سیستم صوتی خانگی پاناسونیک 1200 وات SC-TMAX40

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

ورودی و خروجی : USB - AUX- CD - DVD

توان خروجی : 1200 وات 

قابلیت پخش : CD-DA - MP3

حالت کارائوکه : دارد

اتصال بی سیم بلوتوث : دارد

تعداد بلندگو : 2

کشور ساخت : ژاپن

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

مشخصات سیستم صوتی پاناسونیک TMAX40

یک مهمانی با شکوه و پر هیجان در آخر هفته بی شک خستگی یک هفته کاری رو از تن آدم در میاره و خاطره ای شیرین و به یادماندنی را برای شما رقم خواهد زد. یک سیستم صوتی قدرتمند لازم تا چنین مهمانی باشکوهی را با آن برگزار کنید. سیستم صوتی پاناسونیک TMAX40 با توان خروجی 1200 تمامی ویژگیهای یک سیستم صوتی قدرت را دارا است و می تواند برای برگزاری مهمانی های نسبتا بزرگ از آن استفاده کرد. سیستم صوتی پاناسونیک تی مکس 40 از طراحی AIRQUAKE BASS بهره گرفته که ساختار منحصربه فردی دارد و با ایجاد جریان هوا باعث افزایش صدای باس شده و صدایی قدرتمند را پخش می کند. همچنین از فناوری Dual Drive در این سیستم صوتی استفاده شده و ساب ووفر انرژی خود را از دو آمپلی فایر می گیرد که در نتیجه آن قدرت صدای پخش دوبرابر می شود و موسیقی با شدت و قدرت بیشتر پخش می شود. TMAX40 به سیستم رقص نور نیز مجهز است که با ارائه جلوه های نورپردازی پیشرفته و با پخش نورهای رنگی با جلوه های متفاوت، شادی و هیجان مهمانی را بیشتر می کند. این سیستم صوتی از پورت های ورودی و خروجی مختلفی همچون USB - AUX- CD - DVD پشتیبانی می کند و از طریق راه های مختلفی می توانید موسیقی را در آن Play کنید. مثلا با استفاده از پورت AUX می توانید از آن به عنوان سینما خانگی نیز استفاده کنید و یا با استفاده از دو درگاه USB موسیقی مورد نظر خود در حافظه USB را بر روی سیستم صوتی پخش کنید. علاوه براین با پشتیبانی از Bluetooth امکان اتصال بی سیم را نیز برای شما فراهم می کند و می توانید با نصب برنامه Panasonic MAX Juke سیستم صوتی را از طریق گوشی هوشمند خود کنترل کنید.

 

صدایی کوبنده با AIRQUAKE BASS

 توان خروجی سیستم صوتی پاناسونیک TMAX40 برابر 1200 وات است یعنی صدای با قدرت 1200وات را پخش می کند. TMAX40 همچنین به AIRQUAKE BASS مجهز است که توسط سیستم منحصر به فرد Bass Reflex تقویت شده و صدایی کوبنده و همه جانبه ای را ایجاد می کند. AIRQUAKE BASS صداها و ضرب شتم هایی که از پشت واحد woofer ایجاد می شود را با قدرت زیاد و بدون از دست دادن کیفیت به سمت جلو هدایت می کند که باعث افزایش صدای باس برای ایجاد صدایی فراگیر و همه جانبه می شود.

صدایی کوبنده با AIRQUAKE BASS

ساختار AIRQUAKE BASS

در این سیستم صوتی برای ایجاد صدایی قدرتمند از یک ساختار منحصر به فرد استفاده شده که باعث می شود تا صدای سیستم با قدرت بیشتر و چند برابر به سمت خروجی هدایت شود. در قسمت جلو سیستم صوتی از دو درگاه استفاده شده که فشار هوا را بدون اینکه هیچگونه نشتی صورت گیرد به سمت جلو هل می دهد که این فرایند تا حدودی باعث تقویت صدای باس می شود که این تغییر قابل احساس می باشد. این ساختار می تواند در محدوده 50 تا 60 هرتز موثر باشد.

ساختار AIRQUAKE BASS

عملکرد سیستم Dual Drive 

TMAX40 دارای سیم پیچ Dual Voice است و در ساب ووفر آن از دو سیم پیچ استفاده شده همچنین از سیستم Dual Drive نیز بهره گرفته که در این سیستم ساب ووفر به دو آمپلی فایر مجزا متصل است و از هر دوی آنها انرژی می گیرد تا صدایی قدرتمند را ایجاد کند. سیستم Dual Drive نیروی لازم را از دو آمپلی فایر می گیرد بنابراین قدرت ساب ووفر دوبرابر شده و صدایی قدرتمندتری ایجاد می شود.

عملکرد سیستم Dual Drive

جلوه های نورپردازی پیشرفته 

نورپردازی و پخش رنگ های رنگی همراه با پخش موسیقی باعث افزایش هیجان در مهمانی ها و جشن ها می شود و زرق و برق مهمانی را بیشتر می کند. سیستم صوتی پاناسونیک TMAX40 به سیستم رقص نور مجهز است که جلوه های نورپردازی پیشرفته ای را ارائه می دهد و نورپردازی همراه و هماهنگ با ریتم موسیقی پخش می شود و با پخش نورهای رنگی در محیط شور و شوق مهمانی را بیشتر می کند. سیستم رقص نور پاناسونیک جلوه های رنگی و الگوهای نور متفاوتی دارد که همراه و هماهنگ با ریتم موسیقی پخش می شوند و هیجان و شور و شوق مهمانی را به حداکثر می رساند.

جلوه های نورپردازی پیشرفته

طراحی سیستم صوتی پاناسونیک TMAX40

TMAX40 طراحی زیبا، شیک و جمع و جور و همچنین وزن کمی دارد و جای کمی را اشغال می کند به همین به آسانی می توانید آن را به هرجایی که خواستید با خود ببرید علاوه براین با دستگیره هایی که در لبه های کناری تعبیه شده اند حمل و نقل را برای شما آسانتر کرده و به راحتی می توانید آن را جابه جا کنید و به هرجایی که دوست داشتید با خود حمل کنید. 

طراحی سیستم صوتی پاناسونیک TMAX40

پشتیبانی از میکروفون

سیستم صوتی پاناسونیک TMAX40 از درگاه ورودی میکروفون پشتیبانی می کند که با استفاده آن می توانید در مراسمات و مهمانی ها به سخنرانی و یا خوانندگی بپردازید. این سیستم صوتی دو درگاه ورودی میکروفون دارد که امکان وصل کردن همزمان دو میکروفون را برای شما فراهم می کند که با این قابلیت می توانید با خانواده و دوستان خود به دوئت بپردازید و یک سرگرمی عالی برای خود ایجاد کنید. TMAX40 با پشتیبانی از عملکردهای مختلف آواز خواندن همچون Vocal Cancel ، Key Control ، Tempo Control،  کنترل سطح BGM و Mic EQ عملیات خوانندگی و آواز خواندن را برای شما آسانتر می کند و همچنین از جلوه های مختلف کارائوکه نیز پشتیانی می کند که امکان همخوانی با جلوه های مختلف را برای شما فراهم می کند.

پشتیبانی از میکروفون در سیستم صوتی پاناسونیک TMAX40

پشتیبانی از کارائوکه

کارائوکه یکی از ویژگی های سیستم صوتی پاناسونیک است که به کاربر امکان همخوانی با موسیقی را می دهد و می تواند مانند یک خواننده حرفه ای به آواز خواندن بپردازید. KARAOKE با حذف صدای خواننده و پخش اهنگ به شما این امکان را می دهد تا به جای خواننده و همراه با موسیقی خوانندگی کنید که این ویژگی برای کسانی که می خواهند خواننده شوند بسیار مناسب است و می توانند برای تمرین از آن استفاده کنند.

پشتیبانی از کارائوکه

برنامه Panasonic MAX Juke

سیستم صوتی پاناسونیک TMAX40 از اتصال بی سیم بلوتوث پشتیبانی می کند که امکان اتصال بی سیم را برای شما فراهم  می کند و می توانید از طریق بلوتوث سیستم صوتی را به گوشی هوشمند خود متصل کنید و با استفاده از برنامه Panasonic MAX Juke سیستم صوتی را از طریق گوشی خود کنترل کنید. نسخه اندروی و IOS برنامه Panasonic MAX Juke در دسترس است.

برنامه Panasonic MAX Juke

مشخصات فنی

نورپردازی بلندگو :
نورپردازی مهمانی :
اکو :
حالت ورزشی :
FM :

ورودی و خروجی

USB : 2 ورودی
خروجی هدفون :
خروجی صدا اپتیکال :

سایر ویژگی ها

اتصال به تلفن همراه :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
کابل برق :
دفترچه راهنما :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
سیستم صوتی خانگی پاناسونیک 1200 وات SC-TMAX40 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
سیستم صوتی خانگی پاناسونیک 1200 وات SC-TMAX40

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش