برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

تلویزیون ال جی 82UM7600

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 82 اینچ

کیفیت تصویر : 4K

رزولوشن : 2160 × 3840

سیستم عامل : WebOS

خروجی صدا : 20 وات

ورودی و خروجی : 4 عدد HDMI و 3 عدد USB

وای فای : دارد

مدل سال : 2019

کشور ساخت: کره

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی اجمالی تلویزیون ال جی 82UM7600

ال جی نامی آشنا در میان ایرانیان است و سال ها است که به عنوان یک برند معتبر شناخته شده و اعتباری جهانی دارد که همواره محصولاتی با کیفیت بالا و با قیمت مناسب ارائه می دهد. در این مطلب قصد داریم تلویزیون ال جی 82UM7600 که یکی از محصولات با کیفیت ال جی می باشد را معرفی و نگاهی به ویژگی های آن بندازیم. 82UM7600 از سری تلویزیون های هوشمند ال جی است که در سال 2019 بر پایه کیفیت تصویر 4K و نوع نمایشگر LED توسط این کمپانی خوش نام کره ای طراحی و معرفی شد. همان طور که گفته شد صفحه نمایش این تلویزیون LED است که با پشتیبانی از فناوری هایی همچون دالبی و HDR یک نمایش سینمایی فوق العاده را برای شما به ارمغان می آورد، در قسمت صدا نیز دارای سیستم 2 کاناله است و صدایی با توان 20 وات را از 2 بلندگو پخش می کند. 82UM7600 یک تلویزیون هوشمند است که از هوش مصنوعی بهره گرفته و این امکان را برای شما فراهم می کند تا به صورت گفتاری و از طریق کنترل جادویی تلویزیون خود را کنترل و مدیریت کنید و همچنین می توانید با استفاده از Google Assistant سایر دستگاه های هوشمند سازگار را کنترل کنید. همچنین این تلویزیون به پردازنده قدرتمند α7 Gen 2 مجهز است که سرعت پردازش بالایی دارد و تصاویر را به طور کامل قبل از نمایش پردازش می کند و آن را به کیفیت 4K واقعی می رساند. این تلویزیون از طراحی شیک و مدرن برخوردار است و دارای قاب و پایه های براق و زیبا است که دکوراسیون منزل شما را به کلی تغیر داده و جلوه متفاوتی را به آن می دهد.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 82UM7600

تلویزیون ال جی 82UM7600 کیفیت تصویر 4K را ارائه می دهد و با بهره گیری از پنل IPS 4K تصاویری با وضوح و کیفیت واقعی را به نمایش می گذارد و محتوا را همانگونه که هست بدون تغییری نمایش می دهد. پشتیبانی از فرمت های HDR یکی دیگر از ویژگی های این تلویزیون است که با ایجاد رنگ های غنی تصاویر واضح تر و با کیفیت بالاتر خواهد بود. دالبی ویژن نیز باعث می شود کیفیت واقعی فیلم حفط شود و تصاویری که مشاهده می کنید دقیقا همان کیفیتی که سازنده فیلم خواسته رو داشته باشد و یک تجربه سینمایی واقعی را کسب کنید. در این تلویزیون برای ارتقاء کیفیت فیلم فناوری های دیگری همچون True Colour Accuracy به کار رفته که در ادامه آن را توضیح خواهیم داد.

کیفیت تصویر تلویزیون ال جی 82UM7600

True Colour Accuracy

همانطو که گفته شد در این تلویزیون فناوری هایی به کار رفته که در ارتقاء کیفیت تصویر کاربرد دارد و به تلویزیون کمک می کند تا تصویری واضح تر و بهتر را نمایش دهد. True Colour Accuracy از جمله این فناوری ها است که رنگهای تصویر را از هم تفکیک کرده و کوچکترین تفاوت رنگ را با دقت نمایش می دهد تا رنگهای واضح تر و غنی تری ارائه شود و در نتیجه تصویری طبیعی و واقعی را به نمایش می گذارد.

True Colour Accuracy

پردازنده هوشمند و سریع

یک تلویزیون هوشمند برای ارائه صدا و تصویری با کیفیت بالا قطعا نیازمند پردازنده ای قدرتمند است که به تلویزیون کمک کند تا برنامه ها سریع تر اجرا شوند و همچنین تصاویر را قبل از نمایش بر روی صفحه نمایش با استفاده از فناوری های ارتقا کیفیت پردازش کند و تصویری واضح تر و با کیفیت بهتری را به نمایش بگذارد. در این تلویزیون از یک پردازنده α7 Gen 2 استفاده شده که با الگوریتم Deep Learning AI به روز شده و تصویری دقیق و صدایی دلگیر را فراهم می کند و شما را در نمایش غوطه ور می سازد.

پردازنده هوشمند و سریع

صدایی فراگیر و همه جانبه

در تلویزیون ال جی 82UM7600 علاوه بر تصویری با کیفیت فوق العاده، شما شاهد کیفیت صدایی بی نظیر نیز خواهید بود و با ارائه همزمان صدا و تصویری با کیفیت بالا یک نمایش سینمایی بی نظیر را برای شما ارائه می دهد. همچنین فناوری Ultra Surround نیز با ایجاد چندین کانال صوتی مجازی صدایی همه جانبه و 3D را ایجاد می کند. علاوه بر این فناوری Dolby Atmos نیز با پخش صدا در زاویه های مختلف باعث می شود تا خود را در میان نمایش احساس کنید و از تماشای فیلم نهایت لذت را ببرید.

صدایی فراگیر و همه جانبه

هوشمندی کامل با LG TV ThinQ

82UM7600 از هوش مصنوعی بهره گرفته که تلویزیون را به طور کامل هوشمند می کند به گونه ای که قابلیت تفکر داشته باشد و به خواسته های شما فکر کند تا بهترین جواب را بدهد. همچنین با استفاده از دستیار گوگل و Alexa نمایش را گسترش می دهد و  به آسانی می توانید از طریق گفتاری با تلویزیون خود تعامل پیدا کنید و از راه دور آن را کنترل و مدیریت کنید. با استفاده از ریموت کنترل جادویی خود می توانید از طریق صوت با تلویزیون در ارتباط باشید و در حین تماشا به جستجو در گوگل بپردازید و محتوای خود را پیدا کنید. علاوه براین با استفاده از دستیار گوگل(Google Assistant) می توانید سایر دیوایسهای هوشمند سازگار در منزل را کنترل کنید، مثلا لامپ ها را خاموش و روشن کنید، لباسشویی را روشن کنید و یا کارهایی نظیر آنها را از طریق کنترل جادویی تلویزیون ال جی انجام دهید.

هوشمندی کامل با LG TV ThinQ

طراحی ساده اما نفیس

در هنگام انتخاب و خرید هر محصولی اولین موردی که باید به آن توجه شود طراحی بدنه و سایز آن است و این که آیا برای محیط مورد نظر مناسب است یا نه. به همین دلیل شرکتهای تولید کننده تلویزیون همچون ال جی سعی برآن دارند تا محصولات خود را متناسب با سلیقه های مختلف طراحی کنند و در نگاه اول نظر کاربر را به سمت خود بکشاند. تلویزیون ال جی 82UM7600 نیز همانند سایر محصولات جدید ال جی از طراحی بدنه شیک و مدنی برخوردار است و با بدنه ای براق و باریکی که دارد تاثیر مثبت بر دکوراسیون منزل شما می گذارد و دیزاین متفاوتی را به محیط اطراف خود می دهد. طراحی باریک تلویزیون علاوه بر زیبایی موجب می شود تا فضای کمتری را نیز اشغال کند و همچنین فریم باریک تلویزیون بر نمایش کاربر تاثیرگذار است و باعث می شود تا کاربر تمرکز بیشتری بر روی صفحه نمایش داشته باشد.

طراحی ساده اما نفیس

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 82 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 3840 × 2160
نوع پنل : IPS
زاویه دید گسترده :
HLG :
HDR :
فرمت HDR : HDR10 PRO
پردازنده : آلفا 7 نسل دوم
فناوری Dimming :
تقویت کننده کیفیت تصویر : 4K Upscaler
تقویت کننده رنگ : Advanced Colour Enhancer

صدا

خروجی صدا : 20 وات
حالت فراگیر صدا : Dolby Surround / ULTRA Surround
پاک کننده صدا : Clear Voice III
رمزگشایی DTS :
سیستم بلندگو : 2.0 ch
کدک صوتی : AC4, AC3(Dolby Digital), EAC3, HE-AAC, AAC, MP2, MP3, PCM, DTS, DTS-HD, DTS Express, WMA, apt-X (Refer to manual)

اتصالات

HDMI : 4 ورودی
HDMI - ARC : 1 ورودی
USB : 3 ورودی
RF In :
LAN : 1 ورودی
CI Slot :
Component / Composite :
خروجی هدفون :
کامپوزیت AV :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
اتصال به تلفن همراه :
دستیار صوتی :
برنامه موبایل :
روشن کردن تلویزیون با گوشی موبایل :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : webOS
فروشگاه محتوایی :
VR :
زوم زنده :
زوم جادویی :
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
EPG :
آنالوگ :
زیرنویس DVB :
ضبط دیجیتال :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : ال جی

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 1990 × 1215 × 285 میلی متر
ابعاد با پایه : 1850 × 1144 × 432 میلی متر
ابعاد بدون پایه : 1850 × 1060 × 89.9 میلی متر

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل : MR19
شناسه کالا : 2900317801162
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون ال جی 82UM7600 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون ال جی 82UM7600

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش