برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

تلویزیون ال جی 55UN7100

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 55 اینچ

کیفیت تصویر : 4K

رزولوشن : 2160 × 3840

کیفیت صوت : 20 وات

ورودی و خروجی : USB2 - HDMI3

سیستم عامل : Webos

گیرنده : آنالوگ - دیجیتال

کشور ساخت : کره

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی مختصر تلویزیون ال جی 55UN7100

شرکت ال جی یکی از بزرگترین تولید کننده های لوازم صوتی و تصویری است که محصولات فوق العاده ای را هر ساله به تمام دنیا عرضه می کند. یکی از محصولات این کمپانی معتبر تلویزیون 55UN7100 است که از قابلیت ها و فناوری های متعددی برای بهبود کیفیت صوت و تصویر بهره برده است. تکنولوژی هایی همچون HLG Pro و HDR10 Pro از جمله فناوری هایی هستند که در بهبود و ارتقاء کیفیت تصویر در این تلویزیون بسیار تاثیر گذار بوده اند. همچنین ال جی برای صوت قدرتمند و فراگیر نیز امکانات و قابلیت هایی را قرار داده است که سبب می شود مخاطب در هنگام تماشای یک فیلم اوج هیجان را احساس کند. سیستم عامل یکی دیگر از امکانات استفاده شده در این تلویزیون است که کاربران به وسیله آن می توانند به تمامی شبکه ها و علاقه مندی های خود چه از طریق دریافت دیجیتال داخلی و چه با اتصال به اینترنت دسترسی داشته باشند و از آنها نهایت لذت را ببرند. فناوری HDR در این تلویزیون ال جی در هنگام بازی سبب آن شده تا کاربران با دنیای بازی ها و سرگرمی ها ارتباط تازه ای پیدا کنند و درست خود را در وسط یک بازی مهیج و واقعی تجسم کنند. البته این محصول ال جی از تکنولوژی های جدید و پیشرفته دیگری نیز برخوردار است که نمی توان تمامی آنها را در این سطر گنجاند و برای اطلاع از آنها می توانید در ادامه توضیحات ما را همراهی کنید.

بررسی مختصر تلویزیون ال جی 55UN7100

کیفیت واقعی 4K

شرکت ال جی یکی از بهترین و عالی ترین خروجی های تصویر را که 4K می باشد برای این تلویزیون 55UN7100 در نظر گرفته است تا بتواند کاربران را چه در هنگام بازی و چه در هنگام تماشای یک فیلم به دنیای متفاوتی از رنگ و جذابیت بکشاند. این کیفیت تصویر سبب آن می شود تا رنگ ها پر جنب و جوش تر و با جزئیات دقیق تر نمایش داده شوند به طوری که با مشاهده هر صحنه مخاطب به دنیایی پر از رنگ های زرق و برق دار قدم می گذارد. خروجی این تلویزیون به قدری واضح و پویا است که تصاویر و صحنه های یک فیلم بسیار واقعی تر از آنچه که هست نمایش داده می شوند چرا که این کیفیت تصویر وضوحی 4 برابر واضح تر از تلویزیون های Full HD را برای مخاطبان ایجاد می کند.

کیفیت واقعی 4K

پردازنده قدرتمند 

همان طور که می دانید پردازش داده ها در یک تلویزیون توسط موتور پردازشگر انجام می گیرد و همین امر سبب ایجاد حفظ رنگ های اصلی با کنتراست بالا می شود. این پردازشگر قدرتمند در تلویزیون ال جی 55UN7100 تصاویری را که دارای نویز هستند را بازسازی کرده و با بالاترین کیفیت تصویر که همان 4K می باشد ارتقاء و نمایش می دهد. همچنین این موتور پردازشگر تصاویری بسیار طبیعی و پویا را برای کاربران به ارمغان می آورد به نحوی که با پدید شدن هر صحنه یا تصویر مخاطب به دنیایی از واقعیت وارد می شود. 

پردازنده قدرتمند

هوش مصنوعی 

تلویزیون ال جی 55UN7100 از هوش مصنوعی برخوردار است که به سبب این امکان دسترسی مخاطب به محتوا و مطالب موجود را آسان و راحت می کند. البته کاربر می تواند با این هوش مصنوعی و از طریق صدای خود ارتباط نزدیکی با تلویزیون برقرار کند، یعنی هر فرمان و دستوری که بخواهد با این فناوری می تواند اجرایی کند و به علایق خود دست پیدا کند. جدای از اینکه مخاطبان می توانند با این فرمان صوتی به علاقه مندی های خود در تلویزیون دست پیدا کنند این امکان نیز برای آنها به وجود می آید که از این طریق بتوانند لوازم خانگی هوشمند خود را کنترل و تنظیم کنند.

هوش مصنوعی

یک تجربه سینمایی

کیفیت تصویر در این تلویزیون ال جی 55UN7100 به قدری بالا و نفس گیر می باشد که تمام صحنه های یک فیلم به صورت کاملا زنده و طبیعی قابل مشهود می باشد که البته قدرت پردازشگر در این کیفیت تصویر بسیار تاثیر گذار بوده است که نباید آن را نادیده گرفت. فیلم ها و سایر محتوای تلویزیون به صورت کاملا خلاقانه و حرفه ای در این تلویزیون با کیفیت 4K حفظ شده اند به گونه ای که مخاطب می تواند در هنگام تماشای فیلم، لذت یک سینمای واقعی را برای خود به ارمغان آورد.

یک تجربه سینمایی

لذت از مطالب با فناوری HDR

شرکت ال جی از قابلیت ها و فناوری های متعددی برای نشان دادن بهترین کیفیت تصویر در این تلویزیون 55UN7100 بهره برده است تا بتواند به بهترین شکل ممکن مخاطبان خود را راضی نگه دارد. یکی از این فناوری های بالقوه که بسیار در کیفیت تصویر این تلویزیون ال جی تاثیر گذار بوده است فناوری HDR است که به واسطه آن کاربران می توانند با دنیای متفاوتی از کیفیت تصویر رو به رو شوند. این فناوری سیاهی های موجود در یک صحنه ها را از دیگر رنگ های موجود متمایز می کند که همین امر سبب به وجود آمدن صحنه هایی بسیار طبیعی و پویا در تصویر می شود. با این قابلیت، جزئیات بسیار ریز حتی در نورانی ترین و یا تاریک ترین قسمت های یک صحنه به خوبی قابل رویت خواهد بود. همچنین جاهایی از تصویر که باید روشنایی بیشتری داشته باشد با این فناوری بدون آنکه لطمه ای به کیفیت اصلی تصویر وارد شود امکان پذیر خواهد بود.

لذت از مطالب با فناوری HDR

صدایی فوق العاده فراگیر تلویزیون ال جی 55UN7100

صدا یکی از ویژگی های اصلی در انتخاب یک تلویزیون است که کاربران بسیار به آن توجه می کنند. تلویزیون ال جی 55UN7100 با دو بلندگو به توان 20 وات صدایی همه جانبه و فراگیر را در همه جای سالن منزل شما ایجاد می کند. صوت در این تلویزیون به قدری واضح و شفاف می باشد که حتی یک گفتگوی ظریف بین دو نفر و یا صدای پیچیدن آواز در صحنه کاملا واقعی و طبیعی به نظر می رسد به طوری که مخاطب وجود خود را در صحنه کاملا احساس می کند و از این صدای واقعی نهایت لذت و هیجان را تجربه می کند.

   صدایی فوق العاده فراگیر تلویزیون ال جی 55UN7100

سرگرمی بی پایان

شرکت ال جی جدای از اینکه به کیفیت تصویر و صوت در این تلویزیون 55UN7100 بسیار توجه کرده است، از فناوری های دیگری برای سرگرمی و بازی مخاطبان در این تلویزیون بهره برده است که همین امر سبب شده تا این محصول از اهمیت ویژه ای در بین کاربران برخوردار باشد. برنامه هایی چون Disney، Netflix و Apple TV از جمله شبکه هایی هستند که بر روی این تلویزیون ال جی تعبیه شده است تا مخاطبان بتوانند در اوقات استراحت خود از تماشای فیلم ها، مستندها و برنامه های ورزشی با این محصول نهایت هیجان را تجربه کنند و دقایق لذت بخشی را برای خود رقم بزنند.

سرگرمی بی پایان

تجربه یک بازی واقعی 

تلویزیون ال جی 55UN7100 این امکان را برای کاربر ایجاد می کند تا با کیفیت تصویر 4K کنترل بسیار عالی بر روی بازی داشته باشد و بدون هیچ مشکلی کنترل بازی را در دست بگیرد. سرعت نوسازی و ریفرش این تلویزیون به قدری بالاست که مخاطب در هنگام بازی بدون هیچ مکث یا هنگ شدن می تواند به سرگرمی خود ادامه بدهد. البته فناوری HDR در هنگام بازی با این تلویزیون قدرت واقعی خود را به خوبی نشان می دهد به طوری که کاربر به دنیای واقعی بازی ها قدم می گذارد و یک برد عالی را برای خود به ارمغان می آورد.

تجربه یک بازی واقعی

زاویه دید گسترده

یکی از کارایی های مورد توجه و بارز این تلویزیون ال جی 55UN7100 زاویه دید گسترده آن می باشد. زمانی که شما در تلویزیون های معمولی به تماشای یک بازی مهیج فوتبال نگاه می کنید فقط زمانی لذت واقعی بازی را احساس می کنید که در مرکز آن نشسته باشید اما کمپانی ال جی این مشکل را که در سری های قبل تولید محصولات وجود داشت به طور کامل از بین برده است و در این سری جدید صفحه نمایش ها را طوری طراحی کرده است که مخاطب در هر زاویه و گوشه ای که باشد می تواند از تماشای محتوا و فیلم های خود لذت کافی را ببرد که این امکان شامل تلویزیون 55UN7100 نیز می شود که به وسیله آن می توانید اوج هیجان بازی را در هر گوشه از سالن به خوبی درک کنید.

زاویه دید گسترده

صدایی فوق العاده با اتصال بلوتوث

صوت فراگیر در هنگام تماشای یک فیلم اکشن سینمایی و یا یک بازی مهیج در استادیوم می تواند برای کاربران بسیار لذت بخش باشد که اگر این صوت، قدرت چند برابری داشته باشد اوج هیجان نیز به طبع چند برابر خواهد بود. تلویزیون ال جی 55UN7100 این امکان را برای مخاطب ایجاد می کند تا با اتصال بلندگو های بی سیم از طریق بلوتوث، صوت تلویزیون را افزایش دهد و در هنگام تماشای بازی فوتبال حضور در استادیوم واقعی را لمس و درک کند. پس می توان گفت صوت این تلویزیون را می توانید با دستگاه های جانبی دو برابر کنید و در تفریحات و مناسبات خود نهایت لذت را برای خود و اطرافیان مهیا سازید.

صدایی فوق العاده با اتصال بلوتوث

هشدار ورزشی با تلویزیون ال جی 55UN7100

از جمله امکاناتی که در این تلویزیون ال جی 55UN7100 تعبیه شده است قابلیت هشدار ورزشی می باشد که بسیار برای کاربران از جمله جوانان حائز اهمیت است چرا که بسیاری مواقع به دلیل اینکه مشغول تماشای فیلم یا سریالی هستید و در همان زمان نیز منتظر شروع شدن یک بازی مهیج فوتبال هستید، این تلویزیون زمان شروع بازی را در گوشه تلویزیون برای مخاطبان متذکر می شود و یا اینکه در هنگام شروع بازی شما را مطلع می سازد تا مسابقه خود را از دست ندهید. این قابلیت یکی از مهیج ترین برنامه هایی است که برای جوانان بسیار کار آمد خواهد بود.

هشدار ورزشی با تلویزیون ال جی 55UN7100

سیستم عامل WebOS

سیستم عامل یکی از فناوری های مهمی است که به عنوان رابط مستقیمی بین مخاطب و تلویزیون عمل می کند. کاربران در این تلویزیون ال جی 55UN7100 با استفاده از این سیستم عامل و در صورت داشتن اینترنت می توانند به شبکه های NETFLIX، DISNEY و YOUTUBE دسترسی پیدا کنند و از تماشای برنامه های مورد علاقه خود نهایت لذت را ببرند. همچنین این سیستم عامل این امکان را برای مخاطب ایجاد می کند تا از طریق صوت خود به تمامی تنظیمات و برنامه های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند.

سیستم عامل WEBOS

طراحی زیبا و منحصر به فرد

حاشیه های باریک و براق این تلویزیون ال جی 55UN7100 به قدری ظاهر و نمای این تلویزیون را جذاب کرده است که در همان نگاه اول کاربر را به خود جلب می کند. ابعاد مدرن و ظریف این تلویزیون با هر فضایی ترکیب می شود و به محیط شما جلوه خاصی می بخشد که این ظرافت علاوه بر زیبایی، تصاویر و صحنه های یک فیلم را بسیار واقعی و طبیعی نشان می دهد. شرکت ال جی این محصول خود را طوری طراحی کرده است که می توانید برای ایجاد فضای بیشتر در سالن خود آن را بر روی دیوار نصب کنید و به جذابیت آن بیش از پیش اضافه کنید.

طراحی زیبا و منحصر به فرد

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 55 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 3840 × 2160
نوع پنل : IPS
زاویه دید گسترده :
سرعت رفرش صفحه : 50 هرتز
HLG :
HDR :
فرمت HDR : HDR10 Pro
پردازنده : 4 هسته ای
فناوری Dimming :
تقویت کننده کیفیت تصویر :
تقویت کننده رنگ :

صدا

خروجی صدا : 20 وات
حالت فراگیر صدا : Ultra Surround
پاک کننده صدا : Clear Voice III
رمزگشایی DTS :
سیستم بلندگو : 2.0 ch
کدک صوتی : Yes, 10 modes (Vivid, Standard, Eco, Cinema, Sports, Game, HDR Effect, Filmmaker, (ISF) Expert (Bright Room), (ISF) Expert (Dark Room))

اتصالات

HDMI : 3 ورودی
HDMI - ARC : 1 ورودی
USB : 2 ورودی
RF In :
LAN : 1 ورودی
CI Slot :
Component / Composite :
کامپوزیت AV :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
اتصال به تلفن همراه :
دستیار صوتی :
برنامه موبایل :
روشن کردن تلویزیون با گوشی موبایل :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : webOS
فروشگاه محتوایی :
VR :
زوم زنده :
زوم جادویی :
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
EPG :
آنالوگ :
ضبط دیجیتال :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : ال جی

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 1420 × 835 × 175 میلی متر
ابعاد با پایه : 1247 × 787 × 231 میلی متر
ابعاد بدون پایه : 1247 × 728 × 88.3 میلی متر
وزن : 19 کیلوگرم
وزن با پایه : 13.9 کیلوگرم
وزن بدون پایه : 13.7 کیلوگرم

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل :
شناسه کالا : 2220136160089
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون ال جی 55UN7100 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون ال جی 55UN7100

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش