برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K ال ای دی 75RU7172U

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 75 اینچ

کیفیت تصویر : 4K

رزولوشن : 3840 × 2160

خروجی صدا : 20W

ورودی و خروجی : HDMI3 و USB2

گیرنده : آنالوگ و دیجیتال

وای فای و بلوتوث : دارد

کشور ساخت : کره

مدل سال : 2019

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

مشخصات تلویزیون سامسونگ 75RU7172U

شرکت سامسونگ یکی از بزرگ ترین و معروف ترین برندهای جهانی است که هر سال محصولات با کیفیتی را به مخاطبان خود در سر تا سر جهان هدیه می دهد. تلویزیون سامسونگ 75RU7172U یکی از این محصولات با کیفیت این شرکت می باشد که با کیفیت تصویر 4K بهترین کیفیت را برای کاربران ایجاد می کند. این تلویزیون سامسونگ با استفاده از تکنولوژی UHD Dimming و فناوری های PurColor و HDR بهترین و بالا ترین خروجی کیفیت تصویر 4K را برای مخاطب به وجود می آورد. تلویزیون سامسونگ 75RU7172U از سیستم صوتی قدرتمند 20 وات برخوردار است که صدای فراگیر و با کیفیتی را هر جای منزل که باشید برای شما ایجاد می کند و همچنین می توانید بلندگو یا تلفن همراه خود را با استفاده از طریق بلوتوث و بدون نیاز به سیم های دست و پاگیر به تلویزیون هوشمند خود متصل شوید و از طریق این درگاه های ارتباطی صدا را با کیفیت بالای انتقال دهد. برای آشنای بیشتر تلویزیون هوشمند سامسونگ 75RU7172U پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را با ما همراه باشید.

مشخصات تلویزیون سامسونگ 75RU7172U

ویژگی های فناوری PurColor

کمپانی سامسونگ که همواره در تولید تکنولوژی پیشتاز بوده است این بار سامسونگ با تکنولوژی PurColor خود نمایی کرده است. با استفاده از این فناوری در تلویزیون سامسونگ 75RU7172U که طیف رنگ های وسیعی در تلویزیون ایجاد می کند سبب می شود تا محتواهای مورد علاقه خود را با رنگ های کاملا طبیعی و جزئیات بیشتر مشاهده کنید. نمایشگر تلویزیون های معمولی تنها سه رنگ اصلی RGB را مورد پردازش قرار می دهند که نتیجه آن کیفیت تصویر معمولی می باشد، سامسونگ جهت تفکیک پذیری و نمایش زنده و هر چه طبیعی رنگ ها در نمایشگر محصولات خود از تکنولوژی PurColor استفاده کرده است این فناوری علاوه بر پردازش سه رنگ اصلی انواع رنگ ها را مورد پردازش قرار می دهد که نتیجه این کار تولید تصاویر با کیفیت بالا و نمایش زنده رنگ ها می باشد.

ویژگی های فناوری PurColor تلویزیون سامسونگ 75RU7172U

پردازشگر قدرتمند 4 هسته ایی

با استفاده از پردازنده UHD در تلویزیون سامسونگ 75RU7172U کیفیت تصویر شگفت انگیز، واقعی و زنده را با کیفیت 4K برای مخاطبان به ارمغان می آورد. در تلویزیون سامسونگ 75RU7172U به لطف یک تراشه خاص که کار تفکیک رنگ ها را بر عهده دارد و رنگ ها را با کنتراست بالا بهینه می کند و همچنین این پردازشگر سایر فناوری هایی که در کیفیت تصویر و عملکردهای تلویزیون تاثیر دارند را کنترل می کند و تماشای محتوا را لذت بخش می سازند.

پردازشگر قدرتمند 4 هسته ایی تلویزیون سامسونگ 75RU7172U

تصاویر واقعی و زنده با تکنولوژی UHD Dimming

به لطف تکنولوژی 4K UHD در تلویزیون سامسونگ 75RU7172U که کیفیت تصویر آن چهار برابر با کیفیت تر از Full HD می باشد که حتی کوچکترین صحنه ها را با جزئیات بیشتری همراه می سازد و همچنین تصاویر واقعی با وضوح کاملا طبیعی به کاربران خود هدیه می دهد. یکی دیگر از تکنولوژی های این تلویزیون UHD Dimming است که صفحه را به بلوک های کوچک تقسیم و پردازش می کند و جزئیات بیشتری را نمایان می سازد و هر جای تصویر نیز که لازم باشد، نور را کم و زیاد می کند که در نتیجه می توان گفت خروجی تلویزیون کاملا طبیعی و درخشان را برای مخاطب به نمایش می گذارد.

تصاویر واقعی و زنده با تکنولوژی UHD Dimming تلویزیون سامسونگ 75RU7172U

جزئیات بیشتر با HDR در تلویزیون سامسونگ 75RU7172U

HDR یکی دیگر از ویژگی های این تلویزیون سامسونگ HDR 75RU7172U است، باعث می شود تا روشن ترین و تاریک ترین صحنه ها را با جزئیات واقعی و با وضوح بالایی نمایش دهد. با استفاده از این فناوری در تلویزیون 75RU7172U دیگر مشکل دید نخواهید داشت چون با تفکیک رنگ ها صحنه را بهبود می سازد و تصویر را با بهترین کیفیت و جزئیات دقیق تر به مخاطبان خود ارائه می کند.

جزئیات بیشتر با HDR در تلویزیون سامسونگ 75RU7172U

نمایش واقعیات و جزئیات بیشتر در تلویزیون 75RU7172U

شرکت سامسونگ در انواع سایز های مختلف کوچک و بزرگ تلویزیون تولید می کند و محصولات با کیفیت را روانه بازار می کند. در تلویزیون سامسونگ 75 اینچ RU7172U می توانید همه چیز را با صفحه نمایش بزرگ، واقعی تر ببینید و در هر لحظه احساس کنید که در مرکز اکشن قرار گرفته اید. FH تلویزیون سامسونگ 75RU7172U می توانید برنامه های مورد علاقه فیلم، سریال و مسابقات ورزشی را با صفحه نمایش بزرگ و با بهترین کیفیت تصویر مشاهده کنید و نهایت لذت را تجربه کنید.

طراحی ساده و مدرن

امروزه یکی از پرکاربردترین وسایل موجود در منازل، تلویزیون است که نقش به سزایی در دکوراسیون منازل دارد و یکی از اولویت های مهم انتخاب تلویزیون طراحی و شکل آن است که باید در انتخاب آن دقت شود تا با فضای شما ست و جلوه ی زیبایی به محیط شما ببخشد. طراحی ساده و مدرن این تلویزیون سامسونگ 75RU7172U جلوه شیک و خاصی به فضایی محیط شما می بخشد و همچنین می توانید تلویزیون سامسونگ 75RU7172U را هم به صورت رو میزی و هم بر روی دیوار نصب کنید و نمای زیبا تری به منزل خود ببخشید.

طراحی ساده و مدرن تلویزیون سامسونگ 75RU7172U

دسترسی به محتوا با کنترل ساده

کمپانی بزرگ سامسونگ برای دسترسی راحت تر و سریع تر مخاطبان در تلویزیون سامسونگ 75RU7172U یک دستگاه ریموت کنترل قرار داده اند تا شما کاربران گرامی هر عملیاتی را که بخواهید بر روی تلویزیون خود انجام دهید. شما می توانید از طریق این ریموت کنترل به تمام تنظیمات تلویزیون، کنسول های بازی و دیگر محتواهای تلویزیون با استفاده از این دستگاه دسترسی پیدا کنید به طوری که فقط با لمس یک دکمه به تمامی مطالب مورد علاقه به راحتی دست پیدا کنید.

دسترسی به محتوا با کنترل ساده تلویزیون سامسونگ 75RU7172U

فناوری AirPlay 2

یکی دیگر از ویژگی تلویزیون سامسونگ 75RU7172U فناوری AirPlay 2 است. مخاطبانی که گوشی آیفون دارند و تا قبل از این نمی توانستند محتوا های مورد علاقه خود را بر روی تلویزیون سامسونگ پخش کنند و از آن لذت ببرند، شرکت سامسونگ برای حل این مشکل از فناوری AirPlay 2 در تلویزیون های خود استفاده کرده است بنابراین کاربران می توانند به راحتی از طریق این فناوری فیلم و موسیقی، عکس و موارد دیگری را در تلویزیون خود به اشتراک بگذارند و از تماشا کردن آن ها بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون 75RU7172U لذت ببرند. تلویزیون سامسونگ 75RU7172U فناوری ها و قابلیت های مختلفی را در اختیار کاربران قرار داده است. در این تلویزیون می توانید از طریق بلوتوث به راحتی تلویزیون هوشمند را به بلندگو و دستگاه های تلفن همراه متصل کنید و از طریق این درگاه های ارتباطی صدا را با کیفیت بالاتری دریافت کنید. با استفاده از این قابلیت ها صدای همه جانبه با وضوح بالا در تمام نقاط فضا صدای با کیفیتی را دریافت می کنید و از دیدن ویدیو های مورد علاقه خود با صدای واضح و طبیعی لذت ببرید.

فناوری AirPlay 2 تلویزیون سامسونگ 75ru7172u

گالری تصاویر تلویزیون سامسونگ 75RU7172U

گالری تصاویر تلویزیون سامسونگ 75RU7172U

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 75 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 2160 × 3840
HLG :
HDR :
فرمت HDR : HDR +10
پردازنده : UHD Engine
فناوری Dimming :
تقویت کننده کیفیت تصویر :
تقویت کننده رنگ :

صدا

خروجی صدا : 20 وات
خروجی صدا اپتیکال :
حالت فراگیر صدا :
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 3 ورودی
HDMI - ARC :
USB : 2 ورودی
RF In :
LAN :
CI Slot :
Component / Composite :
خروجی هدفون :
کامپوزیت AV :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
اتصال به تلفن همراه :
برنامه موبایل :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : تایزن
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
EPG :
آنالوگ :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : سامسونگ

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 234 × 1131 × 1871
ابعاد با پایه : 356.1 × 1056.5 × 1684.6
ابعاد بدون پایه : 60.1 × 966.4 × 1684.6

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل : TM1240A
شناسه کالا : 2220095990244
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K ال ای دی 75RU7172U در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون سامسونگ 75 اینچ 4K ال ای دی 75RU7172U

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش