بهترین سایت خرید لپ تاپ دست دوم، از کجا لپ تاپ استوک بخریم؟

زمان مطالعه مطلب: 5 دقیقه

لپ تاپ دسته دوم بهترین انتخاب برای محدودیت بودجه است. اگر بودجه کمی دارید، لپ تاپ دست دوم می تواند برای شما بسیار به صرفه باشد و با خرید لپ تاپ استوک می توانید در بودجه خود صرفه جویی کنید. به این دلیل که لپ تاپ های استوک یا دست دوم تفاوت قیمت زیادی با مدل های آکبند دارند و از نظر عملکرد معمولا به با برخی مدل های جدید برابری می کنند.

اما با این حال، خرید یک لپ‌تاپ دست دوم با قیمت پایین از یک فروشگاه نامعتبر بدون آزمایش کامل سخت‌افزار عاقلانه نیست و خرید کور احتمالاً منجر به از بین رفتن بودجه شما نیز می شود. جای نگرانی نیست چون در این مقاله نکات مهم قبل از خرید لپ تاپ دست دوم را به شما خواهیم گفت و همچنین بهترین سایت خرید لپ تاپ دست دوم را نیز به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید خرید مطمئن و به صرفه ای داشته باشید.

بهترین سایت خرید لپ تاپ دست دوم

نکات مهم قبل از خرید لپ تاپ دست دوم

قبل از اینکه به دنبال بهترین سایت های خرید لپ تاپ کار کرده و دست دوم باشید باید یک سری نکات مهم را بررسی کنید. با توجه به اینکه از لپ تاپ استوک اپل گرفته تا مدل های تجاری، اداری، گیمینگ و ورک استیشن ایسوس، msi، اچ پی، دل و لنوو در بازار موجود است باید با دقت زیادی نسبت به خرید اقدام کنید. در اینجا نکات مهمی که قبل از خرید لپ تاپ دست دوم لازم است بررسی کنید را به شما خواهیم گفت که با رعایت آنها می توانید خرید بهینه تری داشته باشید.

1. نیازهای خود را مشخص کنید

قبل از هر چیزی شما باید مشخص کنید که از لپ تاپ استوک برای چه کارهایی استفاده می کنید و سپس می توانید محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید. به این منظور که ابتدا باید نوع کاربری، بودجه و مشخصات فنی لپ تاپی که می خواهید تهیه کنید را مشخص کنید و با توجه به آن به دنبال مدل مورد نظر در بهترین سایت خرید لپ تاپ استوک باشید.

نوع کاربری لپ تاپ کارکرده

نوع کاربری لپ تاپ کارکرده

به طور کلی لپ تاپ استوک و دست دوم با نوع کاربری های مختلفی همچون گیمینگ، تجاری، اداری، برنامه نویسی، دانشجویی، طراحی گرافیکی و رندرینگ در بازار موجود است. بنابراین شما باید ابتدا مشخص کنید که لپ تاپ را برای چه کارهایی می خواهید. برای مثال برنامه نویس هستید و قصد خرید لپ تاپ برای برنامه نویسی استوک و یا کارکرده را دارید و یا یک گیمر هستید و می خواهید لپ تاپ استوک گیمینگ تهیه کنید.

بودجه خرید لپ تاپ دست دوم

بعد از اینکه نوع کاربری معلوم شد باید بودجه خرید لپ تاپ استوک را نیز در مشخص کنید. اواع مدل لپ تاپ دست دوم از برندهای مختلف و با کانفیگ های گوناگون در بازار موجود است که در رنج قیمت های مختلفی می توانید تهیه کنید. با مشخص کردن بودجه، شما می توانید انتخاب لپ تاپ دست دوم را به مدل های کمتری محدود کنید و تصمیم بهتری داشته باشید.

بودجه خرید لپ تاپ دست دوم

تعیین مشخصات فنی لپ تاپ مورد نظر

علاوه بر بودجه شما باید مشخصات فنی مورد نظر برای لپ تاپ دست دوم که می خواهید تهیه کنید را نیز مشخص کنید. مثلا نوع و نسل پردازنده، مقدار حافظه رم، حافظه ذخیره سازی و یا مدل کارت گرافیک، اینها همه باید قبل از خرید در نظر گرفته شوند و سپس با توجه به آن به انتخاب لپ تاپ استوک بپردازید.

2. بررسی مدل های مختلفی لپ تاپ دست دوم

بعد از مشخص کردن نیازهای خود حالا باید مدل های مختلف لپ تاپ دست دوم موجود در سایت های اینترنتی را بررسی کنید. همچنین شما می توانید از نظرات کاربران در مورد مدل های لپ تاپ دست دوم نیز استفاده کنید و از تجربه آنها برای کسب اطلاعات بیشتر بهره بگیرید، مثلا شما قصد خرید لپ تاپ استوک لنوو را دارید و با تجربه استفاده کاربران از این برند می توانید مزایا و معایب آن را بفهمید.

3. خرید از یک فروشگاه معتبر

حالا نوبت آن است که یک سایت تخصصی خرید لپ تاپ استوک را پیدا کنید. بعد از اینکه تمامی نکات مهم در مورد لپ تاپ دست دوم را بررسی کردید حالا نوبت آن است که یک سایت خرید آنلاین لپ تاپ دست دوم پیدا کنید که قابل اعتماد باشد. پیشنهاد می کنیم از فروشگاه های معتبر و شناخته شده و همچنین فروشگاه هایی که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند خرید کنید.

اگر قصد خرید جدیدترین تبلت اپل را دارید می توانید در دسته بندی ipad pro قیمت و مشخصات را بررسی کرده و مدل مناسب را انتخاب کنید.

4. بررسی دقیق لپ تاپ دست دوم قبل از خرید

بعد از پیدا کردن سایت معتبر خرید لپ تاپ کارکرده و انتخاب مدل مورد نظر، لپ تاپ را از نظر ظاهری و فنی با دقت بررسی کنید. برای مثال با دقت لپ تاپ را از نظر ظاهری بررسی کنید و به دنبال هرگونه خط و خش، شکستگی یا نقص باشید. شایان ذکر است که خط و خش های جزئی در لپ تاپ های کارکرده طبیعی است، اما داشتن شکستگی و یا نقص در لپ تاپ ایراد بزرگی به شمار می رود و نباید از آن گذشت. علاوه بر ظاهر لپ تاپ، شما باید لپ تاپ را از نظرفنی نیز بررسی کنید و تمام اجزای آن از جمله باتری، شارژر، پورت های اتصال و wifi را نیز بررسی کنید.

بررسی دقیق لپ تاپ دست دوم قبل از خرید

5. لپ تاپ دست دوم را از نظر فنی تست کنید

قبل از خرید، باید لپ تاپ دست دوم را تست کنید و از عملکرد صحیح آن مطمئن شوید. لپ تاپ را روشن کنید و تمامی قسمت های آن از همچون سلامت باتری، صفحه نمایش، کیبورد، سیستم خنک کننده، هارد یا ssd را تست کنید. تصور کنید شما می خواهید بعد از خرید لپ تاپ کارکرده ترید کنید، اگر نمایشگر مناسب شما نباشد نمی توانید عملکرد مورد انتظار را از آن داشته باشید.

علاوه بر موارد بالا شما باید به سال ساخت لپ تاپ، کیفیت صفحه نمایش، مدت شارژدهی و مهلت تست بعد از خرید نیز توجه کنید. فروشنده باید مهلت تست و ضمانت بازگشت کالا در صورت داشتن هر گونه مشکلی، به شما بدهد تا اگر لپ تاپ دست دوم انتخابی شما ایرادی داشت آن را بازگردانید. ناگفته نماند شما می توانید به جای خرید لپ تاپ دست دوم، لپ تاپ های استوک نمایشگاهی و اپن باکس را انتخاب کنید.

خرید لپ تاپ دست دوم با بهترین قیمت از آترین کالا

در این مقاله نکات مهم قبل از خرید لپ تاپ دست دوم را بررسی کردیم که با رعایت آنها می توانید لپ تاپ مناسب و با کیفیت را خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی آترین کالا یک سایت تخصصی خرید لپ تاپ استوک و کارکرده است که مجموعه ای لپ تاپ های استوک اروپایی و اپن باکس در مدل ها و برندهای مختلف را با بهترین قیمت عرضه می کند.

محصولات آترین کالا نه تنها قیمت مناسبی دارند بلکه با ضمانت اصالت و سلامت و همچنین مهلت تست به کاربر عرضه می شوند. به همین دلیل آترین کالا را به عنوان بهترین سایت خرید لپ تاپ دست دوم به شما معرفی می کنیم که می توانید با خیال راحت محصول مورد نظر را انتخاب کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *