تلویزیون سونی 43 اینچ Full HD ال ای دی 43W660G

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 43 اینچ

کیفیت تصویر : فول اچ دی

رزولوشن : 1080 × 1920

سیستم عامل : Linux

خروجی صدا : 5W + 5W

ورودی و خروجی : HDMI2 و USB2

گیرنده : آنالوگ - دیجیتال

وای فای و بلوتوث : دارد

کشور ساخت : مالزی

سال ساخت : 2019

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

مشخصات تلویزیون سونی 43W660G

شرکت سونی یکی از بزرگ ترین و به نام ترین کمپانی های جهانی است که محصولات صوتی و تصویری با کیفیتی را هر ساله به بازار جهانی عرضه می کند. یکی از محصولات پر طرفدار و بسیار کار آمد این شرکت تلویزیون سونی 43W660G است که با کیفیت Full HD تصاویر و صحنه هایی کاملا پویا با کنتراست بالا را به نمایش مخاطب در می آورد. البته این کیفیت تصویر با فناوری HDR که کار تفکیک سازی نقاط تیره و روشن را در این تلویزیون بر عهده دارد بسیار واضح تر و شفاف تر از آنچه که هست نمایان می شود. صوت در این تلویزیون به اندازه تصویر از اهمیت خاصی برخوردار است به طوری که کمپانی سونی با تعبیه کردن فناوری Clear Audio صوتی بسیار غنی و فراگیر را در محیط ایجاد می کند، البته این صوت برای هر نوع محتوایی که کاربر در تلویزیون مشاهده می کند کاملا متفاوت است. از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان قابلیت دسترسی به اپلیکشن یوتیوب است که مخاطب به وسیله آن می تواند به تمام فیلم ها و ویدیو های موجود در یوتیوب دسترسی پیدا کند. برای اطلاع و آگاهی بیشتر از دیگر فناوری ها و قابلیت های این تلویزیون سونی می توانید در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

کیفیت تصویر عالی با موتور پردازشگر X-Reality™ PRO 

موتور پردازشگر X-Reality™ PRO بهترین و بالاترین کیفیت را در تلویزیون های سونی به نمایش در می آورد که با رزولوشن 1080 × 1920 کیفیتی فول اچ دی را برای کاربران به دنبال دارد. این موتور قدرتمند با پردازش داده ها تصاویری فوق العاده واضح و نزدیک به واقعیت را برای مخاطبان ایجاد می کند به طوری که کاربر را با دنیایی از رنگ های واقعی و زنده مواجه می سازد البته این پردازشگر قدرتمند فناوری HDR را به بهترین نحو ممکن عملی می کند به طوری که تمام نقاط سایه روشن ها کاملا از هم تفکیک شده و در نتیجه خروجی بسیار واضحی را برای مخاطب ایجاد می کند. 

کیفیت عالی با موتور پردازشگر x-reality

نکات برجسته درخشان، بافت های زیبا

از فناوری های مهمی که شرکت سونی برای وضوح بیشتر تصویر از آن بهره برده است، تکنولوژی HDR است که بدون اغراق می توان گفت کیفیتی فوق العاده درخشان با وضوح بالا را به نمایش مخاطب در می آورد. فناوری HDR در تلویزیون سونی 43W660G جزئیات بسیار ریز را به صورت کاملا شفاف نشان می دهد به گونه ای که کاربر لذت یک تصویر واقعی را به معنای واقعی تصور خواهد کرد. از دیگر قابلیت های این فناوری تفکیک و جدا سازی رنگ مشکی با سایر رنگ ها است که همین امر باعث آن شده است که تصاویر و صحنه های یک فیلم بسیار طبیعی و زنده به نظر برسند، البته علاوه بر وضوح رنگ مشکی هر جای تصویر از نور بیشتری برخوردار باشد با این امکان درخشان تر و پویا نمایش داده می شود. به عنوان مثال انعکاس نور خورشید بر بدنه بال هواپیما بسیار طبیعی با نور واقعی به نمایش کاربران در خواهد آمد.

نکات برجسته درخشان ، بافت های زیبا

دسترسی به یوتیوب، فقط با کلیک یک دکمه

شرکت سونی برای اوقات فراغت مخاطبان خود یک سری برنامه ها را بر روی این تلویزیون سونی 43W660G طراحی کرده است که دسترسی به اپلیکشن یوتیوب یکی از آنها می باشد تا کاربران بتوانند به ویدیوها و فیلم های مورد علاقه خود به سرعت بر روی صفحه نمایش بزرگ این تلویزیون دست پیدا کنند. البته کمپانی سونی برای راحتی کار مخاطبان با این نرم افزار دکمه یوتیوب را انحصارا برای آن بر روی ریموت کنترل همراه این دستگاه تعبیه کرده است تا بتوانند با لمس آن به محتوای این مرورگر دسترسی پیدا کنند.

دسترسی به یوتیوب فقط با کلیک یک دکمه

لذت بردن از گوشی های هوشمند 

می توان گفت اکثریت مخاطبان امروزه لحظات خوش و خاطره انگیزی را با گوشی های خود به ثبت رسانده اند و یا اینکه آنها را بر روی USB ذخیره کرده اند. مخاطبان این تلویزیون سونی 43W660G از طریق قابلیت Smart Plug and Play می توانند تمامی فیلم ها ، تصاویر و محتوای روی گوشی یا USB را به تلویزیون انتقال دهید، البته این قابلیت به شما امکان می دهد تا به راحتی از چندین دستگاه علاقه مندی های خود را با این تلویزیون سونی به اشتراک بگذارید.

لذت بردن از گوشی های هوشمند

کیفیت صدا در تلویزیون سونی 43W660G

صوت و صدا در تلویزیون به اندازه کیفیت تصویر از اهمیت ویژه ای برخوردار است که شرکت های سازنده محصولات صوتی و تصویری برای جذب مخاطبان بیشتر به آن توجه بسیاری کرده اند. هنگامی که شما با این تلویزیون سونی 43W660G به آهنگ مورد علاقه خود گوش می دهید، فناوری Clear Audio نویز نا مطلوب را می گیرد و صدایی کاملا غنی و شفاف را برای شما پخش می کند. همچنین صوت برای هر محتوایی که شما در این تلویزیون مشاهده می کنید کاملا از هم جدا سازی شده اند به عنوان مثال صدای یک موسیقی با صدای یک گزارشگر که در حال گفتن اخبار است کاملا با هم فرق دارند به طوری که هر کدام وضوح مختص خود را دارا می باشند.

کیفیت صدا در تلویزیون سونی 50w660g

طراحی مدرن تلویزیون سونی 43W660G

شرکت سونی در طراحی ظاهری سری جدید تلویزیون های خود پایه های آن را طوری طراحی کرده است که مخاطب بتواند سیم ها و کابل های آن را از این پایه ها رد کند تا هم محیط سالن شما از نظم و ترتیب خاصی برخوردار شود و هم نمای ظاهری تلویزیون با وجود سیم و کابل ناخوشایند نشود. تلویزیون سونی 43W660G با فریم صاف و صیقلی و بسیار باریک با هر دیزاین و دکوراسیونی می تواند ترکیب شود به نحوی که جلوه ویژه و خاصی را به سالن شما ببخشد. همچنین کاربران برای بهینه سازی محیط سالن خود می توانند این محصول سونی را بر روی دیوار نصب کنند و از زیبایی آن بر روی دیوار نهایت لذت را ببرند.

طراحی مدرن تلویزیون سونی 50ww660g

عملکرد عالی در سخت ترین شرایط

بازی و سرگرمی با این تلویزیون سونی 43W660G یکی از جذابیت های این محصول به شمار می آید که کاربران مخصوصا نوجوانان و جوانان بسیار تمایل به سپری کردن اوقات فراغت خود با این تلویزیون هستند چرا که کیفیت بی نظیر Full HD با همراهی قابلیت HDR کاربر را به دنیای واقعی بازی ها می کشاند. در کنار سرگرمی هایی که می توان با این تلویزیون انجام داد دوام و پایداری سیم کشی آن بسیار مورد چشم قرار گرفته است ، یعنی میتوان گفت در تلویزیون های قدیمی رعد و برق شدید منجر به اتصالی کردن و یا سوختن دستگاه می شد اما شرکت سونی این تلویزیون را طوری طراحی سخت افزاری کرده است که حتی در صورت وجود رطوبت و یا شرایط جوی نا مساعد مشکلی برای دستگاه پیش نخواهد آمد.

عملکرد عالی در سخت ترین شرایط

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 43 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 1920 × 1080
سرعت رفرش صفحه : 60 هرتز
HLG :
HDR :
فرمت HDR : HDR 10، HLG
تقویت کننده کیفیت تصویر : X-Reality™ PRO
تقویت کننده رنگ : Live Colour™ Technology

صدا

خروجی صدا : 10 وات
خروجی صدا اپتیکال :
پاک کننده صدا : +ClearAudio
رمزگشایی DTS :
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 2 ورودی
HDMI - ARC :
USB : 2 ورودی
RF In :
LAN :
خروجی هدفون :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : Linux
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
EPG :
آنالوگ :
ضبط دیجیتال :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
میزان مصرف برق در حالت آماده به کار : 0.5W
حالت صرفه جویی در مصرف انرژی :
برند : سونی

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 143 × 699 × 1073 میلی متر
ابعاد با پایه : 268 × 628 × 974 میلی متر
ابعاد بدون پایه : 68 × 572 × 974 میلی متر
وزن : 12 کیلو گرم
وزن با پایه : 8.2 کیلو گرم
وزن بدون پایه : 7.8 کیلو گرم

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون سونی 43 اینچ Full HD ال ای دی 43W660G در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون سونی 43 اینچ Full HD ال ای دی 43W660G

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش