یخچال ساید بای ساید ال جی دور این دور X247 ظرفیت 30 فوت

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: لوازم خانگی

حجم یخچال : 30 فوت

Door In Door : دارد

نوع موتور : اینورتر

یخساز : دارد

آبریز : دارد

ضد عفونی کننده : دارد

قفل کودک : دارد 

کشور ساخت : کره

 

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

بررسی یخچال ال جی ساید بای ساید مدل X247

یخچال ال جی X247 یکی از شاهکارهای ال جی است که می توان آن را به عنوان یکی از برترین مدل های این برند خوش نام کره ای قلمداد کرد. یخچال X247 از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا بهره مند است که به همین واسطه از عملکرد بسیار قدرتمندی نیز در نگهداری از مواد غذایی برخوردار است.
این یخچال ال جی دارای ظرفیت 30 فوت می باشد که نشان دهنده حجم بسیار بالای آن برای ذخیره سازی اقلام و مواد غذایی حداقل دو خانوار 5 نفره است. ال جی در مهم ترین بخش این محصول خود، که مربوط به موتور آن می شود، از یک کمپرسور خطی اینورتر بهره برده است که آن را با ضمانت نامه 10 ساله قابل تعویض، ارائه کرده است.
قابلیت Door in door و مجهز بودن به حالت InstaView از دیگر بخش های بسیار مهم این یخچال ال جی است که علاوه بر ایجاد طراحی مدرنیته، قابلیت دسترسی آسان تر به محتوای ضروری یخچال را فراهم می آورد. تعبیه شدن یک فیلتر بهداشتی قدرتمند در جهت از بین بردن باکتری ها و بوهای نامطبوع و از طرفی نیز تازه نگهداشتن هوای داخل یخچال، از مشخصه های مهم این فیلتر بهداشتی است که عملکرد ساید ال جی X247 را بهبود می بخشند. این یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی علاوه بر تمامی ویژگی های ذکر شده در این پاراگراف، دارای مشخصه های دیگری نیز است که در ادامه مطلب به تمامی آنها اشاره خواهیم نمود.
البته در نظر داشته باشید که تمام فناوری های تعبیه شده در این محصول به نوعی سبب شده اند تا قیمت یخچال ال جی X247 را تحت تأثیر قرار دهند که در هنگام خرید می بایست حتماً به آن توجه داشته باشید. 

زیبایی و مدرنیت با یخچال ال جی X247

طراحی یکی از بخش های بسیار مهم هر محصول است که تاثیر بسزایی را بر روی دکوراسیون خانه ها می گذارند. یخچال نیز با توجه به اندازه و جثه بسیار بزرگی که دارد، از این قاعده مستثنا نیست و از جمله محصولاتی است که می تواند جذابیت دکوراسیون خانه ها را تحت تاثیر خود قرار دهد.
یخچال ساید بای ساید ال جی X247 مطابق انتظار از یک طراحی مدرنیته و چشم نواز بهره مند شده است که با کمی تأمل می توان فهمید که ظرافت بسیار بالایی در طراحی کلی این یخچال به کار رفته است. ایجاد پنل شیشه ای در قسمت درب یخچال و طراحی آبریز در قسمت فریزر و ایجاد نوار مستطیلی باریک، زیبایی منحصربه فردی را به این یخچال ال جی مدل X247 بخشیده است.
با توجه به زیبایی منحصر به فردی که دارد اگر از آن دسته کاربران هستید که جلوه و طراحی یخچال را در نظر می گیرید، خرید یخچال ساید بای ساید X247 یکی از پیشنهادهای بسیار عالی برای شما خواهد بود. جدای از این موارد شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود و همچنین دکوراسیون محیط آشپزخانه خود رنگ منتخب خود را خریداری کنید. چرا که یخچال ال جی X247 سفید و نقره ای از جذاب ترین رنگ های این یخچال هستند که می توانند با دیگر لوازم موجود در آشپزخانه شما ترکیب شوند.

یخچال ال جی ساید بای ساید X247

قابلیت Door in door InstaView

یکی از امکانات و فناوری های جدید و جذابی که در این دستگاه قرار داده شده است و قیمت یخچال ال جی مدل X247 را تحت تأثیر قرار داده است، قابلیت Door in door InstaView است. این قابلیت به مخاطبان این امکان را می دهد تا به آسانی به خوراکی مورد علاقه های خود دسترسی داشته باشند.
این قابلیت بدین گونه است که ال جی با ایجاد یک پنل شیشه ای بر روی درب این یخچال، امکان مشاهده مستقیم و بدون باز کردن درب یخچال را فراهم آورده است. برای مشاهده محتوای داخل یخچال، کافی است که بر روی پنل شیشه ای تعبیه شده، دو بار ضربه بزنید و محتوای داخل یخچال را بدون باز کردن درب و اتلاف انرژی، مشاهده کنید.

درب door in door یخچال ال جی ساید بای ساید X247

 جعبه Fresh Balanc، بهترین امکان برای تازه ماندن میوه و سبزیجات

جعبه های داخل یخچال بسیار هوشمندانه طراحی شده اند به طوری که یخچال ال جی X247 با استفاده از یک سوئیچ ساده به نام FRESH Balancer به شما این امکان را داده است که با گذاشتن روی حالت میوه یا سبزیجات دمای مربوط به اقلام مورد نظر خود را به شیوه ای استاندارد تنظیم نمایید. ساید 247 ال جی برای طولانی تر کردن عمر میوه ها و سبزیجات و نگهداری بهتر، در داخل قفسه و جعبه ها رطوبت ایجاد می کند و همین امر سبب می شود تا طراوت و تازگی خود را حفظ نماید.

یخچال ال جی ساید بای ساید X247

سلامتی و بهداشت با فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh

فیلتر یکی از عنصرهای بسیار مهم در یخچال ها به حساب می آید که کیفیت آن می تواند تاثیر مستقیم را بر روی نگهداری مواد داخل یخچال داشته باشد. یخچال الجی مدل 247 از یک فیلتر بهداشتی هوشمند بهره برده است که می تواند 99.99% باکتری ها را از بین ببرد و فضای سالم و بهداشتی را برای ذخیره سازی مواد غذایی فراهم آورد. این فیلتر بهداشتی علاوه بر از بین بردن باکتری ها، بوی نامطبوع مواد غذایی را نیز از بین می برد و مواد غذایی را در شرایط ایده آل تری نگهداری خواهد کرد.

فیلتر هوای هوشمند یخچال ال جی ساید بای ساید X247

دسترسی آسان با کنترل از راه دور در یخچال ال جی X247

امروزه با توجه به همه گیر شدن تکنولوژی و کاربرد آن در میان عموم مردم، برندهای نظیر ال جی به این فکر افتاده اند تا محصولات خود را با جدیدترین فناوری های روز دنیا همگام سازند و از این قافله از رقبای خود به جا نمانند. به این معنی که ال جی در ساید ال جی X247 امکان کنترل از راه دور را فراهم آورده است و مخاطبان می توانند از طریق گوشی هوشمند خود در زمان هایی که در خانه حضور ندارند، دمای داخل یخچال را کنترل کنند و از نوسانات دما اطلاع پیدا کنند.

کنترل هوشمند یخچال ال جی ساید بای ساید X247

بهینه سازی مصرف انرژی با موتور قدرتمند اینورتر 

ال جی همواره در تولید محصولات برقی و خانگی خود سعی نموده تا از قطعاتی بهره ببرد که کمترین میزان مصرف انرژی را داشته باشند. یخچال 30 فوت ال جی X247 نیز برای ارائه بهترین عملکرد و کمترین میزان مصرف برق، از کمپرسور خطی اینورتر بهره برده است. این کمپرسور خطی اینورتر که از آن به عنوان انقلابی در هسته یخچال ها نام برده می شود، 51% در میزان مصرف انرژی با ارائه بالاترین بهترین عملکرد ممکن در جهت حفظ و طراوت مواد غذایی و از طرفی نیز کنترل بهینه سازی دمای یخچال کمک خواهد کرد.

صرفه جویی در انرژی یخچال ال جی ساید بای ساید X247

خرید یخچال ال جی ساید بای ساید X247 از آترین پلاس

مشخصات یخچال ال جی X247، همانطور که در این پست به طور کامل به آن پرداخته شد، نشان دهنده کیفیت و کارایی بسیار بالای این محصول ال جی است که می تواند یک انتخاب ویژه و ایده آلی برای خانوارهای پر جمعیت باشد. نکته حائز اهمیت در این محصول مربوط به قیمت آن است که با در نظر داشتن کارایی و کیفیت بسیار بالای آن، می توان قیمت یخچال ال جی مدل X247 مقعول و مناسب خواند. در ضمن در صورت تمایل برای خرید یخچال ساید بای ساید X247 می توانید از فروشگاه اینترنتی آترین پلاس اقدام نمایید و با تضمین سلامت و اصالت کالا، ضمانت بازگشت، تسویه در محل و بهترین قیمت از سوی فروشگاه، محصول خود را با آرامش خاطر بیشتری خریداری کنید.
همچنین در صورت هر گونه سؤال در خصوص نحوه خرید و یا مشخصات محصول می توانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و مشاوره های لازم را دریافت کنید.

ابعاد یخچال یخچال ال جی ساید بای ساید X247

 

طراحی

جنس درب : فولاد ضد زنگ

مشخصات فنی

Door in Door :
کمپرسور خطی :
قفل کودک :
سیستم آبریز :
یخساز :
سیستم یخ ریز :
چک کردن هوشمند :
هشدار بازماندن درب :
قفسه های شیشه ای :
قفسه پلاستیک :
درب سبد مواد لبنی :
سبد سبزیجات :
سیستم خنک کننده :
کنترل دما :

سایر ویژگی ها

دسترسی سریع :
لامپ داخلی :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
یخچال ساید بای ساید ال جی دور این دور X247 ظرفیت 30 فوت در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
یخچال ساید بای ساید ال جی دور این دور X247 ظرفیت 30 فوت

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش