ساعت هوشمند شیائومی Amazfit PACE

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: موبایل و تبلت

بدنه : جلو شیشه(گوریلا گلاس)، پشت سرامیکی، جنس بند سیلیکونی، وزن 53.7 گرم

صفحه نمایش : 1.34 اینچ، صفحه لمسی خازنی LCD، رزولوشن 300 × 320

باتری : لیتیوم پلیمر 280 میلی آمپر

سنسورها :  شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی، حسگر نور محیط، سنسور ضربان قلب PPG

پردازنده : دو هسته ای ، سرعت 1.2 GHz

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

مشخصات و قیمت ساعت هوشمند شیائومی Amazfit PACE

Amazfit Pace یک ساعت هوشمند شیائومی است که برای استفاده روزمره و ورزشی طراحی شده و مناسب برای آقایان و خانم ها می باشد. در طراحی بدنه ساعت از سرامیک و پلی کربنات استفاده شده و با یک لایه ضد خش از جنس Gorilla Glass پوشانده شده که از آن در برابر ضربه و خراشیدگی محافظت می کند. از سری امکاناتی که این ساعت هوشمند ارائه می دهد می توان به GPS، سنسور ضربان قلب و همچنین همگام سازی با گوشی هوشمند و نمایش اعلانها بر روی نمایشگر ساعت اشاره کرد که این ساعت ویژگی های مهم در یک ساعت هوشمند را با هزینه ای کمتر در اختیار کاربران خود قرار می دهد. ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Pace که یک ساعت ورزشی و روزمره است دارای آیکون های مختلف ورزشی است و در تمرین و فعالیت های روزانه خود می توانید از آن برای بهبود عملکرد استفاده کنید. صفحه نمایش 1.34 اینچی با ویژگی تنظیم نور پس زمینه یک نمایش عالی در حد ساعت هوشمند را ارائه می دهد و حتی در فضای بیرون و در صورت تابش مستقیم نور نیز نمایشی واضح و روشن را خواهد داشت. انرژی مورد نیاز ساعت را یک باتری 280 میلی آمپر تامین می کند که امکان استفاده مکرر و مداوم از ساعت را تا 5 روز و استفاده از GPS را تا 35 روز برای شما فراهم می کند. ویژگی منحصربه فرد این ساعت سازگاری با سیستم عامل های اندروید و IOS می باشد که می توانید برنامه Mi Fit را از فروشگاه Play Store و یا App Store دانلود کنید و با استفاده از برنامه Mi Fit دسترسی بیشتری به ساعت هوشمند خود داشته باشید.

طراحی ساعت هوشمند شیائومی

بدنه ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Pace از ترکیب دو ماده سرامیک و پلی کربنات ساخته شده و یک لایه پوششی ضد خش گوریلا گلس از آن در برابر خراشیدگی جلو گیری می کند. فرم گرد مانند صفحه ساعت یک طراحی کلاسیک و بسیار شیک را به نمایش می گذارد که در کنار بند سیلیکونی با رنگ های زیبا جلوه ای متفاوت و زیبا را ایجاد می کند. 

طراحی ساعت هوشمند شیائومی

پخش موسیقی از طریق بلوتوث

یکی از ویژگی های ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Pace اتصال بی سیم می باشد که امکان اتصال از طریق بلوتوث را برای شما فراهم می کند و با استفاده از بلوتوث می توانید ساعت خود را به گوشی هوشمند و یا لوازم جانبی همچون هدست بلوتوث دار و ... وصل کنید. همچنین این ساعت دارای حافظه داخلی نیز می باشد که 4 گیگابایت فضا را در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید فایلهای صوتی خود را در آن ذخیره کنید. شما می توانید حداکثر تا 500 آهنگ صوتی را در حافظه داخلی ساعت خود ذخیره کنید و با استفاده از بلوتوث به هدست وصل شوید و به موسیقی مورد علاقه خود گوش کنید، با این ویژگی لازم نیست همیشه گوشی هوشمند خود را به همراه خود داشته باشید و در هنگام ورزشهایی همچون پیاده روی، کوه نوردی و... می تواند برای شما کاربردی باشد.

پخش موسیقی از طریق بلوتوث

موقعیت یابی دقیق با GPS سونی

ساعت هوشمند Amazfit Pace به GPS مجهز است که با داده های موقعیت یابی دقیقی که دارد مسیر حرکت و اندازه مسافت طی شده را به شما نمایش می دهد و در فعالیت های ورزشی همچون پیاده روی، دو میدانی، دوچرخه سواری و... می توانید از آن استفاده کنید. این ساعت همچنین زمان پیگیری، سرعت و سایر متغیرهای مفید ورزشی را مشخص کرده و به شما نمایش می دهد تا عملکرد بهتری در تمرین خود داشته باشید.

صفحه نمایش با قابلیت تنظیم نور پس زمینه

نمایشگر Amazfit Pace یک صفحه نمایش رنگی است که با فرمی گرد مانند و در سایز 1.34 اینچ طراحی شده است. نوع صفحه نمایش این ساعت LCD است و با لایه ای از جنس Gorilla Glass محافظت می شود تا در برابر خراشیدگی و ضربه، مقاوم شده و آسیبی نبیند. سایز 1.34 اینچ برای یک ساعت اندازه ایده آل است و با رزولوشن 300 × 320 همه چیز رو بسیار واضح نمایش می دهد. نمایشگر ساعت هوشمند Amazfit Pace قابلیت تنظیم نور خودکار را دارد و در وقت هایی که نور محیط باعث دید ضعیف شود به صورت خودکار نور پس زمینه ساعت را تنظیم می کند تا واضح تر آن را ببینید.

صفحه نمایش با قابلیت تنظیم نور پس زمینه

 

نظارت بر ضربان قلب با سنسور PPG

یک سنسور PPG در پشت ساعت قرار گرفته که به صورت مداوم ضربان قلب را اندازه گیری می کند و تغییرات ضربان قلب را به شما نمایش می دهد. سنسور PPG و الگوریتم سفارشی در این ساعت به صورت مداوم تغییرات ضربان قلب را در زمان واقعی و بسیار دقیق ثبت می کند و عملکرد قلب را به صورت نمودار بر روی نمایشگر ساعت نمایش می دهد تا از عملکرد قلب خود آگاهی داشته باشید.

بهترین انتخاب برای فعالیت های ورزشی

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit PACE یک ساعت ورزشی است که دارای آیکون های ورزشی مختلف می باشد و انتخابی مناسب برای تمرینات ورزشی همچون دویدن، کوه نوردی، دوچرخه سواری و... است. کافی است یک تایمر را تنظیم کرده، ضربان قلب خود را کنترل کنید و به تمرین خود بپردازید.

بهترین انتخاب برای فعالیت های ورزشی

نمایش اعلانهای هومشند

ساعت هوشمند شیائومی را می توانید از طریق بلوتوث به گوشی هوشمند خود وصل کرده و اعلانهای مختلف را بر روی نمایشگر ساعت مشاهده و کنترل کنید. تماسهای دریافتی را ببینید، پیام های متنی را بخوانید و همچنین می توانید قفل صفحه گوشی خود را نیز از طریق ساعت هوشمند باز کنید. 

باتری ساعت هوشمند شیائومی Amazfit PACE

 Amazfit PACE به یک باتری لیتیوم پلیمر با ظرفیت 280 میلی آمپر مجهز می باشد که این باتری انرژی مورد نیاز ساعت برای استفاده چند روز متوالی را تامین می کند. عمر مفید باتری در حالت اماده به کار در صورتی که GPS نیم ساعت در روز فعال باشد و 200 اعلان را دریافت کنید، ماندگاری آن 5 روز است و به مدت حداکثر تا 5 روز می توانید بدون نیاز به شارژ از ساعت خود استفاده کنید، همچنین به صورت مداوم و مکرر تا 35 ساعت می توانید از GPS ساعت خود و سنسور PPG برای نمایش عملکرد ضربان قلب، استفاده کنید.

باتری ساعت هوشمند شیائومی Amazfit PACE

کنترل ساعت هوشمند با برنامه Mi Fit

برنامه Mi Fit را می توانید بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید و از طریق آن ساعت شیائومی  Amazfit PACE را کنترل کنید. درصد باتری، مدیریت حفظه داخلی ساعت، نمایش داده های آماری، تجزیه و تحلیل هوشمندانه فعالیت و... از نمونه کارهایی هستند که از طریق برنامه Mi Fit می توانید انجام دهید و ساعت هوشمند خود را با آن مدیریت کنید. 

کنترل ساعت هوشمند با برنامه Mi Fit

General

نوع کاربری : روزمره، ورزشی
استایل صفحه نمایش : دایره ای
GPS :
اتصالات : بلوتوث، Wi-Fi
ضد آب :
جنس بدنه : سرامیک + پلی کربنات
جنس بند : سیلیکونی
نوع قفل بند : سگکی ساده
صفحه نمایش لمسی :
صفحه نمایش رنگی :
جنس شیشه : Gorilla Glass
موزیک پلیر :
مناسب برای : آقایان ، خانم ها
پردازنده : 1.2 GHz dual-core
حافظه داخلی ROM : 4 گیگابایت
حجم باتری - میلی آمپر : 280 میلی آمپر
ورژن بلوتوث : 4.0
سنسور : شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور ژئومغناطیسی، حسگر نور محیط، سنسور ضربان قلب PPG
وزن : 53.7 گرم
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
ساعت هوشمند شیائومی Amazfit PACE در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
ساعت هوشمند شیائومی Amazfit PACE

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش