برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

تلویزیون ال جی 65UM751

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 65 اینچ

کیفیت تصویر : 4K

رزولوشن : 3840 × 2160

خروجی صدا : 20W

سیستم عامل : Webos

وای فای و بلوتوث : دارد

گیرنده : آنالوگ - دیجیتال

ورودی و خروجی : HDMI4 و USB2

مدل سال : 2019

کشور ساخت : کره

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

مشخصات تلویزیون ال جی 65UM751

تلویزیون ال جی 65UM751 یکی از مدل تلویزیون های شرکت ال جی می باشد که در سال 2019 وارد بازار جهانی شد و با کیفیت تصویر 4K و همچنین قابلیت های به روز شده ای که در بهبود و ارتقاء این کیفیت تصویر نقش دارند توانسته مخاطبان زیادی را به دور خود جمع کند. فناوری HDR یکی از این فناوری هایی می باشد که باعث شده است تصاویر و صحنه های یک فیلم از کیفیت خاص و منحصر به فردی برخوردار شود. هوش مصنوعی از تکنولوژی های جدیدی است که در این تلویزیون ال جی طراحی شده است و از کارایی آن می توان به دسترسی سریع مخاطبان به محتوا و مطالب مورد علاقه خود در دنیای ارتباطات و همچنین محتوای داخلی تلویزیون اشاره کرد که از طریق صوت می توان به این محتویات دست پیدا کرد، البته کاربران با برنامه هایی چون Assistente و Amazon Alexa نیز می توانند به این محتوا و علاقه مندی ها از طریق صوت دست پیداکنند. صوت یکی دیگر از مولفه ها در انتخاب یک تلویزیون به شمار می آید که این تلویزیون 65UM751 با بلندگوهای 20 وات صوتی فراگیر و همه جانبه را در فضای محیط شما ایجاد می کند و با از بین بردن فرکانس و نویز، صدایی چند بعدی و شفاف را برای کاربران ایجاد می کند. برای اطلاع و نحوه کارایی قابلیت ها و فناوری های دیگر این تلویزیون ال جی 65UM751 می توانید در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

مشخصات تلویزیون ال جی 50um751

هوش مصنوعی در تلویزیون ال جی 65UM751

از ویژگی های بارز در تلویزیون ال جی 65UM751 قرار گرفتن تکنولوژی هوش مصنوعی  ThinQ AI Artificialمی باشد که استفاده کنندگان از این محصول می توانند هر فرمانی را که مایلند به تلویزیون دستور بدهند و در مقابل پاسخ خود را دریافت کنند. این هوش مصنوعی تاریخ و زمان و همچنین دستور شما را ذخیره می کند و دیگر نیازی نیست هر بار به طور مکرر علاقه مندی های خود را سرچ کنید و تنها با یک امر می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. البته نا گفته نماند مخاطبان می توانند از طریق صوت این فرمان ها را اجرا کنند و به تمام برنامه ها و علاقه مندی های خود در دنیای ارتباطات با این هوش دسترسی پیدا کنند.

هوش مصنوعی در تلویزیون ال جی 50um751

دستیار صوتی 

کاربران علاوه بر اینکه از طریق هوش مصنوعی که با ریموت کنترل جادویی همراه می توانند فرمان های صوتی را به تلویزیون دستور دهند و به هر آنچه که می خواهند چه در جستجو های داخلی شبکه و چه در دنیای اینترنت دسترسی سریعی داشته باشند، قادر خواهند بود از طریق قابلیت هایی چون Google Assistente و Amazon Alexa نیز به تمام محتوا و مطالب مورد نیاز خود دست پیدا کنند. کاربران این تلویزیون ال جی 65UM751 با این برنامه ها و از طریق صوت خود می توانند به تمام چیزهایی که در وب گردی دنبال آن هستند را پیدا کنند و از علاقه مندی های خود با این تلویزیون 65 اینچ نهایت لذت را ببرند.

دستیار صوتی

فناوری Apple Airplay 2 در تلویزیون ال جی 65UM751

شرکت ال جی فناوری Apple AirApple 2 را در تلویزیون ال جی 65UM751 برای آن دسته از مخاطبان خود که از محصولات شرکت اپل استفاده می کنند؛ تعبیه کرده است تا بتوانند تمام مطالب، برنامه ها و موسیقی های خود بر روی گوشی، لپ تاپ و تبلت اپل را به تلویزیون انتقال دهند و از آنها بر روی صفحه نمایش این تلویزیون ال جی استفاده لازم را ببرند. البته شرکت ال جی در این مدل تلویزیون 6UM751 این قابلیت را به روز رسانی کرده و حالت آینه را به آن افزوده است یعنی مخاطب می تواند حتی صفحه نمایش گوشی خود را با این آپدیت جدید بر روی تلویزیون مشاهده کند و از طریق برنامه صوتی Siri که در گوشی های اپل قرار دارد هر دستوری که بخواهد از طریق صدای خود اجرایی کند.

فناوری apple airplay 2 در تلویزیون ال جی 50um751

صفحه کنترل تلویزیون ال جی 65UM751

شرکت ال جی با توجه به نیاز های به روز شده مخاطبان فناوری ها و قابلیت های جدیدی را در این تلویزیون ال جی 65UM751 تعبیه کرده است که با ورود لوازم خانگی هوشمند به زندگی کاربران این فناوری ها بسیار کار آمد خواهند بود. مخاطبان این تلویزیون هوشمند می توانند از طریق صفحه کنترل Smart Magic Control به تمام لوازم خانگی هوشمند خود مانند یخچال، لباسشویی دسترسی پیدا کنند و تمام تنظیمات آنها را از طریق صفحه نمایش این تلویزیون انجام دهند.

صفحه کنترل تلویزیون ال جی 50um751

وضوح بالا با کیفیت 4K

کیفیت تصویر یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که کاربران در انتخاب تلویزیون بسیار به آن توجه می کنند. تلویزیون ال جی UM751 با کیفیت تصویر 4K وضوحی 4 برابر تلویزیون های Full HD برای مخاطبان ایجاد می کند. این کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 65UM751 رنگ ها را بسیار واضح و پویا به نمایش مخاطب در می آورد به طوری که تمام تصاویر یک صحنه از طیف رنگ های وسیع مخملی و کاملا طبیعی برخوردار می شود. این کیفیت تصویر 4K یک مشاهده بی عیب و نقص را برای کاربران به دنبال دارد به صورتی که کنتراست بالای رنگ یک مشاهده جنجالی را برای شما رقم خواهد زد.

وضوح بالا با کیفیت 4k

تکنولوژی HDR

فناوری HDR از جمله ویژگی های بارزی است که شرکت ال جی برای بهبود و افزایش کیفیت تصویر در تلویزیون ال جی 65UM751 از آن بهره برده است. این تکنولوژی این امکان را برای کاربر ایجاد می کند که ریزترین جزئیات همانند حتی سنگ ریزه های روی زمین با این قابلیت کاملا مشهود شود. همچنین رنگ مشکی با این قابلیت بیشتر از رنگ های دیگر خود را نشان می هد به طوری که این تمایز در نشان دادن بهتر تصویر تاثیر به سزایی دارد، البته جزئیات حتی در تاریک ترین قسمت های صحنه با این قابلیت کاملا مشخص است. از دیگر امکانات این فناوری می توان به روشنایی مطلوب تصاویر اشاره کرد یعنی جاهایی از تصویر که باید نور بیشتر و درخشندگی لازم را داشته باشد با این قابلیت امکان پذیر می باشد به عنوان مثال انعکاس نور خورشید بر روی دریاچه و یا یک طلوع دل انگیز اول صبح از نور مطلوبی برخوردار خواهد بود به نحوی که لطمه ای به کیفیت تصویر وارد نخواهد آمد.

فناوری hdr

پردازنده 4 هسته ایی تلویزیون ال جی 65UM751

پردازنده 4 هسته ای این تلویزیون 65UM751 بسیار سریع و دقیق عمل می کند و همچنین نویز  تصاویر را از بین می برد. این پردازنده قدرتمند بهترین عملکرد را در فیلم های قدیمی که وضوح و کیفیت پایینی دارند را از خود نشان داده است. کاربران تلویزیون 65UM751 می توانند تصاویری فوق العاده طبیعی با کنتراست بالای رنگ و وضوح را با کیفیت 4K مشاهده نمایند که به لطف این پردازنده قدرتمند 4 هسته ای انجام پذیر است، البته جدای از کیفیت تصویر عملکرد فناوری ها در این تلویزیون ال جی با این پردازنده به بهترین شکل ممکن انجام گرفته است.

پردازنده 4 هسته ایی تلویزیون ال جی 50um751

دقت رنگ واقعی

شرکت ال جی برای بهبود کیفیت تصویر از قابلیت های مختلفی استفاده کرده است تا بهترین خروجی تصویر را برای مخاطبان رقم بزند. 65UM751 یکی از تلویزیون های شرکت ال جی است که از قابلیت های پیشترفته ای در نمایش بهترین کیفیت 4K بهره برده است تا بتواند تصاویری پویا، شفاف و گیرا را برای کاربران ایجاد نماید. رزولوشن بالای این تلویزیون ال جی کاری کرده است تا تصاویر بسیار غنی و با طیف وسیعی از رنگ های مخملی و پر زرق و برق در اختیار مخاطبان قرار گیرد و همچنین کیفیت واقعی 4K را برای آنها به نمایش بگذارد.

دقت رنگ واقعی

کیفیت صدای تلویزیون ال جی 65UM751

در کنار کیفیت تصویر، صوت از مشخصه هایی می باشد که کمپانی ال جی بسیار به آن توجه کرده است. تلویزیون ال جی 65UM751 دارای بلندگوهای 20 وات است که با توجه به سایز آن بسیار منطقی می باشد و در هر گوشه و نقطه ایی از سالن منزل شما صدایی همه جانبه و شفاف را ایجاد می کند. سیستم صوتی قرار گرفته شده در این تلویزیون فرکانس نامطلوب را از بین می برد و صوتی قدرتمند و صاف را در فضا پراکنده میسازد البته نا گفته نماند کیفیت تصویر در کنار این صوت غنی و چند بعدی یک تجربه سینمایی را برای مخاطبان ایجاد می کند که بسیار جذاب و پر هیجان است.

کیفیت صدا تلویزیون ال جی 50um751

سیستم عامل Webos 4.5

تلویزیون هوشمند 65UM751 دارای سیستم عامل Webos 4.5 است که این امکان را برای کاربران ایجاد می کند تا بتوانند به راحتی به محتوا و مطالب مورد علاقه خود دست پیدا کنند همچنین با این قابلیت به شبکه Netflix که کانالی برای پخش فیلم است دسترسی پیدا کنند و یا اینکه با برنامه You Tube ویدئو های مورد علاقه خود را مشاهده نمایند. دسترسی به این کانال ها و برنامه ها بسیار راحت و آسان است و با ریموت کنترل همراه می توانند تنظیمات و جستجوی آنها را انجام دهند.

سیستم عامل webos 4.5

طراحی ساده و شیک تلویزیون ال جی 65UM751

طراحی را می توان به عنوان یکی از عامل های مهم در خرید یک تلویزیون به حساب آورد که شرکت ال جی در ظاهر محصولات خود بسیار به آن توجه کرده است تا بتواند کاربران مشکل پسند خود را راضی نگه دارد. قاب نازک و ظریف این تلویزیون ال جی 65UM751 به گونه ای است که با هر محیط و دکوراسیونی می تواند ترکیب شود و جلوه خارق العاده ای را به سالن شما ببخشد. 65UM751 از جمله مدل هایی است که طراحی ساده اما در عین حال مدرنی دارد که مخاطبان می توانند حتی در سالن کنفرانس های خود آن را بر روی دیوار نصب کنند و از آن بهره بگیرند و کوچک ترین جزئیات را با این دستگاه ال جی به نمایش بگذارند و توضیح دهند.

طراحی ساده و شیک تلویزیون ال جی 50um751

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 65 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 3840 × 2160
نوع پنل : IPS
زاویه دید گسترده :
HLG :
HDR :
فرمت HDR : HDR10 PRO
پردازنده : 4 هسته ای
فناوری Dimming :
تقویت کننده کیفیت تصویر :
تقویت کننده رنگ :

صدا

خروجی صدا : 20 وات
حالت فراگیر صدا : DTS Virtual:X / Ultra Surround
پاک کننده صدا : Clear Voice III
رمزگشایی DTS :
کدک صوتی : AC4, AC3(Dolby Digital), EAC3, HE-AAC, AAC, MP2, MP3, PCM, DTS, DTS-HD, DTS Express, WMA, apt-X (Refer to manual)

اتصالات

HDMI : 4 ورودی
HDMI - ARC : 2 ورودی
USB : 2 ورودی
RF In :
LAN : 1 ورودی
CI Slot :
Component / Composite :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
اتصال به تلفن همراه :
دستیار صوتی :
برنامه موبایل :
روشن کردن تلویزیون با گوشی موبایل :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : webOS
فروشگاه محتوایی :
VR :
زوم زنده :
زوم جادویی :
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
EPG :
آنالوگ :
زیرنویس DVB : DVB-S2/S
ضبط دیجیتال :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : ال جی

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 1600 × 970 × 190 میلی متر
ابعاد با پایه : 1453 × 905 × 269 میلی متر
ابعاد بدون پایه : 1453 × 840 × 84 میلی متر

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل : MR19
شناسه کالا : 2220136100052
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون ال جی 65UM751 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون ال جی 65UM751

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش