noindex
برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

تلویزیون هایسنس 65B7500

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 65 اینچ

رزولوشن : 3840 × 2160 

کیفیت تصویر : 4K

خروجی صدا : 24 وات

تعداد ورودی و خروجی : 4HDMI - 2USB

سیستم عامل : VIDAA

وای فای : دارد

مدل سال : 2019

کشور ساخت : چین

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی اجمالی تلویزیون هایسنس 65B7500

یکی از نوین ترین برندهایی که پا در عرصه ساخت تلویزیون گذاشته است؛ برند خوش نام هایسنس می باشد که با ارائه سطوح بالایی از کیفیت توانسته کاربران و مخاطبان بسیاری را مجذوب و متحیر کیفیت بسیار بالای محصولات خود سازد. یکی از مدل های خوش نام این برند را که در ادامه شما را بیشتر با این محصول باکیفیت آشنا خواهیم ساخت؛ تلویزیون هایسنس 65B7500 است. این تلویزیون جدید هایسنس بر پایه کیفیت تصویر 4K طراحی شده است و به لطف مجهز شدن به فناوری های مختلف قدرتمند در بخش کیفیت تصویر همچون دالبی ویژن توانسته سطح بسیار بالایی از تماشا را برای کاربران و بینندگان خود رقم زند. بخش دیگری که در این تلویزیون هایسنس می توان به آن اشاره نمود که البته از خصوصیت های بسیار بارز و آشکار این تلویزیون نیز به حساب می آید، طراحی منحصربفرد و بسیار شیک این تلویزیون 65 اینچ است که زیبایی ها و ارزش های این تلویزیون را بیش از پیش کرده است و خود مؤلفه ای شده تا مخاطبان و کاربران بیشتری به خرید تلویزیون هایسنس 65B7500 سوق داده شوند. خروجی صدای 24 وات، سیستم عامل VIDAA و نرخ بروزرسانی 100Hz از مشخصه های بسیار مهم این تلویزیون 4k هایسنس می باشد که در ادامه مطلب به طور مفصل به آنها خواهیم پرداخت.

طراحی زیبا و درخشان

از آنجایی که تلویزیون به عنوان قلب تپنده لوازم خانگی شناخته می شود، کیفیت طراحی محصول می تواند بر زیبایی و دیزاین محیط بسیار اثر گذار باشد. از این رو هایسنس به بخش طراحی تلویزیون های خود توجه بسیار نموده است تا یکی از مهم ترین مؤلفه ها و اصول های یک تلویزیون با کیفیت را رعایت کرده باشد. اگر به تلویزیون هایسنس 65B7500 نگاهی بیندازیم متوجه طراحی بسیار زیبا و خلاقانه این محصول باکیفیت هایسنس خواهیم شد. در این تلویزیون، نمایشگر با یک نوار باریک و به صورت بسیار حرفه ای و چشم نواز احاطه شده است که این امر خود علاوه بر ایجاد زیبایی می تواند بر سطح تماشای بیننده نیز بسیار اثر گذار باشد به این معنی که کمک می کند تا تمرکز مخاطب تماما معطوف نمایشگر ساخته شود و بدون حواس پرتی به مشاهده محتوای مورد علاقه خود بپردازد. از جذابیت های دیگر بخش طراحی این تلویزیون هایسنس 65 اینچ می توانیم به پایه های متمایز کننده این تلویزیون اشاره کنیم که به صورت مستطیل شکل طراحی شده است که در ما بین آن انحنای کوچکی ایجاد شده است تا در حالت ایستاده استوار باشد و از طرفی نیز طراحی آن را منحصربفرد سازد. قاب پشت تلویزیون نیز دیگر بخشی است که به صورت یکپارچه و یک دست طراحی شده و درگاه های ارتباطی نیز بر قسمت جانبی تلویزیون قرار گرفته است.

طراحی تلویزیون هایسنس تلویزیون هایسنس 75B7500

تجربه ای متفاوت از سطح تماشا

هایسنس برای ایجاد تجربه ای متفاوت از سطح تماشا برای کاربران و مخاطبان خود از هیچ فناوری قدرتمندی دریغ نکرده است. این برند چینی تنها به ایجاد کیفیت تصویر 4K در این تلویزیون 65 اینچ خود بسنده نکرده و در تلاش بوده تا با بهره وری از فناوری های مختلف بهترین کیفیت تصویر را بر روی نمایشگر تلویزیون ایجاد کند. تلویزیون هایسنس 65B7500 به کمک فرمت HDR این موقعیت را به وجود آورده است تا یک قدم دیگر به سوی تماشای بهتر و تجربه ی متفاوت تر مشاهده محتوا گام بردارید. فناوری HDR کمک می کند صحنه هایی همچون تابش خورشید در یک روز آفتابی بر روی شاخه و برگ درختان با بهترین وضوح ممکن و با جزئیات کامل برای تجربه بهتر ببینده از تماشای محتواهای مختلف به نمایش درآیند. 

کیفیت تصویر تلویزیون هایسنس تلویزیون هایسنس 75B7500

فراتر از تصور!!

تلویزیون هایسنس 65B7500 با بهره وری از فناوری قدرتمند تصویری Dolby Vision که برترین فرمت HDR نیز خوانده می شود در تلاش بوده تا این تلویزیون 65 اینچ خود را از نظر کیفیت تصویر بی همتا سازد. همانطور که اشاره شد فناوری دالبی ویژن به عنوان برترین فناوری بخش کیفیت تصویر شناخته می شود که می تواند تفاوت ها را در سطح تماشای هر مخاطبی رقم بزند. این فناوری کمک می کند تا در صحنه هایی همچون یک غروب دل انگیز، روشن ترین و تاریک ترین بخش آن با جزئیات کامل تری به نمایش درآید به این معنی که در قسمت های روشن تصویر، روشنایی به 40 برابر میرسد و در نمایش صحنه های تاریک، میزان تاریکی را به 10 برابر تلویزیون معمولی می رساند تا عملکرد نمایشگر را در ایجاد تضاد بین تصاویر تاریک و روشن به بالاترین حد ممکن برساند و در نهایت شفافیت، روشنایی، رنگ و کنتراست منحصربفردی را در نمایشگر ایجاد کند. 

تلویزیون هایسنس 75B7500

اجرای صاف و روان

یکی از مهم ترین ویژگی های یک تلویزیون باکیفیت، نرخ بروزرسانی تصویر است چرا که همه ما بر این مسئله آگاه هستیم که نرخ بروزرسانی تلویزیون تا چه میزانی می تواند بر سطح تماشای کاربر اثر گذار باشد از این رو هایسنس در این تلویزیون خود نرخ بروزرسانی تصویر 100 هرتز را در نمایشگر ایجاد کرده به این معنی که تلویزیون هایسنس 65B7500 توانایی بروزرسانی 100 فریم بر ثانیه را پیدا کرده و این پیام آور نمایش و اجرای صاف و روان فیلم های اکشن، بازی ها سریع و سایر محتواهایی خواهد بود که جنبش و تحرک در آنها بسیار بالا است. به طور کلی می توان عنوان کرد که با این تلویزیون هایسنس 2019 می توان از اجرای صاف و روان محتواهای مختلف آسوده خاطر بود.

اجرای صاف و روان در تلویزیون هایسنس

نمایش شاداب تر رنگ ها

همانطور که اشاره کرده بودیم، هایسنس در این تلویزیون خود تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بالاترین سطح از کیفیت تصویر 4k را ایجاد کند به همین منظور علاوه بر استفاده از فناوری های مختلف HDR همچون دالبی ویژن از فناوری Wade Color Gamut نیز بهره گرفته است تا در نمایش دقیق تر رنگ ها نیز عملکرد بینظیری را از خود ارائه کند. هایسنس با استفاده از فناوری Wade Color Gamut در تلاش بوده تا طیف گسترده تری از رنگ ها را پوشش دهد و از طرفی نیز آنها را با عمق و غنا و جنب و جوش بیشتری به نمایش درآورد.

تلویزیون هایسنس 75B7500

ارتباط سریع و آسان

هایسنس برای اینکه تلویزیون های خود را از دیگر برندها متمایز کند، در بخش سیستم عامل توانسته تفاوت ها را رقم زند و یک رابط کاربری جدید با نام VIDAA را معرفی کند. سیستم عامل VIDAA دارای یک محیط کاربری بصری و آسان است که شما را به دنیایی از سرگرمی ها و بازی ها متصل خواهد کرد و می تواند گزینه ای ویژه و متفاوت برای سپری کردن اوقات فراغت شما کاربران باشد.

سیستم عامل تلویزیون هایسنس 75B7500

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 65 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 2160 × 3840
سرعت رفرش صفحه : 60 هرتز
HLG :
HDR :
فرمت HDR : HDR +10
پردازنده : Quad-Core
تقویت کننده کیفیت تصویر :
تقویت کننده رنگ :

صدا

خروجی صدا : 24 وات
خروجی صدا اپتیکال :
حالت فراگیر صدا :
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 4 ورودی
HDMI - ARC :
USB : 2 ورودی
RF In :
LAN :
CI Slot :
Component / Composite :
خروجی هدفون :
کامپوزیت AV :
بلوتوث :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : VIDAA
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

EPG :
آنالوگ :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : هایسنس

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 220 × 1005 × 1629
ابعاد با پایه : 252 × 879 × 1446
ابعاد بدون پایه : 76 × 83 × 1446
وزن : 28.8
وزن با پایه : 19.8
وزن بدون پایه : 19.0

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون هایسنس 65B7500 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون هایسنس 65B7500

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش