تلویزیون فیلیپس 55PUS6554/12

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 55 اینچ

کیفیت تصویر : 4K

رزولوشن : 3840 × 2160

خروجی صدا : 20 وات

ورودی و خروجی : 3HDMI و 2USB

سیستم عامل : اندروید

گیرنده : دیجیتال - ماهواره - آنالوگ

وای فای و بلوتوث : دارد

مدل سال : 

کشور ساخت : لهستان

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی مختصر تلویزیون فیلیپس 55PUS6554/12

فیلیپس یکی از قدیمی ترین کمپانی های اروپایی در لوازم برقی محسوب می شود که این شرکت در سال های اخیر با فعالیت های بی وقفه خود در تولید محصولات صوتی و تصویر یک شهرت جهانی به دست آورده است. تلویزیون فیلیپس 55PUS6554/12 یکی از مدل های باشکوه این شرکت می باشد که با طراحی ظریف، شیک و قاب باریک در نگاه اول توجه مخاطب را به طرف خود جلب می کند. این تلویزیون فیلیپس از نمایشگر LED بهره گرفته و با پیکسل 3840 × 2160، رزولوشن و کیفیت تصویر 4k فراهم آورده است که در نهایت موجب کیفیت تصویر فوق العاده 4K در خروجی این تلویزیون شده است. سیستم عامل این تلویزیون 55PUS6554/12 اندروید است که شرکت فیلیپس برای دسترسی سریع و رابط کاربری آسان این سیستم هوشمند را بر روی تلویزیون خود تعبیه کرده است به طوری که همه افراد می توانند از آن استفاده کنند و ساعاتی را به تماشا کردن محتواهای مورد علاقه خود در کنار دوستان سرگرم باشند و نهایت لذت را ببرند. از دیگر ویژگی های شگفت انگیز این محصول فناوری HDR10 می باشد که تصاویر فوق العاده بی نظیری را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد این قابلیت رنگ و روشنایی را در هر تصویر و یا صحنه کنترل و تنظیم می کند به طوری کاربران در عمق سایه روشن های یک تصویر جزئیات بسیار ریز را نیز می توانند مشاهده کنند و از تصاویر زنده و پویا نهایت لذت را ببرند.

کیفیت سینمایی با فناوری دالبی

امروزه تمام شرکت های سازنده تلویزیون هر کدام به صورت جداگانه در تلاشند تا برترین و با کیفیت ترین محصولات را تولید و نمایش دهند که فیلیپس یکی از این کمپانی های خوش نام جهانی می باشد که با طراحی این مدل محصول 55PUS6554/12 مخاطبان زیادی را در سرتاسر جهان به خود جلب کرده است و با کیفیت تصویر 4K تصاویری فوق العاده درخشان و پویا را با کنتراست بالا برای کاربران خود به نمایش می گذارد. این تلویزیون از جدید و پیشرفته ترین فناوری های Dolby Vision و Dolby Atmos بهره مند می باشد که با قابلیت دالبی ویژن صحنه های طبیعی و نزدیک به واقعیت را ایجاد می کند و همچنین با دالبی اتموس که یکی دیگر از فناوری های منحصر به فرد در تولید صدایی 3 بعدی و جادویی است می تواند لحظات دلپذیر و فوق العاده عالی را در محیط شما ایجاد کند.

سیستم عامل اندروید

شرکت فیلیپس برای دسترسی راحت تر مخاطبان به محتواهای مورد علاقه خود در تلویزیون فیلیپس 55PUS6554/12 سیستم عامل پیشرفته اندروید را طراحی کرده است. با استفاده از این فناوری کاربر می تواند به آسانی به شبکه های جهانی YouTube و Netflix و دنیایی از سرگرمی ها دسترسی پیدا کند و فیلم و سریال های مورد علاقه را خود جستجو کند و با پخش شدن آن ها در صفحه نمایش بزرگ نهایت لذت را ببرند.

سیستم عامل اندروید تلویزیون فیلیپس 55PUS6554/12

کیفیت تصویر 4K

کیفیت تصویر در انتخاب تلویزیون یکی از مهم ترین عامل ها به حساب می آید که اکثریت مخاطبان در حین خریدن تلویزیون به آن توجه زیادی می کنند که خوشبختانه این تلویزیون فیلیپس 55PUS6554/12 از بهترین کیفیت تصویر 4K برخوردار است و کاربر می تواند تصاویر و صحنه های  حساس را با جزئیات کامل و رنگ های غنی شده در نمایشگر بزرگ آن مشاهده کند. شما مخاطبان می توانید با انتخاب کردن تلویزیون 55PUS6554/12 از کیفیت تصویر شفاف و طبیعی بهره مند شوید و در دنیای شگفت انگیز رنگ های متنوع غوطه ور شوید.

کیفیت تصویر 4K تلویزیون فیلیپس 55PUS6554/12

پشتیبانی از فناوری HDR

فناوری منحصر به فرد HDR10 از فرمت HDR پشتیبانی می کند که کمپانی فیلیپس برای راضی نگه داشتن کاربران خود هر نوع تکنولوژی و قابلیت های پیشرفته ای را در این مدل تلویزیون فیلیپس 55PUS6554/12 خود قرار داده است که تصاویر فوق العاده بی نظیری را در اختیار مخاطبان خاص خود قرار می دهد. این تکنولوژی شگفت انگیز رنگ و روشنایی در هر تصویر کنترل و تنظیم می کند به طوریکه کاربران در عمق سایه روشن های یک تصویر جزئیات بسیار ریز را نیز می توانند مشاهده کنند و از تصاویر زنده و طبیعی نهایت لذت را ببرند.

پشتیبانی از فناوری HDR تلویزیون فیلیپس 55PUS6554/12

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 55 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 3840 × 2160
نوع پنل : IPS
HLG :
HDR :
فرمت HDR : +HDR10
پردازنده : 4 هسته ای
فناوری Dimming :
Dolby Vision™ :

صدا

خروجی صدا : 20 وات
خروجی صدا اپتیکال :
پاک کننده صدا : Clear Dialogue
دالبی اتموس :
رمزگشایی DTS :
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 4 ورودی
HDMI - ARC : 1 ورودی
USB : 2 ورودی
RF In :
LAN : 1 ورودی
CI Slot :
Component / Composite :
خروجی هدفون :
کامپوزیت AV :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
اتصال به تلفن همراه :
دستیار صوتی :
برنامه موبایل :
روشن کردن تلویزیون با گوشی موبایل :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : اندروید
فروشگاه محتوایی :
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
EPG :
آنالوگ :
زیرنویس DVB :
ضبط دیجیتال :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : فیلیپس

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 1360 × 860 × 160 میلی متر
ابعاد با پایه : 1242 × 722 × 91 میلی متر
ابعاد بدون پایه : 1242 × 740 × 244 میلی متر
وزن : 19.9 کیلوگرم
وزن با پایه : 13.9 کیلوگرم
وزن بدون پایه : 13.7 کیلوگرم

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون فیلیپس 55PUS6554/12 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون فیلیپس 55PUS6554/12

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش