آیپد مینی 7 کی معرفی می شود؛ معرفی مشخصات آیپد مینی 7

زمان مطالعه مطلب: 5 دقیقه

برای نخستین بار آیپد در سال 2010 توسط استیو جابز معرفی شد. این سری تحول عظیمی در دنیای تبلت درست کرد، بخش بزرگی از تولید تبلت ها به دست شرکت اپل است که تا الان در سراسر جهان نفوذ داشته است. سری های اول آیپد با حجم و ابعاد بزرگتری همراه بودند و همین برای بسیاری از کاربران خسته کننده بود. به همین دلیل برند اپل زیر مجموعه ای برای ipad خود طراحی کرده که طراحی کوچک تر و حجم کمتری دارند، این سری به IPAD MINI معروف است که رونق زیادی در فناوری تبلت ها و شرکت apple درست کرد. برند اپل تا به امروز شش نسل از مینی آیپد را به بازار عرضه کرده است. آخرین آیپد مینی طراحی شده نسل ششم است که در سال 2021 عرضه شده است و رضایت بسیاری از کاربران را به دست آورد. در حال حاضر شایعاتی درست شده که نسل جدید آیپد مینی ۷ قرار است در سال آتی وارد بازار شود و از مشخصات و ویژگی های جدیدتری برخوردار می شود. حال سوالات زیادی برای کاربران پیش آمده است که آیا قیمت تبلت اپل مینی ۷ بودجه زیادی برای تهیه نیاز دارد و همچنین چه مشخصات و برتری هایی نسبت به دیگر نسل ها دارد.

آیپد مینی 7 کی معرفی می شود؛ بررسی مزایا و معایب

آیپد مینی 7 چه زمانی معرفی می شود؟

سری آیپد مینی 7 کی معرفی می شود؟ با اینکه مدت زمان بسیار زیادی از عرضه نسل ششم نمی گذرد ادعای زیادی مبنی بر این وجود دارد که آیپد مینی ۷ ipad در اوایل یا نیمه دوم سال 2024 یعنی ماه سپتامبر عرضه شود. آیپد مینی جدید از نظر مشخصات با ایپد پرو مقایسه شده است البته که قیمت ایپد پرو از این سری بالاتر است اما نکات جدیدی در ایپد مینی جدید وجود دارد که کاربر را شگفت زده می کند.

آیپد مینی 7 چه زمانی معرفی می شود؟

آیپد مینی ۷ ipad چه مشخصات و ویژگی هایی خواهد داشت؟

بر اساس بسیاری از گزارش ها در سری آیپد مینی ۷ با مشخصات سخت افزاری ارتقا یافته و ویژگی های جدیدی روبه رو خواهیم شد. حال به چه تغیراتی در این سری اشاره شده است؟ نکته‌ی مهم هنگام معرفی آیپد مینی ۷ که بسیار به آن توجه شده قیمت آن است، طبق گفته مینگ چی کو تحلیلگر معروف شرکت اپل با احتمال زیاد به دلیل ارتقا سخت افزاری و بسیاری از مشخصات آیپد مینی 7، در سری جدید افزایش قیمت وجود خواهد داشت. به عنوان مثال IPAD Mini 6 که تراشه آن A15 است و همانند تراشه IPHONE 13 است همچنین در آیپد مینی جدید احتمال وجود تراشه A17 یا A16 BIONIC زیاد است. تراشه A16 در آیفون 15 استفاده شده است، اولین نکته در خصوص نسل جدید مینی آیپد طراحی آن است که همانند تفاوت ایپد ایر و ایپد پرو از حاشیه ای باریک تر نسبت به آیپد مینی 6 برخوردار است. خبر مبنی بر تغیر صفحه نمایش هم ارائه شده است که فناوری های جدیدی در آیپد مینی ۷ استفاده شود.

آیپد مینی ۷ ipad چه مشخصات و ویژگی هایی خواهد داشت؟

معرفی آیپد مینی ۷ و ویژگی های مورد انتظار آن

انتظارات زیادی از آیپد مینی ۷ ipad وجود دارد، اکثر طرفداران سری آیپد مینی ۷ ipad mini انتظار ارتقای سخت افزاری، تغیر رنگ بندی و بهبود در صفحه نمایش را دارند. دلیل اینکه خرید تبلت مینی 7 اولویت اول برای طرفداران برند اپل و بسیاری از کاربران است ارتقای سخت افزاری و بهبود بسیاری مشخصات آن است که در ادامه درباره آن توضیح می دهیم.

معرفی آیپد مینی ۷ و ویژگی های مورد انتظار آن

مشخصات سخت افزاری آیپد مینی

انتظار می رود آیپد مینی جدید به تراشه A16 Bionic مجهز شود که این تراشه در آیفون 15 معمولی و 15 پلاس هم استفاده شده است. در نتیجه آیپد مینی ۷ ipad عملکرد و سرعت پردازش بیشتری در اجرای برنامه ها به ارمغان می آورد. امکانات دیگری از جمله:

  • اشاره به پورت USB Type-C که با استفاده از آن شارژدهی سریعتری فراهم می شود.
  • ارتقای حافظه ذخیره سازی از 64 گیگ به 256 گیگابایت.
  • شارژدهی طولانی مدت – عمر بهتر باتری

مشخصات سخت افزاری آیپد مینی 

طراحی و نمایشگر آیپد مینی ۷ ipad mini

با توجه به خبراتی که در معرفی آیپد مینی ۷ پخش شده است احتمال اینکه در این مدل جدید نمایشگر از کمترین حاشیه برخوردار باشد زیاد است. همچنین اندازه صفحه نمایش 8.3 اینچ خواهد بود که با استفاده از فناوری ProMotion که در آن وجود دارد نرخ نوسازی تا 120 هرتز تنظیم می شود. در نتیجه این مدل نسبت نسل ششم نرخ تجدید پذیری بیشتری دارد. در مدل فعلی مینی آیپد کاربران زیادی با اسکرول ژله ای آن مشکل داشتند، که یکی از مشخصات برتر آیپد مینی 7 حل پدیده اسکرول ژله ای است. هنگامی که آیپد مینی 6 در حالت عمودی قرار می گیرد با مشکلات تازه سازی مواجه می شود، یعنی طرف دیگر نمایشگر از نرخ تازه سازی کمتری برخوردار است و این به یکی از مشکلات بزرگ نسل ششم Ipad Mini تبدیل شد که قرار است در نسل هفتم برطرف شود و اسکرول ژله ای عالی ارائه می شود. مشخصات دیگر نمایشگر آیپد مینی ۷

  • استفاده از فناوری های Liquid Retina
  • اندازه بزرگتر و پیشرفته تر با OLED

طراحی و نمایشگر آیپد مینی ۷ ipad mini

ارتقای مشخصات دیگر آیپد مینی جدید

  • سیستم عامل iPadOS و امکان ارتقای آن به جدیدترین آپدیت ها
  • سرعت اتصال بیشتر با استفاده از Wi-Fi 6E
  • اشتراک گذاری با بلوتوث 5.3
  • فیلم برداری با فناوری ProRes
  • تصویربرداری با استفاده از بهترین پرتره

ارتقای مشخصات دیگر آیپد مینی جدید

بهبود سخت افزاری و نرم افزاری آیپد مینی ۷ ipad

طبق گزارشاتی که تا الان در فضای مجازی پخش شده است مشکلاتی که در سری های قبل ipad mini وجود داشته تا حد ممکن در آیپد مینی ۷ ipad mini رعایت شده و از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری شده است. برای نمونه تکنولوژی پروموشن نمایشگر آیپد مینی ۷ ipad در مصرف کمتر شارژ باتری تاثیر زیادی دارد در نتیجه شارژدهی سریع و طولانی مدتی را خواهیم داشت. احتمال اینکه قیمت مینی آیپد 7 بالا باشد زیاد است در نتیجه اگر نمی خواهید بودجه زیادی برای تهیه ipad mini صرف کنید خرید مینی آیپد 6 هم به صرفه و عالی است که می توانید آن را با کمترین قیمت و تضمین سلامت کالا از فروشگاه آترین کالا تهیه کنید. اما اگر می خواهید جدیدترین مدل آیپد مینی را داشته باشید و البته از نظر بودجه هم مشکلی ندارید می توانید تا زمان معرفی آیپد مینی ۷ صبر کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *