سینما خانگی سونی 1000 وات DZ350

در انبار موجود نیست
فقط %1 عدد باقی مانده است
دسته بندی: صوتی و تصویری

ورودی و خروجی : HDMI، USB ، CD

توان خروجی صدا : 1000W

قابلیت پخش نوار دی وی دی : دارد

اتصال بی سیم : بلوتوث

تعداد باند : 5

کشور ساخت : مالزی

وبسایت مرجع : اینجا کلیک کنید

در انبار موجود نیست
تحویل به موقع
ضمانت کالای اورجینال
پرداخت در محل
مشاوره رایگان
7 روز ضمانت بازگشت

مشخصات و قیمت سینما خانگی سونی DZ350

برای داشتن یک نمایش سینمایی خانگی در کنار تلویزیون با کیفیت تصویر بالا یک سینما خانگی قدرتمند نیز لازم است تا همراه با تلویزیون شرایط لازم برای یک نمایش بی نظیر را فراهم کند. سونی که یکی از برندهای معتبر در سطح جهانی و یکی از غول های انرژی است همیشه با محصولاتی که ارائه می دهد و سعی بر این دارد تا طرفداران خود را راضی نگه دارد و همان اعتبار قبلی خود را حفظ کند. سینما خانگی یکی از محصولات سونی است که از کیفیت مطلوبی برخوردار است، سینما خانگی سونی DZ350 نیز از محصولات شرکت سونی است که به صورت 5.1 کاناله طراحی شده و دارای توان خروجی 1000 وات می باشد که صدایی قدرتمند، همه جانبه و فراگیری را ارائه می دهد. این محصول از پورت های ورودی و خروجی USB و HDMI پشتیبانی می کند و همچنین قابلیت پخش CD و DVD را نیز دارد که امکان اشتراک گذاری و اتصال را برای شما آسان تر می کند. اتصال بی سیم بلوتوث نیز امکان اتصال بی سیم را برای شما فراهم می کند و به راحتی می توانید گوشی هوشمند و یا لپ تاپ خود را به DZ350 وصل کنید و لیست های پخش خود را از راه دور کنترل و مدیریت کنید. DZ350 بسیار شیک و مدرن طراحی شده که به آسانی با محیط ست می شود و جلوه زیبایی را به دکوراسیون منزل شما می دهد. این سینما خانگی علاوه بر طراحی زیبا دارای ویژگی ها و امکاناتی نیز می باشد که از جمله این ویژگی ها می توان به تقویت کننده S-Master و Dolby Digital اشاره کرد که باعث می شود تا سینما خانگی صدایی قدرتمند و فراگیر را پخش کند و یک حالت سینمایی بی نظیر را برای شما فراهم سازد. همچنین با پشتیبانی DZ350 از ویژگی کارائوکه می توانید فضایی سرگرم کننده و پرهیجان را برای خود ایجاد کنید و با دوستان خود لحظاتی شاد و به یادماندنی را داشته باشید. 

مشخصات و قیمت سینما خانگی سونی DZ350

تقویت کننده دیجیتال S-Master

S-Master فناوری تقویت کننده دیجیتالی سونی است که صدا را تقویت کرده و صدایی قدرتمند و فراگیر را ایجاد می کند. تقویت کننده S-Master با استفاده از یک مسیر سیگنال کاملا دیجیتال و بدون استفاده مجدد از سیگنالهای آنالوگ، صدا را تقویت می کند و از انرژی کمتری برای تولید همان سیگنال در تقویت کننده های آنالوگ سنتی استفاده می کند، بنابراین با وجود این فناوری نیازی به منبع تغذیه بزرگ نیست و در نتیجه گرمای کمتری نیز ایجاد می شود. آمپلی فایرهای دیجیتال S-Master کاهش صدا را کنترل کرده و صدایی با وضوح و کیفیت بالاتری را ایجاد می کند و در نتیجه سینما خانگی صدایی فراگیر و همه جانبه را پخش می کند.

تقویت کننده دیجیتال S-Master

پشتیبانی از Dolby® Digital

Dolby یک شرکت آمریکایی است که در زمینه کاهش نویز، تقویت کنندگی صدا و فشرده سازی داده ها فعالیت می کند که حق استفاده از فناوری خود را به تولید کنندگان وسایل صوتی و تصویری می فروشد. شرکت دالبی فناوری های مختلفی از جمله Dolby Voice، Dolby Atmos، dolby Visionو... را ارائه داده که در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و باعث افزایش کیفیت صدا و تصویر می شوند. Dolby Digital نیز یکی از فناوریهای ارائه شده توسط این شرکت است که سینما خانگی سونی DZ350 از آن پشتیبانی می کند و با استفاده از 6 کانال صوتی صدایی قدرتمند و گوش نواز را پخش می کند و با ایجاد جلوه های فرکانس پایین، جلوه های صوتی و... هیجان را بیشتر کرده و در هنگام تماشای فیلم شما را در آن غوطه ور می کند.

پشتیبانی از Dolby® Digital

علاوه براین Dolby® Pro Logic به صورت هوشمندانه جلوه های مختلف صوتی را از 5 کانال پخش می کند و صدای استریو را به صدایی فراگیر تبدیل می کند. این فناوری به طور دقیق جلوه های صوتی را در طرفین قرار می دهد و به کمک سیستم 5 کاناله یک حالت همه جانبه و فراگیر به موسیقی و محتوای شما می دهد تا از نمایش نهایت لذت را ببرید.

پشتیبانی از Dolby® Pro Logic

ویژگی کارائوکه در سینما خانگی سونی DZ350

کارائوکه یک ویژگی خاص در سیستم های صوتی و سینما خانگی است که برای کاربران خود این امکان را فراهم می کند تا با استفاده از آن همراه با آهنگ در حال پخش، خوانندگی کنند. این امکان برای کسانی که به خوانندگی علاقه دارند بسیار مناسب است و می توانند با استفاده از آن تمرین خوانندگی کنند و یا برای سرگرمی دوستان خود را به چالش بکشید و یک مسابقه کارائوکه با آنها برگذار کنید. برای این کار کافی سینما خانگی سونی DZ350 را به تلویزیون خود وصل کنید و در DVD آهنگ کارائوکه مورد نظر را پخش کنید و همراه با کلمات نمایش داده شده بر روی نمایشگر به خوانندگی بپردازید.

ویژگی کارائوکه در سینما خانگی سونی DZ350

اشتراک گذاری و اتصالات در سینما خانگی DZ350

در این سینما خانگی با استفاده از درگاه های ارتباطی به آسانی می توانید از طریق کابل و یا به صورت بی سیم آن را به دیوایسهایی همچون گوشی های هوشمند، لپ تاپ و یا تبلت وصل کنید و محتوای مورد نظر خود را به اشتراک بگذارید. پشتیبانی سینما خانگی سونی DZ350 از HDMI این امکان را برای شما فراهم می کند تا با استفاده از کابل HDMI سیستم خود را به تلویزیون وصل کنید و از پخش صدا و تصویر با کیفیت بالا نهایت لذت را ببرید. این محصول همچنین از ورودی و خروجی USB نیز پشتیبانی می کند که با استفاده از آن می توانید حافظه USB خود را به سینما خانگی وصل کنید و فایلهای موسیقی مورد علاقه خود را با صدایی فراگیر پخش کنید. علاوه براین با بهره گیری از اتصال بی سیم بلوتوث نیز می توانید به صورت بی سیم و از راه دور با سینما خانگی خود ارتباط برقرار کنید و لپ تاپ و یا گوشی هوشمند خود را با سینما خانگی جفت و یکپارچه سازی کنید و لیست های پخش و میزان صدای سینما خانگی خود را مستقیما از طریق دستگاه خود کنترل کنید.

اشتراک گذاری و اتصالات در سینما خانگی DZ350

مشخصات فنی

اکو :
FM :

ورودی و خروجی

USB :
HDMI :
خروجی هدفون :
خروجی صدا اپتیکال :

سایر ویژگی ها

اتصال به تلفن همراه :
بلوتوث :
امکان اتصال هدفون بلوتوث دار :
تنظیم درجه صدا میکروفن :
کلید کنترل :
کابل برق :
دفترچه راهنما :
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
  • با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
موافقم
سینما خانگی سونی 1000 وات DZ350 در مورد این محصول می توانید نظر دهید.
نظر خودتان را بنویسید
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:
  • لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • از ارسال لینک های سایت های دیگر و ارایه ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی دی شبکه های اجتماعی پرهیز کنید.
  • در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه ی نظر درباره ی کالا ارائه ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
موافقم
سینما خانگی سونی 1000 وات DZ350

پرسش خود را برای این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

ارسال پرسش