برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K ال ای دی 55RU7402U

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 55 اینچ

کیفیت تصویر : 4K

رزولوشن : 3840 × 2160

خروجی صدا : 20 وات

تعداد ورودی و خروجی : 3HDMI - 2USB

سیستم عامل : Tizen

مدل سال : 2019

کشور ساخت : کره 

سایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی اجمالی تلویزیون سامسونگ 55RU7402

مدل 55RU7402 یکی از تلویزیون های میان رده و با کیفیت برند سامسونگ می باشد که در سال 2019 آن را تولید و به بازار عرضه کرده است و توانسته رضایت حداکثری کاربران از این محصول را در پی داشته باشد. تلویزیون سامسونگ 55RU7402 در یک نمایشگر کریستالی 55 اینچ و با کیفیت تصویر 4K طراحی شده است و در کنار آن نیز برای نمایش طبیعی تر و زنده تر تصاویر، از فرمت تصویر HDR و پردازنده قدرتمند چهار هسته ای بهره گرفته است تا بالاترین سطح از خود را در قالب یک تلویزیون میان رده برای مشاهده بهتر کاربران ارائه کند. از مشخصه های دیگر و مهم این محصول می توان به طراحی شیک و مدرن قاب آلومینیومی این محصول سامسونگ اشاره نمود که می تواند به عنوان افزونه ای جدید، فضا و دکوراسیون خانه را تحت تاثیر خود قرار دهد. از دیگر ویژگی های این تلویزیون سامسونگ، خروجی صدا 20 وات است که در کنار کیفیت تصویر 4K می تواند نقش اساسی را در سطح تماشای کاربر ایفا کند چرا که یکی از مولفه های اصلی و بسیار مهم یک تلویزیون خوب علاوه بر کیفیت تصویر، خروجی صدای قدرتمند و با کیفیت است تا مخاطب بتواند لذت واقعی تماشای فیلم ها و سایر محتوا را تجربه کند اما ویژگی های تلویزیون سامسونگ 55RU7402 به اینجا منتهی نمیشود و شما می توانید برای آگاهی بیشتر از جزئیات و مشخصه های این محصول در ادامه با همراه باشید.

تلویزیون سامسونگ 55RU7402

نمایش کریستالی رنگ ها

سامسونگ برای رقم زدن تفاوت ها در سطح نمایش، تصاویر را در طیف گسترده ای از رنگ ها نمایش می دهد و از طرفی مخاطب را با دنیایی از رنگ های واقعی و غنی شده روبرو می سازد. تلویزیون سامسونگ با بهره گیری از فناوری Dynamic Crystal Color توانسته در نمایش رنگ ها عملکرد منحصربفردی را داشته باشد و رنگ ها را با دینامیک بالا و به صورت غنی شده نمایش دهد به طوریکه مخاطب را در دنیای رنگ های کریستالی و واقعی غوطه ور خواهد ساخت. 

تلویزیون سامسونگ 55RU7402

پردازنده قدرتمند

پردازش تصاویر در سطح نمایشگر تلویزیون، نیازمند یک پردازشگر قدرتمند است تا تصاویر را با جزئیات کامل و بدون افت کیفیت بر سطح نمایشگر به اجرا درآورد که به همین منظور سامسونگ در این تلویزیون 55 اینچ میان رده خود از یک تراشه منفرد قدرتمند 4 هسته ای بهره برده است تا تصاویر، رنگها و کنتراست را به خوبی کنترل کند و محتوا را با همان کیفیت واقعی خود به نمایش درآورد به طوریکه بیننده بتواند جزئیات کامل از یک صحنه را با کیفیت واقعی 4K مشاهده نماید.

تلویزیون سامسونگ 55RU7402

وضوح بالای تصاویر

همانطور که در پاراگراف اول نیز اشاره کردیم تلویزیون سامسونگ 55RU7402 بر پایه کیفیت تصویر 4K بوده که خود همین امر می تواند نشانگر وضوح بالای کیفیت تصاویر در این تلویزیون باشد چرا که در تلویزیون های 4K، تعداد پیکسل ها چهار برابر بیشتر از تلویزیون های فول اچ دی است. در تلویزیون سامسونگ 4K شما می توانید تصاویر را با وضوح و جزئیات بیشتری مشاهده کنید و لذت واقعی تماشا را تجربه کنید. فناوری دیگری که در این تلویزیون سامسونگ 55 اینچ بر وضوح و کیفیت تصاویر بسیار اثر گذار است، فناوری UHD Diming است که با تقسیم صفحه به بلوک های کوچک، کار پردازش را آسان تر می کند و در نهایت جزئیات دقیق تر و وضوح بیشتری را از تصاویر ارائه می کند. 

تلویزیون سامسونگ 55RU7402U

+HDR10

HDR یکی از فناوری هایی است که اکثریت تلویزیون ها به آن مجهز شده اند و به یک ویژگی عادی در تلویزیون های 4K تبدیل شده است اما تفاوتی که سامسونگ در این بخش ایجاد کرده است، نوع فرمت HDR است که تلویزیون سامسونگ 55RU7402 از فرمت اختصاصی +HDR10 بهره برده است. تلویزیون 55RU7402 به وسیله فناوری HDR توانسته در نمایش تصاویر عملکرد قدرتمندتری را داشته باشد به این معنی که +HDR10 کمک می کند تا محتوای تصویری با وضوح، جزئیات بیشتر و بیان دقیق تر رنگ ها همراه شوند و در صحنه هایی همچون نمایش یک غروب دل انگیز، عملکرد فوق العاده ای را از خود ارائه کند چرا که در چنین صحنه هایی، وجود روشنایی و تاریکی در کنار هم سبب می شود تا از وضوح و جزئیات تصاویر کاسته شود اما با وجود +HDR10 می توانید تصاویر را با وضوح و جزئیات کامل تماشا کنید.

طراحی زیبا و درخشان

سامسونگ برای جذاب تر ساختن و فروش بیشتر محصولات خود همواره به بخش طراحی توجه خاصی داشته است که در واقع تلویزیون سامسونگ 55RU7402 می تواند صادق این موضوع باشد چرا که سامسونگ در طراحی این تلویزیون خود ظرافت خاصی را به خرج داده است و نمایشگر 55 اینچ را در یک قاب باریک و مینیمالیستی طراحی کرده است به طوریکه اگر به پای تماشای فیلم ها و محتوای مورد علاقه خود با این تلویزیون بنشینید متوجه طراحی خلاقانه این تلویزیون سامسونگ خواهید شد چرا که قاب باریک اطراف نمایشگر سبب می شود تا توجه و تمرکز شما بر روی تماشا بیشتر شود. طراحی زیبای این تلویزیون سامسونگ به قاب و فریم آلومینیومی ختم نمی شود و پایه های تلویزیون، بخش دیگری است که می تواند توجه کاربر را معطوف خود سازد. پایه های این تلویزیون سامسونگ به صورت V شکل در وسط تلویزیون قرار گرفته و توانسته ظاهر این تلویزیون را از دیگر مدل ها متمایز سازد. سامسونگ در این تلویزیون خود از طراحی پشت تلویزیون نیز چشم پوشی نکرده و آن را کاملا خلاقانه طراحی کرده است و با تعبیه کردن مسیرهایی برای عبور سیم، کمک کرده است تا عبور سیم ها با سهولت بیشتری انجام پذیرند و از بهم ریختگی سیم ها در پشت و جلوی تلویزیون جلوگیری شود.

تلویزیون سامسونگ 55ru7402u

سیستم عامل تایزن

برای ایجاد تعامل بین کاربر و تلویزیون نیاز به یک سیستم عامل با رابط کاربری آسان است تا مخاطب بتواند به آن چیزی که می خواهد دست پیدا کند. از این رو سامسونگ در این تلویزیون خود همانند سایر تلویزیون های هوشمند دیگر خود از سیستم عامل تایزن بهره برده است تا دست مخاطب را برای تعامل با تلویزیون و دسترسی به علایق خود باز نگه دارد. علاوه براین تلویزیون سامسونگ 55RU7402 دارای یک فروشگاه محتوایی با نام Smart HUB است که این امکان را برای مخاطب به وجود می آورد تا به بیش از هزاران برنامه و سرگرمی دسترسی پیدا کند و اوقات فراغت خود را به شیوه ای متفاوت تر از قبل، اینبار با تلویزیون 55RU7402 تجربه کند.

تلویزیون سامسونگ 55ru7402

دستیار صوتی

با تلویزیون خود به صورت صوتی ارتباط برقرار کن!!! سامسونگ این تلویزیون خود را به دستیار هوشمند صوتی Bixby نیز مجهز ساخته است تا بتوانید سریع تر و به شیوه ای آسان تر به محتوای مد نظر خود دسترسی پیدا کنید. برای بهره وری از این فناوری صوتی کافی است تا از طریق ریموت هوشمند تلویزیون اقدام کنید و به آنچه که می خواهید دسترسی پیدا کنید.

فناوری AirPlay 2

فناوری AirPlay 2 از قابلیت هایی است که در سری پیشین محصولات سامسونگ نیز به چشم می خورد. این فناوری برای آن دسته از کاربران سامسونگ که از محصولات آیفون نیز استفاده می کنند طراحی شده است. کاربران می توانند تمامی محتوا، فیلم ها و عکس های مورد علاقه خود را که بر روی iPad، Mac، LapTop از محصولات آیفون قرار گرفته است با این قابلیت به تلویزیون سامسونگ 55RU7402 منتقل کنند و از تماشای محتوای خود بر روی صفحه نمایش بزرگ این دستگاه نهایت لذت را تجربه کنند.

تلویزیون سامسونگ 55RU7402

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 55 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 2160 × 3840
HLG :
HDR :
فرمت HDR : HDR+10
پردازنده : Quad-Core
فناوری Dimming :
تقویت کننده کیفیت تصویر :

صدا

خروجی صدا : 20 وات
خروجی صدا اپتیکال :
حالت فراگیر صدا :
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 3 ورودی
HDMI - ARC :
USB : 2 ورودی
RF In :
LAN :
CI Slot :
خروجی هدفون :
بلوتوث :
اتصال به تلفن همراه :
برنامه موبایل :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : تایزن
فروشگاه محتوایی :
دسترسی سریع :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
EPG :
آنالوگ :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : سامسونگ

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 170 × 852 × 1417
ابعاد با پایه : 360.6 × 800.0 × 1238.6
ابعاد بدون پایه : 58.6 × 714.2 × 1238.6
وزن : 24.70
وزن با پایه : 19.70
وزن بدون پایه : 17.2

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل : TM1950A
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K ال ای دی 55RU7402U در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون سامسونگ 55 اینچ 4K ال ای دی 55RU7402U

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش