noindex
برای مشاهده محصولات خانگی وارد آترین پلاس شوید

تلویزیون هایسنس 55B8000UW

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

اندازه صفحه نمایش : 55 اینچ

کیفیت تصویر : 4K

رزولوشن : 3840 × 2160

خروجی صدا : 20 وات

تعداد ورودی و خروجی : 4HDMI - 2USB

سیستم عامل : VIDAA SMART

گیرنده : آنالوگ - دیجیتال

مدل سال : 

ساخت کشور : چین

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی اجمالی تلویزیون هایسنس 55B8000UW

در این مطلب می خواهیم یکی از محصولات شرکت هایسنس را به شما معرفی کنیم، برند هایسنس یکی از شرکت های چینی می باشد که محصولات خود را با بهترین کیفیت و تکنولوژی های پیشرفته عرضه و تولید و روانه بازار جهانی می کند. تلویزیون هایسنس 55B8000UW دارای قابلیت ها و فناوری های بی نظیری می باشد که با رزولوشن 3840 × 2160 در این تلویزیون بهترین کیفیت تصویر 4K را برای کاربران خود ایجاد می کند و تصاویر و صحنه ها را با کنتراست بالا و پویا برای شما ایجاد می نماید. تلویزیون هایسنس 55B8000 دارای طراحی زیبا و شیک است که می تواند در فضای سالن شما جلوه خاصی از خود نشان دهد که این تلویزیون علاوه بر قرار دادن روی پایه می توانید روی دیوار نیز نصب کنید و از تماشای تصاویر با کیفیت فوق العاده لذت ببرید. از دیگر ویژگی های این تلویزیون تکنولوژی DOLBY VISION HDR است که برای بهبود و ارتقاء بر روی آن قرار گرفته تا تصاویر را بدون تغییر در رنگ و با وضوح شفافیت بالا نمایش دهد و از تماشا کردن محتوای مورد علاقه خود با کیفیت عالی نهایت لذت و استفاده را ببرد.

طراحی مدرن و لوکس

شرکت چینی هایسنس نسبت به رقبا و دیگر برندهای خود، تلویزیون هایسنس 55B8000UW را بسیار متفاوت و شیک طراحی کرده است. تلویزیون هایسنس 55B8000 از طراحی شیک و منحصر به فردی برخوردار است که با قاب باریک و ظریف خود می تواند در فضای سالن شما جلوه خاصی از خود نشان دهد و همچنین طراحی پایه های تلویزیون 55 اینچ هایسنس شیک و خاص می باشد که پایه های این تلویزیون که در گوشه های آن قرار گرفته، امکان قرار دادن ساندبار در جلوی تلویزیون را فراهم می کند که می توانید از طریق بلوتوث به ساندبار متصل شوید و از بهم ریختگی و شلوغی اطراف تلویزیون جلوگیری کنید. تلویزیون هایسنس 55B8000 علاوه بر قرار دادن روی پایه می توانید روی دیوار نیز نصب کنید و از تماشای تصاویر با کیفیت فوق العاده لذت ببرید.

طراحی مدرن و لوکس تلویزیون هایسنس 55B8000UW

رنگ های طبیعی و درخشان

 تلویزیون هایسنس 55B8000 از کیفیت تصویر عالی همراه با رنگ های واقعی و زنده برخوردار است. یکی از ویژگی های بسیار مهم در خرید و انتخاب تلویزیون کیفیت تصویر آن می باشد که تلویزیون هایسنس 55 اینچ مدل 55B8000 این امکان را برای شما فراهم آورده تا بتوانید تصاویر قابل مشاهده را با کیفیت بی نظیر، فوق العاده و درخشان تجربه نمایید به طوری که ریز ترین جزئیات را با وضوح و روشنایی بالا را در اختیار شما قرار می دهد. فناوری Ultra color بیش از یک میلیارد رنگ را ارائه می دهد و تصاویر را با رنگ های واقعی، زنده و طبیعی برای مخاطبان خود به نمایش می گذارد.

رنگ های طبیعی و درخشان تلویزیون هایسنس 55B8000UW

فناوری Local Dimming

احتمالا شما هم قابلیت Local Dimming را شنیده باشید و به این فکر کنید که این قابلیت چه کاربردی دارد و چه کارایی انجام می دهد. این فناوری منحصر به فرد با استفاده از چراغ های کوچکی که در پشت لایه های LCD قرار گرفته و کنتراست را بالا می برد سبب بهبود کیفیت تصویر می شود و تصاویر زنده، واقعی و طبیعی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در واقع فناوری Local Dimming کنترل تاریکی و روشنایی تصویر را بر عهده دارد و صحنه هایی با نور و رنگ های نزدیک به واقعیت را ایجاد خواهد کرد.

فناوری DOLBY VISION HDR

شرکت های سازنده تلویزیون با یک دیگر رقابت شدید دارند و هر کدام تلاش می کنند که نظر مخاطبان را به طرف خود جلب کنند و در دنیای تلویزیون حرف اول را بزنند. در این مطلب می خواهیم در مورد فناوری شگفت انگیز DOLBY VISION HDR و کارایی آن صحبت کنیم. فناوری HDR در تلویزیون هایسنس 55B8000UW با فراهم کردن طیف وسیعی از رنگ ها تصاویر زنده تر و با وضوح بیشتری به نمایش می گذارد و همچنین این قابلیت منحصر به فرد به تلویزیون هایی که از کیفیت تصویر پایینی برخوردارند کمک می کند تا مشکل آن ها بر طرف شود و تصاویر باکیفیت عالی و طبیعی تری را در اختیار کاربران خود قرار دهد. تلویزیون 55B8000 با پشتیبانی از ویژگی ها و قابلیت هایی همچون DOLBY VISION تصاویر را بدون تغییر در رنگ و با وضوح درخشانی نمایش می دهد و از تماشا کردن محتوای مورد علاقه خود با کیفیت عالی نهایت لذت را به ارمغان خواهد آورد.

فناوری DOLBY VISION HDR تلویزیون هایسنس 55B8000UW

سیستم عامل هوشمند VIDAA

VIDAA یک سیستم عامل هوشمند است که دارای رابط کاربری مناسب و روان است و مخاطب به راحتی می تواند از امکانات آن استفاده کند. سیستم عامل یکی از مهم ترین نرم افزارهای یک دستگاه است که تمام نیاز های مخاطب را در تلویزیون تامین می کند. علاوه بر اینکه خیلی سریع عمل می کند و دسترسی کاربران را آسان تر کرده و همچنین مخاطبان می توانند در دنیای اینترنت سرچ و جستجو کنند و به شبکه هایی همچون نتفلیکس، یوتیوب و دنیای سرگرمی ها و بازی ها دسترسی پیدا کنند.

سیستم عامل هوشمند VIDAA تلویزیون هایسنس 55B8000UW

تجربه صدای فراگیر

صوت یکی از مهم ترین ویژگی ها در انتخاب و خرید تلویزیون به حساب می آید که این تلویزیون هایسنس 55 اینچ مدل B8000UW در کنار کیفیت تصویر بی نظیر 4K بهترین خروجی صدا را برای مخاطبان خود ارائه می دهد. فناوری منحصر به فرد Dolby Atmos Sound در تلویزیون هایسنس 55B8000 صدایی واضح، فراگیر و سه بعدی را در هنگام تماشای تلویزیون ایجاد می کند و شما را به تماشای بیشتر اشتیاق می دهد. دالبی اتموس به معنای انتقال صوتی فوق العاده، همه جانبه و با کیفیت بالا در فضای محیط می کند.

تجربه صدای فراگیر تلویزیون هایسنس 55B8000UW

اتصال بی سیم

تلویزیون هایسنس 55B8000UW مجهز به اتصال بی سیم بلوتوث می باشد که بدون نیاز به سیم های دست و پا گیر و زشت، می توانید از طریق بلوتوث تلویزیون هوشمند خود را به دستگاه های نظیر سیستم صوتی و سینما خانگی ها متصل کنید تا از صدای فوق العاده وسیع تر و رسا تری برخوردار شوید. همچنین می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را بر روی تلویزیون و دیگر دستگاه ها پخش کنید و نهایت لذت و شادی را ببرید.

اتصال بی سیم تلویزیون هایسنس 55B8000UW

نمایشگر

کیفیت تصویر : 4K
نوع نمایشگر : LED
اندازه صفحه نمایش : 55 اینچ
طراحی صفحه : تخت Flat
رزولوشن : 2160 × 3840
HLG :
HDR :
فرمت HDR : HDR +10
فناوری Dimming :
تقویت کننده کیفیت تصویر :
تقویت کننده رنگ :

صدا

خروجی صدا : 20 وات
خروجی صدا اپتیکال :
حالت فراگیر صدا :
سیستم بلندگو : 2.0 ch

اتصالات

HDMI : 4 ورودی
HDMI - ARC :
USB : 2 ورودی
RF In :
LAN :
CI Slot :
Component / Composite :
خروجی هدفون :
کامپوزیت AV :
بلوتوث :
مرورگر وب :

سیستم عامل

سیستم عامل : VIDDA
فروشگاه محتوایی :
دسترسی سریع :
محتوای شخصی :
راهنمای کانال :
کانال های من :
پخش کننده موسیقی :

سایر ویژگی ها

EPG :
آنالوگ :
ساعت ماشین :
صفحه تلتکست :
مسدودکردن دسترسی به سایت های مضر :
برند : هایسنس

ابعاد

ابعاد بسته بندی : 145 × 857 × 1368
ابعاد با پایه : 234 × 781 × 1230
ابعاد بدون پایه : 70 × 713 × 1230
وزن : 18.5
وزن با پایه : 13.5
وزن بدون پایه : 13.0

اقلام همراه

باتری کنترل : 2 عدد
کابل برق :
کنترل :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
تلویزیون هایسنس 55B8000UW در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
تلویزیون هایسنس 55B8000UW

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش