بهترین لپ تاپ برای کارهای مهندسی

زمان مطالعه مطلب: 7 دقیقه

بهترین لپ تاپ برای کارهای مهندسی باید پردازنده ای قدرتمند، نمایشگر با کیفیت و قدرت شارژدهی بالایی داشته باشد. مهندسان و دانشجویان رشته های مهندسی معمولا با برنامه های سنگین و فشرده مانند 3D MAX، اتوکد، Matlab و پریمیر سر و کار دارند که با خرید لپ تاپ معمولی نمی توانند به عملکرد قابل قبول برسند و باید سیستمی با قدرت پردازشی بالا تهیه کنند. برای اجرای آنها باید یک لپ تاپ با قدرت پردازشی بالا تهیه کنند تا بتوانند به عملکرد مورد نظر دست پیدا کنند.

پیدا کردن یک لپ تاپ با پردازنده قدرتمند، رم بالا، نمایشگر با کیفیت و طراحی جمع و جور شاید آسان باشد اما اگر آن را با بودجه تطبیق دهید انتخاب را دشوارتر می کند مخصوصا اگر عمر باتری و قابلیت حمل را نیز در نظر بگیرید. مدل های زیادی در بازار موجود است که با مقایسه آنها و در نظر گرفتن شرایط موجود 8 تا از بهترین لپ تاپ ها برای دانشجویان مهندسی را انتخاب کره ایم. اگر مهندسی و یا دانشجوی مهندسی هستید و به دنبال لپ تاپی با بودجه مناسب هستید این لیست می تواند به شما در انتخاب مدل مناسب کمک کند.

Dell XPS 15 2020، بهترین لپ تاپ برای دانشجویان مهندسی

بهترین لپ تاپ برای دانشجویان مهندسی

اگر دانشجوی مهندسی هستید و بودجه کافی برای خرید لپ تاپ مهندسی حرفه ای را در اختیار دارید،Dell XPS 15 2020 بهترین گزینه است. XPS 15 یکی از بهترین لپ تاپ های مهندسی 2020 است که با صفحه نمایش 15.6 اینچ و طراحی بسیار جمع و جور عرضه می شود و همچنین از پردازنده نسل دهم اینتل نیز پشتیبانی می کند.

این لپ تاپ بسیار باریک و سبک طراحی شده که قابلیت حمل آسانی دارد، از طرفی نیز به سخت افزار قدرتمندی مجهز شده که قابلیت اجرای برنامه های سنگین مهندسی را دارد. علاوه بر این، XPS 15 قیمت مناسبی نیز دارد که همه این موارد باعث شده تا آن را به عنوان بهترین لپ تاپ برای کارهای مهندسی در این لیست معرفی کنیم.

  • پردازنده : نسل دهم اینتل core i5, i7, i9
  • گرافیک : GTX 1650 Ti
  • رم : 16 گیگابایت
  • نمایشگر : 15.6 اینچ FULL HD

HP Victus 15، بهترین لپ تاپ اچ پی برای مهندسی مکانیک

بهترین لپ تاپ اچ پی برای مهندسی مکانیک

مهندسان مکانیک معمولا با برنامه هایی همچون CATIA و یا Pro/Engineer سر و کار دارند که برای رندرهای سه بعدی نیاز به پردازنده قدرتمند و گرافیک بالا دارد. لپ تاپ HP Victus 15 با پردازنده نسل 12 اینتل core i7 عرضه می شود و قابلیت پشتیبانی از 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی را نیز دارد از این رو به عنوان لپتاپ مهندسی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. از همه مهم تر اینکه این لپ تاپ دارای پردازنده 4 گیگابایت RTX 3050 است که بهترین عملکرد را در اجرای برنامه های طراحی مکانیکی را دارد و رندر سریع را برای شما ممکن می سازد، پس اگر دانشجوی مکانیک هستید و به دنبال لپ تاپ مهندسی مکانیک با عملکرد بالا هستید این مدل می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

برای مشاهده مشخصات و قیمت لپ تاپ HP در فروشگاه آترین کالا کلیک کنید.

  • پردازنده : Core i7-12700H
  • گرافیک : RTX 3050
  • رم : 16 گیگابایت
  • نمایشگر : 15.6 اینچ FULL HD

Dell XPS 17، بهترین لپ تاپ برای کارهای مهندسی معماری

بهترین لپ تاپ برای کارهای مهندسی معماری

اگر مهندس معماری هستید و به یک لپ تاپ 17 اینچ با نمایش عالی و قدرتمند برای طراحی 3D و رندرینگ سریع هستید، ما Dell XPS 17 را پیشنهاد می کنیم. صفحه نمایش 17 اینچ Dell XPS 17 نمایش فوق العاده ای ایجاد می کند که برای طراحی عالی است و همچنین با پشتیبانی از پردازنده core i7 اینتل و گرافیک RTX 3050 به راحتی برنامه های طراحی معماری همچون اتوکد، آرشیکد و 3D MAX جرا می کند و با سرعت بالا می توانید رندر بگیرید.
همچنین شما می توانید Dell XPS 17 را با حداکثر 32 گیگابایت رم و 2 ترابایت ssd نیز پیکرندی کنید و بهترین لپ تاپ 17 اینچی برای دانشجویان مهندسی را برای خود داشته باشید.

  • پردازنده : Core i7-10850H
  • گرافیک : RTX 3050
  • رم : حداکثر 32 گیگابایت
  • نمایشگر : 17 اینچ FULL HD

Apple MacBook Air 2022، بهترین مک بوک برای دانشجویان مهندسی

بهترین مک بوک برای دانشجویان مهندسی

Apple MacBook Air 2022 نه تنها یکی از محصولات برتر اپل بلکه یکی از بهترین لپ تاپ ها برای دانشجویان مهندسی است. اگر از کاربران اپل هستید مک بوک ایر 2022 با پردازنده قدرتمند M2، صفحه نمایش 13.6 اینچ و گرافیک 8 هسته ای می تواند عالی باشد و بهترین عملکرد را در کنار طراحی زیبا و قیمت مناسب به شما بدهد.

  • پردازنده : Apple M2
  • گرافیک : هسته ای اپل
  • رم : 8 گیگابایت قابل ارتقاء تا 16 و یا 24 گیگابایت
  • نمایشگر : 13.6 اینچ

HP Spectre x360، بهترین لپ تاپ مهندسی رده بالا

بهترین لپ تاپ مهندسی رده بالا

لپ تاپ اچ پی  Spectre x360 با پردازنده نسل یازدهم core i7 اینتل و گرافیک Intel Iris Xe عرضه می شود که بهترین عملکرد را ایجاد می کند. علاوه براین، لپ تاپ core i7 اچ پی اسپکتر x360 دارای طراحی 2 در 1 است که در کنار نمایشگر 13.5 اینچ لمسی با پشتیبانی از قلم hp می تواند برای کسانی که طراحی های گرافیکی انجام می دهند جذاب باشد که استفاده و دسترسی را آسان تر می کند.

  • پردازنده : نسل یازدهم Core i7
  • گرافیک : Intel Iris Xe
  • رم : 8 گیگابایت قابل ارتقاء تا 16
  • نمایشگر : 13.5 اینچ

Asus ZenBook Duo 14، لپتاپ مهندسی عمران

Asus ZenBook Duo 14، انتخابی عالی برای طراحی

لپ تاپ ایسوس ZenBook Duo 14 با دو صفحه نمایش طراحی شده که علاوه بر نمایشگر اصلی یک صفحه نمایش لمسی 12 اینچی نیز در بالای کیبورد تعبیه شده است. صفحه نمایش 12 اینچی این لپ تاپ برای نمایش برنامه های ثانویه در نظر گرفته شده که با قابلیت لمسی بودن بهترین عملکرد و کارایی را برای طراحان و دانشجویان رشته گرافیک خواهد داشت. همچنین شما می توانید Asus ZenBook Duo 14 را با نسل 11 پردازنده اینتل i5 یا، 32 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی پیکربندی کنید و بهترین لپ تاپ ایسوس برای کارهای مهندسی را برای خود داشته باشید. ناگفته نماند این مدل عمر باتری طولانی دارد و می توانید برای ساعت ها بدون شارژ از آن استفاده کنید که برای دانشجویان مهندسی گرافیک بسیار کاربردی است.

  • پردازنده : نسل یازدهم Core i5
  • گرافیک : MXMX450
  • رم : 8 گیگابایت قابل ارتقاء تا 32
  • نمایشگر اصلی : 13.4 اینچ، نمایشگر ثانویه 12 اینچ لمسی

Dell G5 15 SE، بهترین لپ تاپ برای رشته کامپیوتر

Dell G5 15 SE، لپ تاپ مهندسی با بودجه مناسب

لپ تاپ دل G5 15 SE 2020 دارای صفحه نمایش 15.6 اینچ FULL HD است و از پردازنده AMD Ryzen 5 4600H نیز بهره می برد. این لپ تاپ همچنین با داشتن پردازنده مناسب، نمایشگر با کیفیت، کیفیت ساخت بالا و از همه مهم تر قیمت مناسب یک انتخاب عالی برای دانشجویان مهندسی است که می تواند بهترین کارایی را برای آنها داشته باشد.

قابل ذکر است که G5 15 SE 2020 دارای گرافیک AMD RX 5600M است و قابلیت پشتیبانی از حداکثر 16 گیگابایت رم را نیز دارد. این یعنی شما می توانید برنامه های حرفه ای و بازی های گرافیکی را بدون مشکل اجرا کنید و از آن به عنوان گیمینگ نیز استفاده کنید. ناگفته نماند این مدل فقط به عنوان سرگرمی مناسب است و به صورت حرفه ای نمی توانید با آن بازی کنید، برای آشنایی با مدل های گیمینگ اچ پی پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین لپ تاپ گیمینگ HP را مطالعه کنید.

  • پردازنده : AMD Ryzen 5 4600H
  • گرافیک : AMD RX 5600M
  • رم : 16 گیگابایت
  • نمایشگر : 15.6 اینچ FULL HD

Lenovo Ideapad L3، بهترین لپ تاپ مهندسی زیر 20 میلیون

بهترین لپ تاپ مهندسی زیر 20 میلیون

لنوو محصولاتی با رنج قیمت مناسب تولید می کند که لپ تاپ های میانرده آن به دلیل طراحی با کیفیت، کانفیگ مناسب و قیمت ارزان در میان کاربران معروفیت بالایی دارند. لنوو Ideapad L3 یک مدل مهندسی رده میانی از این شرکت است که با پردازنده core i3-10110U و صفحه نمایش 15 اینچ HD عرضه می شود و در واقع بهترین لپ تاپ مهندسی است که با رنج قیمت زیر 20 میلیون می توانید را تهیه کنید.

پردازنده اصلی و نمایشگر این مدل چندان قابل توصیف نیستند اما پردازنده گرافیکی 2GB MX130 انویدیا می تواند اجرای روان برنامه های مهندسی گرافیکی را برای شما تضمین کند. این لپ تاپ همچنین دارای 4 گیگابایت رم و حافظه ذخیره سازی HDD است که نمی تواند بهترین لپ تاپ گرافیکی باشد اما با اضافه کردن SSD و ارتقاء رم و حافظه می توانید عملکرد بهتری داشته باشید.

  • پردازنده : core i3-10110U
  • گرافیک : Nvidia 2GB MX130
  • رم : 4 گیگابایت، قابل ارتقاء
  • نمایشگر : 15 اینچ HD

خرید لپ تاپ مهندسی با کمترین قیمت از آترین کالا

بهترین لپ تاپ مهندسی باید پردازنده ای قدرتمند، گرافیک عالی، نمایشگر با کیفیت و طراحی جمع و جوری داشته باشد. در این مقاله 8 تا از بهترین لپ تاپ های مهندسی موجود در بازار را به شما معرفی کردیم که هر کدام برای استفاده خاصی مناسب هستند، شما می توانید در میان آنها بسته به نیاز و بودجه خود بهترین محصول را انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی آترین کالا برای دسترسی بهتر کاربران در دسته بندی لپ تاپ لیستی از انواع لپ تاپ مهندسی استوک و اپن باکس را موجود کرده است که شامل بهترین لپتاپ های مهندسی معماری، گرافیکی، مهندسی مکانیکی و بهترین لپ تاپ برای مهندس کامپیوتر است و شما می توانیدبا مقایسه مشخصات و قیمت آنها مدل مناسب با نوع نیاز خود را انتخاب و تهیه کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *