گوشی نوکیا 7.2 حافظه 128 گیگابایت

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: موبایل و تبلت

بدنه : جلو شیشه(Gorilla Glass 3)، پشت شیشه(Gorilla Glass 3)، قاب پلاستیکی، ضخامت 8.3mm، اندازه 75.2 × 159.9 mm، وزن 180 گرم

صفحه نمایش : 6.3 اینچ، صفحه لمسی خازنی IPS LCD، رزولوشن 2280 × 1080 پیکسل، نسبت تصویر 19:9

دوربین عقب : دوربین 3 گانه، دوربین اصلی 48 مگاپیکسل، دیافراگم1.8/f، دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسل، دیافراگم 2.2/f، دوربین عمق 5 مگاپیکسل، دیافراگم 2.4/f

دوربین جلو : 20 مگاپیکسل، دیافراگم 2.0/f

فضای رم : 6 گیگابایت

پردازنده : هشت هسته ای، سرعت 2.2GHz

باتری : 3500 میلی آمپر

سنسورها : حسگر اثرانگشت، ژیروسکوپ، شتاب سنج، حسگر مجاورت، قطب نما

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

مشخصات گوشی نوکیا 7.2

گوشی موبایل نوکیا 7.2 از سری مدلهای میانرده کمپانی نوکیا در سال 2019 است که با نمایشگری تمام صفحه، دوربین سه گانه، باتری 3500 میلی آمپر تولید و عرضه شده است. این گوشی از یک صفحه نمایش 6.3 اینچی بهره گرفته که از نوع IPS LCD است و رزولوشن 2280 × 1080 و کیفیت +Full HD را ارائه می دهد. دوربین اصلی نیز دارای 3 لنز 48، 8 و 5 مگاپیکسلی است که علاوه بر دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی از یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 5 مگاپیکسل نیز بهره می گیرد. از نظر سخت افزاری نیز گوشی Nokia 7.2 به تراشه Snapdragon 660 و پردازنده گرافیکی Adreno 512 مجهز شده که عملکرد قابل قبولی را ارائه می دهد. انرژی مورد نیاز گوشی نیز از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3500 میلی آمپر تامین می شود که از شارژ معمولی 10 وات پشتیبانی می کند و با بهره گیری از هوش مصنوعی قادر انرژی مورد نیاز برای استفاده 2 روز کامل را فراهم کند. 

صفحه نمایش واضح و روشن

گوشی Nokia 7.2 از یک نمایشگر 6.3 اینچی IPS LCD بهره برده که دارای رزولوشن 2280 × 1080 است و قادر است محتوا را با کیفیت +Full HD نمایش دهد و یک نمایش عالی را برای شما ارائه دهد. این نمایشگر دارای لبه های کناری بسیار باریک و نسبت ابعاد آن نیز 19:9 می باشد که بیش از 82 درصد از قاب جلوی گوشی را پوشانده است. صفحه نمایش این گوشی همچنین به لطف بهره گیری از پردازنده اختصاصی Pixelworks که رنگها را افزایش می دهد و تمامی محتوای ویدیویی را به کیفیت HDR ارتقاء می دهد بنابراین تصاویری با رنگهای طبیعی و زنده را به شما نشان می دهد.

صفحه نمایش گوشی نوکیا 7.2

دوربین گوشی Nokia 7.2

دوربین عقب گوشی نوکیا 7.2 به صورت 3 گانه طراحی شده و دارای 3 لنز مجزا است که از  ZEISS Optics بهره گرفته و عکسهای بی عیب و نقصی را برای شما به ثبت می رساند. دوربین 3 گانه شامل دوربین اصلی با رزولوشن 48 مگاپیکسل، سنسور عمق 5 مگاپیکسل و دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسل می باشد که امکان گرفتن عکسهای گسترده و عکسهایی با حالت پرتره ، پانوراما و... را برای شما فراهم می کند.

صفحه نمایش گوشی نوکیا 7.2

دوربین اصلی 48 مگاپیسکل با ZEISS Optics

سنسور بزرگ ½ 48 مگاپیکسلی و ZEISS Optics و همچنین فناوری چهار پیکسلی در دوربین اصلی این گوشی امکان گرفتن عکسهای بی عیب و نقص و خیره کننده ای را برای شما فراهم می کند. به لطف دوربین 48 مگاپیکسلی Nokia 7.2 شما می توانید با استفاده از گوشی خود تصاویری واضح و با جزئیات دقیقی از نیای اطراف خود را به ثبت برسانید. دوربین اصلی نوکیا 7.2 این امکان را دارد تا پیکسل های مختلفی را با هم ترکیب کند که حتی در نور کم نیز عکسهایی واضح و روشن را ثبت می کند.

دوربین اصلی گوشی نوکیا 7.2

عکسهایی با جلوه های هنری 

گوشی نوکیا 7.2 به سنسور عمق 5 مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص عمق میدان نیز مجهز است که این امکان را برای شما فراهم می کند تا عمق میدان در تصاویر را تنظیم کرده و با تاری مناسب پس زمینه عکس، پرتره های زیبایی را برای خود به ثبت برسانید. همچنین شما می توانید از جلوه های منحصر به فرد بوکه همچون ZEISS Modern، ZEISS Swirl و ZEISS Smooth استفاده کنید و جلوه های بوکه زیبایی را با ان ایجاد کنید. 

سنسور عمق در گوشی نوکیا 7.2

دوربین فوق عریض

لنز فوق عریض 8 مگاپیکسل نیز از دیگر لنزهای سه گانه گوشی نوکیا 7.2 است که با قابلیت ایجاد زاویه دید گسترده 118 درجه امکان ثبت عکسهایی با دید وسیع را برای شما فراهم می کند. لنز ultrawide و ZEISS Optics باعث می شود تا لنز دوربین گسترده شده و کل صحنه را در کادر دوربین جای می دهد بنابراین به آسانی می توانید عکسهای گسترده ای را به ثبت برسانید.

دوربین فوق عریض گوشی نوکیا 7.2

فیلمبرداری با کیفیت 4K

دوربین اصلی Nokia 7.2 همچنین قابلیت ضبط فیلم با کیفیت 4K و 30 فریم بر ثانیه را نیز دارد و می توانید تصاویری با وضوح و کیفیت فوق العاده ای را با آن ضبط کنید. از دیگر ویژگی قابل ذکر و منحصر به فرد این گوشی قابلیت پیشرفته Dual-Sight می باشد که این امکان را فراهم می کند تا هردو دوربین عقب و جلوی گوشی را فعال کنید و همزمان از هر دو دوربین فیلمبرداری کنید. 

فیلمبرداری با گوشی نوکیا 7.2

سخت افزار گوشی Nokia 7.2

نوکیا در این گوشی از تراشه Snapdragon 660 استفاده کرده که این تراشه بر اساس فرایند 14 نانو متری طراحی شده و در گوشی های میانرده از آن استفاده می شود. این تراشه دارای چهار هسته پردازنده Kryo 260 Gold با حداکثر فرکانس 2.2 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 260 Silver با حداکثر فرکانس 1.8 گیگاهرتز است که. همچنین پردازنده گرافیکی آن نیز Adreno 512 می باشد.

سخت افزار گوشی Nokia 7.2

باتری بادوام و هوشمند

گوشی Nokia 7.2 به یک باتری لیتیوم یونی غیر قابل تعویض 3500 میلی آمپری مجهز شده و انرژی مورد نیاز خود را از این باتری تامین می کند. این باتری با هوش مصنوعی تطبیق شده که به صورت هوشمند میزان مصرف باتری را بر اساس نیاز برنامه مورد نظر کنترل می کند، بنابراین موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و در نتیجه طولانی تر شدن عمر باتری می شود.

باتری گوشی Nokia 7.2

طراحی سبک و خوش دست

در طراحی بدنه این گوشی از شیشه و پلاستیک استفاده شده که قسمت جلو و پشت آن از نوع Gorilla Glass و فریم آن نیز پلاستیکی است و یک طراحی سبک و محکمی دارد. گوشی نوکیا 7.2 با وزن 180 گرم و ضخامت 8.3 میلی متر از بدنه ای سبک، باریک و خوش دستی برخوردار است. دوربین اصلی در پشت گوشی همراه با فلش LED داخل یک ماژول دایره ای شکل جای گرفته و حسگر اثرانگشت نیز در پشت گوشی و پایین تر ماژول دوربین قرار گرفته است. Nokia 7.2 در سه رنگ سبز فیروزه ای، نوک مدادی و یخی عرضه می شود.

طراحی گوشی Nokia 7.2

اقلام همراه گوشی نوکیا 7.2

اقلام همراه گوشی نوکیا 7.2

طراحی بدنه

ابعاد : 8.3 × 75.2 × 159.9 میلی متر
ساختار بدنه : جلو شیشه(Gorilla Glass 3)، پشت شیشه(Gorilla Glass 3)، قاب پلاستیکی
وزن : 180 گرم

صفحه نمایش

نوع صفحه نمایش : IPS LCD
اندازه صفحه نمایش : 6.3 اینچ
رزولوشن : 2280 × 1080
نسبت تصویر : 19:9

پردازنده

پردازنده : Octa-core (4x2.2 GHz Kryo 260 Gold & 4x1.8 GHz Kryo 260 Silver)
پردازنده گرافیکی : Adreno 512
سرعت پردازنده : 2.2 گیگاهرتز

حافظه

حافظه داخلی : 128 گیگابایت
فضای رم : 6 گیگابایت
پشتیبانی حافظه خارجی :

دوربین

دوربین : دوربین سه گانه
رزولوشن دوربین عقب : 48، 8، 5 مگاپیکسل
فوکوس اتوماتیک (دوربین-عقب) :
لرزش گیر OIS (دوربین-عقب) :
فلش دوربین عقب :
قابلیت های دوربین عقب : Zeiss optics, LED flash, panorama, HDR
فیلمبرداری : 4K@30fps, 1080p@30fps (gyro-EIS)
رزولوشن دوربین جلو : 20 مگاپیکسل
قابلیت های دوربین جلو : Zeiss optics, HDR

صدا

بلندگو :
3.5mm jack :

باتری

حجم باتری : 3500 میلی آمپر

ارتباطات

شبکه های ارتباطی : GSM / HSPA / LTE
تعداد ورودی سیم کارت : تک سیم یا دو سیم
اندازه سیم کارت : نانو
Wifi :
وای فای مستقیم :
بلوتوث :
نسخه بلوتوث : 5.0
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
NFC :
USB :
نسخه USB : USB Type-C 2.0

سایر مشخصات

سیستم عامل : Android 9.0 (Pie)
FM :
GPS :
رنگ بندی : سبز فیروزه ای، یخی، نوک مدادی
سنسور : حسگر اثرانگشت، ژیروسکوپ، شتاب سنج، حسگر مجاورت، قطب نما

اقلام همراه

دفترچه راهنما :
شارژر :
هندزفری :
کابل USB :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
گوشی نوکیا 7.2 حافظه 128 گیگابایت در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
گوشی نوکیا 7.2 حافظه 128 گیگابایت

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش