noindex
برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

تلویزیون هایسنس 43B6000PW

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 43 اینچ

کیفیت تصویر : Full HD

رزولوشن : 1080 × 1920

خروجی صدا : 16 وات

تعداد ورودی و خروجی : 2HDMI - 2USB

سیستم عامل : VIDAA SMART

گیرنده : آنالوگ - دیجیتال

مدل سال : 

کشور ساخت : چین

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی مختصر تلویزیون هایسنس 43B6000PW

تلویزیون مدل 43B6000PW جزء محصولات برتر شرکت هایسنس می باشد که فناوری ها و تکنولوژی های منحصر به فردی را بر روی آن طراحی کرده و به همین دلیل توانسته کاربران زیادی را در سراسر دنیا به سمت خود جلب کند. این تلویزیون هایسنس با رزولوشن 1080 × 1920 باعث ایجاد بهترین کیفیت تصویر Full HD شده تا تصاویر و صحنه ها را با وضوح بسیار بالا و پویا برای مخاطبان ایجاد نماید. در دنیای امروزی تولید کنندگان تلویزیون تکنولوژی های منحصر به فردی را برای سرگرمی کاربران بر روی محصولات خود تعبیه کرده اند که یکی از آن ها سیستم عامل می باشد این فناوری یکی از پر کاربردی ترین قابلیت ها در تلویزیون محسوب می شود که مخاطب می تواند به راحتی در دنیای اینترنت سرچ و جستجو کند و در شبکه هایی چون نتفلیکس، یوتیوب و فیلم ها و بازی های مورد علاقه را دانلود کند و در اوقات فراغت خود از لحظات تکرار نشدنی نهایت لذت را ببرد. همچنین می توانید تلویزیون هایسنس 43B6000PW را از طریق اتصال بی سیم بلوتوث به گوشی موبایل خود متصل کنید و بدون اینکه از جای خود بلند شوید تمام تنظیمات و عملکرد های مربوط به تلویزیون را کنترل کنید.

طراحی ساده و در عین حال شیک

تلویزیون هایسنس 43B6000PW از تولیدات میان رده و ارزان قیمت شرکت خوش نام هایسنس می باشد که با طراحی یکدست و قاب باریک مشکی خود در نگاه اول همه را مجذوب خود می کند. این تلویزیون 43B6000 که از طراحی زیبا و شیکی برخوردار است می توانید آن را با هر دکوراسیونی ست کنید و جلوه زیبا تری را به فضای محیط خود ببخشید.

طراحی ساده و در عین حال شیک تلویزیون هایسنس 43B6000PW

سیستم عامل هوشمند VIDAA

سیستم عامل یکی از مهم ترین نرم افزار های تلویزیون به حساب می آید که تمامی نیاز های مخاطب را در تلویزیون تامین می کند به همین دلیل تمام شرکت های سازنده تلویزیون برای بهبود و ارتقاء محصولات خود از سیستم عامل های خاصی استفاده می کنند، به عنوان مثال شرکت ال جی سیستم عامل webOS و شرکت سامسونگ سیستم عامل تایزن را در تولیدات خود به کار می برد. شرکت هایسنس در تلویزیون های هوشمند خود  سیستم عامل VIDAA SMART تعبیه کرده است، این سیستم عامل بر پایه اندروید طراحی شده و کار با آن بسیار راحت می باشد. سیستم عامل هوشمند VIDAA از امکانات ویژه ای برخوردار است و شما می توانید به آسانی در دنیای اینترنت سرچ و جستجو کنند و به شبکه هایی چون نتفلیکس، یوتیوب و دنیای سرگرمی ها و بازی ها را می توان از قابلیت های منحصر به فرد این سیستم عامل در تلویزیون هایسنس 43B6000PW نام برد.

سیستم عامل هوشمند VIDAA تلویزیون هایسنس 43B6000PW

کنترل از راه دور

از دیگر ویژگی های پرکاربرد تلویزیون هایسنس 43B6000PW ریموت کنترل آن می باشد، این ریموت از طریق IR جهانی پشتیبانی می کند که با استفاده از این ریموت کنترل منحصر به فرد کاربر بدون اینکه از جای خود بلند شود می تواند کنترل تلویزیون خود را در دست داشته باشد و از راه دور تمام عملکرد ها و تنظیمات مربوط به تلویزیون را کنترل کند و همچنین می توانید گوشی هوشمند خود را از طریق اتصال بی سیم بلوتوث به تلویزیون وصل کنید تا هدایت کردن تلویزیون برایتان راحت تر باشد.

کنترل از راه دور تلویزیون هایسنس 43B6000PW

دسترسی به طیف گسترده ای از سرگرمی ها

تلویزیون هایسنس 43B6000PW با داشتن قابلیت ها و فناوری های منحصر به فرد که بر روی آن طراحی شده است مخاطبان می توانند به آسانی در Netflix یا YouTube فیلم و سریال های مورد علاقه خود را سرچ کنند و ساعت ها در کنار خانواده خود به تماشا کردن تلویزیون سرگرم باشند. همچنین شرکت هایسنس برای لحظات سرگرم کننده بیشتر کاربران قابلیت های ویژه ای را بر روی این مدل تلویزیون هایسنس 43B6000PW تعبیه کرده است. شما می توانید فیلم، عکس و محتوا های مورد علاقه خود که بر روی گوشی قرار دارند را می توانید به تلویزیون هوشمند خود انتقال دهید و از تماشا کردن آن ها بر روی صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت عالی نهایت لذت را ببرید.

دسترسی به طیف گسترده ای از سرگرمی ها تلویزیون هایسنس 43B6000PW

صدای واضح و قدرتمند

تلویزیون هایسنس 43B6000PW مجهز به فناوری DBX-TV می باشد که این ویژگی بهترین صدای ممکن را از بلندگو های تلویزیون با کارایی بالا ارائه می دهد. تکنولوژی منحصر به فرد DBX-TV Total Technolog با همکاری سخت افزار Harman Kardon به صورت هماهنگی کار می کند تا یک تجربه لذت بخش از تماشا کردن تلویزیون و گوش دادن به صدای فوق العاده بلند و شفاف را برای مخاطبان ایجاد کنند. با این پردازشگر شگفت انگیز Total Technolog یک سیستم صوتی واقعا برتر را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

صدای واضح و قدرتمند تلویزیون هایسنس 43B6000PW

نمایشگر

کیفیت تصویر : Full HD
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 43 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 1920 × 1080
سرعت رفرش صفحه : 60 هرتز
پردازنده : Quad-Core
تقویت کننده کیفیت تصویر :
تقویت کننده رنگ :

صدا

خروجی صدا : 16 وات
خروجی صدا اپتیکال :
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 2 ورودی
HDMI - ARC :
USB : 1 ورودی
RF In :
LAN :
CI Slot :
Component / Composite :
خروجی هدفون :
کامپوزیت AV :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : VIDAA
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

EPG :
آنالوگ :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : هایسنس

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 146 × 666 × 1080
ابعاد با پایه : 203.5 × 615 × 969
ابعاد بدون پایه : 85 × 563.5 × 969
وزن : 9.5
وزن با پایه : 7.1
وزن بدون پایه : 6.9

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون هایسنس 43B6000PW در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون هایسنس 43B6000PW

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش