گوشی اپل
گزینه‌ های خرید
دسته بندی
قيمت
حافظه داخلی
  1. 64 گیگابایت 12 موارد
  2. 128 گیگابایت 22 موارد
  3. 256 گیگابایت 28 موارد
  4. 512 گیگابایت 20 موارد
  5. 1 ترابایت 8 موارد
رجیستر
  1. رجیستر شده 67 موارد
  2. بدون رجیستر 15 موارد
شبکه های ارتباطی
اندازه صفحه نمایش
گوشی اپل

اپل از محبوب ترین برندها در زمینه تولید و عرضه گوشی است که دنبال کنندگان و علاقه مندان بسیاری را دارد. اپل ابتدا توسط فردی به نام استیو جابز در سال 1976 بنیان گذاری شد و با تولید محصولات باکیفیت و استفاده از پلتفرم اختصاصی IOS توانست مخاطبان محدودی را به خود جذب کند. اما اوج کار اپل و نقطه استارت این برند خوش نام را باید سال 2013 دانست.

مشاهده به عنوان مشبک لیست

موارد 1-28 از 90

صفحه‌ی
در صفحه
  1. 3110

    12

    128

    6.1

  2. 2815

    12

    128

    6.1

  3. 3279

    12

    128

    6.1

  4. 3349

    48

    128

    6.1

  5. 3349

    48

    256

    6.1

  6. گوشی آیفون XS MAX حافظه 64 گیگابایت (استوک)
    در انبار موجود نیست
  7. 3687

    12

    512

    6.7

    گوشی آیفون 12 پرو مکس حافظه 512 گیگابایت (آکبند ریپک)
    در انبار موجود نیست
  8. 2227

    12

    128

    5.4

    گوشی آیفون 12 مینی حافظه 128 گیگابایت
    در انبار موجود نیست
  9. 3687

    12

    128

    6.7

    گوشی آیفون 12 پرو مکس حافظه 128 گیگابایت (استوک)
    در انبار موجود نیست
  10. 2815

    12

    64

    6.1

    گوشی آیفون 12 حافظه 64 گیگابایت (استوک)
    در انبار موجود نیست
مشاهده به عنوان مشبک لیست

موارد 1-28 از 90

صفحه‌ی
در صفحه

قیمت گوشی آیفون

اپل از محبوب ترین برندها در زمینه تولید و عرضه گوشی است که دنبال کنندگان و علاقه مندان بسیاری را دارد. اپل ابتدا توسط فردی به نام استیو جابز در سال 1976 بنیان گذاری شد و با تولید محصولات باکیفیت و استفاده از پلتفرم اختصاصی IOS توانست مخاطبان محدودی را به خود جذب کند. اما اوج کار اپل و نقطه استارت این برند خوش نام را باید سال 2013 دانست. در سال 2013 اپل با تولید و عرضه گوشی آیفون 5 موفق شد تحول بزرگی را در دنیای گوشی ایجاد کند و نتیجه آن روی آوردن خیل عظیمی از مخاطبان و کاربران به گوشی اپل و خرید گوشی ایفون شد. اپل برخلاف رقبای خود، هر سال مدل های متنوعی را ارائه نمی کند و با متمرکز شدن بروی یک گوشی، سعی در ارائه بهترین عملکرد دارد. گوشی اپل به نسبت تمامی رقبای خود، بودجه بیشتری را برای خرید می طلبد. البته رونمایی اپل از گوشی ایفون ۱۱ در مدل های پرو و پرو مکس سبب شد تا افراد بیشتری مجذوب طراحی منحصر  به فرد این محصول شوند. به طوری که بدون در نظر گرفتن قیمت، انتخاب خود را نهایی کنند.
قیمت گوشی آیفون یکی از مواردی است که مانع استفاده و خرید تمامی اقشار از گوشی اپل شده است. مخاطبانی که به دنبال خرید گوشی اپل اورجینال آکبند یا استوک Not Active هستند می توانند در آترین کالا از قیمت گوشی آیفون با خبر باشند. برای خرید آیفون استوک از آترین کالا هم می توان به آسانی و با انتخاب رنگ، مراحل خرید را طی کنید. فروشگاه ما با عرضه انواع گوشی آیفون نیز با تضمین نمودن تحویل کالای سالم و اورجینال در طی 3 روز شما را از بابت خرید در فروشگاه اینترنتی آترین کالا آسوده خاطر خواهد ساخت.

آیا آیفون همان اپل است؟

اپل یک شرکت فناوری چند ملیتی آمریکایی است که در زمینه طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی، نرم افزار و ارائه دهنده خدمات آنلاین فعالیت می کند که ایفون یکی از محصولات ارائه شده توسط این کمپانی می باشد. اپل گوشی های هوشمند خود را با نام تجاری iPhone  ارائه می دهد که هر ساله مدل جدیدی از آن را در چندین نسخه تولید و عرضه می کند. 

از کجا گوشی آیفون اصل بخریم؟

با توجه به تنوع بسیار گوشی های آیفون، افراد سودجو بسیاری اقدام به وارد کردن گوشی های تقلبی یا فیک این محصول کردند که اگر کاربران تخصص لازم را در نداشته باشند انتخاب پر دردسری را تجربه خواهند کرد. به عنوان مثال اگر یک گوشی اپل ۱۳ اصلی را با یک مدل فیک در کنار هم قرار دهید، میزان شباهت به قدری است که اگر اطلاعات کافی نداشته باشید، قطعاً با سر درگمی مواجه خواهید شد. گوشی های آیفون از کیفیت بالایی برخوردارند اما به دلیل آنکه در ایران نمایندگی ایفون وجود ندارد خرید گوشی ایفون اصلی کمی دشوار است، پس باید در هنگام خرید آن مراقب باشید که گوشی تقلبی را به شما نفروشند. برای خرید گوشی آیفون اصل باید اولا اطلاعات کافی در مورد مدل اصلی را داشته باشید، ثانیا آن را از فروشگاه های متعبر و با گارانتی و ضمانت اصل بودن کالا تهیه کنید تا بعدا دچار ضرر مالی نشوید.

از کجا بفهمیم ایفون اصلی است؟

شما می توانید با مقایسه بسته بندی و شماره سریال گوشی با مدل اصلی از اصل بودن و یا فیک بودن گوشی خود با خبر شوید. همچنین با بررسی مدل گوشی نیز می توانید بفهمید که آیا گوشی اورجینال و اصل است و یا یک گوشی ریفربیشید و مدل تعمیری است. برای این روش نیز می توانید مدل گوشی را از قسمت تنظیمات آن بررسی کنید. از آنجا که شرکت اپل در طراحی بدنه گوشی های خود نهایت دقت را به کار می برد بنابراین گوشی ایفون دارای بدنه ای با طراحی بی نظیر و بدون عیب و نقص می باشد و در قسمت هایی همچون دکمه های فیزیکی هیچگونه مجرای نفوذی مابین آن به داخل دیده نمی شود اما در نسخه های فیک این طور نیست. لوگو گوشی اپل نیز در پشت گوشی آیفون اصلی برآمدگی و یا تورفتگی ندارد اما در نسخه های فیک دارای فرو رفتگی می باشند. از نظر نرم افزاری نیز گوشی های فیک دارای سیستم عامل اندروید هستند در صورتی که آیفون اصلی به سیستم عامل انحصاری خود یعنی IOS مجهز می باشد.
البته ارزان قیمت بودن مدل های فیک می تواند یکی دیگر از روش های تشخیص ایفون اصل از فیک باشد. اما به طور قطعی نمی توان آن را یک روش مطمئن معرفی کرد. چرا که با ورود گوشی های استوک ایفون، رِنج قیمت این محصولات به نسبت مدل های آکبند کمی ارزان تر است. به عنوان مثال اگر شما تمایل به خرید گوشی آیفون ۱۴ داشته باشید اما به دلیل استوک بودن آن با قیمت مناسبی مواجه شوید؛ نباید تصور فیک بودن برای شما پیش آید. چرا که قیمت آیفون استوک از هر سری که باشد هزینه کمتری  را می طلبد.

چرا گوشی آیفون بخریم؟

گوشی های آیفون از نظر کیفیت و کارایی در میان برترین ها قرار دارند و از نظر ماندگاری نیز بسیار با دوام هستند به طوریکه با خرید یک گوشی آیفون می توان مدت ها از بابت داشتن یک گوشی با کیفیت و بدون نیاز به تعویض، آسوده خاطر بود. البته قیمت گوشی آیفون دسته دوم یکی دیگر از دلایلی است که افرد توجه خاصی به خرید آیفون داشته اند. رابط کاربری آسان سیستم عامل IOS یکی دیگر از استدلال هایی است که می توان برای خرید گوشی آیفون در نظر داشت چرا که رابط بصری گوشی های آیفون بسیار ساده است و از افراد نوجوان گرفته تا بزرگسال و کهنسال نیز می توانند از کارایی این گوشی های آیفون بهره مند شوند.
اگر شما نیز از علاقه مندان گوشی اپل هستید اما از نظر مالی آمادگی لازم را ندارید، پیشنهاد ما به شما خرید آیفون دسته دوم است. زیرا قیمت آیفون استوک در کنار بهره مندی هایی که دارد بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است.

چرا گوشی آیفون گران است؟

همانطور که اشاره کردیم، گوشی های آیفون از نظر عملکرد و کارایی نیز فوق العاده عمل می کنند و در استفاده های طولانی مدت نیز ماندگار هستند. قطعاتی که برای گوشی های آیفون به کار گرفته می شوند، از نظر عملکرد در میان تمام گوشی های تولید شده از سوی برندهای رقیب، بهترین خروجی را دارند و از سوی دیگر در گذشت زمان نیز، هیچ یک از قطعات با افت کیفیت همراه نخواهند بود. گذشت از تمامی این ویژگی ها، سایه ی بزرگی با نام شرکت اپل که تولید کننده گوشی آیفون های است، در نوع خود بیشترین اثر را بر قیمت گوشی های آیفون دارد و همین امر مزید بر علت شده تا گوشی های آیفون از نظر قیمت به نسبت رقبای خود گران تر و یا به عبارتی دیگر در رنج بالاتری قرار داشته باشند. همین موضوع سبب شده تا خرید آیفون آکبند برای همه افراد امکان پذیر نباشد و به همین دلیل کاربران به دلیل مناسب بودن قیمت گوشی اپل دست دوم، انتخاب خود را محدود به سری استوک و دست دوم کنند. البته توجه داشته باشید که کارایی گوشی ایفون 12 نیز دست کمی از سری 13 و 14 ندارد. با این تفاوت که قیمت گوشی آیفون ۱۲ به نسبت مدل های بالاتر، از رِنج بهتری برخوردار است. با این حال می توان گفت خرید آیفون 12 برای دوستداران این برند یک انتخاب ایدئال است.

خرید و قیمت ایفون استوک و نو

در آترین کالا گوشی های آیفون در انواع مدل های استوک، نو، اکتیو و نات اکتیو عرضه می شوند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم قبل از خرید iPhone با فروشندگان ما در تماس باشید. اما کمی صبر کنید به زودی به آرشیو محصولات اپل ما گوشی های آیفون 15 نیز اضافه می شود که در صورت تمایل می توانید با مشاهده لیست قیمت آیفون ۱۵ هر مدل را که بخواهید متناسب با بودجه ای که دارید انتخاب و خریداری کنید.

مشاهده بیشتر