سیستم صوتی خانگی ال جی 4800 وات CM9960

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

ورودی و خروجی : USB - AUX 

توان خروجی : 4800 وات

قابلیت پخش CD : دارد

حالت کارائوکه : دارد

اتصال بی سیم : بلوتوث

تعداد بلندگو : 3

کشور ساخت : کره

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

مشخصات و قیمت سیستم صوتی ال جی CM9960

شرکت ال جی همانند دیگر شرکت های رقیب، محصولات صوتی قدرتمند و با کارایی بالایی را هر ساله به دنیای دیجیتال عرضه می کند که بر اساس همین کیفیت بالای محصولات مخاطبان بسیاری و مخصوصا قشر جوان در تمام نقاط دنیا به این تولیدات صوتی روی می آورند. سیستم صوتی CM9960 یکی از مدل های صوتی این برند معروف است که از قابلیت ها و فناوری های پیشرفته ای برای ایجاد صوتی قدرتمند و فوق العاده بهره برده است. این سیستم صوتی با قدرت 4800 واتی که دارد صدایی مهیج و بی نظیر را در محیط پراکنده می کند به نحوی که اثاثیه منزل را به لرزه در می آورد و یک میزبانی شگفت انگیز را برای شما به وجود می آورد. فناوری هایی چون Thruster و Karaoke هر کدام به طریقی در ایجاد صوت قدرتمند و همچنین لحظات سرگرم کننده با این سیستم صوتی ال جی نقش دارند که به صورت مفصل در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد. کاربران این سیستم صوتی ال جی CM9960 از طریق قابلیت بی سیم بلوتوث و همچنین ورودی USB می توانند به آهنگ ها و موسیقی های خود دسترسی سریعی داشته باشند و از گوش فرا دادن به آنها نهایت نشاط و هیجان را ببرند.

قدرت 4800 وات سیستم صوتی ال جی CM9960

امروزه مهمانی های شبانه به یکی از تفریحات برای جوانان تبدیل شده است تا بتوانند ساعاتی را با دوستان خود به شادی و هیجان مشغول باشند که این دورهمی صد در صد بدون یک سیستم صوتی قدرتمند امکان پذیر نمی باشد. سیستم صوتی ال جی CM9960 با قدرت 4800 وات صدایی فوق العاده وسیع و رسا را در محیط برای کاربران ایجاد می کند به طوری که اگر مخاطبان از اوج صدای این سیستم صوتی استفاده کنند کاملا لرزش زمین را در زیر پای خود احساس می کنند و به رقص و شادی خود بی وقفه ادامه خواهند داد. 

قدرت 4800 وات سیستم صوتی ال جی cm9960

حداکثر انرژی با سیستم صوتی ال جیCM9960

مخاطبان سیستم صوتی ال جی CM9960 با دستگاه کنترل Thruster می توانند قدرت این سیستم را افزایش دهند و انرژی کنترل نشدنی را در پارتی های شبانه برای دوستان خود رقم بزنند. کاربران با کشیدن دریچه خازن این دستگاه، قدرتمند ترین صدا را در محیط می توانند ایجاد کنند البته با اوج گرفتن صوت به صورت خودکار لامپ های تعبیه شده در این سیستم صوتی ال جی شروع به نور افشانی و رقص در همه جای سالن می کند به صورتی که شبی دیوانه وار و پر انرژی را برای مخاطبان خود به وجود می آورد.

حداکثر انرژی با سیستم صوتی ال جی cm9960

فناوری کارائوکه 

شرکت ال جی برای ایجاد لحظات سرگرم کننده برای مخاطبان خود قابلیت های جذابی را در این سیستم صوتی CM9960 تعبیه کرده است تا کاربران خود را از هر نظر راضی نگه دارد. قابلیت Karaoke یکی از فناوری هایی است که به وسیله آن شما می توانید هنگام پخش یک آهنگ، فرکانس صوتی خواننده را حذف کنید و آهنگ مورد علاقه خود را بخوانید. با این قابلیت جذاب شما می توانید مانند یک ستاره موسیقی در بین دوستان خود بدرخشید و فضای یک کنسرت را برای آنها ایجاد کنید.

فناوری کارائوکه

ویژگی Crossfader در سیستم صوتی ال جی CM9960

از دیگر قابلیت های سرگرم کننده در این سیستم صوتی می توان به فناوری Crossfader اشاره کرد که به وسیله آن کاربران می توانند با ادغام چندین آهنگ و همچنین دادن جلوه های خاص صوتی به موسیقی یک DJ تمام عیار در بین دوستان خود باشند. سیستم صوتی ال جی CM9960 با داشتن حالت DJ ساعات شاد و پر هیجانی را برای مخاطبان و مخصوصا جوانان که بیشترین استفاده را از این نوع سیستم می برند ایجاد می کند.

ویژگی crossfader در سیستم صوتی ال جی CM9960

رقص نور

رقص نور در این سیستم صوتی CM9960 یکی از امکانات دیگر این سیستم صوتی است که فضایی بسیار پر هیجان و منحصر را می تواند برای کاربران ایجاد کند. طراحی نور پردازی این سیستم صوتی به گونه ای است که با زیر و بم موسیقی، نور پخش شده نیز تغییر می کند و فضایی پر از رنگ های جذاب و شبرنگ را در محیط برای مخاطبان به وجود می آورد. این رقص نور می تواند در میزبانی شما برای یک شب خاطره انگیز بسیار تاثیر گذار باشد و نهایت لذت و هیجان را برای دوستان شما به ارمغان آورد.

رقص نور

اثرات خارق العاده 

شرکت ال جی برای از تکنولوژی های جدیدی در این سیستم صوتی CM9960 استفاده کرده است که می توان گفت چه در مهمانی های دوستانه و چه در اوقات فراغت لحظات فراموش نشدنی را برای مخاطبان به دنبال دارد. کاربران این سیستم صوتی می توانند افکت های مختلفی را در گوشی خود دانلود یا ضبط کنند و از طریق بلوتوث آنها را به این محصول ال جی انتقال دهند و در هنگام پخش آهنگ این افکت ها را با DJ به موسیقی مورد علاقه خود اضافه کرده و از این قابلیت لذت و هیجان لازم را ببرند.

اثرات خارع العاده

به اشتراک گذاری همزمان با سیستم صوتی ال جی CM9960

زمانی که کاربران از این سیستم صوتی ال جی CM9960 در مراسمات و مهمانی های خود استفاده می کنند هر کس بنا به سلیقه خود آهنگی را می خواهد که پخش شود. شرکت ال جی قابلیتی را در این سیستم صوتی قرار داده است که بر اساس آن مخاطبان می توانند از طریق گوشی های خود به طور همزمان آهنگ های مورد علاقه خود را به این دستگاه انتقال دهند و بدون آنکه آهنگ قطع شود هر کس به ترتیب می تواند به موسیقی مورد علاقه خود در اوج قدرت صدا گوش دهد. 

به اشتراک گذاری همزمان با سیستم صوتی ال جی cm9960

انتقال داده با بلوتوث

از دیگر امکانات این سیستم صوتی می توان به انتقال آهنگ و موسیقی دلخواه از طریق بلوتوث اشاره کرد. مخاطبان این سیستم صوتی ال جی CM9960 از طریق قابلیت بی سیم بلوتوث قادر خواهند بود محتویات مورد علاقه خود بر روی گوشی های هوشمند خود و یا هر وسیله سازگار دیگر با این سیستم صوتی را به آن انتقال دهند و یک تجربه شنیداری فوق العاده را برای خود و همراهان رقم بزنند و شبی پر از هیجان و نشاط را ایجاد کنند.

انتقاال داده با بلوتوث

درگاه USB سیستم صوتی ال جی CM9960

شرکت ال جی از دو درگاه ورودی USB در این سیستم صوتی ال جی CM9960 بهره برده است تا مخاطبان این اجازه را داشته باشند از دو حافظه مختلف برای پخش آهنگ های خود استفاده کنند یعنی کاربران می توانند به تمام آهنگ های خود که بر روی USB قرار گرفته است دسترسی پیدا کنند و با ریموت همراه سیستم به کنترل و تنظیم آهنگ ها بپردازند و با گوش دادن به انها لحظات خوشی را با این صوت بی نظیر برای خود به ارمغان آورند.

درگاه usb سیستم صوتی ال جی cm9960

مشخصات فنی

عملکرد BASS BOOST :
اکولایزر موزیک :
نورپردازی بلندگو :
نورپردازی مهمانی :
حالت ورزشی :
FM :
PARTY CHAIN (WIRED) :

ورودی و خروجی

USB : 2 ورودی
خروجی هدفون :

سایر ویژگی ها

اتصال به تلفن همراه :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
برنامه های همسازی با گوشی های هوشمند :
تنظیم درجه صدا میکروفن :
کلید کنترل :
کابل برق :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
سیستم صوتی خانگی ال جی 4800 وات CM9960 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
سیستم صوتی خانگی ال جی 4800 وات CM9960

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش