشن تولد ها به سر می برند بسیار کارآمد می باشد و به هر جایی که دوست داشتند می توانند با خود ببرند. این سیستم صوتی با داشتن 300 وات توان خروجی صدایی فوق العاده وسیع و همه جانبه ای را در محیط ایجاد می کند و به شما این امکان را می بخشد تا از طریق بلوتوث، سیستم صوتی TMAX20 را با گوشی هوشمند خود همگام سازی کنید و با نصب برنامه MAX Juke بر روی تلفن همراه خود نیز می توانید تمام تنظیمات و عملکرد های سیستم صوتی را کنترل کنید و آهنگ های مورد علاقه خود که در گوشی شما قرار دارد را بر روی سیستم صوتی پخش کنید و از موسیقی های خود کاملا لذت ببرید. از دیگر قابلیت های بسیار جذاب سیستم صوتی پاناسونیک TMAX20 فناوری کارائوکه است با وصل کردن میکروفون به درگاه های ورودی به سیستم آهنگ های مورد علاقه خود را پلی کنید و شروع به خواندن کنید و مثل یک ستاره واقعی در بین دوستان خود بدرخشید. این سیستم صوتی دو درگاه ورودی میکروفون دارد و امکان وصل کردن همزمان دو میکروفون را برای شما فراهم کرده که با این قابلیت می توانید با خانواده و دوستان خود به دوئت سرگرم باشید و لحظات هیجان انگیزی را برای خود و بقیه ایجاد کنید و از اوقات استراحت خود با دوستان نهایت لذت را ببرید.

صدای قوی تر از همیشه با AIRQUAKE  BASS

سیستم صوتی پاناسونیک SC-TMAX20 دارای توان خروجی 300 وات است و مجهز به فناوری AIRQUAKE BASS می باشد که توانایی تولید بیس قدرتمند و با کیفیت را دارد که توسط سیستم منحصر به فرد Bass Reflex تقویت شده و صدایی فوق العاده بلند و وسیعی را ارائه می دهد. AIRQUAKE BASS صدا ها و زیر و بم موسیقی که از پشت ووفر ایجاد می شود و با کیفیت عالی به سوی جلو راهنمایی می کند که صدایی رسا و بسیار قدرتمند ایجاد می کند به گونه ای که زمین زیر پای شما به لرزه در آید.

صدای قوی تر از همیشه با AIRQUAKE  BASS سیستم صوتی پاناسونیک TMAX20

ساختار سیستم منحصر به فرد AIRQUAKE BASS

سیستم صوتی پاناسونیک SC-TMAX20 دارای طراحی بدنه خاصی می باشد که فناوری AIRQUAKE BASS در واقع یک طراحی ویژه در بدنه سیستم است که باعث تولید صدای بسیار قدرتمند می شود تا صدای سیستم با قدرت بیشتر از طریق حفره هایی در بالا و پایین ووفر تعبیه شده به بیرون هدایت شوند. در قسمت جلو این سیستم صوتی از دو درگاه ارتباطی استفاده شده که فشار هوا را بدون اینکه هیچگونه نشتی را داشته باشد به سمت جلو حرکت می دهد که این عملکرد تا حدودی باعث تقویت صدای باس می شود که مخاطب می تواند این تغییر را احساس کند. این ویژگی ها می تواند در ساختار در محدوده 50 تا 60 هرتز موثر باشد.

ساختار سیستم منحصر به فرد AIRQUAKE BASS سیستم صوتی پاناسونیک TMAX20

فرآیند سیستم Dual Drive

سیستم صوتی حرفه ای پاناسونیک TMAX20 دارای سیم پیچ Dual Drive است و ساب ووفر آن از دو سیم پیچ ورودی استفاده شده که ورودی این دو سیم پیچ توسط دو آمپلی فایر مجزا تغذیه می شود تا صدایی فوق العاده قوی را ایجاد کند. سیستم Dual Drive نیروی لازم را از دو آمپلی فایر می گیرد به این ترتیب قدرت ساب ووفر چند برابر افزایش می یابد و صدای بسیار قدرتمندتری را فراهم می سازد.

فرآیند سیستم Dual Drive سیستم صوتی پاناسونیک TMAX20

طراحی سیستم صوتی پاناسونیک TMAX20

سیستم صوتی پاناسونیک SC-TMAX20 دارای طراحی ظریف، شیک و جمع و جوری است و با وزن کمی که دارد برای افرادی که دائما در سفر و مهمانی ها هستند بسیار کارآمد می باشد و همچنین دستگیره های داخلی سیستم که بر روی آن تعبیه شده حمل و نقل را برای کاربر آسانتر می کند و به هر جایی که تمایل دارد می تواند با خود ببرد. سیستم صوتی TMAX20 به باتری 14.4 ولت از نوع Li-ion 2200 میلی آمپر مجهز است که این باتری قابل شارژ بوده و امکان استفاده تا 10 ساعت را فراهم کرده بنابراین می توانید سیستم صوتی خود را به گردهمایی دوستانه و جشن های خانوادگی خارج از منزل برده و از آن با خیال راحت استفاده کنید.

طراحی سیستم صوتی پاناسونیک TMAX20

فناوری کارائوکه

فناوری کارائوکه یکی از قابلیت های بسیار جذاب سیستم صوتی پاناسونیک TMAX20 می باشد که با وصل کردن میکروفون به درگاه های ورودی می توانید به دلخواه خود آهنگ مورد علاقه را انتخاب کرده و شروع به خواندن کنید و همانند یک جواهر با شکوه در بین دوستان خود بدرخشید. این سیستم صوتی دو درگاه ورودی میکروفون دارد و امکان وصل کردن همزمان دو میکروفون را برای شما فراهم کرده که با این قابلیت می توانید با خانواده و دوستان خود به دوئت سرگرم باشید و لحظات هیجان انگیزی را برای خود و بقیه ایجاد کنید. سیستم صوتی پاناسونیک TMAX20 فرآیند های گوناگون برای آواز خواندن از جمله Vocal Cancel, Key Control, Tempo Control کنترل سطح Mic EQ و BGM عملیات خوانندگی و افرادی که عشق آواز خوانی را دارند آسانتر کرده است و همچنین از حالت کارائوکه نیز پشتیبانی می کند از این رو امکان همخوانی با جلوه های مختلف را برای شما فراهم کرده است.

فناوری کارائوکه سیستم صوتی پاناسونیک SC-TMAX20

برنامه Panasonic MAX Juke

سیستم صوتی پاناسونیک TMAX20 از اتصال بی سیم بلوتوث پشتیبانی می کند که می توانید از طریق بلوتوث سیستم صوتی را به گوشی هوشمند خود متصل کنید و با استفاده از برنامه نصب شده Panasonic MAX Juke سیستم صوتی را از طریق تلفن همراه خود کنترل کنید.

برنامه Panasonic MAX Juke سیستم صوتی پاناسونیک TMAX20

مشخصات فنی

نورپردازی بلندگو :
نورپردازی مهمانی :
حالت ورزشی :
FM :

ورودی و خروجی

USB : 1 ورودی
خروجی هدفون :
خروجی صدا اپتیکال :

سایر ویژگی ها

اتصال به تلفن همراه :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
کابل برق :
دفترچه راهنما :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
سیستم صوتی خانگی پاناسونیک SC-TMAX20 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
سیستم صوتی خانگی پاناسونیک SC-TMAX20

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش