برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

تلویزیون ال جی 65UM7100

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 65 اینچ

کیفیت تصویر : 4K

رزولوشن : 3840 × 2160

خروجی صدا : 20W

سیستم عامل : webOS Smart TV

وای فای و بلوتوث : دارد

گیرنده : آنالوگ - دیجیتال

ورودی و خروجی : HDMI3 و USB2

مدل سال : 2019

کشور ساخت : کره

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی اجمالی تلویزیون ال جی 65UM7100

تلویزیون 65UM7100 یکی از جدید ترین محصولات ال جی است که آن را در سال 2019 معرفی و روانه بازار جهانی کرده است. صفحه نمایش غول پیکر این تلویزیون به لطف فناوری هایی همچون HDR، پردازشگر قدرتمند چهار هسته ای و بسیاری دیگر از فناوری ها، کیفیت 4K را با رنگ های غنی و کاملا طبیعی و واقعی ارائه می دهد و با استفاده از پنل IPS 4K نیز به شما کمک می کند تا از زاویه 60 درجه نیز بتوانید تصاویر را با دقت رنگی 100 درصد مشاهده کنید. شرکت ال جی همه این قابلیت های منحصر به فرد را برای بهترین و عالی ترین درجه کیفیت صوت و وضوح فراوان بر روی این مدل محصول خود ارتقاء داده است و تا حدی هم توانسته مخاطبان خاص خود را راضی و شادمان نگه دارد. یکی دیگر از قابلیت های خیره کننده تلویزیون 65 اینچ UM7100، هوش مصنوعی است که شما کاربران می توانید با تلویزیون خود حرف بزنید و هر فرمانی که داشته باشید تلویزیون هوشمند بدون هیچ مکثی برای شما اجرا می کند و می توانید با تلویزیون اسمارت ال جی از طریق اینترنت به سایت های پخش ویدیو و سرگرمی به آسانی و بسیار سریع دست پیدا کنید و اوقات فراغت خوبی را برای خود و خانواده به ارمغان آورید.

شور و هیجان بیشتر با ThinQ AI

شرکت جهانی ال جی فناوری منحصر به فرد هوش مصنوعی را در بسیاری از تولیدات خود به کار برده است تا دسترسی کاربران به محتوا و مطالب راحت تر باشد. خوشبختانه تلویزیون ال جی 65UM7100 مجهز به این قابلیت جذاب می باشد که مخاطبان می توانند هر فرمانی را که مایلند به تلویزیون دستور بدهند و در نهایت پاسخ های خود را دریافت کنند. هچنین کاربر می تواند با تلویزیون اسمارت ال جی از طریق اینترنت به سایت های پخش ویدیو و سرگرمی به سادگی و بسیار سریع دست پیدا کند و لحظات هیجان انگیز خوبی را برای خود و خانواده به ارمغان آورد.

شور و هیجان بیشتر با ThinQ AI تلویزیون ال جی 65UM7100

استاندارد جدید و نوین بی نظیر 4K

تلویزیون ال جی 65UM7100 دارای بالاترین درجه کیفیت تصویر 4K است که بیننده را به تماشای بیشتر تلویزیون دعوت می کند. وضوح 4K با بهره گیری از پنل IPS تصاویر و صحنه ها را با وضوح و کیفیت واقعی به نمایش در می آورد و محتوا را همانگونه که هست بدون تغییری نمایش می دهد. کیفیت تصویر 4K با ریزترین جزئیات و رنگ های غنی تصاویر واضح تر خواهد بود و وضوح چهار برابر بیشتر از Full HD را تجربه خواهید کرد.

استاندارد جدید و نوین بی نظیر 4K تلویزیون ال جی 65UM7100

قابلیت AirPlay

شرکت به نام ال جی فناوری AirPlay 2 را بر روی این مدل محصول 65UM7100 خود تعبیه کرده است تا کاربران محصولات اپل بتوانند تمام مطالب، برنامه ها و موسیقی های خود بر روی گوشی، لپ تاپ، تبلت یا آیپد اپل به تلویزیون انتقال دهند و از آنها بر روی صفحه نمایش 65 اینچ این تلویزیون ال جی استفاده و نهایت لذت را ببرند. با این فناوری منحصر به فرد AirPlay 2 عکس ها و فیلم هایی که بر روی گوشی آیفون شما قرار دارد را با تلویزیون 4K خود به اشتراک بگذارید و از تماشای آن ها با وضوح و کیفیت صدای عالی نهایت لذت و هیجان را تجربه کنید.

قابلیت AirPlay تلویزیون ال جی 65UM7100

زاویه دید گسترده

تلویزیون ال جی 65UM7100 مجهز به پنل IPS 4K است که این امکان را برای شما فراهم آورده تا از زاویه 60 درجه بتوانید صحنه ها را بدون افت کیفیت تصویر به مشاهده صفحه نمایش تلویزیون خود بپردازید. این پنل IPS 4K به شما کمک می کند تا از زاویه های دید گسترده تری به تماشای بیشتر تلویزیون اشتیاق داشته باشید و از زوایای 60 درجه نیز بتوانید تصاویر را با همان کیفیت شفاف و درخشان 4K و دقت رنگی 100% دریافت و مشاهده کنید.

زاویه دید گسترده تلویزیون ال جی 65UM7100

پردازشگر پرقدرت Quad Core

تلویزیون های هوشمند برای نمایش کیفیت تصویر عالی و صوتی فراگیر به موتور پردازشگر قدرتمندی نیاز دارند تا برنامه ها و محتواهای آن سریع تر اجرا شوند و تصاویری با وضوح فوق العاده و بهتری را در اختیار کاربران خود قرار دهد. این تلویزیون ال جی 65UM7100 دارای پردازنده قدرتمند چهار هسته ای است که بسیار سریع و دقیق عمل می کند و نویز محتوای تصویر را از بین می برد تا رنگ ها را با کنتراست بالا و پویاتر برای مخاطبان به نمایش بگذارد. همچنین محتوای تصاویری که از وضوح نسبتا پایینی برخوردار هستند را به کیفیت تصویر 4K نزدیک می کند و شما را در نمایشگر غوطه ور می سازد.

پردازشگر پرقدرت Quad Core تلویزیون ال جی 65UM7100

لذت بیشتر با رنگ های نزدیک به واقعیت

کمپانی ال جی برای بهبود کیفیت رنگ ها در تلویزیون 65UM7100 از تکنولوژی و فناوری های شگرفی استفاده کرده است یکی دیگر از این قابلیت های ویژه True Color Accuracy که رنگ های تصویر را از هم تفکیک کرده و کوچکترین تفاوت رنگ را با دقت نمایش می دهد. نمایش رنگ ها بر خلاف تلویزیون های معمولی کاملا طبیعی بوده و صحنه ها را با وضوح بیشتر و رنگ های غنی تری ارائه می دهد و در نتیجه تصاویری طبیعی و واقعی را به نمایش در می آورد.

لذت بیشتر با رنگ های نزدیک به واقعیت تلویزیون ال جی 65UM7100

HDR برای نمایش دقیق تر جزئیات

یکی از شاخصه های اصلی و بسیار مهم در نحوه نمایش محتویات تصویری بر روی تلویزیون، قابلیت HDR می باشد. تکنولوژی HDR این امکان را برای مخاطب ایجاد کرده تا کوچک ترین جزئیات ظریف را با رنگ های غنی آشکار شود و همچنین رنگ های تیره و روشن با این قابلیت بیشتر از رنگ های دیگر خود را نشان می هد. تلویزیون ال جی 65UM7100 از فرمت های HDR10 و HLG پشتیبانی می کند و محتواهای مورد علاقه شما را با کیفیت شگفت انگیز HDR به نمایش می گذارد.

HDR برای نمایش دقیق تر جزئیات تلویزیون ال جی 65UM7100

صدای فراگیر تلویزیون ال جی

تلویزیون ال جی 65UM7100 دارای بلندگو های 20 وات است که در هر گوشه و نقطه ای از سالن منزل شما صدایی همه جانبه و شفاف را ایجاد می کند. این فناوری DTS Virtual:X موجب صدای غنی، بی عیب و نقص و چند بعدی در فضای محیط شما می شود و تجربه ای هیجان انگیز و لذت بخش را از تماشای محتوای ویدیویی به شما خواهد بخشید.

صدای فراگیر تلویزیون ال جی 65UM7100

طراحی ساده اما نفیس

خطوط باریک و براق مدرن این تلویزیون ال جی 65UM7100 به گونه ای است که می توانید آن را با هر محیط و دکوراسیونی تلفیق دهید و جلوه خارق العاده ای را به سالن خود ببخشید، طراحی ظریف و قاب چشمگیر این تلویزیون 65 اینچ موجب افزایش تمرکز مخاطب بر روی نمایشگر می شود که شما را به تماشای بیشتر تلویزیون سفارش می کند. این تلویزیون از جمله مدل هایی است که با طراحی ساده اما در عین حال مدرنی دارد که کاربر می تواند آن را نیز بر روی دیوار نصب کند و از فضای زیبا و دلنشین خود نهایت لذت را ببرد.

طراحی ساده اما نفیس تلویزیون ال جی 65UM7100

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 65 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 3840 × 2160
نوع پنل : IPS
زاویه دید گسترده :
میزان زاویه دید : 178 درجه
سرعت رفرش صفحه : 50 هرتز
HLG :
HDR :
فرمت HDR : HDR10
پردازنده : 4 هسته ای
فناوری Dimming :
تقویت کننده کیفیت تصویر :
تقویت کننده رنگ :

صدا

خروجی صدا : 20 وات
حالت فراگیر صدا : DTS Virtual:X
پاک کننده صدا : Clear Voice III
رمزگشایی DTS :
سیستم بلندگو : 2.0 ch
کدک صوتی : AC4, AC3 (Dolby Digital), EAC3, HE-AAC, AAC, MP2, MP3, PCM, DTS, DTS-HD, DTS Express, WMA, apt-X

اتصالات

HDMI : 3 ورودی
HDMI - ARC : 1 ورودی
USB : 2 ورودی
RF In :
LAN : 1 ورودی
CI Slot :
Component / Composite :
کامپوزیت AV :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
اتصال به تلفن همراه :
برنامه موبایل :
روشن کردن تلویزیون با گوشی موبایل :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : webOS
فروشگاه محتوایی :
VR :
زوم زنده :
زوم جادویی :
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
EPG :
آنالوگ :
ضبط دیجیتال :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : ال جی

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون ال جی 65UM7100 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون ال جی 65UM7100

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش