noindex
برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

تلویزیون پاناسونیک 65GX536M

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 65 اینچ 

رزولوشن : 3840 × 2160

کیفیت تصویر : 4K

خروجی صدا : 20W

سیستم عامل : Android

تعداد ورودی و خروجی : 3HDMI - 2USB

وای فای : دارد

مدل سال : 2019

کشور ساخت : ژاپن

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی اجمالی مشخصات تلویزیون پاناسونیک 65GX536M

مدل 65GX536M را می توان به عنوان یکی از برترین تلویزیون هایی شناخت که تا به امروز توسط پاناسونیک به بازار عرضه شده است. این تلویزیون پاناسونیک 65 اینچ تمامی مؤلفه های یک تلویزیون باکیفیت را دارا است و از طرفی می تواند انتخابی ویژه برای شما کاربران گرامی باشد. تلویزیون پاناسونیک 65GX536M بر پایه کیفیت تصویر 4K در پنل نمایشگر IPS LED طراحی شده است که در نمایش تصاویر عملکرد بسیار چشمگیری را از خود ارائه می کند و می تواند سطح دیگری از تماشا را برای شما به ارمغان آورد. فناوری HDR یکی از ویژگی های این تلویزیون پاناسونیک است که توانسته دقت نمایشگر را در نمایش تصاویر بالاتر ببرد و محتوای تصویری را با جزئیات بیشتری به نمایش مخاطب درآورد. اما یکی از بخش هایی که در این تلویزیون قبل از کیفیت تصویر توجه شما را به خود جلب خواهد کرد، طراحی بسیار باریک و بدون حاشیه این تلویزیون 65 اینچ است که می تواند شما را بیشتر به خرید تلویزیون 65GX536M سوق دهد. از ویژگی های دیگر این تلویزیون باکیفیت پاناسونیک نیز می توانیم به هوشمند بودن، سیستم عامل اندروید، پردازشگر قدرتمند چهار هسته ای و بسیاری دیگر از قابلیت ها اشاره نمود که در ادامه و در پاراگراف های بعدی بیشتر به آنها خواهیم پرداخت. 

تلویزیون پاناسونیک 49GX536M

طراحی بدون حاشیه!!!

یکی از ویژگی های اصلی این تلویزیون، طراحی منحصربفرد و خلاقانه است که در همان نگاه اول شما را متحیر و مجذوب خود خواهد ساخت. طراحی بسیار باریک و حاشیه های ناچیزی که چشم ها در رؤیت کردن آنها ناتوان است سبب شده تا طراحی ظاهری این تلویزیون همان چیزی باشد که کاربران از تلویزیون رویایی خود برای زیباتر جلوه کردن فضا و دکوراسیون خانه به آن نیاز دارند. پاناسونیک در تلویزیون 65GX536M برای اینکه کاربران و مخاطبان بیشتری را به سمت و سوی خود بکشاند سعی نموده تا از طراحی خلاقانه و هوشمندانه ای استفاده کند و از طرفی نیز کمک کند تا بیننده در تماشای محتوای مورد علاقه خود غرق شود و تجربه ای متفاوت را از سطح تماشا با تلویزیون پاناسونیک 65GX536M تجربه کنید.

طراحی بدون حاشیه تلویزیون پاناسونیک 49GX536M

کیفیت تصویر 4K

پاناسونیک برای جذابیت بخشیدن بیشتر به این تلویزیون خود و از طرفی برای همگام بودن با خواسته و نیاز کاربران، تلویزیون پاناسونیک 65GX536M را بر پایه کیفیت تصویر 4K طراحی کرده است. نمایشگر این تلویزیون با رزولوشن 3840×2160 پیکسل، کیفیت تصویر 4K را فراهم آورده و به بیننده این امکان را بخشیده تا تصاویر را با کیفیت و جزئیات بیشتری مشاهده کند. پاناسونیک علاوه بر فراهم آوردن کیفیت تصویر 4k در این تلویزیون، از فناوری های مختلفی نیز بهره گرفته است که از مهم ترین این فناوری ها می توان به پنل IPS LED اشاره نمود. از آنجایی که تصاویر برای نمایش درخشان تر و جزئیات بیشتر بر روی نمایشگر به روشنایی بیشتری نیاز دارند، پاناسونیک با قرار دادن پنل قدرتمند IPS LED، روشنایی لازم را برای نمایش باکیفیت تر تصاویر ایجاد می کند. 

کیفیت تصویر تلویزیون پاناسونیک 49GX536M

زاویه دید گسترده 

یکی دیگر از ویژگی های تلویزیون پاناسونیک 65GX536M فراهم آوردن زاویه دید گسترده است که این امر نیز به لطف پنل IPS LED محقق گشته است. پنل IPS LED علاوه بر نمایش غنی تر رنگ ها و ارائه جزئیات بیشتر از تصاویر، زاویه دید گسترده 178 درجه را فراهم آورده است تا مخاطب بتواند از زوایای مختلف به تماشای تلویزیون بپردازد بدون آنکه کیفیت تصاویر با افت مواجه شوند. 

زاویه دید گسترده تلویزیون پاناسونیک 49GX536M

پردازشگر قدرتمند تصویر

پاناسونیک در جهت اینکه تلویزیون در پردازش تصاویر با مشکل مواجه نشود، از پردازنده قدرتمند چهار هسته ای در این تلویزیون خود بهره برده است. این پردازنده قدرتمند چهار هسته ای کمک می کند تا با راندمان بالا تصاویر را پردازش کند و از طرفی نویز موجود در تصاویر را به حداقل برساند و علاوه براین محتوای تصویری ضبط شده قدیمی را به کیفیت تصویر 4K نزدیک کند تا بهترین سطح از تماشا را به تجربه مشاهده چشمان شما بیافزاید.

پردازنده قدرتمند تلویزیون پاناسونیک 49GX536M

صدای فراگیر

یکی از بخش هایی که در یک تلویزیون جدید می تواند سطح و تجربه تماشای بیننده را با چالش جدید روبرو سازد، کیفیت تصویر در کنار صدایی فراگیر و واضح می باشد که می تواند مخاطب را غرق در تماشا کند به همین سبب پاناسونیک نیز با اهمیت دادن به این مسئله توانسته تلویزیون های خود را در نزد مخاطبان بسیار محبوب سازد. تلویزیون پاناسونیک 65GX536M یکی از مدل های بسیار محبوب کاربران و علاقه مندان به محصولات پاناسونیک است که در کنار کیفیت تصویر 4K از خروجی صدای باکیفیت و در عین حال قدرتمندی برخوردار است که با فناوری دالبی دیجیتال قدرت گرفته و می تواند صدایی واضح و چند بعدی را در محیط بیننده ایجاد کند. توان خروجی 20 وات و فناوری دالبی دیجیتال در این تلویزیون پاناسونیک می تواند تجربه ای متفاوت از تماشای فیلم ها و مسابقات ورزشی و همچنین اجرای بازی ها را به شما ببخشد.

صدای فراگیر تلویزیون پاناسونیک 49GX536M

با دنیای اینترنت در ارتباط باش!

تلویزیون پاناسونیک 65GX536M، ریز و درشت تمامی مؤلفه های یک تلویزیون خوب را دارا است و آخرین مصداقی که می توان برای صحت این عنوان برای تلویزیون GX536M نام برد، هوشمند بودن و مجهز شدن به سیستم عامل اندروید است که توانسته ارزش های این تلویزیون را دو چندان کند. این تلویزیون پاناسونیک مبتنی بر سیستم عامل اندروید طراحی شده است و این امکان برای مخاطب فراهم آمده تا به دنیای اینترنت و همچنین طیف وسیعی از برنامه ها و سرگرمی ها از طریق فروشگاه گوگل پلی دسترسی پیدا کند. یکی دیگر از قابلیت هایی که در این تلویزیون پاناسونیک به چشم می خورد، دستیار صوتی است. دستیار صوتی کمک می کند تا برای جستجو علایق خود نیاز به تایپ کردن از طریق کنترل تلویزیون نداشته باشید چرا که بر این مسئله به خوبی واقف هستید که تایپ کردن با ریموت می تواند زمان زیادی را از شما بگیرد به همین سبب شما می توانید برای جستجو از دستیار صوتی گوگل استفاده نمایید تا به محتوای مورد علاقه خود نیز دسترسی سریع تری داشته باشید. 

سیستم عامل اندروید تلویزیون پاناسونیک 49GX536M

 

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 65 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 3840 × 2160
نوع پنل : IPS
زاویه دید گسترده :
میزان زاویه دید : 178 درجه
HDR :
فرمت HDR : HDR10
پردازنده : 4 هسته ای
فناوری Dimming :

صدا

خروجی صدا : 20 وات
خروجی صدا اپتیکال :
حالت فراگیر صدا :
رمزگشایی DTS :
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 3 ورودی
HDMI - ARC : 1 ورودی
USB : 2 ورودی
RF In :
LAN : 1 ورودی
CI Slot :
Component / Composite :
کامپوزیت AV :
بلوتوث :
اتصال به تلفن همراه :
دستیار صوتی :
روشن کردن تلویزیون با گوشی موبایل :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : اندروید
فروشگاه محتوایی :
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
EPG :
آنالوگ :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : پاناسونیک

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 1600 × 185 × 955 میلی متر
ابعاد با پایه : 1455 × 100 × 837 میلی متر
ابعاد بدون پایه : 1455 × 281 × 877 میلی متر
وزن : 28.5 کیلوگرم
وزن با پایه : 22 کیلوگرم
وزن بدون پایه : 21.5 کیلوگرم

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون پاناسونیک 65GX536M در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون پاناسونیک 65GX536M

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش