برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K ال ای دی 65RU7440U

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 65 اینچ

کیفیت تصویر : 4K

رزولوشن : 3840 × 2160

خروجی صدا : 20W

سیستم عامل : تایزن

وای فای و بلوتوث : دارد

گیرنده : آنالوگ و دیجیتال - ماهواره

ورودی . خروجی : HDMI3 و USB2

کشور ساخت : کره

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

مشخصات تلویزیون سامسونگ 65RU7440U

 سامسونگ یکی از برندهای معروف در تولید محصولات صوتی و تصویری است که هر ساله با پیشرفت تکنولوژی و نیاز های به روز شده مخاطبان محصولات جدیدی را به بازار جهانی عرضه می کند و بر همین اساس نیز توانسته جزء برترین ها قرار بگیرد. تلویزیون سامسونگ 65RU7440U یکی از مدل های این شرکت بین المللی می باشد که دارای کیفیت 4K با رزولوشن 3840 × 2160 است که تصویری فوق العاده را برای مخاطبان خود ایجاد کرده است. فناوری هایی همچون Dynamic Crystal Color، HDR10، UHD Dimming همگی در کیفیت تصویر در این تلویزیون بسیار مهم و تاثیر گذار بوده اند که هر کدام به نحوی تصاویری فوق العاده واضح و پویا با کنتراست بالا را برای کاربر ایجاد می کنند. با Smart Hub تعبیه شده در این تلویزیون شما می توانید به راحتی از طریق اینترنت به تمامی فیلم ها و علایق خود در دنیای دیجیتال دسترسی پیدا کنید. از فناوری های جدید دیگر این تلویزیون برنامه دستیار صوتی Google Assistant، Amazon و Alexa می باشد که کاربر می تواند با صوت خود از طریق این برنامه ها هر دستور یا برنامه ایی که بخواهد بر روی تلویزیون عملی کند.

مشخصات تلویزیون ال جی 75sm7400

دنیایی از واقعیت با رنگ های کریستالی

شرکت سامسونگ برای جلب نظر کاربران خود و همچنین ارتقاء کیفیت تصویر محصولات خود از فناوری های زیادی بهره برده است. یکی از تکنولوژی های جدیدی که این شرکت در محصولات خود از آن استفاده کرده است، Dynamic Crystal Color می باشد که مخاطب را در میلیارد ها رنگ کریستالی غوطه ور می کند و ظریف ترین و ریز ترین جزئیات را برای مخاطب نمایش می دهد. تلویزیون سامسونگ 65RU7440U با این تکنولوژی تصاویر را با وضوح هر چه بیشتر و کیفیتی فراتر از واقعیت به مشاهده مخاطب در می آورد. رنگ های فوق العاده کریستالی و درخشان در این تلویزیون سامسونگ کاری کرده اند که کیفیت 4K به خوبی قابل درک و مشهود باشد.

دنیایی از واقعیت با رنگ هی کریستالی در تلویزیون سامسونگ 65ru7400

کیفیت تصویر قدرتمند با پردازنده 4 هسته ایی

پردازنده در تلویزیون مهم ترین عامل در کیفیت تصویر است که در یک خروجی ایده ال بسیار تاثیر گذار بوده است. این پردازنده 4 هسته ای در تلویزیون سامسونگ 65RU7440U با کنتراست بالا و فناوری هایی نظیر HDR بهترین و واضح ترین تصاویر را ایجاد می کند که می تواند یک تجربه فراموش نشدنی برای مخاطب باشد. این پردازشگر علاوه بر اینکه در کیفیت تصویر دخالت دارد تمام عملکرد ها و فناوری های دیگر را نیز برای دسترسی آسان مخاطب به آنها سرعت می بخشد و بهترین کارایی را ارائه می دهد. 

کیفیت تصویر قدرتمند با پردازنده 4 هسته ایی

رنگ های واقعی در تلویزیون سامسونگ 65RU7440U

کیفیت رنگ و تصویر در همه تلویزیون های 4K برابر نیستند، به طوری که در بعضی تلویزیون های UHD رنگ های اصلی یا همان RGB کاملا رقیق شده در تصویر نمایش داده می شوند یعنی کیفیت اصلی خود را ندارند اما تلویزیون سامسونگ 65RU7440U طوری طراحی شده است که این رنگ ها کاملا واضح و با همان کیفیت اصلی خود مشاهده خواهد شد. همچنین فناوری UHD Dimming که در این تلویزیون طراحی شده است عمق سیاهی ها و سفیدی ها را در تصویر کاملا نشان می دهد به طوری که این قسمت ها در مقایسه با سایر جاهای تصویر در تضاد خواهند بود که این امر سبب آن شده است که صحنه ها و تصاویر در این تلویزیون بسیار پویا با کنتراست بالا، طبیعی و زنده نمایش داده شوند. 

رنگ های واقعی در تلویزیون سامسونگ 55ru7440u

جزئیات بیشتر با فناوری HDR10

همانطور که گفتیم کمپانی سامسونگ از هر فناوری برای ایجاد بهترین کیفیت در تلویزیون سامسونگ 65RU7440U بهره برده است که یکی دیگر از این تکنولوژی ها HDR10 می باشد که چشم انداز خارق العاده ای از تصاویر را برای کاربر ایجاد می کند. به لطف فناوری HDR10 این امکان در تلویزیون 65RU7440U فراهم آمده است تا ریزترین جزئیات را با وضوح بسیار بالا نمایش دهد و همچنین باعث شود تا رنگ مشکی با این قابلیت بیشتر از رنگ های دیگر مشاهده شود به طوری که تضاد میان سیاهی و رنگ های روشن باعث کیفیت فوق العاده پویا و طبیعی شده است.  البته نه تنها رنگ مشکی به وضوح در این تلویزیون مشاهده می شود بلکه جاهایی از تصویر نیز که به روشنایی بیشتری نیاز دارند نیز با این امکان نور کافی را دریافت می کنند به عنوان مثال نور خورشید با این فناوری نور طلایی خود را حفظ می کند و بسیار طبیعی و زنده در اختیار کاربر قرار می گیرد.

طراحی ساده و شیک تلویزیون سامسونگ 65RU7440U

طراحی یکی دیگر از اصولی است که شرکت سامسونگ در تولید تلویزیون های خود و برای رضایت مشتریان خود بسیار به آن توجه کرده است. تلویزیون سامسونگ 65U7440U با قاب باریک و ظریف خود می تواند در فضای سالن شما جلوه گری خاصی از خود نشان دهد. ابعاد باریک این تلویزیون تمام حواس مخاطب را به صفحه نمایش معطوف می کند و مزاحمتی در نمایش تصویر ایجاد نمی کند. سامسونگ در تلویزیون های خود پایه ها را طوری طراحی کرده است که می توان کابل ها را از داخل آن عبور داد که هم اطراف تلویزیون دیگر به خاطر کابل و سیم بی نظم نخواهد بود و هم اینکه کابل های شما همیشه تمیز باقی می مانند و گرد و خاک محیط را نخواهند گرفت. 

جستجوی کمتر، لذت بیشتر

شرکت سامسونگ برای اوقات فراغت و همچنین دسترسی سریع مخاطبان به محتوایی که می خواهند از طریق اینترنت به آن دست یابند قابلیت Smart Hub را قرار داده است که به وسیله آن مخاطب هر برنامه و یا بازی را که بخواهد با این امکان هوشمند می تواند دانلود کند و همچنین در اوقات فراغت با اجرای بازی، بهترین استراحت را بر ای خود رقم بزند. تمام این امکانات و کنترل آنها از طریق ریموت کنترل همراه این تلویزیون انجام می پذیرد که با تمام محصولات شرکت سامسونگ سازگار است و می توانید برای تلویزیون های دیگر نیز از آن استفاده کنید.

جستجوی کمتر، لذت بیشتر تلویزیون سامسونگ 65ru7400

دستیار صوتی تلویزیون سامسونگ 65RU7440U

از دیگر فناوری هایی که شرکت سامسونگ بر روی تلویزیون های خود قرار داده است، قابلیت Bixby است که یک دستیار صوتی می باشد که کاربر از طریق آن می تواند هر فرمان یا دستوری را که بخواهد بر روی تلویزیون عملی می کند. البته این قابلیت از طریق ریموت کنترل تلویزیون انجام می گیرد که قابلیتی بسیار جالب و هیجان انگیز است.

دستیار صوتی تلویزیون سامسونگ 65ru7400

ساخت یک خانه هوشمند با Smart Things

کاربرانی که در منزل خود از تمام محصولات هوشمند سامسونگ استفاده می کنند و یا اینکه از سیم کشی هوشمند در طراحی خانه استفاده کرده اند از طریق ریموت کنترل این تلویزیون 65RU7440U می توانند تمام وسایل خانگی هوشمند و یا حتی لامپ های منزل را مدیریت کنند. این قابلیت جدید بسیار پر کاربرد، آسان و سریع است به طوری که کاربر بدون بلند شدن می تواند تمام کارهای خود را انجام دهد به عنوان مثال دمای یخچال ، روشن و خاموش کردن لامپ ها از جمله کار هایی هستند که از این طریق انجام می شود.

ساخت یک خانه هوشمند با smart things

دستیار صوتی تلویزیون سامسونگ 65RU7440U

شرکت سامسونگ برای دسترسی سریع تر و آسان تر کاربران به محتوا و مطالب تلویزیون دستیار صوتی Google Assistant، Alexa و Amazon را قرار داده است که مخاطب بتواند از طریق صوت تمام تنظیمات مربوط به تلویزیون را انجام دهد، به عنوان مثال روشن کردن تلویزیون، کنترل صدا، انتخاب کانال و دیگر تنظیمات مربوط به تلویزیون را می توانید با این برنامه و خرید دستگاه جانبی آن انجام دهید.

دستیار صوتی تلویزیون سامسونگ 55ru7440u

AirPlay 2 تلویزیون سامسونگ 65RU7440U

کمپانی سامسونگ برای آن دسته از دارندگان گوشی آیفون که می خواهند فیلم ها، موسیقی و علایق خود را به تلویزیون منتقل کنند، قابلیت AirPlay 2 را قرار داده است که به وسیله آن کاربر می تواند تمام محتوای خود را بر روی گوشی، تبلت و لپ تاپ را با این برنامه به تلویزیون منتقل کند و از مشاهده فیلم ها و علایق خود بر روی تلویزیون نهایت هیجان را تجربه کند.

airplay 2 تلویزیون سامسونگ 65ru7400

گالری تصاویر تلویزیون سامسونگ 65RU7440U

گالری تصاویر تلویزیون سامسونگ 65ru7400

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 65 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 2160 × 3840
HLG :
HDR :
فرمت HDR : HDR +10
پردازنده : UHD Processor
فناوری Dimming :
تقویت کننده کیفیت تصویر :
تقویت کننده رنگ :

صدا

خروجی صدا : 20 وات
خروجی صدا اپتیکال :
حالت فراگیر صدا :
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 3 ورودی
HDMI - ARC :
USB : 2 ورودی
RF In :
LAN :
CI Slot :
Component / Composite :
خروجی هدفون :
کامپوزیت AV :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
اتصال به تلفن همراه :
دستیار صوتی :
برنامه موبایل :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : تایزن
فروشگاه محتوایی :
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
EPG :
آنالوگ :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : سامسونگ

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 196 × 970 × 1617
ابعاد با پایه : 387.3 × 922.8 × 1457.5
ابعاد بدون پایه : 59.0 × 837.3 × 1457.5
وزن : 36.2
وزن با پایه : 28.0
وزن بدون پایه : 25.1

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل : TM1990A (Metallic Command)
شناسه کالا : 2220095992921
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K ال ای دی 65RU7440U در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون سامسونگ 65 اینچ 4K ال ای دی 65RU7440U

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش