لپ تاپ مناسب حسابداری، معرفی 8 مدل برتر

زمان مطالعه مطلب: 8 دقیقه

برای حسابداری لپ تاپ حسابداری لازم نیست! بی شک اگر حسابدار باشید برای رسیدن به بهترین نتیجه می بایست لپ تاپ مناسب برای حسابداری داشته باشید. اگرچه برای انجام کارهای حسابداری به لپ تاپ با مشخصات خیلی قدرتمند نیازی نیست اما انتخاب لپ تاپ از برند معتبر با پردازش قدرتمند می تواند فرایند حسابداری را برای شما بسیار راحت و آسان کند.علاوه بر ویژگی های فنی، یکی از مواردی که معمولاً در هنگام خرید لپ تاپ مناسب حسابداری در نظر گرفته می شود انتخاب برند است.
امروزه شرکت های بسیاری اقدام به تولید و عرضه لپ تاپ در انواع مدل می کنند که مارک HP، Asus، Dell، Lenovo، Microsoft و لپ تاپ های اپل جزو بهترین های این عرصه هستند. اما اگر در بین آنها به دنبال انتخاب برند مناسب با بهترین مشخصات و قیمت مطلوب هستید، لنوو می تواند یکی از برترین ها باشد. چرا که قیمت لپ تاپ لنوو به نسبت کارایی و مشخصاتی که در هر مدل دارد بسیار مناسب و ایدئال است. در ادامه ما برای انتخاب بهتر و دقیق تر شما بهترین مارک لپ تاپ حسابداری را با پردازش بالا به شما معرفی کرده ایم.

مشخصات لپ تاپ حسابداری

قبل از معرفی بهترین لپ تاپ حسابداری ابتدا باید بدانیم که مدل انتخابی ما چه مشخصاتی باید داشته باشد. در واقع هیچ تولید کننده ای لپ تاپ مخصوص حسابداری را عرضه نمی کند اما با توجه به نیاز خود می توانید مدل متناسب با کار خود را انتخاب کنید. به همین دلیل ما در این مقاله مشخصات لپ تاپ مناسب حسابداری و همچنین مهم ترین نکته هایی که قبل از خرید باید در نظر بگیرید را به شما خواهیم گفت تا انتخابی عالی و پر استفاده ای در زمینه ی کاری خود داشته باشید و سطح فعالیت خود را بالاتر ببرید.

نمایشگر با کیفیت، مهم ترین نکته در انتخاب لپ تاپ حسابداری

یک حسابدار مدت زمان بسیار زیادی به صفحه نمایش لپ تاپ خیره می شود باید لب تابی داشته باشد که در نمایشگری آن فناوری IPS موجود باشد زیرا سطح کنتراست و زوایه دید با استفاده از این فناوری بالاتر می رود و از خسته شدن چشم ها جلوگیری می کند در این صورت حسابدار می تواند تا چندین ساعت بدون خسته شدن چشمها به کار خود ادامه دهد.

لپ تاپ مناسب حسابداری باید کیبورد استانداردی داشته باشد

به دلیل تایپ کردن زیاد یک حسابدار باید صفحه کلیدی داشته باشد که صدایی نداشته باشد همچنین دارای نور پس زمینه باشد و در هر مکانی توانایی ادامه دادن به فعالیت خود را داشته باشد، کیبورد هم باید برای تایپ خوش دست باشد.

وزن سبک و طراحی محکم بدنه در لپ تاپ حسابداری

لپ تاپ مناسب برای حسابداری باید وزن سبکی داشته باشد به دلیل اینکه یک حسابدار دائم در حال حرکت است و در مکانی برای فعالیت ثابت نیستند در نتیجه نیاز به بدنه ای خوش دست و وزنی سبک دارند. با این وجود داشتن طراحی عالی با بدنه ای محکم هم برای یک حسابدار بسیار مورد نیاز است.

باتری با دوام در نگهداری شارژ

مشخصاتی که در بالا توضیح دادیم دلیلی قانع کننده برای این موضوع است، هماطور که در بالا گفتیم به دلیل ثابت نبودن در یک مکان حسابدار باید باتری با نگهداری شارژ بالا و قابلیت شارژ سریع داشته باشید.

در نظر گرفتن مشخصات سخت افزاری

نصب کردن برنامه های متعدد در سیستم عامل لپ تاپ نیاز به مشخصات سخت افزاری مرتبط با زمینه کاری کاربر دارد، پس باید میزان رم، حافظه و سی پی یو را در انتخاب لپ تاپ مناسب حسابداری در نظر گرفت.

1. لپ تاپ دل Inspiron 7579 X360 Core i7-7500U FHD لمسی سایز 15.6 اینچ

لپ تاپ دل Inspiron 7579 X360 Core i7-7500U یکی از مدل های کاربردی این شرکت است که با توجه به سایز 15.6 اینچ که دارد بهترین نمایش را برای شما به دنبال خواهد داشت. جدای از ابعاد بسیار مناسب این لپ تاپ برای فعالیت های دانشجویی و حسابداری، پردازنده این لپ تاپ Core i7-7500U نسل 7 اینتل است که می تواند بهترین پردازش را در انجام کارهای حسابداری برای شما به دنبال داشته باشد. از دیگر نکات مهمی که معمولاً در هنگام انتخاب لپ تاپ برای حسابداری در نظر گرفته می شود حافظه است. این محصول با داشتن 12 گیگابایت حافظه موقت و 256 گیگابایت حافظه داخلی می تواند مطلوب ترین ذخیره سازی را در هنگام حسابداری برای شما به دنبال داشته باشد. البته اگر شما تمایل به خرید لپ تاپ از برندهای دیگر با قیمت مناسب را دارید، لپ تاپ ایسوس می تواند گزینه بهتری برای شما به حساب آید.

لپ تاپ حسابداری

2. IdeaPad 3 لپ تاپ با قیمت مناسب برای حسابداری

لپ تاپ لنوو Ideapad 3 Core i5-1135G7 از یک پردازنده نسل 11 با حداکثر قدرت 4.20 گیگاهرتز برخوردار است که می تواند از پس پردازش فعالیت های سنگین حسابداری نیز به خوبی برآید. از آنجایی که حافظه در انجام کارهای حسابداری بسیار مهم است می توان گفت این لپ تاپ لنوو مناسب حسابداری است زیرا حافظه موقت آن 12 گیگابایت و حافظه داخلی آن 256 گیگابایت است. سایز این مدل لپ تاپ 15.6 اینچ است که در کنار کیفیت تصویر فول اچ دی می تواند بهترین خروجی را برای شما داشته باشد. توجه داشته باشید که در نظر گرفتن موارد دیگری همچون دوام و ماندگاری باتری لپ تاپ نیز در انجام فرایند حسابداری بسیار مؤثر است که البته ما در مقاله بهترین لپ تاپ از نظر باتری بیشتر این موضوع را مورد بررسی قرار داده ایم.

لپ تاپ حسابداری

3. HP 250 G8 Core i5-1135G7 بهترین لپ تاپ حسابداری

اگر قصد خرید لپ تاپ ۱۵ اینچ برای حسابداری را با قیمت مناسب دارید ما به شما لپ تاپ HP مدل G8 250 را پیشنهاد می کنیم چرا که پردازنده این مدل لپ تاپ Core i5-1135G7 از نسل 11 شرکت اینتل است که می تواند با حداکثر سرعت 4.20 گیگاهرتز بهترین پردازش را در انجام فعالیت های حسابداری برای شما انجام دهد. حافظه و موقت و داخلی این لپ به ترتیب 16 و 512 گیگابایت است که می توانند بدون هیچ مشکلی ذخیره سازی فرایند حسابداری را انجام دهند. البته کیفیت تصویر این لپ فول اچ دی است که می تواند نمایش بهتر و دقیق تری از محتوا و اعداد را برای شما به نمایش درآورد.

لپ تاپ حسابداری

4. بهترین حسابداری با لپ تاپ مک بوک پرو A1990

اگر از آن دسته کاربران هستید که علاوه بر انجام فعالیت حسابداری به حرفه های دیگری همپون برنامه نویسی، کارهای طراحی و معماری نیز مشغول هستید انتخاب لپ تاپ مک بوک اپل احتمالاً انتخاب بهتر و بی نظیری برای شما به حساب آید. لپ تاپ مک بوک پرو A1990 Core i7-8850H 2018 یکی از بهترین مدل لپ تاپ های اپل با کارایی فوق العاده است که می تواند پردازش داده های حسابداری شما را با حداکثر سرعت 4.3 گیگاهرتز انجام دهد. البته نمایشگر 15 اینچ و حافظه ذخیره سازی 256 گیگابایت سبب شده اند تا شما بتوانید به بهترین خروجی را با این لپ تاپ حسابداری شرکت اپل داشته باشید.

لپ تاپ حسابداری

5. Surface Book 2 Core i7-8650U از برترین های مایکرسافت برای حسابداری

یکی دیگر از برندهای تولید کننده لپ تاپ برای حسابداری مایکروسافت است که با عرضه برترین مدل لپ تاپ ها توانسته به یکی از پر طرفدارترین ها تبدیل شود. لپ تاپ Surface Book 2 Core 7-8650U از مدل های فوق العاده این شرکت است که از پردازنده نسل 8 مدل Core i7-8650U برخوردار است که می تواند با حداکثر سرعت 4.20 گیگاهرتز پردازش داده ها را انجام دهد. حافظه موقت و حافظه داخلی این مدل لپ تاپ 16 و 512 گیگابایت است که ذخیره سازی محتوای شما را می تواند به بهترین نحو انجام دهد. نا گفته نماند سایز 15 اینچ این محصول موجب شده تا شما مطالب را با در ابعاد بزرگتر و با کیفیت بهتری مشاهده کنید. البته در نظر داشته باشید که قیمت لپ تاپ مایکروسافت به نسبت بسیاری از مدل های موجود در بازار بودجه بیشتری را طلب می کند.

لپ تاپ حسابداری

6. پردازش سریع با HP ProBook 455 G10

اچ پی از آن دسته کمپانی های مشهور است که با توجه به تنوع محصولاتش کاربران می توانند مدل متناسب با حرفه خود را به راحتی انتخاب کنند. لپ تاپ اچ پی ProBook 455 G10 Ryzen5-7530U از مدل های کاربردی برای انجام فعالیت های حسابداری، دانشجویی و دیگر کاربری های عمومی است. پردازنده این لپ تاپ نسل 7 مدل Ryzen 5-7530U است که پردازش داده ها را در کمترین زمان برای شما انجام می دهد به طوری که شما در انجام حسابداری با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد. اندازه نمایشگر این لپ تاپ 15 اینچ است که برای حسابداران می تواند یکی از بهترین ها باشد. از آنجایی که خرید لپ تاپ با حافظه ذخیره سازی بالا در کارهای حسابداری بسیار مهم است شرکت اچ پی از حافظه داخلی 512 گیگابایت SSD برای این مدل لپ تاپ استفاده کرده است که در نهایت شما می توانید خروجی مطلوبی را برای خود ایجاد کنید.

لپ تاپ حسابداری

7. Gram 17 Core i7-1260P، برترین لپ تاپ برای حسابداری

ال جی از برترین مارک لپ تاپ برای حسابداری است که بهترین و قدرتمند ترین لپ تاپ های روز را برای انجام انواع فعالیت ها طراحی و عرضه کرده است. مدل Gram 17 Core i7-1260p یکی از لپ تاپ های پر فروش ال جی است که با توجه به پردازنده قدرتمندی که دارد می تواند در کمترین زمان و با حداکثر سرعت 4.70 گیگابایت پردازش محتوا را برای شما انجام دهد. بنابراین در صورتی که شما با آن کارهای حسابداری انجام دهید هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت. سایز 17 اینچ این مدل لپ تاپ و کیفیت تصویر 2K از دیگر دلایلی است که شما به واسطه آنها با کیفیت رنگ منحصر به فرد و همچنین در مقیاس بزرگتری می توانید حسابداری های سنگین و نیمه سنگین خود را انجام دهید. حافظه SSD لپ تاپ ال جی Gram 17 Core i7-1260p 512 گیگابایت است که موجب می شود تا کاربران برای ذخیره سازی کارهای حسابداری مشکلی نداشته باشند.

لپ تاپ حسابداری

8. لپ تاپ Yoga 7I از برترین های لنوو برای حسابداری

لنوو از آن دسته شرکت هایی است که مدل های متنوعی از لپ تاپ با کارایی های متفاوت را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است که در بین آنها مدل Yoga 7I X360 Core i5-1135g7 یکی از بهترین ها با مشخصات عالی برای کارهای حسابداری است. پردازنده این مدل لپ تاپ نسل یازده است که می تواند پردازش داده ها را با حداکثر سرعت 4.70 انجام دهد. این لپ تاپ دارای سایز 15 اینچ است که بهترین اندازه برای پروژه های حسابداری، دانشجویی و برنامه نویسی است و در کنار کیفیت تصویر فول اچ دی می تواند بهترین نمایش رنگ را برای کاربران به ارمغان داشته باشد.

لپتاپ حسابداری

خرید بهترین لپ تاپ حسابداری از آترین کالا

لپ تاپ مناسب برای حسابداری به پردازنده و مشخصات فنی قدرتمند نیاز ندارد و به همین دلیل شما می توانید خرید لپ تاپ با مشخصات معمولی را نیز برای کارهای حسابداری خود انتخاب کنید. از آنجایی که لپ تاپ حسابداری برای کارهای دانشجویی، برنامه نویسی و دیگر کارهای روزمره نیز کاربرد دارد ما نیز در فروشگاه آترین کالا مدل های متنوعی از لپ تاپ را برای مشاهده در اختیار کاربران قرار داده ایم تا در صورت تمایل به خرید بتوانند با تضمین اصالت، سلامت، ارسال سریع و بهترین قیمت، ثبت سفارش خود را نهایی کنند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *