چرا نباید لپ تاپ ایسوس بخریم، بررسی مزایا و معایب

زمان مطالعه مطلب: 6 دقیقه

در هنگام انتخاب لپ تاپ با برند های مختلفی رو به رو خواهید شد از جمله ASUS که قطعا اسم آن به گوشتان رسیده است. اگر می خواهید انتخاب عالی و به صرفه ای در خرید لپ تاپ داشته باشید باید شناخت کافی درباره برند مورد نظر و کارایی آن پیدا کنید، حال بسیاری از کاربران که در حال تهیه لپ تاپ ایسوس هستند اطلاعات و شناخت کافی درباره این شرکت و سری لپ تاپ های آن ندارند باید در هنگام خرید به یک سری مشخصات و ویژگی ها توجه کرد که در این مقاله به آن اشاره می شود، برای اینکه در مورد این مسئله اطلاعات کافی پیدا کنید با ما تا آخر توضیحات همراه باشید.

چرا نباید لپ تاپ ایسوس بخریم، بررسی مزایا و معایب

آشنایی با تاریخچه برند ایسوس

ایسوس (ASUS) یکی از بزرگترین و معروف ترین شرکت تولید کننده فناوری تایوانی است که در سال 1989 تأسیس شد. دفتر مرکزی این شرکت در پایتخت تایوان “تایپه” قرار گرفته است. این شرکت در تولید لپ تاپ و سخت افزاری های متنوع نقش داشته است و همچنین جزو بزرگترین تولید کننده مادربرد در جهان است. ASUS در کارت گرافیک، مادربرد و لپ تاپ های گیمینگ هم طرفدار مخصوص خود را پیدا کرده است و رتبه بالایی را در فروش آن به خود اختصاص داده است. شاید برای شما سوال باشد که نام ایسوس از کجا گرفته شده است. ASUS از چهار حرف آخر اسم یونانی PEGASUS گرفته شده است که به معنی اسب بالدار جاودانی است. این برند محبوبیت بالایی در ایران دارد که در لیست پرفروش ترین لب تاب ها قرار گرفته است. شرکت ایسوس به دلیل طراحی لپتاپ های قیمت مناسب با مشخصات سخت افزاری عالی توانسته نیاز بسیاری از کاربران را برآورده کند. مدل های استوک لپ تاپ ایسوس نیز طرفداران زیادی دارد و خرید لپ تاپ استوک ASUS برای کسانی که می خواهند در بودجه خود صرفه جویی کنند گزینه ای عالی و مناسب است.

آشنایی با تاریخچه برند ایسوس

مشخصات مهم لپ تاپ ایسوس

بسیاری از مردم به دلیل نوآوری و امکانات زیاد به سمت لپ تاپ ASUS می روند. از مهمترین ویژگی و مشخصات یک لپ تاپ ایسوس می توان به خنک کننده های قوی و حرفه ای آن اشاره کرد که ساعت ها می توان بدون هیچ نگرانی از بالا رفتن دما با آن کار کرد. اگر دوست دارید لپ تاپی با مشخصات سخت افزاری جدید و طراحی به روز تهیه کنید قطعا باید از مدل های این شرکت انتخاب نمایید. برای بسیاری از کاربران ایرانی این سوال پیش می آید که آیا لپ ‌تاپ ایسوس ارزش خرید را دارد، اگر با بازار لپ تاپ آشنایی کاملی داشته باشید متوجه می شوید که لپ تاپ ASUS جزو خوش فروش ترین برندهای موجود در ایران است که قطعات آن به دلیل مدل های متنوع براحتی پیدا می شود. در ایران لپ تاپ ایسوس اپن باکس و استوک با مشخصات سخت افزاری بالا در کمترین قیمت به فروش می رسد.

مشخصات مهم لپ تاپ ایسوس

مزایا و معایب لپ تاپ ایسوس

حال هر لپ تاپی از هر برندی با مزایا و معایبی همراه است که نباید آن را از یاد کرد، در تمامی برندها می توان به این موضوع اشاره کرد. با این وجود لب تاپ برند ایسوس هم از این موضوع جدا نیست و با مزایا و معایب خودش همراه است. ایسوس مدل های متنوع زیادی دارد و از هر نظری کاربر را به خود جلب می کند، برای نمونه در سری لپ تاپ ایسوس core i5 و i7 که در مدل های مختلفی قابل دسترس است، مشخصات سخت افزاری های جدید و بالایی استفاده شده است. حال خریدن لپ تاپ ایسوس با چه مزایا و معایبی همراه است؟

مزایا و معایب لپ تاپ ایسوس

مزایای انتخاب و خرید لپ تاپ ایسوس

برای پاسخ به این سوال که آیا لپ تاپ ایسوس مناسب است و ارزش خرید دارد باید میزان بودجه و زمینه کاری که در آن فعالیت انجام می دهید را در نظر بگیرید. همچنین اگر می خواهید لپ تاپی با نورآوری بالا و مشخصات سخت افزاری متفاوت بخرید قطعا این برند برای شما مناسب است و حال که می خواهید اطلاعات کافی از مزایای خرید این برند پیدا کنید این توضیحات را مطالعه کنید.

  • شرکت ایسوس لپ تاپ های متنوعی تولید کرده است که هر کاربری متناسب با شرایط کاری خود می تواند مدل مورد نظر را انتخاب کند، برای نمونه بیشتر دانشجو ها سری لپ تاپ ایسوس vivobook را تهیه می کنند که مشخصات سخت افزاری مرتبط و قیمتی مقرون و به صرفه دارد.
  • ویژگی دیگر لپ تاپ های شرکت asus قیمت پایین آن نسبت به برندهای دیگر است که می توانید بهترین مدل را در کمترین قیمت با مشخصات سخت افزاری قوی بخرید.
  • به دلیل وجود سری های بسیار زیاد و مختلف برند ایسوس هر کسی می تواند مدل مرتبط با فضای کاری خود را انتخاب نماید.
  • دوام بالا و نوآوری های جدید در ساختار لپ تاپ های شرکت ایسوس ثابت شده است و همین مورد باعث جذب کاربر از هر سمت و سویی می شود.

مزایا انتخاب و خرید لپ تاپ ایسوس

معایب لپ تاپ ایسوس چیست؟

به دنبال آن، این شرکت معایب هایی هم در ساخت لپ تاپ های خود به جا گذاشته است که بسیاری از کاربران از خریدن آن جلوگیری می کنند. حال چرا لپ تاپ ایسوس نخریم؟ دلایل هایی باعث شده که خیلی از مردم از خرید برند ایسوس دوری کنند و لپ تاپ شرکت دیگری را تهیه کنند که از مهم ترین نکات می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • اکثر لپ تاپ های ایسوس از نظر شارژدهی ضعیف هستند و این می تواند مشکلی بزرگی برای طراح ها و کاربرانی باشد که در زمینه رندرینگ فعالیت دارند. برای نمونه لپ تاپ ایسوس zenbook که برای گرافیکی ترین فعالیت ها عالی است از شارژدهی کمی برخوردار است.
  • برخی از سری لپ تاپ های شرکت ایسوس دارای وزن زیادی هستند و نگه داشتن آن در دست برای کاربر خسته کننده است.
  • به روزرسانی سریع هم از آن دسته معایبی است که می توان در لیست مشکلات ایسوس قرار داد، زیرا شرکت ASUS مدت زمان زیادی طول نمی کشد که محصولی جدید وارد بازار می کند. این نکته را باید در نظر گرفت که تنوع بالا کاربر را گیج می کند.
  • لپ تاپ های جدید ایسوس فاقد درایو CD/DVD هستند، بعضی از کاربران بازی و نرم افزار ها را با سی دی نصب می کنند که این می تواند برای آنها مشکل ایجاد کند.

معایب لپ تاپ ایسوس چیست؟

آیا لپ تاپ ایسوس استوک بخریم؟

تا الان با مزایا و معایب لپ تاپ ایسوس آشنا شدیم، فهمیدیم که چه ویژگی هایی دارد و اینکه مزایای لپ تاپ ایسوس از معایب آن بیشتر است. لپ تاپ برند ASUS در ایران هم جایگاه اختصاصی خود را به دست آورده است، وجود مدل های متنوع در بازار باعث شده است که قطعات آن براحتی پیدا شود. کسانی که به دنبال لپ تاپی با نوآوری مدرن و جدید هستند از این برند بهره زیادی می برند، در کنار آن با کمترین قیمت می توانید لپ تاپی با مشخصات سخت افزاری قوی و عملکرد سریع تهیه کنید که بیشتر در سری لپ تاپ های ایسوس پیدا می شود. در هنگام مقایسه قیمت لپ تاپ ایسوس core i7 و i5 می فهمیم که نسبت به برندهای دیگر با بالاترین مشخصات سخت افزاری هم مقرون و به صرفه تر است. در جواب این سوال که آیا لپ ‌تاپ ایسوس ارزش خرید را دارد یا نه باید قیمت، مشخصات سخت افزاری را با دیگر برندها مقایسه کرد و از نظر کاربرانی که از این برند استفاده می کنند استفاده کرد.

آیا لپ تاپ ایسوس استوک بخریم؟

خرید لپ تاپ ایسوس استوک از آترین کالا

لنوو و ایسوس به دلیل شباهت های زیادی که در طراحی و نوآوری با هم دارند بسیار مقایسه شده اند، همچنین لپ تاپ Lenovo در ایران زیاد به فروش می رسد. به همین دلیل برای بسیاری از کاربران این سوال پیش می آید که کیفیت کدام یکی بالاتر است، در جواب این سوال که لپ تاپ ایسوس بهتر است یا لنوو به بخش بلاگ آترین کالا مراجعه کنید تا با تفاوت های کلی آن آشنا شوید. تا الان شناخت کافی را درباره فناوری، طراحی و ویژگی های برند ایسوس پیدا کردید که همین برای اینکه در هنگام خرید اطمینان کافی داشته باشید کفایت می کند. برای خرید بهترین لپ تاپ های ایسوس در سری های استوک و اپن باکس با کمترین قیمت و تضمین اصالت کالا به آترین کالا مراجعه کنید.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *