noindex
برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

تلویزیون هایسنس 55B7101UW

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 55 اینچ

رزولوشن : 3840 × 2160 

کیفیت تصویر : 4K

خروجی صدا : 16 وات

تعداد ورودی و خروجی : 3HDMI - 2USB

سیستم عامل : VIDAA

وای فای : دارد

مدل سال : 2019 

کشور ساخت : چین

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی اجمالی و قیمت تلویزیون هایسنس 55B7101UW

هایسنس یکی از برندهای نوپا و چینی می باشد که پا در عرصه ساخت تلویزیون گذاشته است و تا حدودی توانسته در میان رقبای بسیار بزرگی که در این زمینه فعالیت می کنند برای خود جا باز کند و مخاطبان و کاربران بسیاری را به استفاده از تلویزیون های خود سوق دهد. یکی از مدل تلویزیون هایی که در این مطلب می خواهیم به معرفی آن بپردازیم، تلویزیون هایسنس 55B7101UW است که از جمله مدل های میان رده این برند چینی به حساب می آید که با نمایشگر LED و بر اساس کیفیت تصویر 4K طراحی و تولید شده است. هایسنس در این مدل تلویزیون خود تلاش کرده تا در سطح نمایشگر و دیگر مولفه های یک تلویزیون باکیفیت عملکرد درخشانی را برای ارائه از خود داشته باشد. این تلویزیون هایسنس علاوه بر کیفیت تصویر در بخش صوتی نیز عملکرد بسیار رضایت بخشی را از خود ارائه کرده است و با فراهم آوردن توان خروجی صدای 16 وات، شنود صدا را در کنار فناوری DTS Studio Sound با وضوح بیشتری همراه می سازد. طراحی یکپارچه و حرفه ای از دیگر ویژگی این تلویزیون هایسنس است که می تواند به عنوان افزونه ای مدرن، زیبایی و جذابیت دکوراسیون خانه شما را دو چندان کند.

طراحی زیبا و درخشان

یکی از مؤلفه های تلویزیون که در همان نگاه اول مخاطب را مجذوب خود می سازد، طراحی است. طراحی تلویزیون یکی از نکاتی است که در هنگام خرید بسیاری از مخاطبان به آن توجه ویژه ای دارند تا بتوانند از آن به عنوان افزونه ای برای زیبایی بخشیدن به دکوراسیون محیط خود استفاده کنند. از آنجا که هایسنس نیز یک برند نوپا و تازه قدم گذاشته به این عرصه است و از طرفی در پی جذب مخاطبان بیشتر است به این مسئله توجه خاصی را داشته. تلویزیون هایسنس 65B7101UW یکی از مدل هایی است که در همان نگاه اول می توان به این قضیه پی برد که اصول طراحی به طور حرفه ای در آن رعایت شده است. حاشیه های یک دست اطراف نمایشگر و ظرافت به خرج داده شده در میزان ضخامت تلویزیون، از دیگر ویژگی های بخش طراحی این تلویزیون به حساب می آید که توانسته جلوه این تلویزیون هایسنس را بیش از پیش جذاب سازد.

طراحی تلویزیون هایسنس 65B7101UW

به حداکثر رساندن کنتراست و دقت رنگ

هایسنس در این تلویزیون میان رده خود از فناوری های مختلفی برای نمایش بیشتر جزئیات و بالا بردن سطح کنتراست بهره برده است که از شاخص ترین آنها می توان به فرمت HDR اشاره کرد. تلویزیون هایسنس 55B7101UW به لطف بهره مند شدن از فناوری HDR10 توانسته عملکرد بسیار رضایت بخشی را از خود ارائه کند و تصاویر را پر بار و با جزئیات بیشتر همراه سازد. عملکرد این فرمت HDR بدین گوونه است که سطح کنتراست و دقت رنگ محتوای به نمایش درآمده بر روی نمایشگر را ارتقا می بخشد تا بیننده در کنار کیفیت تصویر 4K، تصاویری با جزئیات کامل و بی عیب و نقص را بر روی نمایشگر تلویزیون خود مشاهده کند.

تلویزیون هایسنس 65B7101UW

کیفیت تصویر 4 و زاویه دید گسترده

همانطور که مستحضراید، می دانید که تلویزیون هایسنس 55B7101UW به عنوان مدلی شناخته می شود که از کیفیت تصویر 4K پشتیبانی می کند و این امر نیز به لطف رزولوشن 3840×2160 پیکسل است که در نمایشگر ایجاد شده و توانسته کیفیت تصویر 4 برابر تلویزیون های فول اچ دی را از خود ارائه کند. اما جذابیت های این تلویزیون هایسنس 4K در سطح نمایشگر به اینجا ختم نمی شود. زاویه دید گسترده یکی دیگر از ویژگی های این تلویزیون است که می تواند یک امتیاز ویژه نیز برای این تلویزیون میان رده هایسنس به حساب آید که این ویژگی نیز به لطف پنل DLED در این تلویزیون هایسنس فراهم آمده است. زاویه دید گسترده 176 درجه سبب می شود تا هر نقطه ای از خانه جذاب بنظر برسد به این معنی که در تلویزیون های گذشته شاهد بودیم که مخاطب برای مشاهده نمایشگر می بایست تنها در مرکز تلویزیون قرار می گرفت تا هیجان و لذت تماشای واقعی را لمس و احساس کند و از طرفی موجب می شد تا بخش های دیگر خانه در جهت تماشای تلویزیون بلااستفاده بماند اما در عوض تلویزیون هایسنس 55B7101UW باعث می شود تا از هر زاویه ای که می خواهید به تماشای تلویزیون بپردازید و لذت تماشا را از زوایای مختلف تجربه کنید.

کیفیت تصویر تلویزیون 65B7101UW

خلوص تصویر

خلوص تصویر یکی از ویژگی هایی است که در تلویزیون هایسنس 55B7101UW می توان آن را درک و مشاهده نمود. این تلویزیون 55 اینچ هایسنس به لطف بهره وری از فناوری قدرتمند کاهش نویز سبب شده تا تصاویری بدون نویز را در سطح نمایشگر خلق کند. این فناوری به طور خودکار هر سیگنال ورودی را تجزیه و تحلیل می کند و در صورتی که هر سیگنالی همراه با نویز باشدT آنها را به حداقل خواهند رساند و وضوح و شفافیت را در سطح نمایشگر برای مشاهده بهتر بینند از محتوا رقم خواهد زد.

تلویزیون هایسنس 65B7101UW

صدای واضح و رسا تلویزیون هایسنس 55B7101UW

کیفیت صدا یکی دیگر از مولفه های یک تلویزیون باکیفیت است که عملکرد آن می تواند لذت تماشای فیلم ها و مسابقات ورزشی را با هیجانات و لذت بیشتری همراه سازد. تلویزیون هایسنس 55B7101UW در این بخش نیز توانسته عملکرد خوبی را از خود ارائه کند و با فراهم آوردن توان خروجی 16 وات از طریق سیستم دو کاناله که هریک توان تولید 10 وات را دارند، صدای پر قدرتی را برای شما ایجاد کند. این تلویزیون هایسنس علاوه براین از فناوری DTS Studio Sound نیز در جهت ارائه صدای فراگیر و همه جانبه بهره گرفته است تا مخاطب را در تماشای محتوا غرق سازد و تجربه ای وصف ناپذیر را به بیننده ببخشد.

کیفیت صدای تلویزیون هایسنس 65B7101UW

رابط کاربری هوشمند

هایسنس برای اینکه تلویزیون های خود را از دیگر برندها متمایز کند، در بخش سیستم عامل توانسته تفاوت ها را رقم زند و یک رابط کاربری جدید با نام VIDAA را معرفی کند. سیستم عامل VIDAA دارای یک محیط کاربری بصری و آسان است که شما را به دنیایی از سرگرمی ها و بازی ها متصل خواهد کرد و می تواند گزینه ای ویژه و متفاوت برای سپری کردن اوقات فراغت شما کاربران باشد.

رابط کاربری هوشمند تلویزیون هایسنس 65B7101UW

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 55 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 2160 × 3840
HLG :
HDR :
فرمت HDR : HDR +10
پردازنده : Quad-Core
تقویت کننده کیفیت تصویر :
تقویت کننده رنگ :

صدا

خروجی صدا : 16 وات
خروجی صدا اپتیکال :
حالت فراگیر صدا :
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 3 ورودی
HDMI - ARC :
USB : 2 ورودی
RF In :
LAN :
CI Slot :
Component / Composite :
خروجی هدفون :
بلوتوث :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : VIDAA
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

دریافت دیجیتال :
EPG :
آنالوگ :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : هایسنس

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 155 × 797 × 1251
ابعاد با پایه : 210 × 710 × 1127
ابعاد بدون پایه : 86 × 656 × 1127
وزن : 13.0
وزن با پایه : 9.1
وزن بدون پایه : 9.0

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل : استاندارد
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون هایسنس 55B7101UW در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون هایسنس 55B7101UW

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش