noindex
برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

تلویزیون پاناسونیک 65GX706M

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 65 اینچ

رزولوشن : 3840 × 2160

کیفیت تصویر : 4K

خروجی صدا : 20W

سیستم عامل : Linux

تعداد ورودی و خروجی : 3HDMI - 2USB

وای فای : دارد

مدل سال : 2019

کشور ساخت : ژاپن

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی اجمالی تلویزیون پاناسونیک 65GX706M

تلویزیون 65GX706M از جمله تلویزیون های خوش ساخت و محبوب پاناسونیک به شمار می رود که هر ساله با تولید مدل های جدید و پیشرفته توانسته کاربران و علاقه مندان بیشتری را جلب کند. تلویزیون پاناسونیک 65GX706M بر پایه کیفیت تصویر 4K طراحی شده که با این کیفیت مخاطب را به تماشای بیشتر و چالش هیجان انگیز مواجه می سازد همچنین در کنار کیفیت تصویر فوق العاده صوتی فراگیر و همه جانبه ای را در تمام نقاط منزل شما ایجاد می کند. طراحی بینظیر این تلویزیون پاناسونیک بسیار شیک و ظریف می باشد که شما می توانید با انتخاب کردن این مدل محصول به زیبایی و جلا بخشیدن بیشتر منزل خود بیافزاید. همچنین حاشیه های باریک و ضخامت بسیار کم آن به قدری چشم نواز است که می تواند هر نگاهی را مجذوب و متوجه خود سازد. تلویزیون پاناسونیک 65GX706M از قابلیت ها و برنامه های مختلفی برخوردار است که پاناسونیک این مدل محصول خود را  به سیستم عامل محبوب لینوکس مجهز کرده است که کاربر به سبب آن می تواند در اوقات فراغت خود در دنیای متفاوت تری سرچ و جستجو کند.

بررسی اجمالی تلویزیون پاناسونیک 65GX706M

دیزاین و طراحی مدرن

دیزاین و طراحی یکی از مولفه های بسیار مهم در انتخاب و خرید تلویزیون به حساب می آید که امروزه تولیدکنندگان توجه خاصی را به طراحی محصولات خود دارند چرا که دیزاین تلویزیون می تواند کاربران بیشتری را به طرف خود جذب کند. تلویزیون پاناسونیک 65GX706M بسیار ظریف و خلاقانه طراحی شده است که شما می توانید با انتخاب کردن این تلویزیون به زیبایی و جلا بخشیدن بیشتر منزل خود بیافزاید. همچنین حاشیه های باریک و ضخامت بسیار کم این تلویزیون را به قدری چشم نواز کرده است که می تواند هر نگاهی را مجذوب و متوجه خود سازد. علاوه براین طراحی شیک و هوشمندانه ی 65GX706M سبب می شود تا بیننده تمرکز بیشتری را در هنگام تماشای فیلم ها و اجرای بازی ها بر روی نمایشگر فوق العاده بزرگ 65 اینچ تلویزیون داشته باشد.

دیزاین و طراحی مدرن تلویزیون پاناسونیک 65GX706M

تجربه تماشای به دنیای واقعی

همانطور که می دانید کمپانی معروف پاناسونیک از هیچ فناوری و تکنولوژی جدید و پیشرفته ای در محصولات خود دریغ نکرده است و با تلاش های بی وقفه خود توانسته در بخش کیفیت تصویر عملکرد فوق العاده ای را از خود داشته باشد. تلویزیون پاناسونیک 65GX706M با تعداد پیکسل های 3840 × 2160 به کار رفته که کیفیت تصویر شگفت انگیز 4K را نزدیک تر به واقعیت برای مشاهده ی بهتر و دقیق تر از تصاویر و صحنه ها در نمایشگر 65 اینچ به نمایش در می آورد. برند خوش نام پاناسونیک برای نمایش دادن کیفیتی متفاوت تر از فرمت HDR10 بهره برده است تا بتواند تصاویری فوق العاده گیرا و شفافی را با جزئیات دقیق تر به نمایش مخاطب درآورد.

تجربه ی نگاه کردن به دنیای واقعی تلویزیون پاناسونیک 65GX706M

پنل فوق العاده شفاف IPS LED

تلویزیون پاناسونیک 65GX706M از پنل IPS LED بهره برده است تا مخاطب بتواند لذت تماشا را با وضوح بیشتر و درخشندگی بالاتر تجربه کند. این فناوری منحصر به فرد با قرار دادن چراغ های LED با راندمان بسیار بالا در پشت پنل IPS LED انتقال یافته و سبب ایجاد روشنایی بیشتر در تصاویر می شود. در این تلویزیون به کمک این قابلیت منحصر به فرد مخاطبان می توانند از زاویه دید گسترده 178 درجه ای به مشاهده ی صفحه نمایش تلویزیون خود با جزئیات دقیق تر و همان کیفیت تصویر باورنکردنی 4K بپردازند.

پنل فوق العاده شفاف IPS LED تلویزیون پاناسونیک 65GX706M

صدای فراگیر و چند بعدی

وجود فناوری Dolby Audio در این تلویزیون هوشمند پاناسونیک سبب ایجاد صدای فوق العاده قدرتمند و چند بعدی می شود که در تمام نقاط منزل شما صدای واضح و شفاف ارائه می دهد. این مدل محصول پاناسونیک 65GX706M با توان خروجی 20 وات یک تجربه ی صدای فراگیر و سینمایی را برای شما به ارمغان می آورد و همچنین این فناوری به شما کمک می کند که از بازی و فیلم های مورد علاقه خود با صدای چند بعدی و فراگیر لذت بیشتری ببرید و یک فضای سینمایی و هیجان انگیزی را در منزل خود در کنار کیفیت تصویر بینظیر 4K ایجاد کنید.

صدای فراگیر و چند بعدی تلویزیون پاناسونیک 65GX706M

تجربه یک لذت واقعی از برنامه های متنوع Smart TV

تلویزیون های هوشمند نیازمند به یک رابط کاربری آسان است تا مخاطب بتواند به سادگی و سریعا با تلویزیون خود تعامل برقرار کند. این تلویزیون پاناسونیک 65GX706M برای اوقات فراغت و دسترسی سریع تر کاربران که می خواهند در دنیای متفاوت تری سرچ و جستجو کنند، پاناسونیک این مدل محصول خود را مجهز به سیستم عامل محبوب لینوکس کرده است که به وسیله آن می توانید برنامه ها، بازی و یا فیلم هایی مورد علاقه خود را در شبکه های همچون Netflix, Prime video و youtube به ساده ترین شیوه ی ممکن دانلود کنید و اوقات فراغت خود را با آن ها سپری کنید.

تجربه یک لذت واقعی از برنامه های متنوع SMART TV تلویزیون پاناسونیک 65GX706M

گالری تصاویر تلویزیون پاناسونیک 65GX706M

گالری تصاویر تلویزیون پاناسونیک 65GX706M

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 65 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 3840 × 2160
نوع پنل : IPS
زاویه دید گسترده :
میزان زاویه دید : 178 درجه
HDR :
فرمت HDR : HDR10
پردازنده : 4 هسته ای
فناوری Dimming :

صدا

خروجی صدا : 20 وات
خروجی صدا اپتیکال :
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 3 ورودی
HDMI - ARC : 1 ورودی
USB : 2 ورودی
RF In :
LAN :
CI Slot :
Component / Composite :
کامپوزیت AV :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
اتصال به تلفن همراه :
دستیار صوتی :
روشن کردن تلویزیون با گوشی موبایل :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : لینوکس
فروشگاه محتوایی :
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
EPG :
آنالوگ :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : پاناسونیک

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون پاناسونیک 65GX706M در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون پاناسونیک 65GX706M

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش