یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS51 ظرفیت 30 فوت

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: لوازم خانگی

 حجم یخچال : 30 فوت 

نوع خنک کننده : دو قلو 

ضد عفونی کننده : دارد

برچسب انرژی : +A

قابلیت اتصال آب شهری : دارد

محافظ خنک کننده : دارد

هشدار باز ماندن دَر : دارد

کشور ساخت : کره

 

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی یخچال فریزر سامسونگ ساید بای ساید RS51

یخچال فریزرهای سامسونگ از جمله محصولات بسیار پر طرفدار این کمپانی هستند که در طرح های بسیار متنوعی تولید و عرضه شده اند. یخچال فریزر سامسونگ ساید بای ساید RS51 یکی از مدل های بسیار جذاب این کمپانی است که به قابلیت ها و فناوری های جدیدی بهره مند شده است.
سیستم خنک کننده دوگانه این یخچال فریزر سبب شده تا علاوه بر ماندگاری مواد غذایی در طولانی مدت، شما بتوانید مواد غذایی خود را با همان طعم و بوی اصلی مصرف کنید. قابلیت NO Frost از دیگر ویژگی های این یخچال است که موجب می شود تا مواد غذایی شما دچار یخ زدگی نشوند و طراوت و شادابی خود را حفظ کنند.
جدای از تعبیه شدن فناوری های جدید، طراحی بسیار شیک و جذاب آن سبب شده تا قیمت یخچال ساید بای ساید RS51 را تحت تأثیر قرار دهد. اگر از کاربرانی هستید که تمایل به خرید یخچال فریزر RS51 دارید، برای آگاهی از دیگر قابلیت های آن می توانید در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

دکوراسیون مدرن و فوق العاده با یخچال RS51

طراحی جدید یخچال فریزر سامسونگ RS51 می تواند جذابیت را به خانه شما ببخشد. چیدمان مرتب قفسه ها، چراغ های بسیار روشن LED، تعبیه شدن بار بر روی درب یخچال سبب شده تا علاوه بر دسترسی کاربران به نوشیدنی ها، زیبایی و جلوه بسیار دلپسندی را نیز به محیط آشپزخانه شما ببخشد.
پس اگر از کاربرانی هستید که زیبایی و شکیل بودن یخچال را در کنار اقتصادی بودن قیمت آن در نظر می گیرید، خرید یخچال ساید بای ساید RS51 می تواند برای شما از بهترین گزینه های انتخابی باشد.
طراحی یخچال سامسونگ ساید بای ساید RS51

 سیستم خنک کننده دوگانه، برترین قابلیت برای یخچال های سامسونگ

سامسونگ در مدل RS51 از دو جریان هوای جداگانه و کنترل دقیق دما برای حفظ رطوبت مطلوب در هر دو طرف یخچال و فریزر استفاده می کند. این سیستم خنک کننده مجزا به شما کمک می کند تا هر دو قسمت یخچال و فریزر به طور جداگانه خنک سازی مواد غذایی را انجام دهند. با توجه به این قابلیت دمای مطلوب و ایدئال در تمام قسمت های یخچال فریزر به طور متناوب جریان می یابد و در نهایت موجب می شود تا اقلام غذایی و سبزیجات شما دچار یخ زدگی نشوند.
همچنین در قسمت یخچال سامسونگ مدل RS51 نیز هوای سرد و خنک نیز با گردش در بین تمام قفسه ها سبب می شود تا مواد غذایی و سبزیجات طراوت و شادابی خود را در طولانی مدت حفظ کنند.

سیستم خنک کننده یخچال سامسونگ ساید بای ساید RS51

قابلیت انجماد سریع، از بهترین قابلیت ها برای جلوگیری از یخ زدگی مواد غذایی

یکی از امکانات بسیار کارآمدی که یخچال 30 فوت سامسونگ دارد، فناوری انجماد سریع است که با فعال سازی آن شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن خوراکی های خود را منجمد کرده و از یخ زدگی آنها جلوگیری کنید. با بهره گیری از این قابلیت کریستال های یخ تشکیل شده بر روی مواد بسیار بزرگتر هستند در نتیجه زودتر فرایند آب شدن مواد شکل می گیرد.

طراوت و تازگی با یخچال سامسونگ ساید بای ساید RS51

خرید یخچال فریزر سامسونگ RS51 در آترین پلاس

یخچال فریزر سامسونگ RS51 از زیباترین مدل یخچال های سامسونگ است که با توجه به کارایی هایی که دارد توانسته به یکی از پر طرفدارترین مدل های این کمپانی تبدیل شود. البته در صورتی که قصد خرید یخچال فریزر را دارید با مشاهده مدل های متنوع از بهترین برندهای روز در آترین پلاس می توانید با تضمین اصالت، ضمانت بازگشت، تحویل به موقع، تسویه در محل و بهترین قیمت، مدل مَد نظر خود را انتخاب کنید. 
اگر از آن دسته کاربران هستید که تجربه خرید یخچال فریزر سامسونگ را داشته اید، با ثبت نظر می توانید میزان رضایت خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. همچنین در صورت هر گونه سؤال در خصوص نحوه خرید و یا مشخصات محصولات می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و پاسخ دهی مطلوب را دریافت کنید.

مشخصات فنی

ظرفیت : 30 فوت
نوع موتور : اینورتر
قفل کودک :
سیستم آبریز :
یخساز :
سیستم یخ ریز :
چک کردن هوشمند :
هشدار بازماندن درب :
قفسه های شیشه ای :
قفسه پلاستیک :
سبد سبزیجات :
سیستم خنک کننده :
کنترل دما :
انجماد سریع :
تعداد قفسه های شیشه ای : 5
جعبه سبزیجات :
هوم بار :

سایر ویژگی ها

قابلیت اتصال به آب شهری :
کشور مونتاژ : کره
برچسب انرژی : ++A
دسترسی سریع :
لامپ داخلی : LED
صفحه نمایش دیجیتالی :
سیستم عیب یاب هوشمند :
Wifi :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS51 ظرفیت 30 فوت در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS51 ظرفیت 30 فوت

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش