برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K ال ای دی 50RU7105

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 50 اینچ

کیفیت تصویر : 4K

رزولوشن : 2160 × 3840 

خروجی صدا : 20 وات

وای فای و بلوتوث : دارد

سیستم عامل : تایزن

ورودی خروجی : HDMI3 و USB2

کشور ساخت : کره

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 50RU7105

شرکت سامسونگ از دیرباز تا کنون محصولات با کیفیتی را به تمام نقاط جهان عرضه می کند که با توجه به نیاز کاربران آنها را آپدیت می کند. تلویزیون سامسونگ 50RU7105 یکی از مدل های جدید این کمپانی جهانی است که با فناوری ها و امکانات پیشرفته و جالبی که دارد توانسته مخاطبان بسیاری را با هر سبک و سلیقه ای به خود جلب کند. فناوری PurColor یکی از تکنولوژی های مهمی است که برای وضوح رنگ با کنتراست بالا و همچنین وضوح و کیفیت طبیعی تصاویر در این تلویزیون سامسونگ طراحی شده است. از دیگر قابلیت های پیشرفته که در ارتقاء کیفیت تصویر در این تلویزیون بهره برداری شده است تکنولوژی HDR است که تمامی جزئیات را در سایه روشن های تصویر به خوبی نمایان می سازد تا جایی که کاربر می تواند ریز ترین مسائل مانند پرز روی لباس یا سنگ ریزه های روی زمین را به خوبی مشاهده نماید. قابلیت های دیگری چون UHD Dimming، Smart Hub، Apple TV، AirPlay 2 در این تلویزیون جدید سامسونگ تعبیه شده است که برای آشنایی با عملکرد آنها می توانید در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

مشخصات و قیمت تلویزیون سامسونگ 50RU7105

فناوری PurColor

کیفیت تصویر یکی از مولفه های اصلی در انتخاب تلویزیون به حساب می آید که شرکت ال جی برای ارتقاء آن از فناوری هایی چون PurColor بهره برده است تا بتواند تصاویری فوق العاده و واضح را برای مخاطبان به ارمغان داشته باشد. فناوری PurColor در تلویزیون سامسونگ 50RU7105 یکی از تکنولوژی هایی است که می تواند تصاویر و صحنه ها را با رنگ های طبیعی و زنده برای کاربر هدیه داشته باشد و تجربه یک مشاهده شگفت انگیز با طیف رنگ های مخملی را برای کاربر ایجاد نماید. شفافیت و زنده بودن رنگ ها از جمله امکانات این فناوری است که شرکت سامسونگ برای نشان دادن اوج کیفیت 4K از آن بهره برده است.

فناوری PURCOLOR

پردازشگر 4 هسته ای تلویزیون سامسونگ 50RU7105

پردازش داده ها یکی از عملیات اصلی در تلویزیون به حساب می آید که تا کیفیت 4K بیشتر از آنچه که هست خود را نشان دهد. پردازشگر قدرتمند 4 هسته ای در تلویزیون سامسونگ 50RU7105 رنگ های ایجاد شده را برای مشاهده بهتر و زیباتر تنظیم می کند تا مخاطب بتواند صحنه ها را با کنتراست بالا و بسیار طبیعی مشاهده نماید. علاوه بر تنظیم رنگ، عملکرد و کارایی دیگر قسمت های تلویزیون نیز بر عهده همین پردازشگر می باشد تا تلویزیون بتواند بهترین کیفیت تصویر را برای مخاطبان خود به ارمغان اورد.

چردازشگر 4 هسته ای

تکنولوژی UHD Dimming

شرکت سامسونگ همانند دیگر کمپانی های رقیب از قابلیت های متعددی در ایجاد برترین کیفیت تصویر در محصولات خود استفاده نموده است تا بتواند روز به روز به طرفداران خود اضافه کند. فناوری UHD Dimming در تلویزیون سامسونگ 50RU7105 صفحه نمایش را به بلوک های بسیار ریزی تقسیم می کند تا تصاویر با جزئیات بسیار ریز و رنگ های بسیار واضح، پویا و طبیعی به نمایش مخاطبان در آید. وضوح و شفافیت تصویر در این تلویزیون سامسونگ به قدری جذاب و دیدنی است که می توان گفت کاربر را به دنیای واقعی صحنه ها و تصاویر دعوت می کند. کیفیت تصویر 4K در این محصول می تواند خروجی را 4 برابر بیشتر از تلویزیون های FULL HD به مشاهده کاربر برساند تا بتواند از تماشای فیلم مورد علاقه نهایت لذت را تجربه کند. 

تکنولوژی UHD DIMMING

جزئیات بیشتر با HDR

فناوری HDR یکی از قابلیت های جنجالی دیگر در یک خروجی شگفت انگیز می باشد که تصاویری فوق العاده را در تلویزیون ایجاد می کند. فناوری HDR در تلویزیون سامسونگ تمامی جزئیات بسیار ریز تصویر را به خوبی قابل نمایان می سازد به نحوی که در تاریک ترین و حتی روشن ترین قسمت های یک فیلم نیز مخاطب می تواند با وضوح تصاویر را مشاهده نماید. اگر شما با تلویزیون سامسونگ 50RU7105 بخواهید نور خورشید را مشاهده کنید بدون آنکه تمام صفحه را روشنایی و نور اضافی بگیرد و از کیفیت تصویر بکاهد کاملا طبیعی و با نور مطلوب می توان انعکاس آن را بر روی بال هواپیما و یا آب دریاچه به خوبی مشاهده کرد. 

جزئیات بیشتر با HDR

تصاویر را بزرگتر ببینید

هر چه صفحه نمایش تلویزیون بزرگتر باشد جزئیات تصاویر نیز به طبع آشکار تر نمایان می شود که تلویزیون سامسونگ 50RU7105 با صفحه نمایش 50 اینچ خود اوج لذت مشاهده را برای کاربر ایجاد می کند. البته این صفحه نمایش بزرگ یک گزینه عالی برای آن دسته از مخاطبان است که بازی های کامپیوتری علاقه مند هستند چرا که تمام جزئیات یک بازی را مشاهده خواهند نمود به طور مثال یک انفجار در صحنه به قدری واقعی می باشد که کاربر خود را درست در وسط یک میدان جنگ واقعی احساس خواهد کرد. 

طراحی تلویزیون سامسونگ 50RU7105

طراحی و ظاهر تلویزیون را می توان بعد از قابلیت ها و کیفیت تصویر به عنوان یکی از ویژگی های بارز در انتخاب آن به حساب آورد. قاب باریک و ساده تلویزیون سامسونگ به همراه پایه های V شکل جذابیت خاصی را در محیط سالن شما می تواند ایجاد کند که با هر نوع اثاثیه منزل مَچ می شود. این تلویزیون سامسونگ 50RU7105 را می توانید برای استفاده بیشتر از محیط سالن بر روی دیوار نیز نصب کنید و از تماشای محتوای مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرید اما در هر صورت این محصول سامسونگ جلوه گری خود را در محیط نشان خواهد داد.

طراحی تلویزیون سامسونگ 50RU7105

دسترسی آسان به محتوا

دسترسی آسان به محتوا و مطالب با Smart Hub یکی دیگر از فناوری های ویژه در این تلویزیون سامسونگ 50RU7105 به حساب می آید که در اوقات فراغت مخاطبان می تواند لحظات سرگرم کننده ای را ایجاد نماید. مخاطبان می توانند به تمام شبکه های داخلی و جهانی مانند Netflix که یک کانال فیلم سینمایی می باشد دسترسی داشته باشند و یا به کنسول های بازی و برنامه های زنده در دنیای ارتباطات با ریموت همراه تلویزیون به آسانی دست پیدا کنند و از اوقات فراغت خود نهایت هیجان و لذت را ببرند. 

دسترسی آسان به محتوا

فناوری جدید Apple TV

شرکت سامسونگ در سری جدید تلویزیون های خود از قابلیت جدید Apple TV برای اوقات فراغت مخاطبان خود بهره برده است تا بتوانند جدید ترین فیلم های روز دنیا را با این نرم افزار بخرند، اجاره کنند و در نهایت مشاهده نمایند و از برنامه های این کانال جدید Apple TV نهایت لذت را ببرند. دسترسی به این کانال از طریق نماد آن که در گوشه سمت راست نمایان است امکان پذیر می باشد که مخاطب با کلیک کردن بر روی آن می تواند به برنامه های آن دسترسی کامل داشته باشد. 

فناوری جدید APPLE TV

قابلیت AirPlay 2 در تلویزیون سامسونگ 50RU7105

شرکت سامسونگ برای آن دسته از مخاطبان خود که از محصولات آیفون استفاده می کنند و تا قبل از این نمی توانستند علایق خود را به تلویزیون انتقال دهند قابلیت AirPlay 2 را در تلویزیون سامسونگ 50RU7105 تعبیه کرده است تا بتوانند تمامی موسیقی ها، فیلم ها و محتوای خود بر روی گوشی ، ipad، Mac و لپ تاپ را به تلویزیون منتقل کنند و از تماشای خود بر روی این تلویزیون سامسونگ 50 اینچ لذت کافی را ببرند. 

قابلیت AIR PLAY 2

گالری تصاویر تلویزیون سامسونگ 50RU7105

گالری تصاویر تلویزیون سامسونگ 50RU7105

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 50 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 2160 × 3840
HLG :
HDR :
فرمت HDR : HDR +10
پردازنده : UHD Processor
فناوری Dimming :
تقویت کننده کیفیت تصویر :
تقویت کننده رنگ :

صدا

خروجی صدا : 20 وات
خروجی صدا اپتیکال :
حالت فراگیر صدا :
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 3 ورودی
HDMI - ARC :
USB : 2 ورودی
RF In :
LAN :
CI Slot :
Component / Composite :
خروجی هدفون :
کامپوزیت AV :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
اتصال به تلفن همراه :
برنامه موبایل :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : تایزن
فروشگاه محتوایی :
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
EPG :
آنالوگ :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : سامسونگ

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 155 × 790 × 1272
ابعاد با پایه : 261.3 × 728.8 × 1124.8
ابعاد بدون پایه : 59.1 × 650.2 × 1124.8
وزن : 19.1
وزن با پایه : 13.9
وزن بدون پایه : 13.6

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل : TM1240A
شناسه کالا : 2220095993600
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K ال ای دی 50RU7105 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون سامسونگ 50 اینچ 4K ال ای دی 50RU7105

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش