noindex
برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

تلویزیون هایسنس 55B7206UW

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 55 اینچ

کیفیت تصویر : 4K

رزولوشن : 3840 × 2160

خروجی صوت :20 وات

ورودی و خروجی : HDMI4 - USB2

گیرنده : آنالوگ - دیجیتال

وای فای و بلوتوث : دارد

سال ساخت : 2019

کشور ساخت : چین

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی اجمالی تلویزیون هایسنس 55B7206UW

تلویزیون  55B7206 یکی از پر فروش ترین محصولات هایسنس می باشد که در سال 2019 توسط این شرکت چینی به بازار عرضه شد و توانست با قابلیت ها و فناوری های ایده ال خود طرفداران زیادی را به سمت و سوی خود جلب کند. این تلویزیون هایسنس با رزولوشن 3840 × 2160 کیفیت تصویر 4K را برای نمایش تصاویر در اختیار کاربر قرار می دهد به طوری که می توانند با دنیای متفاوتی از رنگ ها با این محصول آشنا شوند البته بهره گیری این دستگاه از قابلیتی چون LOCAL DIMMING که وظیفه نور و روشنایی تصویر را بر عهده دارد می تواند محتوا و صحنه هایی با روشنایی مطلوب و درخشان را به کاربران هدیه بدهد. صوت یکی از عامل های مهم در این تلویزیون هایسنس می باشد که با برخورداری این دستگاه از دو بلندگوی 20 وات و همچنین فناوری DOLBY DIGETAL صدایی فرا گیر، همه جانبه و سینمایی را برای کاربران به وجود می آورد. جدای از کیفیت صوت و تصویر، سیستم عامل این تلویزیون هایسنس اندروید است که مخاطبان به سبب آن می توانند به تمام محتوا و علاقه مندی های خود چه در جستجوی شبکه های داخلی و چه در دنیای دیجیتال به راحتی دست پیدا کنند البته با این سیستم عامل شما می توانید به تماشای فیلم های روز دنیا و همچنین اخبار روز مطلع شوید.

بررسی اجمالی تلویزیون هایسنس 55B7206UW

کیفیت تصویر 4K

اولین و مهم ترین مشخصه ای که می توان گفت تقریبا تمامی شرکت های تولید کننده محصولات صوتی و تصویری به آن توجه خاصی دارند کیفیت تصویر است و به همین منظور سعی کرده اند بهترین و مناسب ترین خروجی را برای مخاطبان خود به وجود آورند. تلویزیون هایسنس 55B7206UW یکی از بهترین های این برند معروف است که صحنه هایی فوق العاده جنجالی و شگفت انگیز را برای مخاطبان ایجاد می کند به طوری که کاربران با دنیایی از رنگ های متنوع و درخشان مواجه خواهند شد. این کیفیت فوق العاده جزئیات یک تصویر را بسیار واضح و شفاف به گونه ای که مخاطب حتی پرز های بر روی لباس را به درستی خواهد دید در اختیار کاربر قرار می دهد.

کیفیت تصویر 4K

فناوری LOCAL DINNNG

یکی از فناوری های بالقوه که شرکت هایسنس برای نمایش صحنه های خارق العاده در این تلویزیون 55B7206UW قرار داده است تکنولوژی LOCAL DIMMING است که به وسیله آن کاربران تصاویر را با روشنایی ایده ال و درخشانی مشاهده خواهند کرد. عملکرد این فناوری به این صورت است که هر پیکسل در صفحه نمایش این تلویزیون به صورت مستقیم از طریق لامپ های LED تعبیه شده از خود نور ساطع می کنند و هر جا از صحنه که لازم باشد این لامپ ها خاموش و یا کم نور می شوند که همین امر سبب وضوح تصویر با کنتراست بسیار بالا می شود.

فناوری LOCAL DIMMING

کیفیت صوت در تلویزیون هایسنس 55B7206UW

در کنار کیفیت تصویر می توان صوت تلویزیون را به عنوان یکی دیگر از عامل های اصلی در انتخاب یک تلویزیون ایده ال به حساب آورد که مخاطبان بسیار به آن توجه می کنند. تلویزیون هایسنس 55B7206UW با توان خروجی 20 وات صدایی فوق العاده واضح و شفاف را برای کاربر به دنبال دارد به طوری که در هر جای سالن این صدای فراگیر به گوش می رسد. این تلویزیون هایسنس با برخورداری از فناوری DOLBY DIGITAL صدایی همه جانبه و سینمایی را برای مخاطبان ایجاد می کند به نحوی که می توانید از این اوج صدا بدون استفاده از وسایل جانبی برای افزایش صدا نهایت لذت را ببرید البته نا گفته نماند این فناوری صوتی بیشتر در هنگام مشاهده فیلم های سینمایی و اکشن بیشتر خود را نشان می دهد.

کیفیت صوت در تلویزیون هایسنس 55B7206UW

سیستم عامل هوشمند اندروید

از آنجایی که سیستم عامل در یک تلویزیون نقش مهمی در دسترسی آسان کاربران به محتوای داخلی و جهانی ایفا می کند می توان بعد از کیفیت صوت و تصویر از آن به عنوان عالی ترین ویژگی نام برد. حال اینکه تلویزیون هایسنس 55B7206UW یکی از محصولاتی است که از این فناوری برخوردار است که کاربران با کمک این سیستم عامل می توانند به تمامی برنامه ها و کانال فیلم های زنده دنیا دسترسی داشته باشند. دسترسی کاربران به شبکه هایی چون Netflix و Youtube از جمله کارایی این سیستم عامل است که به وسیله آن می توانید علاوه بر مشاهده فیلم به اخبار روز دنیا دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید از طریق صفحه وب این دستگاه، برنامه ها و سرگرمی های مورد علاقه خود را سرچ کنید و از لحظات فراغت خود نهایت لذت را ببرید.

سیتم عامل هوشمند اندروید

طراحی تلویزیون هایسنس 55B7206UW

طراحی و ظاهر یک تلویزیون از دیگر دلایل انتخاب آن به حساب می آید که بسیار برای مخاطبان و مخصوصا خانم های خانه دار دارای اهمیت می باشد. تلویزیون هایسنس 55B7206UW با رنگ نقره ای خود و ابعاد باریک فریم، جذابیت خاصی را در محیط منزل شما می تواند ایجاد نماید به طوری که با ورود هر کس به سالن منزلتان اولین چیزی که چشم گیر است این تلویزیون هایسنس می باشد. کاربران می توانند در صورت بهینه سازی محیط نشیمن خود و استفاده بیشتر از محیط این محصول را بر روی دیوار نصب کنند که در هر صورت جذابیت این محصول به خوبی قابل مشاهده است.

طراحی تلویزیون هایسنس 55B7206UW

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 55 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 2160 × 3840
پردازنده : 4 هسته ای
فناوری Dimming :
تقویت کننده کیفیت تصویر :
تقویت کننده رنگ :

صدا

خروجی صدا : 20 وات
خروجی صدا اپتیکال :
حالت فراگیر صدا :
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 4 ورودی
HDMI - ARC :
USB : 2 ورودی
RF In :
LAN :
Component / Composite :
خروجی هدفون :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : اندروید
فروشگاه محتوایی :
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

آنالوگ :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : هایسنس

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل : استاندارد
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون هایسنس 55B7206UW در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون هایسنس 55B7206UW

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش