بهترین گوشی گیمینگ؛ بهترین گوشی برای بازی پابجی

زمان مطالعه مطلب: 9 دقیقه

محبوبیت بالای بازی هایی همچون پابجی، کال آف دیوتی و فورتنایت دلیلی بر آن شده تا علاقه مندان به اجرای بازی به دنبال خرید بهترین گوشی گیمینگ باشند که بتوانند بازی ها را صاف و بدون لگ اجرا کنند. از آنجایی که این بازی ها از نظر گرافیکی بسیار قدرتمند هستند، گوشی هایی که از نظر پردازنده و پردازنده گرافیکی ضعیف هستند نمی توانند جوابگو باشند به این معنی که قابلیت اجرای بازی به صورت روان و بدون لگ را ندارند و برای کاربر رضایت بخش نیست. قطعا گیمرها این موضوع را بیشتر می توانند درک کنند که لگ و کندی در نوسازی صفحه تا چه میزانی می تواند بر برنده بودن آنها در یک بازی اثر گذار باشد.

اگر شما هم علاقه مند به اجرای بازی با گوشی هستید، پیشنهاد می کنیم که در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با بهترین گوشی برای بازی پابجی (PUBG) آشنا سازیم. در ادامه قصد داریم تا ویژگی های بهترین گوشی گیمینگ را بررسی کرده و بهترین گوشی های گیمینگ از برندهای مختلف از جمله گوشی اپل، ایسوس، شیائومی و سایر گوشی های برتر موجود در بازار را معرفی کنیم.

بهترین گوشی برای بازی پابجی

مشخصه های بهترین گوشی گیمینگ

گوشی های گیمینگ از نظر سخت افزاری و نرم افزاری با دیگر گوشی ها متفاوت هستند و حتی نوع صفحه نمایش استفاده شده در این نوع گوشی ها کیفیت نمایش بهتری نسبت به مدل های معمولی دارد. به عنوان مثال در آخرین نسخه از آیفون یعنی گوشی آیفون 14 پرو مکس قوی ترین تراشه این شرکت استفاده شده تا بتواند بهترین اجرا را داشته باشد و عنوان بهترین گوشی برای بازی 2022 را به خود اختصاص دهد. در ادامه این مقاله مشخصه های بهترین گوشی گیمینگ که در اجرای بازی تاثیر گذار هستند را ارائه خواهیم داد و در مورد هرکدام توضیح می دهیم.

مشخصه های بهترین گوشی گیمینگ

هیجان بیشتر در بازی با نمایشگر بزرگ و با کیفیت بالا

صفحه نمایش نقش بسزایی در نمایش و اجرای بازی دارد و در حقیقت یک رابط بصری است. بنابراین داشتن یک نمایشگر بزرگ و با کیفیت برای یک نمایش بدون عیب ضروری است تا کاربر نهایت لذت و هیجان را از بازی با گوشی هوشمند خود کسب کند.

هیجان بیشتر در بازی با نمایشگر بزرگ و با کیفیت بالا

نرخ بروزرسانی صفحه، عامل اصلی در سرعت نمایش

نرخ بروزرسانی صفحه به منظور تعداد دفعاتی است که محتوای صفحه در مدت یک ثانیه بروزرسانی می شود. با این توصیف هرچه نرخ رفرش یک صفحه نمایش بیشتر باشد، نمایشی با دید گرافیکی صاف و کیفیت بهتری ارائه می شود. اگرچه امروزه می توانید گوشی های زیادی با نرخ بروزرسانی 60 هرتز را در بازار پیدا کنید اما گیمرها دوست دارند تا از صفحه نمایش های بهتر استفاده کنند، همین موضوع نیز باعث شده تا گوشی هایی همچون آیفون 13 پرو مکس 256 که دارای نمایشگری با نرخ رفرش صفحه 120 هرتز است در میان گیمرها محبوبیت بیشتری پیدا کند.

نرخ بروزرسانی صفحه گوشی گیمینگ

بازی بدون وقفه با ظرفیت بالای باتری گوشی گیمینگ

یکی دیگر از ویژگی های برتر گوشی گیمینگ قابلیت اجرای بدون وقفه بازی است. اینکه کاربر بتواند برای چندین ساعت بدون وقفه با گوشی خود بازی کند نیازمند یک باتری قدرتمند با ظرفیت بالا است تا قابلیت شارژدهی مناسب را داشته باشد. امروزه تولید کنندگان گوشی هوشمند مخصوصا شیائومی بر روی ظرفیت باتری تمرکز بیشتری کرده اند و کاربر به آسانی می تواند بهترین گوشی شیائومی با ظرفیت باتری بالای 4000 میلی آمپر دسترسی داشته باشد.

بازی بدون وقفه با ظرفیت بالای باتری گوشی گیمینگ

تراشه قدرتمند؛ قدرت اجرایی بالاتر

چیپست یا تراشه قلب یک گوشی هوشمند است و در واقع سرعت اجرا در گوشی ارتباط مستقیمی با نوع و قدرت تراشه دارد. در این چند سال اخیر پیشرفت های چشمگیری در گوشی موبایل شاهد بودیم و در حال حاضر بیشتر مدل های موجود در بازار حتی گوشی های میانرده نیز به پردازنده ای هشت هسته ای مجهز شده اند. به عنوان مثال شما می توانید در میان میانرده های سامسونگ که شامل سری A و M می شود بهترین گوشی گیمینگ سامسونگ با قیمت مناسب را انتخاب کنید اما اگر می توانید بیشتر هزینه کنید می توانید در میان پرچمدارها مدل مورد نظر را جستجو کنید.

قدرت اجرایی بالاتر گوشی گیمینگ با تراشه قدرتمند

با فضای رم بیشتر، اجرایی سریع تر را تجربه کنید

رم نیز یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب بهترین گوشی برای بازی است. RAM فضای مورد نیاز برای رسیدگی به داده های موقع در هنگام اجرای برنامه ها را فراهم می کند، بنابراین هرچه مقدار رم بیشتر باشد برنامه ها سریع تر اجرا می شوند و اجرایی بدون وقفه و لگ را در هنگام بازی تجربه خواهید کرد.

اجرایی سریع تر با فضای رم بالا

بهترین گوشی برای گیم براساس برند

برندهای مختلفی در زمینه تولید گوشی فعالیت می کنند اما در این میان برندهایی هستند که در تولید گوشی های گیمینگ حرفه ای تر عمل کرده اند. ایسوس، شیائومی، ZTE، اپل و سامسونگ از جمله برندهایی هستند که موفق تر از سایر رقبا کار کرده اند.

  • ASUS ROG
  • XIAOMI(Black Shark)
  • ZTE
  • Apple
  • SAMSUNG

انتخاب بهترین گوشی گیمینگ بر اساس قیمت

علاوه بر مشخصات سخت افزاری و قابلیت های نرم افزاری، قیمت گوشی گیمینگ نیز جزو مواردی است که کاربر در هنگام خرید آن را مد نظر قرار می دهد. مدل های مختلفی از گوشی گیمینگ با قیمت های متفاوتی در بازار موجود است که این امکان را به کاربران می دهد تا با توجه به بودجه خود نسبت به خرید گوشی مورد نظر اقدام کنند. در ادامه قصد داریم تا بهترین گوشی گیمینگ از 4 میلیون تا 20 میلیون که در بازار موجود هستند و در میان کاربران جزو پرطرفدارترین ها هستند را معرفی و مشخصات آنها را بررسی کنیم.

بهترین گوشی گیمینگ تا 4 میلیون

با توجه به قیمت گوشی های گیمینگ موجود در بازار می توان به این نتیجه رسید که برند شیائومی توانسته عملکرد بسیار مناسبی را در ارائه گوشی های میانرده مناسب بازی داشته باشد. به عنوان مثال گوشی شیائومی ردمی 10 با قیمت زیر 5 میلیون عرضه می شود که با 6 گیگابایت حافظه رم، دوربین چهار گانه، تراشه MediaTek Helio G88 و باتری 5000 میلی آمپری می تواند بهترین گوشی گیمینگ شیائومی با قیمت مناسب برای کاربران باشد.

بهترین گوشی گیمینگ تا 4 میلیون

بهترین گوشی برای بازی تا 10 میلیون

اگر در نظر دارید تا هزینه بیشتری بپردازید و یک گوشی با عملکرد بهتر تهیه کنید، دراین صورت بهتر است در میان بهترین گوشی سامسونگ سری A مدل مورد نظر را جستجو کنید. سری A و سری M که جزو میانرده های سامسونگ هستند با قیمت مناسبی عرضه می شوند که شما می توانید با هزینه کمتر از 10 میلیون مدل هایی نظیر A51، A42 و یا M52 و M51 که جزو برترین های این دو سری هستند را تهیه کنید.

بهترین گوشی برای بازی تا 10 میلیون

بهترین گوشی Gaming تا ۱۵ میلیون

شاید با قیمت 5 تا 10 میلیون نتوانید یک گوشی گیمینگ خوب تهیه کنید اما قطعاً با بودجه 15 میلیون تومان انتخاب بهتری خواهید داشت. در حال حاضر بهترین گوشی گیمینگ تا 15 میلیون گوشی شیائومی Mi 11i است که با پردازنده 5 نانومتری Snapdragon 888 5G، صفحه نمایش 6.67 اینچی Super AMOLED و باتری 4520 میلی آمپر عرضه می شود و بهترین عملکرد را در گیم خواهد داشت.

بهترین گوشی Gaming تا ۱۵ میلیون

بهترین گوشی گیمینگ تا 20 میلیون

شاید بخواهید بیشتر هزینه کنید و بودجه خود را تا 20 میلیون افزایش دهید، در این صورت انتخاب بهتری دارید و مدل های پرچمدار شیائومی همچون Xiaomi 11T Pro بهترین گزینه خواهد بود. نمایشگر Super AMOLED سایز 6.67 اینچ، حافظه رم 12GB و همچنین باتری 5000 میلی آمپر تمامی ویژگی های بهترین گوشی گیمینگ با بودجه تا 20 میلیون را دارد و البته از این گوشی می توان به عنوان یکی از بهترین گوشی ها برای بازی پابجی نام برد.

بهترین گوشی گیمینگ تا 20 میلیون

بهترین گوشی گیمینگ برای بازی های سنگین

در هنگام خرید گوشی گیمینگ اگر بودجه در اولویت باشد تاحدودی انتخاب برای شما سخت خواهد بود. اما اگر بدون در نظر گرفتن بودجه و برای استفاده مورد نظر بخواهید نسبت به خرید گوشی اقدام کنید، بدون شک بهترین انتخاب را پیش رو خواهید داشت. در ادامه سعی می کنیم چند مدل از بهترین گوشی گیمینگ برای بازی های سنگین همچون کالاف دیوتی، فری فایر و فورتنایت را به شما معرفی کنیم.

آیفون 13 پرو مکس بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی

گوشی آیفون 13 پرو مکس به قویترین پردازنده جهان یعنی A15 مجهز شده بنابراین قابلیت اجرای تمامی بازی های سنگین را دارد. کالاف دیوتی از جمله بازی های پرطرفدار در میان گیمرها است که گرافیک بالایی دارد و کاربر نیاز به سیستم گیمینگ قدرتمندی دارد تا اجرایی بدون نقص را داشته باشد. بنابراین با توجه به قدرت سخت افزاری ipone 13 Pro Max و البته بدون در نظر گرفتن بودجه آن می توان این مدل را به عنوان بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی معرفی کرد.

آیفون 13 پرو مکس بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی

گلکسی S21 Ultra، بهترین گوشی برای بازی فورتنایت

بازی فورتنایت نیز یکی دیگر از بازی های پرطرفدار است که علاوه بر ویندوز، مک، پلی استیشن و ایکس باک بر روی گوشی هوشمند نیز قابلیت اجرا را دارد. اگر بخواهید اجرای خوبی در بازی فورتنایت داشته باشید، گوشی گلکسی S21 Ultra می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد اما اگر قصد دارید تا بیشتر هزینه کنید و عملکرد بهتری داشته باشید می توانید گلکسی اس 22 اولترا و یا ایسوس Rog Phone 5 را برای انتخاب بعدی خود در نظر بگیرید.

گلکسی S21 Ultra، بهترین گوشی برای بازی فورتنایت

بهترین علکرد در بازی فری فایر با Poco X3 Pro

بازی فری فایر جزو محبوبیت ترین بازی های بتل رویال است برای گوشی موبایل است. این بازی نسبت به بازی های دیگری همچون فورتنایت و کالاف دیوتی سبک تر است و حتی بر روی گوشی های میانرده با سخت افزار معمولی نیز به آسانی قابل اجرا است و می توانید بهترین عملکرد را با آن داشته باشید. به همین دلیل نیز ما در این مورد گوشی Poco X3 Pro که از مدل های میانرده شیائومی است و از نظر قیمت نسبت به سایر گوشی های رده بالا به قیمت مناسب تری دارد  را پیشنهاد می کنیم.

بهترین علکرد در بازی فری فایر با Poco X3 Pro

کدام گوشی برای پابجی خوب است؟

از جمله سوالات متداول در میان کاربران این است که چه گوشی برای پابجی خوبه؟ گوشی پابجی از جمله بازی های محبوب برای موبایل است که طرفداران زیادی دارد و به گوشی هایی با سخت افزار قدرتمند و باتری با ظرفیت بالا نیاز دارد تا بهترین عملکرد را به شما ارائه دهد. با این توصیف می توان گفت که گوشی های رده بالای سامسونگ از جمله S20 Ultra، آیفون 12 پرو مکس، شیائومی Black Shark 3 Pro، Black Shark 4 Pro، ASUS ROG Phone 5 بهترین انتخاب برای بازی پابجی هستند.

چه دستگاهی هایی از 90 fps در پابجی موبایل پشتیبانی میکنند؟

گوشی هایی از 90 فریم پشتیبانی می کنند که دارای نمایشگری با حداقل 90 فریم باشند. در اینجا ما لیستی از گوشی هایی که از 90 fps پشتیبانی می کنند را تعیین و داخل جدولی قرار داده ایم که می توانید با مشاهده این لیست از اینکه دستگاه شما از 90 فریم در پابجی پشتیبانی می کند یا نه مطلع شوید.

Mate 40 Pro Plus

Nova 8 Pro

Nova 9

Nova 9 Pro

P40 Pro

P50

P50 Pro

Mate 40

Mate 40 Pro

Huawei
ROG Phone 5

Legion Duel

legion Duel 2

Edge 20

Edge 20 Pro

Edge

ROG Phone

ZenFone 7

ZenFone 7 Pro

ZenFone 8 Flip

ROG Phone 2

ZenFone 8

ROG Phone 3

ASUS
Pixel 4

Pixel 4 XL

Pixel 5

GOOGLE
Honor 50 Pro

Honor Magic 3

Honor Maigc 3 Pro

Honor Magic 3 Pro Plus

Honor X20 5G

Honor 30 Pro+

Honor X10 5G

Honor V40 5G

Honor 50 SE

Honor 50

Honor
Zero 8

Note 10 Pro

Zero X

Zero X Pro

Note 11 Pro

Infinix
Edge 20 Lite

Moto G40 Fusion

Moto G60

Moto G60S

Edge

Edge Plus

One 5G

Moto G100

Motorola
9 Pro

8 RT

Nord

Nord N10 5G

Nord N200 5G

Nord 2 5G

7 Pro

7T

7T Pro

8

8 Pro

9

OnePlus
Reno 4 Z

Find X2

Find X2 Pro

Find X3

Find X3 Pro

Reno Ace

Reno 3 Pro 5G

Reno 4 Pro

Ace 2

Reno 5 Pro

Oppo
K40

K40 Pro

K40 Pro Plus

Note 10 Pro

Note 10 5G

10

K30

K30 Ultra

Note 9 Pro 5G

Redmi
Galaxy S21

Galaxy S21 Plus

Galaxy S21 Ultra

Galaxy A52 5G

Galaxy F52 5G

Galaxy A52s 5G

Galaxy M52 5G

Galaxy A72

Galaxy A22 5G

Galaxy S20

Galaxy S20 Plus

Galaxy S20 Ultra

Galaxy Note 20 Ultra

Galaxy S20 FE

Samsung
X60 Pro Plus

iQOO 7

iQOO Neo 5

iQOO Z3

iQOO 8

iQOO 8 Pro

iQOO Z5

X70

X70 Pro

X70 Pro Plus

X50

X50 Pro

iQOO U3

S9

V21

iQoo Z1x

iQoo 5

iQOO 5 Pro

X60

X60 Pro

Vivo
Poco X3 GT

Mix 4

Mi 10T

Mi 10T Pro

11T

11T Pro

Civi

Xiaomi Black Shark 4

Black Shark 4 Pro

Mi 11 Ultra

Mi 10

Mi 10 Pro

Black Shark 3

Black Shark 3 Pro

Mi 11 Lite

Mi 10 Ultra

Poco X3

Poco X3 NFC

Mi 10T Lite

Mi 11

Mi 11 Pro

Xiaomi

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

8 دیدگاه در “بهترین گوشی گیمینگ؛ بهترین گوشی برای بازی پابجی

سلام.وبسایت جالبی دارید.دست گلتون درد نکنه

سلام.ممنون .خیلی خوب بود.از دست اندرکاران وبسایت به این خوبی سپاسگزارم

من فقط برای بازی پابجی می خوام یه گوشی بخرم. عجب بازی هست این پابجی.

ما در این مقاله لیست بهترین گوشی های برای بازی پابجی را معرفی کرده ایم. می تونید از میان این گوشی ها انتخاب کنید.

هر گوشی که گفتی 20 ملیونه

مدل های معرفی شده الان نصفشون تو بازار موجود نیستن که
ولی از نظر من بهترین گوشی برای بازی پابجی فقط و فقط بلک شارک شیائومیه ما بقیه مدل ها سوتفاهمی بیشتر نیستند

سلام. من آیفون 13 پرومکس دارم اکثراً باهاش بازی می کنم، اگر مشکلی از بابت هزینه نداشته باشید به نظر من فوق العاده س.

بله قطعا همینطوره ولی گوشی های بسیار ارزون تری به نسبت آیفون در بازار موجود هستند که کیفیت و سرعت لازمه رو ارائه می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *