سیستم صوتی خانگی پاناسونیک SC-AKX710

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

ورودی و خروجی : USB- AUX- CD- DVD

توان خروجی : 2000 وات

قابلیت پخش : CD-DA - MP3

حالت کارائوکه : دارد

اتصال بی سیم بلوتوث : دارد

تعداد بلندگو : 2

کشور ساخت : ژاپن

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی مختصر سیستم صوتی پاناسونیک AKX710

در واقع شرکت پاناسونیک در طول سال های فعالیتش خود را در رده کمپانی های بزرگ قرار داده است، همانطور که می دانید پاناسونیک جزو غول های صنایع الکتریکی در جهان شناخته شده است و همچنین توانسته در طول این چند سال اخیر عناوین عالی را کسب کند. سیستم صوتی پاناسونیک SC-AKX710 یکی از مدل های این کمپانی جهانی است که با فناوری و تکنولوژی های پیشرفته ای که دارد کاربران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کرده است. این سیستم صوتی AKX710 با دارا بودن دو بلندگو و یک ساب ووفر اوج صدای بی عیب و شگرفی را در فضای محیط شما ارائه می دهد و می توانید از این دستگاه قدرتمند در مراسمات مجلل، دروهمی ها، مهمانی های شبانه خود استفاده کنید. فناوری کارائوکه یکی از قابلیت های جذاب این سیستم صوتی است که به وسیله آن شما می توانید هنگام پخش یک آهنگ، فرکانس صوتی خواننده را حذف کنید و آهنگ مورد دلخواه خود را بخوانید. با این قابلیت جذاب می توانید مثل یک ستاره وقعی موسیقی در بین دوستان خود بدرخشید. SC-AKX710 از اتصال بی سیم بلوتوث پشتیبانی می کند که این امکان را به شما بخشیده است تا با اتصال تلویزیون به سیستم صوتی به صورت بی سیم قدرت خروجی دستگاه را دو برابر کنید.

بررسی مختصر سیستم صوتی پاناسونیک AKX710

صدای پرقدرت با AIRQUAKE BASS

در دنیای امروزی نوجوانان و جوانان به گردهمایی دوستانه و جشن تولد ها اهمیت زیادی می دهند تا ساعاتی در کنار دوستان خود به شادی، شور و هیجان سرگرم باشند که این دورهمی ها بی شک بدون یک سیستم صوتی قدرتمند مقدور نمی باشد. سیستم صوتی پاناسونیک AKX710 با قدرت توان خروجی 2000 وات صدایی فوق العاده بلند و شگرف را در محیط برای مخاطبان ایجاد می کند به طوری که می توان لرزش زمین را زیر پای خود احساس کنید و از اوج صدای سیستم صدای نهایت لذت را ببرید. این سیستم صوتی مجهز به قابلیت AIRQUAKE BASS می باشد که توانایی تولید صدای قدرتمند و با کیفیت عالی را دارد که به وسیله سیستم منحصر به فرد Bass Reflex تقویت شده و صدای وسیع و فراگیر را ایجاد می کند. AIRQUAKE BASS صدا ها و ضرب شتم هایی که از پشت ووفر ایجاد می شود با کیفیت عالی و بدون از دست دادن کیفیت صدا به سمت جلو هدایت می کند که صدایی فوق العاده رسا و قدرتمندی را ایجاد می کند.

صدای پرقدرت با AIRQUAKE BASS سیستم صوتی پاناسونیک AKX710

طراحی ساده و مدرن سیستم صوتی پاناسونیک AKX710

شرکت پاناسونیک برای اینکه کاربران خود را از همه نظر راضی نگه دارد محصولات خود را با بهترین کیفیت و شکل ظاهری زیبا تولید می کند. سیستم صوتی پاناسونیک AKX710 با طراحی ساده و جمع و جور اما در عین حال شیک دکوراسیون بسیار زیبایی را به سالن شما بخشیده است که به راحتی با وسایل منزل شما ست می شود. این دستگاه با دارا بودن ظاهر جمع و جور در هر فضایی به آسانی جایی داده می شود و علاوه بر ابعاد آن از صدایی قدرتمند و با کیفیت عالی برخوردار است.

طراحی ساده و مدرن سیستم صوتی پاناسونیک AKX710

بهترین حالت صدا با اکولایزر

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد سیستم صوتی AKX710 فناوری Latin Preset Equalizer می باشد که به طور پیش فرض بر روی دستگاه تعبیه شده است. این قابلیت جذاب به شما کمک می کند تا آهنگ های مورد علاقه خود را با بهترین حالت های صدا با توجه به سبک آن ها به عنوان مثال راک، سالسا، پاپ و موارد دیگر نتظیم کنید تا بهترین حالت صدا ها را باکیفیت عالی تجربه کنید. همچنین کاربر می تواند با تنظیم کردن حالت ورزشی بر روی سیستم صوتی پاناسونیک SC-AKX710 هنگام تماشا کردن مسابقات ورزشی نهایت هیجان و لذت را با صدای بسیار قدرتمند ببرد و به طوری که احساس کند در وسط بازی قرار دارد.

بهترین حالت صدا با اکولایزر سیستم صوتی پاناسونیک AKX710

برنامه Panasonic MAX Juke 

شرکت پاناسونیک قابلیت های عظیم و فناوری های پیشرفته ای را بر روی سیستم صوتی SC-AKX710 تعبیه کرده است که این ویژگی جذاب برنامه پیشرفته Panasonic MAX Juke می باشد این نرم افزار به شما کمک می کند تا هیجان بیشتری را به مهمانی خود بیاورید. شما می توانید با نصب این برنامه بر روی گوشی هوشمند خود تمام عملکرد های سیستم را کنترل کنید و آهنگ های مورد علاقه خود را به سیستم انتقال دهید و از صوت فراگیر و قدرتمند لذت ببرید.

برنامه Panasonic MAX Juke سیستم صوتی پاناسونیک AKX710

درگاه های ارتباطی

سیستم صوتی پاناسونیک AKX710 این امکان را برای شما فراهم کرده است تا به راحتی آهنگ های مورد علاقه خود را از گوشی هوشمند در حافظه داخلی سیستم ضبط کنید و بر روی آن پخش کنید. همچنین این سیستم صوتی علاوه بر حافظه داخلی 4 گیگابایت، قادر به ذخیره 1000 آهنگ می باشد و همچنین می توانید از طریق USB و یا فلش مموری ها که بر روی بدنه سیستم تعبیه شده موسیقی های دلخواه خود را با سیستم به اشتراک بگذارید و از شنیدن آن ها با صدای واضح و شفاف نهایت استفاده و نشاط را ببرید.

درگاه های ارتباطی سیستم صوتی پاناسونیک AKX710

تکنولوژی کارائوکه

سیستم صوتی پاناسونیک SC-AKX710 دارای قابلیت بسیار جذاب کارائوکه می باشد که به وسیله این فناوری شما می توانید هنگام پخش یک آهنگ، فرکانس صوتی خواننده را حذف کنید و آهنگ مورد دلخواه خود را بخوانید. با این قابلیت جذاب می توانید مثل یک ستاره واقعی موسیقی در بین دوستان خود بدرخشید و برای چند ساعاتی به شادی و شور و هیجان مشغول باشید. این سیستم صوتی دارای دو ورودی میکروفون و امکان وصل کردن همزمان دو میکروفون را برای شما فراهم کرده است که با این تکنولوژی منحصر به فرد می توانید با خانواده و دوستان خود به دوئت مشغول باشید و لحظات پر مهیج و هیجان آوری را برای خود و بقیه دوستان به ارمغان آورید. همچنین این سیستم عملکردهای مختلفی برای آواز خواندن ارائه می دهد کهبدین سان Vocal Cancel, Key Control, Tempo Control و کنترل سطح Mic EQ و BGM عملیات خوانندگی را برای کسانی که به آواز خواندن علاقه دارند آسانتر می کند.

تکنولوژی کارائوکه سیستم صوتی پاناسونیک AKX710

فناوری بی سیم

سیستم صوتی پاناسونیک AKX710 از اتصال بی سیم بلوتوث پشتیبانی می کند که این امکان را به شما بخشیده است تا با اتصال تلویزیون به سیستم صوتی به صورت بی سیم قدرت خروجی دستگاه را دو برابر کنید.

فناوری بی سیم سیستم صوتی پاناسونیک AKX710

مشخصات فنی

اکولایزر موزیک :
اکو :
AAC :
حالت ورزشی :
SAMPLER :
FM :

ورودی و خروجی

USB : 2 ورودی
خروجی هدفون :
خروجی صدا اپتیکال :

سایر ویژگی ها

اتصال به تلفن همراه :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
برنامه های همسازی با گوشی های هوشمند :
تایمر خواب :
کابل برق :
دفترچه راهنما :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
سیستم صوتی خانگی پاناسونیک SC-AKX710 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
سیستم صوتی خانگی پاناسونیک SC-AKX710

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش