noindex
برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

تلویزیون هایسنس 55U7WF

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 55 اینچ

کیفیت تصویر : 4K

رزولوشن : 2160 × 3840

سیستم عامل : VIDAA

خروجی صدا : 20 وات

ورودی و خروجی : 4 عدد HDMI و 2 عدد USB

وای فای : دارد

مدل سال : 2020

کشور ساخت: چین

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی اجمالی تلویزیون هایسنس 55U7WF

هایسنس یک شرکت چند ملیتی است که در سال 1969 توسط دولت چین راه اندازی شد و در زمینه لوازم خانگی، تلویزیون، دستگاه های تلفن همراه و .... فعالیت خود را آغاز کرد. تلویزیون های هوشمند نیز از سری محصولات این شرکت چینی است که دارای ویژگی ها و امکانات فوق العاده ای هستند و همچنین از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشند. تلویزیون هایسنس 55U7WF یکی از مدلهای جدید این شرکت است که در سایز 55 اینچ و بر پایه کیفیت تصویر 4K و با طراحی صفحه تخت در سال 2020 تولید و عرضه شد. در این تلویزیون از صفحه نمایش LED استفاده شده که کیفیت تصویر 4K را ارائه می دهد و با بهره گیری از فناوری های نوین در بهبود کیفیت تصویر، کیفیت بی نظیری را برای شما به نمایش می گذارد. این تلویزیون در قسمت صوتی نیز از کیفیت بالایی برخوردار است و با بهره گیری از فناوری هایی همچون دالبی دیجیتال، DTS Virtual-X و... صدایی قدرتمند، بدون نویز و فراگیری را از طریق 2 بلندگوی داخلی خود به گوش شما می رساند که در کنار کیفیت تصویر 4K می تواند یک نمایش سینمایی عالی را برای شما ایجاد کند. از نظر هوشمند بودن، تلویزیون 55U7WF از هوشمندی کامل برخوردار است و با استفاده از سیستم عامل VIDAA که یک رابط کاربری آسانی دارد به راحتی می توانید با تلویزیون خود ارتباط برقرار کنید و از امکانات هوشمند آن بهره بهره مند شوید. تلویزیون هوشمند هایسنس 55U7WF همچنین از یک طراحی بی نطیر برخوردار است که می تواند محیطی دلنشین را برای شما ایجاد کند.

بررسی اجمالی تلویزیون هایسنس 65U7WF

کیفیت تصویر

هایسنس بر روی کیفیت تصویر تمرکز زیادی کرده و تلویزیون های خود را به جدیدترین نوآوریها مجهز کرده تا تصویری فوق العاده و بی نظیر را به شما ارائه دهد که 55U7WF نمونه ای از تلویزیون های با کیفیت تصویر عالی این کمپانی چینی است که از اکثر فناوری های نوین در رابطه با بهبود کیفیت پشتیبانی می کند. تلویزیون هایسنس 55U7WF از یک نمایشگر LED بهره گرفته و دارای کیفیت تصویر 4K می باشد که با بهره گیری از فناوری هایی همچون Authentic Colour، HDR ، Clear Motion و ... رنگهایی زنده و غنی را ایجاد کرده و تصاویری طبیعی را به نمایش می گذارد. همچنین روشنایی صفحه نمایش تلویزیون نیز بهبود یافته و با روشنایی 1000 نیت قادر به نمایش محتوا با وضوح و روشنایی بهتر خواهد بود. در این تلویزیون از فناوری های دیگری نیز استفاده شده که در ادامه آنها را توضیح داده و کاربرد هر کدام را شرح خواهیم داد.

کیفیت تصویر تلویزیون هایسنس 65U7WF

پشتیبانی از HDR

HDR یا محدوده دینامیکی بالا از فناوری های کاربردی در تلویزیون های هوشمند است که موجب وضوح بیشتر در نمایش نقاط سیاه و سفید تصویر می شود و با بالا بردن محدوده دینامیکی، تصویر را طبیعی تر جلوه می دهد. تلویزیون هایسنس 55U7WF با پشتیبانی از فرمت های HDR رنگ ها را بدون تحریف و بسیار واضح به نمایش می گذارد. HDR کیفیت واقعی رنگ را حفظ می کند و با نشان دادن رنگ سفید با روشنایی بیشتر و رنگ سیاه عمیق تر میان روشنایی و تاریکی تفاوت بیشتری را ایجاد کرده و در نتیجه در مناطق روشن و یا سیاه تحریفی ایجاد نمی شود و در نتیجه تصویر با وضوح بیشتر نمایش داده می شود.

پشتیبانی از HDR

کاربرد Faithful Color Peproduction

Faithful Color Peproduction نیز یکی دیگر از نوآوریهایی است که تلویزیون هایسنس ULED از آن بهره برده و رنگ نقطه کوانتومی 3 رنگ اصلی مخصوصا قرمز و سبز را به نمایش می گذارد. در تلویزیون های LED عادی ممکن است رنگ قرمز به صورت واضح و دقیق نمایش داده نشود و با رنگ سرخابی و یا زرشکی نشان داده شود اما در این تلویزیون به لطف Faithful Color Peproduction این اتفاق رخ نمی دهد و رنگ قرمز واقعی ایجاد می شود.

کاربرد Faithful Color Peproduction

مسابقات ورزشی را با هیجان بیشتر تماشا کنید

در تلویزیون 55U7WF با استفاده از حالت ورزشی مسابقات را با هیجان بیشتری تماشا کنید و به طور کامل جزئیات نمایش را درک کنید. حالت ورزشی یک سیستم جامع بهبود تصویر و صدا است که مخصوص نمایش مسابقات ورزشی طراحی شده و با ذرات MEMC(تخمین حرکت و جبران حرکت) حرکات سریع را تخمین زده و با جبران حرکات در نمایش موجب نمایشی روان و بدون لگ در صحنه های سریع می شود. همچنین با نرخ تازه سازی 120HZ تیرگی در تصویر را به میزان قابل توجهی کاهش داده و اشیاء متحرک را نرم تر نمایش می دهد در نتیجه در صحنه های سریع ورزشی تمامی حرکات را به درستی خواهید دید.

مسابقات ورزشی را با هیجان بیشتر تماشا کنید

کیفیت صدا

این تلویزیون دارای سیستم صوتی 2 کاناله است که صدایی با توان 20 وات را از طریق دو بلندگوی داخلی به گوش شما می رساند. همچنین با بهره گیری از فناوری هایی همچون Dolby Digital نویز های موجود درصوت حذف شده و صدایی بدون نویز و صاف را ایجاد می کند بنابراین صدایی که شما می شنوید همان صدای ضبط شده می باشد. تقویت کننده صدای DTS Virtual-X نیز باعث تقویت طبیعی صدا می شود و صدایی برابر با چندین بلندگو را ایجاد می کند و در نتیجه صدایی قدرتمندتر را خواهید شنید.

کیفیت صدا تلویزیون هایسنس 65U7WF

رابط کاربری سریع و آسان 

55U7WF یک تلویزیون هوشمند است که با بهره گیری از سیستم عامل امکانات هوشمندتر شده و امکانات بیشتری را به شما ارائه می دهد. در این تلویزیون از سیستم عامل VIDAA استفاده می کند که یک سیستم عامل اختصاصی کمپانی هایسنس است و بر پایه اندروید می باشد که توسط هایسنس توسعه داده شده است. سیستم عامل هایسنس رابط کاربری آسانی دارد و به راحتی می توانید به محتوای خود دسترسی داشته باشید و از امکانات هوشمند تلویزیون بهره ببرید. سیستم عامل VIDAA امکاناتی نظیر اتصال به اینترنت ، وبگردی، تماشای انلاین فیلم و حتی امکان نصب برنامه را برای شما فراهم می کند و به آسانی می توانید برنامه های موردنظر خود را دانلود و نصب کنید و به راحتی با آنها کار کنید. 

رابط کاربری سریع و آسان

طراحی زیبا و شیک

طراحی تلویزیون می تواند بر دیزاین خانه شما تاثیر بگذارد و این شمایید که با انتخاب درست می توانید بهترین دیزاین را به دکوراسیون منزل خود بدهید و محیطی زیبا و دلنشین را برای خود ایجاد کنید. تلویزیون های هایسنس علاوه بر ارائه بهترین کیفیت صدا و تصویر از طراحی خاصی نیز برخوردار هستند که می تواند انتخاب عالی برای کسانی که بر روی طراحی محصول و دیزاین خانه خود حساس هستند، باشد. 55U7WF که یکی از جدیدترین محصولات هایسنس است که دارای طراحی باریک، براق و بسیار شیک است. قاب باریک و براق و پایه های فلزی با طراحی خاص از ویژگی های منحصر به فرد این تلویزیون هوشمند است که در نگاه اول چشم هر مخاطبی را به سوی خود جلب می کند. طراحی بدنه 55U7WF علاوه بر دکوراسیون منزل بر روی نوع نمایش نیز تاثیرکذار است و باعث تمرکز بیشتر مخاطب بر روی صفحه می شود.

طراحی زیبا و شیک

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 55 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 2160 × 3840
HLG :
HDR :
فرمت HDR : HDR +10
پردازنده : Quad-Core
تقویت کننده کیفیت تصویر :
تقویت کننده رنگ :

صدا

خروجی صدا : 20 وات
خروجی صدا اپتیکال :
حالت فراگیر صدا :
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 4 ورودی
HDMI - ARC :
USB : 2 ورودی
RF In :
LAN :
CI Slot :
Component / Composite :
خروجی هدفون :
بلوتوث :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : VIDAA
فروشگاه محتوایی :
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

EPG :
آنالوگ :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : هایسنس

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون هایسنس 55U7WF در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون هایسنس 55U7WF

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش