آی مک چیست

زمان مطالعه مطلب: 6 دقیقه

آی مک چیست؟ اطلاعات شما درباره آی مک ها چقدر است؟ یکی از پر طرفدارترین نوع کامپیوترهای رومیزی آی مک است که با توجه به طراحی جذاب و زیبایی که دارند نظر کاربران بسیاری اعم از دانشجویان، مهندسان و متخصصان در هر حرفه ای را به خود جلب کرده اند. آی مک ها به طور معمول در مدل های متنوعی با مشخصات متفاوتی عرضه می شوند. اما از آنجایی که با سیستم عامل MacOS عرضه شده اند برای ایده های خلاقانه می توانند بهترین گزینه باشند. با این حال قیمت بالای آی مک ها به نسبت کامپیوترهای رومیزی معمولی سبب شده تا همه افراد با هر میزان درآمد توان مالی لازم را برای خرید آن داشته باشند.
اپل شاید قیمت بالایی را برای این نوع از کامپیوترهای خود در نظر گرفته باشد اما از قطعات بسیار با کیفیت و پردازشگرهای بسیار قدرتمندی برای آنها استفاده کرده است. با توجه به پر طرفدار بودن آی مک، در ادامه مطلب تمام ویژگی هایی را که یک آی مک ایدئال باید داشته باشد را برای شما توضیح خواهیم داد تا با توجه به آنها بتوانید یک انتخاب بی نظیر را در صورت تمایل به خرید آی مک داشته باشید.

مشاهده فوق العاده با صفحه نمایش های آی مک

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک آی مک از آن برخوردار است، صفحه نمایش بزرگی است که این نوع از کامپیوترهای رومیزی دارند. با در نظر گرفتن ابعاد صفحه نمایش آی مک می توان گفت شما می توانید برای کارهای گرافیکی، مشاهده فیلم های مورد علاقه خود و همچنین گردش در دنیای وب از صفحه نمایش آنها بهره ببرید. اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت آی مک به نسبت کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ به صرف بودجه بیشتری نیاز دارد. بنابراین ما به شما خرید لپ تاپ استوک از برندهای معتبر جهانی را که در بازار ایران موجود هستند را پیشنهاد می کنیم. زیرا قیمت لپ تاپ استوک حتی در برخی از مدل های پیشرفته با پردازنده قدرتمند و صفحه نمایش های بزرگ و لمسی به نسبت آی مک بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است.

کیفیت صفحه نمایش آی مک

بررسی آی مک از لحاظ پردازنده

اگر بخواهیم سؤال آی مک چیست را از لحاظ پردازش داده ها پاسخ دهیم، باید گفت آی مک ها به پردازنده های قدرتمندی مجهز شده اند که می توانند پردازش های سنگین را با سرعت قابل ملاحظه ای برای شما ممکن کنند. از جمله فعالیت های که می شود با آی مک ها اجرایی کرد، می توان اشاره کرد به سنگین ترین گیم های کامپیوتری، ویرایش فیلم و ویدیوهایی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند و به نوعی حجم بالایی دارند و هر گونه فعالیت سنگین دیگری که نیاز به سرعت لازم برای پردازش دارد.
در اینجا باید متذکر شویم که بهره مندی آی مک به پردازشگرهای قدرتمند موجب شده تا قیمت این محصولات اپل را تحت تأثیر قرار دهد. پس اگر تمایل به محصولات اپل در رِنج قیمت بهتری را دارید ما به شما لپ تاپ اپل ایر استوک را که در برخی مدل ها از لحاظ کارایی دست کمی از آی مک ندارند اما از قیمت مطلوب تری برخوردار هستند را پیشنهاد می کنیم.

دسترسی آسان و راحت با سیستم عامل کاربر پسند Imac

قطعاً سیستم عامل و محیط کاربری یکی از موارد قابل توجهی است که کاربران در نظر می گیرند. خوشبختانه اپل نیز این موضوع را در نظر گرفته و با طراحی سیستم عامل MacOS برای Imac های خود دسترسی کاربران را به داده ها و نصب برنامه های منتخب راحت تر کرده است. سیستم عامل MacOS با قابلیت همگام سازی با سایر محصولات اپل، امنیت بالا در مقابل بدافزارها و ویروس ها، قابلیت نصب راحت و رایگان تعداد بسیاری از اپلیکیشن ها و برنامه ها، عملکرد ایدئال، قابلیت اجرای سیستم عامل ویندوز و بسیاری از ویژگی های بارز دیگر، یک محیط کاربری خلاقانه را برای کاربران آی مک ایجاد کرده است.
البته با توجه به اینکه برندهای قدرتمندی در بازار موجود هستند که لپ تاپ های استوک با مشخصات قوی، محیط کاربری ساده و آسان و در عین حال قیمت مناسب را عرضه کرده اند، شما می توانید انتخاب اقتصادی تری انجام دهید. یکی از برندهایی که در مدل های فوق العاده ای لپ تاپ های خود را روانه بازار جهانی کرده و به خوبی می تواند از پس بازی ها و برنامه های سنگین شما برآید مارک ایسوس است. نکته جالب توجه درباره لپ تاپ های ایسوس قیمت معرکه آنها است. چرا که قیمت لپ تاپ ایسوس دست دوم یا آکبند با توجه به مشخصاتی که دارند بسیار مناسب هستند.

سیستم عامل کاربر پسند Imac

زیبایی و طراحی مدرن با Imac Apple

جدای از تمام ویژگی هایی که برای آی مک در نظر گرفته شده است، طراحی و جذابیتی که این کامپیوترهای رومیزی دارند سبب شده تا بیشتر مهندسان، دکترها و افراد متخصص برای محیط و دفاتر کاری خود این جعبه جادوی اپل را انتخاب و خریداری کنند. زیرا که با توجه به فریم نازک و ظریف در کنار پایه بلندی که به آن مجهز شده اند، می توانند یک محیط دلپسند و مدرن را برای شما ایجاد کنند. البته اگر از کاربرانی هستید که طراحی را چندان مَد نظر قرار نمی دهید و تنها برای بخشی از فعالیت های کاری که به پردازشگر قدرتمندی نیاز ندارد قصد خرید کامپیوتر یا لپ تاپ را دارید، از انواع لپ تاپ دست دوم ایسوس دانشجویی که هم از مشخصات قابل قبول و هم از قیمت مطلوبی برخوردار هستند انتخاب خود را می توانید انجام دهید.

زیبایی و طراحی مدرن با Imac Apple

پشتیبانی های دیگر آی مک چیست؟

اپل از هیچ قابلیت و فناوری در Imac دریغ نکرده است به طوری که می توانند از لوازم جانبی متنوعی پشتیبانی کنند. این موضوع سبب شده تا کاربران بتوانند آی مک را مطابق با نیاز و سلیقه خود شخصی سازی کنند. از دیگر مشخصه های آی مک قابلیت اتصال بی سیم است که دسترسی کاربران به داده ها را آسان تر کرده است. به نحوی که بدون نیاز به کابل می توانند به مطالب و محتوای خود دست پیدا کنند. اگر در موضوع ” آی مک چیست ” میزان حافظه و ذخیره سازی آن برایتان سؤال شده است، باید متذکر شویم که آی مک ها دارای حافظه ذخیره سازی بالایی هستند که می توانند داده های شما را با سرعت فوق العاده ای ذخیره کنند، نمایش دهند و اجرایی کنند.
البته در کنار آی مک، اپل از کامپیوتر رومیزی مینی مک نیز رونمایی کرده است که می توان گفت کارایی آن مشابه آی مک، با این تفاوت است که شما برای دسترسی های خود باید آن را به مانیتور، ماوس و صفحه کلید متصل کنید. اما از آنجایی که قیمت بسیار مناسبی دارد و قابل حمل است، کاربران بسیاری خرید آن را ترجیح داده اند. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اینکه مینی مک چیست، سرچ آن در گوگل می تواند به شما درباره مشخصاتش کمک کند. چنانچه شما هم به دنبال خرید محصولی هستید که بتوانید به راحتی آن را حمل کنید، به عنوان یک گوشی همراه از آن استفاده کنید و در عین حال فعالیت های شخصی خود را نیز با آن انجام دهید، تبلت سیم کارت خور از برند ایسوس و سامسونگ یک گزینه انتخابی بی نظیر برای شما خواهند بود.

قابلیت های ویژه imac

بهترین مدل imac اپل کدام است؟

اگر بخواهیم مدل خاصی از آی مک اپل را به عنوان بهترین معرفی کنیم قطعاً امکان پذیر نیست. زیرا که تمام مدل imac اپل از لحاظ ویژگی و مشخصات در نوع خود جزو برترین ها هستند. اما در بین طیف گسترده ای از آی مک اپل چند مدل بیشتر از سایرین مورد توجه کاربران قرار گرفته است که عبارتند از :

Imac 24 اینچ : این نوع از آی مک دارای صفحه نمایش 24 اینچ رتینا با کیفیت 4.5K و پردازنده M1 و سیستم عامل macOS Monterey است. البته اپل در آی مک های 24 اینچ 2023 از پردازنده m3 بهره گرفته است که می توانند با سرعت ایدئالی پردازش داده ها را انجام دهند. توجه داشته باشید که قیمت imac در مدل های 2023 به صرف بودجه بسیاری نیاز دارد که خرید آن برای تمام افراد پیشنهاد نخواهد شد. پس اگر شما قصد خرید یک سیستم در رِنج مناسب با حداقل کارایی را دارید ارزان ترین لپ تاپ استوک لمسی از برند hp را می توانید جزو انتخاب های خود قرار دهید.

Imac 27 اینچ: مدل دیگری از آی مک توسط اپل طراحی شده است که دارای اندازه صفحه نمایش 27 اینچ رتینا با کیفیت 5k است که با پردازنده های Core i5، Core i7 و Core i9 و سیستم عامل MacOS Monterey عرضه شده اند. با در نظر گرفتن این مشخصات شما می توانید بهترین عملکزد و کارایی را با Imac 27 اینچ در مدل های متنوع تجربه کنید.

خرید بهترین لپ تاپ های استوک از برندهای اصلی در آترین کالا

با توجه به اینکه Imac یک کامپیوتر رومیزی و همه کاره است، شما می توانید هر نوع فعالیتی را با آن انجام دهید. اگر به دنبال خرید یک کامپیوتر رومیزی با صفحه نمایش بزرگ، پردازنده قدرتمند و مشخصات فوق العاده هستید و البته از لحاظ صرف هزینه مشکلی ندارید آی مک می تواند یک پیشنهاد بسیار عالی باشد. اما اگر در کنار مشخصات، قیمت را نیز مَد نظر قرار می دهید با مشاهده لیست قیمت لپ تاپ از برندهای معتبر جهانی در فروشگاه آترین کالا می توانید متناسب با نیاز و بودجه ای که دارید مدل خود را با تضمین اصالت و سلامت، ارسال فوری و بهترین قیمت انتخاب کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *