ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active1

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: موبایل و تبلت

بدنه : جلو شیشه، بدنه آلومینیومی، جنس بند سیلیکون، اندازه 10.5 × 39.5 × 39.5 mm، وزن 25 گرم

صفحه نمایش : 1.1اینچ، صفحه لمسی Super AMOLED، رزولوشن 360 × 360 پیکسل، عمق رنگ 16M

باتری : 230 میلی آمپر

سنسورها : شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج، حسگر HR، سنسور نور

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active1

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active1 با بدنه ای آلومینیومی ساخته شده و جنس بند آن نیز سیلیکونی است که طراحی سبکی را ایجاد می کند بنابراین به آسانی می توانید از آن در هنگام ورزش استفاده کنید و به راحتی در مسیر خود استفاده کنید. این ساعت در چهار رنگ زیبا و دلنشین تولید و عرضه می شود تا کاربران انتخاب بیشتری داشته باشند و بنا به سلیقه خود رنگ مورد نظر را انتخاب کنند، همچنین دارای بندهای شیک و متنوعی می باشد که برای استفاده در مکانهای مختلف مناسب هستند و می توانید با انتخاب بندهای متنوع، ساعتی با طراحی های مختلف و متنوع برای خود داشته باشید. Galaxy Watch Active1 همچنین دارای تم های متنوع و زیبایی است که قابل تنظیم است و می توانید تم مورد نظر خود را انتخاب کنید و ساعت را با سلیقه خود تنظیم کنید. ساعت هوشمند Active1 دارای برنامه های مشاوره ای سلامت، کنترل ضربان قلب، برنانه های سرگرم کننده از دیگر ویژگی های این ساعت هستند که سبب شده اند تا خرید ساعت هوشمند بیشتر برای کاربران جذابیت داشته باشد. 

ساعت هوشمند سامسونگ active1

مشاور سلامتی با ساعت Galaxy Watch Active1

ساعت هوشمند سامسونگ بهترین راه برای فعالیت و ایجاد انگیزه در طول روز است و با ویژگی های هوشمندی که ارائه می دهد شما را وادار به حرکت و فعالیت می کند. Daily Activity یا فعالیت روزانه به شما کمک می کند تا کمتر بنشینید و تحرک بیشتری داشته باشید و همچنین برای ورزش کردن به شما انگیزه می دهد در نتیجه شما را برای رسیدن به اندامی ایده ال و سالم یاری میکند.
Galaxy Watch Active1 از سنسورهای حرکتی اختصاصی برای ردیابی خودکار 6 نوع فعالیت استفاده می کند که این امکان را برای شما فراهم می کند تا بر روی تناسب اندام خود تمرکز کنید. علاوه بر این دارای GPS داخلی نیز است که موقعیت دقیق را نشان می دهد و در مسیریابی به شما کمک می کند، همچنین از امتیاز 5ATM نیز پشتیبانی می کند و در مقابل آب تا عمق 50 متر زیر آب مقاوم است.

 

حسگر ضربان قلب، بهترین قابلیت ساعت سامسونگ Active1

حسگر ضربان قلب در این ساعت شما را از عملکرد قلبتان آگاه می سازد و با نشان دادن عملکرد لحظه ای قلب و همچنین اطلاع رسانی از ضربان نامنظم به شما کمک می کند تا از عملکرد صحیح قلب خود اطلاع داشته باشید و از بروز هرگونه مشکلی جلوگیری شود. ساعت هوشمند سامسونگ مجهز به حسگر ضربان قلب است که در قسمت عقب ساعت قرار گرفته و به صورت لحظه ای و مکرر نبض شما را می گیرد و به صورت دقیق عملکرد قلب را بر روی نمایشگر نمایش می دهد، همچنین در صورت تشخیص ضربان نامنظم و غیر طبیعی به شما هشدار می دهد.

حسگر ضربان قلب با ساعت هوشمند active1

علاوه بر حسگر ضربان قلب، ساعت هوشمند سامسونگ دارای یک سری برنامه های سلامت نیز است که امکان دسترسی به ابزار های متعددی را برای شما فراهم می کند که با استفاده این ابزار ها نه تنها می توانید تناسب اندام خود را کنترل کنید بلکه می توانید سلامت جسمانی خود را نیز مدیریت کنید. ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active1 خلاصه ای از وضعیت سلامتی شما را به صورت لحظه ای بر روی صفحه نمایش نشان می دهد و شما را از وضعیت جسمانی خود آگاه می سازد. 

وضعیت جسمانی با ساعت هوشمند سامسونگ active1

 باتری بادوام و با ظرفیت بالا

باتری استفاده شده در این ساعت هوشمند یک باتری 230 میلی آمپری است که انرژی مورد نیاز ساعت برای استفاده بیش از 1 روز را برای شما فراهم می کند. کارکرد مفید این باتری در حالت استفاده معمولی بیش از 48 ساعت، برای تمرین در منزل 45 ساعت، تمرین در فضای باز در حالی که GPS روشن است 15 ساعت و در حالت پخش موسیقی حداکثر 8 ساعت است. همپچنین در صورتی که از ساعت خود زیاد استفاده نکنید تا 90 ساعت می تواند دوام بیاورد. Galaxy Watch Active1 همچنین با PowerShare بی سیم گوشی سامسونگ Galaxy S10 سازگار است و می توانید از با استفاده از گوشی S10 ساعت خود را به صورت بی سیم شارژ کنید.

باتری قدرتمند ساعت هوشمند galaxy active1

طراحی برنامه های سرگرم کننده در ساعت هوشمند Active1

ساعت هوشمند سامسونگ را می توانید از طریق بلوتوث به گوشی خود وصل کنید و به پیام ها و تماسهای خود دسترسی داشته باشید و به آنها پاسخ دهید، علاوه براین امکان نصب برنامه بر روی این ساعت نیز وجود دارد که شما می توانید برنامه های کاربردی و لیست دلخواه خود را با برنامه Spotify همگام سازی و نصب کنید تا در بیرون و زمانی که ارتباط ساعت با گوشی قطع شد بتوانید از این برنامه ها استفاده کنید.

طراحی ساعت هوشمند سامسونگ active1

خرید ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active1

امروزه ساعت های هوشمند سامسونگ از طرفدارن بسیاری برخوردار هستند که مدل Galaxy Watch Active1 یکی از آنها است. پس اگر شما هم قصد خرید ساعت هوشمند سامسونگ را دارید می توانید مدل های متنوع ساعت هوشمند از برند های مطرح را در آترین کالا مشاهده کرده و در صورت تمایل با تضمین اصالت، سلامت، ضمانت بازگشت و قیمت مناسب، ثبت سفارش خود را نهایی کنید. در صورت هر گونه سؤال در خصوص نحوه خرید و یا مشخصات اجناس می توانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و پاسخ دهی لازم را دریافت کنید.

طراحی بدنه

ساختار بدنه : جلو شیشه، بدنه آلومینیومی، جنس بند سیلیکون
ابعاد : 10.5 × 39.5 × 39.5 میلی متر
جنس بند : سیلیکونی
نوع قفل بند : سگکی ساده

صفحه نمایش

نوع صفحه نمایش : Super AMOLED
رزولوشن : 360 × 360
استایل صفحه نمایش : دایره ای
صفحه نمایش لمسی :
صفحه نمایش رنگی :

سایر مشخصات

مدل : Samsung-Galaxy-Watch-Active1
نوع کاربری : رسمی، روزمره، ورزشی
موزیک پلیر :
مناسب برای : آقایان و خانم ها
سیستم عامل : Tizen-based wearable OS 4.0
نسخه بلوتوث : 4.2
وزن : 25 گرم
حجم باتری : 230 میلی آمپر
پردازنده : Dual-core 1.15 GHz Cortex-A53
اتصالات : بلوتوث، Wi-Fi
GPS :
سنسور : شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج، حسگر HR، سنسور نور
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active1 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch Active1

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش