گوشی شیائومی Mi 10 Lite حافظه 128 گیگابایت

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: موبایل و تبلت

بدنه : جلو شیشه، بدنه پلاستیکی، ضخامت 7.9mm، اندازه 74.8 × 163.7 mm، وزن 192 گرم

صفحه نمایش : 6.57 اینچ، صفحه لمسی AMOLED، رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل، نسبت تصویر 20:9

دوربین عقب : دوربین 4 گانه، دوربین اصلی 48 مگاپیکسل، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسل، لنز ماکرو 2 مگاپیکسل، دوربین عمق 2 مگاپیکسل

دوربین جلو : 16 مگاپیکسل، دیافراگم 2.5/f

فضای رم : 6 گیگابایت

پردازنده : هشت هسته ای، سرعت 2.4GHz

باتری : 4160 میلی آمپر، شارژ سریع 20 وات

سنسورها : حسگر اثرانگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب نما

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

مشخصات و قیمت گوشی شیائومی Mi 10 Lite

گوشی موبایل شیائومی Mi 10 Lite از سری گوشیهای جدید 2020 کمپانی شیائومی و مدل لایت، گوشی Mi 10 می باشد که تقریبا یک ماه بعد از آن معرفی شد و نسبت به مدل قبلی دارای اندازه کوچکتر و باریک تر است. در طراحی بدنه این گوشی از پلاستیک و شیشه استفاده شده و نمایشگر آن نیز به صورت تمام صفحه و بدون حاشیه طراحی شده که سایز آن 6.57 اینچ و نوع آن AMOLED است و رزولوشن 2400 × 1080 را ارائه می دهد. در این گوشی برای استحکام صفحه نمایش از یک لایه Gorilla Glass 5 استفاده شده که آن را در مقابل ضربه و خراشیدگی مقاوم می سازد. Mi 10 Lite به پردازنده هشت هسته ای Snapdragon™ 765G مجهز است که با بهره گیری از فناوری LiquidCool عملکرد سریع و قدرتمندی دارد و با وجود باتری بادوام 4160 میلی آمپری مدت زمان بیشتری می توانید وقت خود را با گوشی سپری کنید و شما را از عملکردی روان و سریع برخوردار می کند. دوربین عقب گوشی به صورت چهارتایی طراحی شده و دارای چهار لنز مجزا با رزولوشن های 48، 8، 2 و 2 مگاپیکسل می باشد که از هوش مصنوعی پشتیبانی می کند و از حالت های مختلف عکاسی نیز پشتیبانی می کند. دوربین سلفی نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی است که قابلیت ضبط فیلم به صورت Slow Motion را دارد. 

صفحه نمایش بزرگ و واضح

در این گوشی از یک نمایشگر تمام صفحه با نسبت تصویر 20:9 استفاده شده که تقریبا 85.1 درصد صفحه را در بر گرفته و یک نمایش تمام صفحه و بدون حاشیه را ایجاد می کند. نوع صفحه نمایش AMOLED می باشد و در اندازه 6.57 اینچ طراحی شده و رزولوشن 2400 × 1080 را ارائه می دهد. صفحه نمایش بزرگ استفاده شده در این گوشی با ویژگی ایجاد شده رنگ های واقعی و پشتیبانی از +HDR10 و همچنین طراحی بدون حاشیه ای که دارد تصاویر رو بدون افت کیفیت و با وضوح و روشنایی بالایی برای شما به نمایش می گذارد و یک نمایش عالی و بدون عیب و نقص را ارائه می دهد. یک لایه از نوع Gorilla Glass 5 بر روی صفحه نمایش تعبیه شده که موجب استحکام بیشتر نمایشگر شده و از آن در برابر ضربه محافظت می کند.

 

صفحه نمایش بزرگ و واضح

حالت های مختلف عکاسی با دوربین چهار گانه AI

چهار لنز مجزا در قسمت پشت گوشی تشکیل دوربین چهارگانه رو می دهد که این چهار لنز شامل یک دوربین 48 مگاپیکسل برای عکاسی، دوربین 8 مگاپیکسل با زاویه دید گسترده و عریض و دو لنز دیگر شامل لنز عمق و لنز ماکرو با رزولوشن 2 مگاپیکسل می باشد. دوربین چهار گانه گوشی شیائومی Mi 10 Lite با بهره گیری از هوش مصنوعی امکان عکاسی در هر صحنه ای را برای شما فراهم می کند و می توانید با آن در هر زمان و مکانی عکس هایی با وضوح و کیفیت بالایی را به ثبت برسانید و با استفاده از حالت های مختلف عکاسی همچون پرتره، ماکرو، عکاسی در شب و عکاسی از منطره با دید گسترده آلبومی از خاطرات را برای خود ایجاد کنید. در ادامه در مورد امکانات این دوربین هوشمند بیشتر توضیح خواهیم داد.

حالت های مختلف عکاسی با دوربین چهار گانه AI

دوربین اصلی با 48 مگاپیکسل

دوربین اصلی 48 مگاپیکسل از جزای دوربین چهارگانه Mi 10 Lite می باشد که یک لنز عریض 26 میلی متری است و قادر است عکسهایی با کیفیت بالایی به ثبت برساند، همچنین با بهره گیری از الگوریتم های هوش مصنوعی به صورت هوشمند صحنه های مختلف عکاسی را تشخیص داده و کیفیت تصاویر را با توجه به آن صحنه بهبود می بخشد و عکسهایی با جزئیات بیشتر و واضح تر را برای شما ایجاد می کند. در نتیجه می توانید در هر زمان و مکانی بهترین عکسها را با آن بگیرید. در پایین چند نمونه از عکسهایی که با گوشی Mi 10 Lite در صحنه های مختلف گرفته شده اند را می توانید مشاهده کنید. این دوربین همچنین قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 4K و 30 فریم بر ثانیه را نیز دارد که ویدیوهای با کیفیت بی نظیر و فوق العاده ای را می توانید با آن ضبط و ثبت کنید.

ویرایش سریع و آسان ویدیوهای ضبط شده

در گوشی موبایل شیاومی می 10 لایت با امکاناتی که در دسترس شما قرار می دهد به آسانی می توانید فیلم های ضبط شده خود را ویرایش کنید و آن را بنا به سلیقه خود تنظیم کنید. Mi 10 Lite این امکان را برای شما فراهم می کند تا بعد از ضبط ویدیوی خود تنظیماتی همچون سرعت فیلمبرداری، صدا و... را بر روی آن اعمال کنید و فیلم را همانگونه که مدنظر خودتان است ذخیره کنید. 

ویرایش سریع و آسان ویدیوهای ضبط شده

قابلیت Slow Motion در دوربین سلفی 

Mi 10 Lite به یک دوربین سلفی با رزولوشن 16 مگاپیکسل و دیافراگم 2.5/f مجهز است که از حالت های مختلف عکاسی همچون پانوراما پشتیبانی می کند و با پشتیبانی از HDR تصاویری با وضوح و روشنایی بالایی ثبت می کند تا سلفی های زیبایی را برای خود ایجاد کنید. این دوربین قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 1080P و 30 فریم بر ثانیه و همچنین قابلیت ضبط فیلم به صورت Slow Motion را نیز دارد که می توانید با سرعت 120 فریم بر ثانیه فیلم بگیرید و با ایجاد صحنه های آهسته برای خود فیلم هایی جذاب درست کنید.

سخت افزار پیشرفته و قدرتمند

این گوشی به پردازنده Snapdragon™ 765G مجهز است که یک تراشه 7 نانومتری است و عملکردی سریع و قدرتمند را ارائه می دهد، علاوه براین با بهره گیری از تکنولوژی 5G از عملکرد سریع تر و قدرتمند تری در اتصال اینترنت برخوردار است که امکان اتصال روان را برای شما فراهم می کند و بازیهای آنلاین را می توانید با سرعت بهتری اجرا کنید. فناوری 5G نسل جدیدی از شبکه های موبایل است که اتصال به اینترنت با سرعت بالا (HyperFast) را امکان پذیر می کند و تولید کنندگان تلفن همراه همچون شیائومی بر روی آن تمرکز کرده و محصولات جدید خود را به این فناوری مجهز کرده اند.

سخت افزار پیشرفته و قدرتمند

این تراشه همچنین از فناوری LiquidCool بهره گرفته که گرمای اطراف پردازنده را گرفته و آن را به زیر باتری انتقال می دهد و با این عملکرد موجب خنک ماندن CPU می شود و همچنین مصرف انرژی را کاهش داده و عملکرد گوشی را بالاتر می برد.

سخت افزار پیشرفته و قدرتمند

ماندگاری بالای باتری

گوشی Mi 10 Lite به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4160 میلی آمپر مجهز است که ماندگاری بالایی دارد و به شما این امکان را می دهد تا به مدت طولانی از آن بهره ببرید و با خیال راحت به بازیهای آنلاین خود بپردازید و از بازی بدون وقفه لذت ببرید. این گوشی از شارژ سریع 20 وات نیز پشتیبانی می کند که شما می توانید از یک شارژر سریع استفاده کنید و گوشی خود را در مدت زمان کمتری شارژ کنید. پشتیبانی از شارژ سریع در این گوشی موجب می شود تا در کم ترین زمان ممکن گوشی برای استفاده مجدد در اختیار شما قرار بگیرد بنابراین میزان بهره وری از گوشی بیشتر شده و می توانید مدت زمان بیشتری وقت خود را با گوشی سپری کنید.

ماندگاری بالای باتری

ویژگی ها و امکانات هوشمند

گوشی های جدید از امکانات هوشمند بالایی برخوردار هستند که هر روز بر ویژگی ها و امکانات آنها افزوده می شود و با سرویسهایی که ارائه می دهند به یک وسیله پرکاربرد برای استفاده در کارهای روزمره تبدیل شده اند به طوری که در صورت همراه نداشتن گوشی ممکن است بسیاری از کارهای روزانه ما مختل شود. گوشی شیائومی Mi 10 Lite نیز همانند سایر گوشی های جدید از هوشمندی کامل برخوردار است و از جدیدترین فناوری ها بهره گرفته است. این گوشی با پشتیبانی از NFC امکان اتصال سریع و آسان در فاصیه نزدیک را برای شما فراهم می کند و با استفاده از NFC چند منظوره می توانید به سرویسهای بانکی خود دسترسی داشته باشید و خرید های خود را به آسانی انجام دهید، همچنین می توانید از این ویژگی برای دسترسی و بهره گیری از وسایل حمل و نقل عمومی، ورودی خانه و پارکینگ و... نیز استفاده کنید. IR Blaster نیز گوشی شما را به ریموت کنترل هوشمند تبدیل می کند که می توانید وسایل و دستگاه های هوشمند خانه خود همچون تلویزیون، چراغ ها، کولر و... را از راه دور کنترل کنید.

ویژگی ها و امکانات هوشمند

پشتیبانی از جک 3.5 میلی متری

در حالی که بسیاری از تولید کنندگان گوشی همراه جک 3.5 میلی متری را از گوشی های جدید خود حذف کرده اند، شیائومی در این مدل که از سری گوشیهای جدید خود می باشد از این ویژگی استفاده کرده و با پشتیبانی از آن امکان استفاده از هدفون سیمی را برای شما فراهم کرده که می توانید در هنگام شارژ کردن گوشی همزمان به گوش دادن موسیقی از طریق هدفون نیز بپردازید.

پشتیبانی از جک 3.5 میلی متری

 

طراحی بدنه

ابعاد : 7.9 × 74.8 × 163.7 میلی متر
ساختار بدنه : جلو شیشه، بدنه پلاستیکی
وزن : 192 گرم

صفحه نمایش

نوع صفحه نمایش : صفحه لمسی AMOLED
اندازه صفحه نمایش : 6.57 اینچ
رزولوشن : 2400 × 1080
نسبت تصویر : 20:9

پردازنده

پردازنده : Octa-core (1x2.4 GHz Kryo 475 Prime & 1x2.2 GHz Kryo 475 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 475 Silver)
پردازنده گرافیکی : Adreno 620
سرعت پردازنده : 2.4 گیگاهرتز

حافظه

حافظه داخلی : 128 گیگابایت
فضای رم : 6 گیگابایت
پشتیبانی حافظه خارجی :

دوربین

دوربین : دوربین چهار گانه
رزولوشن دوربین عقب : 48، 8، 2، 2 مگاپیکسل
فوکوس اتوماتیک (دوربین-عقب) :
لرزش گیر OIS (دوربین-عقب) :
فلش دوربین عقب :
قابلیت های دوربین عقب : Dual-LED flash, HDR, panorama
فیلمبرداری : 4K@30fps, 1080p@30/60/120/240/960fps, gyro-EIS
رزولوشن دوربین جلو : 16 مگاپیکسل
قابلیت های دوربین جلو : HDR, panorama

صدا

بلندگو :
3.5mm jack :

باتری

حجم باتری : 4160 میلی آمپر
شارژ سریع : شارژ سریع 20 وات

ارتباطات

شبکه های ارتباطی : GSM / HSPA / LTE / 5G
تعداد ورودی سیم کارت : دو سیم
اندازه سیم کارت : نانو
Wifi :
وای فای مستقیم :
بلوتوث :
نسخه بلوتوث : 5.1
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
NFC :
USB :
نسخه USB : USB Type-C 2.0

سایر مشخصات

FM :
GPS :
رنگ بندی : آبی، خاکستری، سفید
سنسور : حسگر اثرانگشت، شتاب سنج، ژیروسکوپ، حسگر مجاورت، قطب نما
فرمت های قابل پخش فایل صوتی : MP3, FLAC, APE, DSF, M4A, AAC, OGG, WAV, WMA, AMR, AWB
فرمت ها قابل پخش فیلم : MP4,M4V,MKV,AVI,WMV,WEBM,3GP,3G2,ASF

اقلام همراه

دفترچه راهنما :
شارژر :
کابل USB :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
گوشی شیائومی Mi 10 Lite حافظه 128 گیگابایت در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
گوشی شیائومی Mi 10 Lite حافظه 128 گیگابایت

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش