برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

تلویزیون ال جی 49UT661H

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 49 اینچ

کیفیت تصویر : 4K

رزولوشن : 3840 × 2160

خروجی صدا : 20W

سیستم عامل : webOS

وای فای و بلوتوث : دارد

ورودی و خروجی : HDMI2 و USB2

گیرنده : آنالوگ - دیجیتال

مدل سال : 2020

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

مشخصات و قیمت تلویزیون ال جی 49UT661H

کمپانی ال جی یکی از برند های خوش نام و بی نظیر در تولید و عرضه محصولات صوتی و تصویری است که آن ها را با بهترین و با بالاترین کیفیت به بازار جهانی وارد می کند. تلویزیون ال جی 49UT661H یکی از جدیدترین مدل های امسال 2020 شرکت ال جی می باشد که دارای تکنولوژی های منحصر به فرد و بسیار کارآمد است این تلویزیون ال جی 49UT661H به هتل تی وی معروف می باشد که برای هر نوع ساختمان و یا هتل های بزرگ و مجللی مورد استفاده قرار می گیرد، با نرم افزار هایی چون Pro:Centric Smart که بر روی این تلویزیون هوشمند طراحی شده این امکان را به شما می دهد تا به راحتی با استفاده از درگاه های ارتباطی IP و RF چندین تلویزیون را از راه دور با همدیگر شبکه کنید تا کنترل و برنامه های روزانه هتل به عنوان مثال تمامی امور و سفارشات مهمانان و مشتریان به سادگی قابل دسترس می باشد. همچنین مهمانان می توانند از این نرم افزار استفاده های مفیدی ببرند می توانند به آسانی برنامه و محتوای سفارشی ایجاد کنند و با هتلداران در مورد خدمات آن ها تبادل نظر کنند. تلویزیون ال جی 49UT661H دارای طراحی بسیار زیبا و مدرن و با نمایشگر 49 اینچ کیفیت تصویر فوق العاده ای را به نمایش می گذارد و می توانید هنگام تماشا کردن فیلم و سریال های مورد علاقه ی خود ریزترین جزئیات را با رنگ های متنوع مشاهده کنید. اگر می بخواهید در مورد تمامی فناوری ها و قابلیت های ویژه این تلویزیون ال جی آگاهی بیشتری را کسب کنید، به شما کاربران پیشنهاد می دهیم تا در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مشخصات و قیمت تلویزیون ال جی 49UT661H

طراحی تلویزیون ال جی 49UT661H

یکی از مشخصه های بسیار مهم این تلویزیون 49 اینچ UT661H طراحی زیبا و منحصر به فرد آن است که مانند یک جواهر با شکوه در فضای اتاق شما می درخشد که توجه مخاطبان را به طرف خود جلب می کند. نمایشگر 49 اینچ این تلویزیون با کیفیت تصویر 4K نمایشگر فوق العاده ای را به نمایش می گذارد به گونه ایی که می توان ریز ترین جزئیات را نیز مشاهده کرد. برنامه های قابل تنظیم که بر روی تلویزیون طراحی شده را می توان برای کنترل برنامه های روزانه هتل به عنوان مثلا تمامی امور و سفارشات مهمانان و مشتریان بسیار کارآمد می باشد و همچنین با استفاده از نرم افزار Pro:Centric Smart در تلویزیون هوشمند ال جی 49UT661H این امکان را به شما می دهد تا به راحتی برنامه و محتوای سفارشی ایجاد کنید.

طراحی تلویزیون ال جی 49UT661H

فناوری منحصر به فرد Pro:Centric

تلویزیون هوشمند 49UT661H مجهز به نرم افزار Pro:Centric SMART می باشد که شرکت ال جی این قابلیت جدید را برای دسترسی راحت تر و آسان تر هر نوع ساختمان و یا هتلداران بر روی این مدل محصول خود تعبیه کرده است. در این تلویزیون 49UT661H برای شخصی سازی و کنترل مطالب قابل پخش بر روی تلویزیون برای مهمانان دو درگاه ارتباطی RF و IP بهینه شده که امکان اتصال سریع تر به محتویات را برای مهمانان به ارمغان می آورد. کاربر می تواند با استفاده از این فناوری منحصر به فرد به سادگی به سرویس های پخش آنلاین و محتویات برنامه ها دسترسی پیدا کند و از اوقات استراحت خود نهایت لذت را ببرید.

فناوری منحصر به فرد Pro:Centric تلویزیون ال جی 49UT661H

نرم افزار Pro:Centric Server Application

 با استفاده از این قابلیت که بر روی هتل TV ال جی 49UT661H طراحی شده است که می توانید در این تلویزیون از آن قابلیت منحصر به فرد برای کنترل روزانه، هفتگی و یا ماهانه انواع کسب و کار مختلفی را کرد و همچنین با این نرم افزار Pro:Centric Direct Solution که در پلتفرم طراحی شده است که برای هر نوع بیزنس، تجارت و کسب و کاری برای شما کاربران تنظیم شده است.

نرم افزار Pro:Centric Server Application تلویزیون ال جی 49UT661H

سیستم مدیریت محتوای Pro:Centric Direct Solution

تلویزیون ال جی 49UT661H دارای یک سیستم کنترل و سیستم مدیریت محتوا می باشد که با استفاده از نرم افزار های کاربردی Pro: Centric Direct و راه حل های مختلفی را برای خدمات و... ارائه می دهد. کاربر می تواند با استفاده از IP و RF چندین دستگاه ها را از راه دور شبکه کند تا به راحتی مهمانان از راهنمایی ها و سرویس های خدماتی بهره مند شود.

سیستم مدیریت محتوای Pro:Centric Direct Solution تلویزیون ال جی 49UT661H

سیستم عامل پیشرفته 4.5 webOS

از دیگر قابلیت های تلویزیون ال جی 49UT661H سیستم عامل پیشرفته 4.5 webOS می باشد که از یک سطح هوش بالایی برخوردار است. همچنین کاربر می تواند از قابلیت هوشمند پلتفرم در این تلویزیون برای استفاده راحت از محتویات و برنامه هایی مختلفی که بر روی آن تعبیه شده و از دستور العمل های متنوع این تلویزیون استفاده کنید. در این تلویزیون ال جی 49UT661H می توانید به آسانی تمام محتوا و مطالب مورد علاقه خود را جستجو کنید و از تماشا کردن محتوا های دلخواه خود با کیفیت تصویر فوق العاده و رنگ های واقعی نهایت لذت را ببرید.

سیستم عامل پیشرفته 4.5 webOS تلویزیون ال جی 49UT661H

فناوری تشخیص صدا تلویزیون ال جی 49UT661H

تلویزیون ال جی 49UT661H این امکان را برای مخاطبان خود فراهم آورده است تا شما بتوانید به راحتی از راه دور تلویزیون خود را کنترل کنید. شما کاربران می توانید به سادگی از طریق فرمان های صوتی خود که به تلویزیون دستور می دهید کنترل آن را در دست داشته باشید، و با استفاده از فناوری کنترل صدا امکانات و برنامه های ویژه ایی که در این تلویزیون طراحی شده می توان گفت هدایت آن بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد.

فناوری تشخیص صدا تلویزیون ال جی 49UT661H

اتصال بی سیم

تلویزیون ال جی 49UT661H خود را می توانید با استفاده از نرم افزار ها و اتصال به اینترنت با دستگاه های سازگار خود متصل کنید و برنامه ها و مطالب مورد استفاده را بر روی دیگر دستگاه ها به اشتراک بگذارید. تلویزیون 49UT661H از حالت Bridge Mode پشتیبانی می کند امکان اتصال از این طریق را نیز فراهم کرده است تا کنترل کردن دستگاه متصل شده برای مدیران شبکه راحت تر باشد.

اتصال بی سیم تلویزیون ال جی 49UT661H

بارگذاری سریع

برنامه هایی که بر روی این تلویزیون طراحی شده حجم و سنگینی زیادی را داشته باشد و روشن کردن آن زمان بر باشد اما این تلویزیون ال جی 49UT661H به محض روشن کردن آن مخاطب می تواند از اطلاعات و برنامه های تلویزیون بهره مند شود، بارگذاری محتویات برنامه ریزی شده در این تلویزیون بسیار سریع عمل می کند و به محض روشن کردن تلویزیون می توانید از آن ها استفاده کنید و از مطالب مورد دلخواه خود نهایت لذت را ببرید.

بارگذاری سریع تلویزیون ال جی 49UT661H

منوی جدید Quick تلویزیون ال جی 49UT661H

شرکت ال جی منوی جدید Quick با نسخه 3.0 را در تلویزیون 49UT661H خود فراهم کرده است، با افزودن ابزار جدید کاربر می تواند به راحتی فیلم های تبلیغاتی و تبلیغات هتل را در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون مشاهده کند.

منوی جدید Quick تلویزیون ال جی 49UT661H

کاربرد پورت LAN

با استفاده از درگاه های ارتباطی می توانید لذت بیشتری را تجربه کنید. برای هر دستگاهی این امکان را به شما می دهد تا برای هر کدام از آن ها ID اختصاصی و یک شبکه ی ویژه مجازی را راه اندازی کنید. این قابلیت به شما کمک می کند تا با مهمانان و مشتریان و به صورت خصوصی با آن ها تبادل نظر کنید.

کاربرد پورت LAN تلویزیون ال جی 49UT661H

تنظیمات خودکار Pro: Centric 

شما کاربران می توانید با استفاده از EzManager برای تنظیمات Pro: Centric تمام تلویزیون ها را به صورت خودکار نصب می کند و در مدت زمان 1 - 3 دقیقه در حالی که برای نصب دستی آن مدت زمان بیشتری را نیاز دارد.

تنظیمات خودکار Pro: Centric تلویزیون ال جی 49UT661H

همگام سازی USB تلویزیون ال جی 49UT661H

تلویزیون ال جی 49UT661H با داشتن قابلیت اتصال USB باعث می شود تا مدیریت چندین تلویزیون برای بهینه کردن عملکرد ها بسیار کارآمدتر باشد به جای اینکه یک به یک نمایشگر ها را تنظیم کنید، داده ها را می توان در یک USB بر روی یکی از نمایشگر ها کپی کرد و سپس آن داده ها از طریق یک افزونه USB به نمایشگر های دیگر ارسال شوند.

همگام سازی USB تلویزیون ال جی 49UT661H

Pro:Idiom تلویزیون ال جی 49UT661H

تلویزیون ال جی 49UT661H مجهز به قفل کودک می باشد که این قابلیت برای کودکان بر روی تلویزیون تعبیه شده است تا از جستجو کردن مطالب و فیلم های غیر مجاز جلوگیری کند.

Pro:Idiom تلویزیون ال جی 49UT661H

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 49 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 3840 × 2160
نوع پنل : IPS
HLG :
HDR :
فرمت HDR : HDR10 PRO

صدا

خروجی صدا : 20 وات
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 2 ورودی
USB : 1 ورودی
LAN : 1 ورودی

سیستم عامل

زوم جادویی :
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
EPG :
آنالوگ :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : ال جی

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 1296 × 770 × 171 میلی متر
ابعاد با پایه : 1110 × 705 × 303 میلی متر
ابعاد بدون پایه : 1110 × 650 × 81.1 میلی متر

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل :
شناسه کالا : 2220136150031
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون ال جی 49UT661H در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون ال جی 49UT661H

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش