بهترین لپ تاپ گیمینگ HP

زمان مطالعه مطلب: 7 دقیقه

لپ تاپ های گیمینگ اچ پی محصولاتی با سخت افزاری قدرتمند و طراحی با کیفیت بالا هستند که مخصوص گیمرها طراحی و عرضه بازار می شوند. شرکت اچ پی مدت ها است که در زمینه لپ تاپ فعالیت می کند به همین دلیل نیز طیف وسیعی از لپ تاپ های گیمینگ با کیفیت و عملکرد بالا را در اختیار کاربران قرار می دهد که این مجموعه دارای گرافیک قدرتمند، صفحه نمایش با کیفیت و نرخ تازه سازی بالا هستند. لپ تاپ گیمینگ اچ پی در سه خط تولید Victus – Pavilion و Omen تقسیم می شوند که سری Pavilion مدل های اقتصادی را شامل می شود و برای گیمرهای معمولی مناسب است، اما سری Victus به گرافیک بالاتر و نمایشگر با کیفیت تری مجهز شده اند و در نهایت سری Omen نیز که قوی ترین سخت افزارها در آنها گنجانده شده، بهترین لپ تاپ گیمینگ HP برای گیمرهای حرفه ای است.

با وجود گستردگی در مدل و قیمت لپ تاپ گیمینگ hp گزینه های بیشتری برای انتخاب در پیش رو خواهید داشت که با این وجود می توانید با هر رنج قیمتی از مدل های ارزان قیمت و مقرون به صرفه گرفته تا مدل های پرچمدار یک مدل با کارایی بالا را تهیه کنید. البته وجود مدل های زیاد در بازار ممکن است خرید لپ تاپ HP را برای شما دشوارتر کند و در انتخاب آن دچار سردرگمی شوید، به همین دلیل ما در این مقاله لیستی از بهترین لپ تاپ های اچ پی گیمینگ را جمع آوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم محصولی متناسب با نیاز خود را تهیه کنید.

بهترین لپ تاپ گیمینگ HP

Omen 17، بهترین لپ تاپ گیمینگ HP 2022

برای داشتن بهترین لپ تاپ گیمینگ HP باید به دنبال یک مدل با پردازنده گرافیکی قدرتمند باشید. در این مورد باید گفت که آخرین مدل Omen 17 با بهره گیری از جدیدترین سخت افزار اینتل و انویدیا دقیقا همان مدل مورد انتظار شما است و می تواند اولین انتخاب برای حرفه ای ها باشد. Omen 17 به پردازنده اصلی نسل دوازدهم اینتل Core i7-12700H با 14 هسته، 20 رشته و حداکثر سرعت پردازشی 4.7 گیگاهرتز مجهز شده است، همچنین از پردازنده گرافیکی RTX 3080 Ti با 16 گیگابایت حافظه نیز پشتیبانی می کند که در کنار حداکثر 32 گیگابایت حافظه رم DDR5 و 2 ترابایت فضای ذخیره سازی قابلیت اجرای بدون مشکل جدیدترین بازی ها را دارد.

برتری این لپ تاپ گیمینگ اچ پی تنها در مورد سخت افزار آن نیست بلکه از یک صفحه نمایش با وضوح و کیفیت بالا نیز بهره می برد. Omen 17 را می توانید در دو مدل با صفحه نمایش 17.3 اینچ FULL HD با رفرش ریت 144 هرتز  برای یک نمایش با کیفیت و یا پنل Quad HD با نرخ تازه سازی 165 هرتز برای دست یابی به بالاترین سطح نمایش و تجربه بازی لذت بخش تهیه کنید.

Omen 17، بهترین لپ تاپ گیمینگ HP 2022

Omen 16، بهترین لپ تاپ گیمیگ اچ پی 16 اینچ

لپ تاپ Omen 17 از هر لحاظ دارای برتری است اما حمل آن چندان راحت نیست، بنابراین یک مدل کوچکتر ممکن است انتخاب بهتری برای شما باشد. Omen 16 یکی دیگر از بهترین مدل های لپ تاپ گیمینگ اچ پی omen است که شما می توانید آن را با پردازنده اصلی Core i7-12700H اینتل، پردازنده گرافیکی RTX 3070 Ti و حداکثر 32 گیگابایت رم پیکربندی کنید. بنابراین این مدل دست کمی از برادر بزرگ تر خود ندارد و اگر قصد خرید یک لپ تاپ hp core i7 با صفحه نمایش 16 اینچ را دارید، آخرین مدل Omen 16 بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

Omen 16، بهترین لپ تاپ گیمیگ اچ پی 16 اینچ

Victus 16z، بهترین لپ تاپ گیمینگ اچ پی میانرده

سری Omen برای گیمینگ فوق العاده هستند و از جدیدترین سخت افزارها و با کیفیت ترین نمایشگرها نیز بهره می برند. در واقع لپ تاپ hp omen مدل های رده بالای گیمینگ به شمار می روند که مخصوص گیمرهای حرفه ای طراحی شده اند، اما اگر بودجه کافی برای تهیه آن را ندارید Victus 16z می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. آخرین مدل لپ تاپ گیمینگ اچ پی victus 16 با پردازنده AMD Ryzen 5 6600H عرضه می شود و همچنین از پردازنده گرافیکی RTX 3050 و 8 گیگابایت حافظه رم نیز بهره می برد که تا 32 گیگابایت می توانید پیکربندی کنید. مورد دیگری که در این لب تاپ اچ پی گیمینگ جای بحث دارد صفحه نمایش آن است که از یک پنل IPS با رزولوشن FULL HD و نرخ تازه سازی 144 هرتز بهره می برد و بهترین نمایش را برای یک نمایشگر 16 اینچی به ارمغان می آورد.

Victus 16z، بهترین لپ تاپ گیمینگ اچ پی میانرده

Pavilion 15، لپ تاپ گیمینگ HP ارزان قیمت

pavilion مجموعه ای از لپ تاپ های اقتصادی اچ پی است که بر روی مدل های گیمینگ مخصوص گیمرهای معمولی تمرکز دارد. pavilion 15 بهترین لپ تاپ 15 اینچ در این سری است که می توانید با پردازنده اصلی نسل یازدهم اینتل Core i7-11370H، گرافیک RTX 3050 یا GTX 1650 و حداکثر 16 گیگابایت رم پیکربندی کنید. دیگر ویژگی برتر لپ تاپ hp pavilion به صرفه آن است که شما می توانید با تهیه جدیدترین مدل pavilion 15 به عملکردی قابل قبول با کمترین هزینه دسترسی پیدا کنید.

Pavilion 15، لپ تاپ گیمینگ HP ارزان قیمت

Victus 15t-fa000، برترین لپ تاپ گیمینگ اچ پی اقتصادی

اگر می خواهید یک لپ تاپ گیمینگ HP قیمت مناسب با قابلیت حمل آسان داشته باشید بدون شک Victus 15t-fa100 بهترین گزینه ای است که می توانید آن را انتخاب کنید. Victus 15t را می توانید با پردازنده اصلی نسل 12 اینتل Core i7-12700H پیکربندی کنید این یعنی شما از یک پردازنده با 14 هسته پردازشی، 20 رشته و حداکثر سرعت 4.7 گیگاهرتز بهره مند هستید. شاید پردازنده اصلی این مدل در حد لپ تاپ گیمینگ hp omen باشد اما با بهره گیری از گرافیک RTX 3050 انویدیا بسیار ضعیف تر از آن چیزی است در سری OMEN مشاهده می شود، البته همچنان می تواند از پس اکثر بازی های مدرن برآید.

دلیل اصلی اینکه Victus 15t در لیست بهترین لپ تاپ گیمینگ HP قرار گرفته طراحی منحصر به فرد و قیمت مناسب آن است. صفحه نمایش 15.6 اینچ با رزولوشن 1920 × 1080 و نرخ بروز رسانی 144 هرتز شاید به خوبی نمایشگرهای بهترین لپ تاپ گیمینگ نباشد اما برای یک لپ تاپ گیمینگ اقتصادی بهترین نمایش را ایجاد می کند، جدایی از آن طراحی جمع و جور به شما امکان استفاده و حمل آسان تری را می دهد.

Victus 15t-fa000، برترین لپ تاپ گیمینگ اچ پی اقتصادی

HP Envy 16t، لپ تاپ گیمینگ تاشو با صفحه لمسی

اگر می خواهید یک لپ تاپ حرفه ای داشته باشید و در کنار آن بتوانید برخی بازی ها را نیز اجرا کنید ما HP Envy 16t را به شما پیشنهاد می کنیم. لپ تاپ HP Envy 16t به پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i9-12900H مجهز شده که یک پردازنده 14 هسته ای است و حداکثر سرعت 5 گیگاهرتز را ارائه می دهد، بنابراین از نظر مشخصات با برخی از مدل های گیمینگ که در اینجا معرفی کردیم رقابت می کند. علاوه براین، می توانید این لپ تاپ را با گرافیک NVIDIA RTX 3060 و حافظه رم 32 گیگابایت DDR5 تهیه کنید و فضای ذخیره سازی را تا 2 ترابایت ارتقاء دهید که برخی از مدل های مذکور حتی این مشخصات را ندارند.

جدایی از این، HP Envy 16t یک لپ تاپ با قابلیت تاشو است و از یک صفحه نمایش لمسی با رزولوشن پیش فرض Quad و رفرش ریت 120 هرتز بهر می برد. نمایشگر این لپ تاپ لمسی قابلیت ارائه تصویری واضح و گیم پلی روان را دارد، البته به سرعت مدل های گیمینگ نیست اما می تواند نمایش رضایت بخشی را برای کاربر داشته باشد.

HP Envy 16t، لپ تاپ گیمینگ تاشو با صفحه لمسی

Spectre 16 X360، بهترین نوت بوک اچ پی برای استفاده در گیمینگ

اگر یک لپ تاپ منحصر به فرد و متفاوت با مدل های بالا می خواهید، Spectre 16 X360 همان چیزی است که نیاز دارید. Spectre 16 X360 پریمیوم ترین لپ تاپ اچ پی است که با استفاده از یک لولای 360 درجه قابلیت تبدیل شدن از لپ تاپ به تبلت را دارد، البته این قابلیت در تمامی مدل های Spectre موجود است اما چیزی که این مدل را متمایز می سازد طراحی ارگونومیک با استفاده راحت تر آن است. از نظر مشخصات نیز با بهره گیری از پردازنده Core i7-12700H اینتل، گرافیک Intel Arc A370M، حافظه رم 32 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 2 ترابایت با بسیاری از مدل های معرفی در این مقاله رقابت می کند. Intel Arc A370M یکی از اولین GPU های مجزای اینتل است و عملکردی مشابه با RTX 3050 Ti را ارائه می دهد که برای این مدل عالی است به همین دلیل آن را در لیست بهترین لپ تاپ HP قرار داده ایم.

Spectre 16 X360، بهترین نوت بوک اچ پی برای استفاده در گیمینگ

بهترین لپ تاپ گیمینگ اچ پی کدام است؟

بهترین لپ تاپ گیمینگ باید قابلیت اجرای بدون نقص بازی های حرفه ای و جدید را داشته باشد. در این مقاله 7 تا از بهترین لپ تاپ های گیمینگ HP که به جدیترین پردازنده اینتل و همچنین گرفیک قدرتمند و حافظه رم بالا مجهز شده اند که قابلیت اجرای تمامی بازی های جدید به صورت کاملا روان را دارند، شما می توانید در میان آنها یکی را انتخاب کنید. در فروشگاه اینترنتی آترین کالا مدل های متنوعی از لپ تاپ اچ پی در سری های مختلف و با رنج قیمت متفاوت موجود است که در صورت نیاز می توانید با مراجعه به این لیست محصول مورد نظر و متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید. البته ناگفته نماند بهترین انتخاب به نوع استفاده شما و همچنین بودجه ای که برای خرید لپ تاپ گیمینگ در نظر گرفته ای بستگی دارد که خوشبختانه با توجه به گستردگی در مدل و قیمت لپ تاپ های اچ پی به راحتی می توانید انتخاب خود را انجام دهید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *