مچ بند هوشمند هواوی Honor Band 4

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: موبایل و تبلت

بدنه : جلو شیشه، بدنه پلاستیکی، بند پلاستیکی، اندازه 11.5 × 17.2 × 43 mm، وزن 23 گرم

صفحه نمایش : 0.95 اینچ، صفحه لمسی AMOLED، رزولوشن 120 × 240 پیکسل 

اتصالات : بلوتوث 4.2

مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر

باتری : لیتیوم پلیمری 100 میلی آمپر

سنسورها : سنسور 6 محوره IMU، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور ضربان قلب، مادون قرمز

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی اجمالی مچ بند هوشمند هواوی 

مچ بند هوشمند هواوی Honor Band 4 از سری مچ بندهای هوشمند با نوع عملکرد ورزشی و روزانه می باشد که از سنسور  تشخیص حرکتی 6 محوره IMU، حسگر ضربان قلب و مادون قرمز پشتیبانی می کند و قابلیت پایش خواب، شمارش قدم ها و هشدار عدم تحرک را دارد که با این ویژگی ها می توانید از این دستبند به عنوان یک مربی مجازی برای مشاوره دقیق در تمرینات خود استفاده کنید. در این مدل از یک نمایشگر رنگی تمام لمسی AMOLED استفاده شده که حساسیت لمسی بالایی  دارد و نور صفحه آن نیز تقویت شده تا در هر شرایطی بهترین عملکرد را ارائه دهد. اندازه نمایشگر 0.95 اینچ می باشد و فرم مستطیل شکلی دارد که اندازه ای ایده آل و مناسب برای یک مچ بند هوشمند است. آنر بند 4 در برابر آب مقاوم است و قابلیت کارکرد در عمق 50 متری بدون مشکل را دارد بنابراین با خیال راحت می توانید از آن در ورزشهای آبی  نیز استفاده کنید. یک باتری 100 میلی آمپری وظیفه تامین انرژی مورد نیاز ساعت را بر عهده دارد که کارکرد مفید آن در حالت معمولی 14 تا 17 روز می باشد که بسته به نوع استفاده از مچ بند ممکن است متفاوت باشد. آنر بند 4 از اتصال بی سیم بلوتوث نیز پشتیبانی می کند که می توانید آن را به گوشی هوشمند خود وصل کنید و اعلانها و تماسهای ورودی را بر روی نمایشگر مچ بند ببینید و همچنین برای گرفتن عکس از فاصله دور نیز می توانید از آن استفاده کنید که برای این کار کافی است گوشی خود را در مکان موردنظر قرار دهید و بر روی صفحه مچ بند ضربه بزنید.

صفحه نمایش مچ بند هواوی Honor band 4

 هواوی برای نمایشگر این ساعت از یک صفحه نمایش AMOLED با اندازه 0.95 اینچ استفاده کرده که یک صفحه نمایش لمسی شیشه ای است و با پوشش ضد خش 2.5D محافظت می شود. نمایشگر رنگی این مج بند رزولوشن 120 × 240 پیکسل را ارائه می دهد که برای یک مچ بند هوشمند اندازه ایده آل و مناسبی می باشد.

صفحه نمایش مچ بند هواوی Honor band 4

فناوری نظارت بر خواب

هواوی آنر بند 4 به فناوری نظارت برخواب مجهز است و توسط مرکز نشانگرهای زیستی(DBIOM) دانشکده پزشکی هاروارد تایید شده که با نظارت بر خواب به شما در خوابی منظم و ایده ال مشاوره می دهد. فناوری نظارت بر خواب در این مچ بند قادر به شناسایی و ارائه مشاوره مورد مسائل معمولی خواب مانند بی خوابی، نور و خواب عمیق، بیدار شدن از خوابف خواب بیش از حد و عائات خواب نامنظم می باشد که به شما کمک می کند تا با بررسی این موراد خوابی منظم را داشته باشید.

فناوری نظارت بر خواب در مچ بند هوشمند هواوی

حسگر ضربان قلب

در پشت مچ بند هوشمند هواوی Honor Band 4 یک سنسور ضربان قلب قرار گرفته که به صورت دائم و 24 ساعته از مادون قرمز برای تشخیص میزان ضربان قلب شما استفاده می کند و در صورت تشخیص ضربان نامنظم به شما هشدار می دهد. شما می توانید مچ بند را ببندید و در هنگام خواب حسگر ضربان قلب را فعال کنید تا میزان ضربان قلبتان را وقتی که خواب هستید اندازه گیری کند و عملکرد را به صورت یک نمودار به شما نشان دهد. با استفاده از این ویژگی می توانید از عملکرد قلب خود در هنگام خواب مطلع شوید.

حسگر ضربان قلب در مچ بند هوشمند هواوی

مربی مجازی شما

 Honor Band 4 یک مچ بند هوشمند هواوی است که با دارا بودن آیکون های مختلف ورزشی می توانید از آن به عنوان یک مربی مجازی برای پایش تمرینات خود استفاده کنید و در ورزشهایی همچون پیاده روی، دومیدانی، دوچرخه سواری، شنا و... می تواند با ثبت سرعت، تشخیص حرکات مختلف، شمارش گام ها و ثبت مقدار کالری مصرف شده به شما در انجام صحیح تمرین کمک کند تا عملکرد بهتری داشته باشید و تمرینات خود را به اوج برسانید.

مربی مجازی شما

مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر

یکی دیگر از ویژگی های این مچ بند هوشمند قابلیت ضد آب بودن و مقاوم بودن در برابر آب تا عمق 50 متر می باشد که این امکان را برای شما فراهم می کند تا با خیال راحت ساعت را همراه با خود به زیر آب ببرید و در هنگام شستن دست ها و یا در هنگام شنا کردن از خراب شدن آن نگرانی نداشته باشید. انر بند 4 یک مچ بند ورزشی است که علاوه بر ورزشهایی همچون کوه نوردی و دو میدانی و... با ویژگی ضد آب بودن، در ورزشهای آبی همچون شنا نیز می توانید استفاده کنید، انر بند 4 در هنگام شنا می تواند حرکات مختلف شنا را تشخیص دهد و همچنین سرعت شنا و مقدار کالری سوخته شده را نیز ثبت می کند.

مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متر

ویژگی ها و امکانات انر بند 4

مچ بند هوشمند هواوی Honor Band 4 با نوع کارکرد ورزشی و روزانه طراحی شده که هم برای استفاده روزانه و هم به عنوان یک مچ بند ورزشی می توانید از ان استفاده کنید. این مچ بند دارای یک نمایشگر رنگی می باشد که وضعیت مچ بند و نمودارها را نمایش می دهد، همچنین می توانید مچ بند را به گوشی هوشمند خود وصل کنید و تماسها و پیام های متنی را بر روی نمایشگر ساعت تماشا کنید که این امکان را به شما می دهد تا پیام ها را بخوانید و به تماس ورودی جواب دهید و یا آن را رد کنید. علاوه بر این قابلیت گرفتن عکس از راه دور را نیز فراهم می کند و می توانید برای گرفتن عکسهای سلفی از آن استفاده کنید. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این مچ بند می توان به پشتیبانی از سرویس پرداخت آنلاین Alipay و NFC اشاره کرد که به راحتی می توانید خرید های خود را با آن انجام دهید و همچنین قابلیت پیدا کردن گوشی را نیز دارد که در صورت گم شدن گوشی موبایل در حالی که هنوز اتصال برقرار است با صدا درآوردن گوشی می توانید آن را پیدا کنید. سنجش دمای محیط نیز از دیگر قابلیت های این محصول است.

ویژگی ها و امکانات انر بند 4

باتری مچ بند هوشمند انر بند 4

Honor Band 4 به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 100 میلی آمپر مجهز است که کارکرد مفید آن در صورت استفاده معمولی حداکثر تا 17 روز می باشد که با توجه به ویژگی هایی که ارائه می دهد می توان گفت که یک باتری با دوام بالا و جزو نکات مثبت این مچ بند هوشمند هواوی است.

باتری مچ بند هوشمند انر بند 4

General

مدل : Honor Band 4
نوع کاربری : روزمره، ورزشی
استایل صفحه نمایش : مستطیل
اتصالات : بلوتوث
ضد آب : تا عمق 50 متر
ابعاد قاب : 11.5 × 17.2 × 43 میلی متر
جنس بدنه : پلاستیکی
جنس بند : پلاستیکی
نوع قفل بند : سگکی ساده
صفحه نمایش لمسی :
صفحه نمایش رنگی :
حجم باتری - میلی آمپر : 100 میلی آمپر
ورژن بلوتوث : 4.2
سنسور : سنسور 6 محوره IMU، شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور ضربان قلب، مادون قرمز
وزن : 23 گرم
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
مچ بند هوشمند هواوی Honor Band 4 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
مچ بند هوشمند هواوی Honor Band 4

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش