بهترین تبلت گیمینگ

زمان مطالعه مطلب: 6 دقیقه

بهترین تبلت از نگاه هر کسی متفاوت است، چرا که افراد با توجه به نیاز خود تبلت را انتخاب می کنند. به عنوان مثال افرادی که به بازی های کامپیوتری علاقه مند هستند برای مشاهده عملکرد بهتر، می بایست برای خرید بهترین تبلت گیمینگ اقدام کنند.
در حاضر تبلت های متعددی برای بازی وجود دارد که افراد می توانند با توجه به بودجه و سایر مشخصات دستگاه خرید آیپد یا تبلت خود را انجام دهند. اما آیا با توجه به تنوعی که در طراحی تبلت ها وجود دارد می توان مدل خاصی را به عنوان بهترین تبلت برای بازی معرفی کرد. در این مقاله ما سعی کرده ایم تا با معرفی بهترین تبلت بازی، امکان یک بازی بی عیب و نقص را برای شما دوستداران بازی ایجاد کنیم.

معیارهای انتخاب بهترین تبلت گیمینگ

قطعاً انتخاب تبلت برای بازی های موبایل یکی از بهترین گزینه ها است. چرا که با توجه به نمایشگر بزرگ، دوام و ماندگاری بالای باتری و همچنین سرعت بیشتری که در پردازش داده ها دارند حرف اول را در اجرا کردن بازی های کامپیوتری دارند.
البته ما در ادامه مطلب شاخص های دیگری را که افراد در هنگام انتخاب بهترین تبلت بازی می بایست آن را در نظر بگیرند مورد بررسی قرار داده ایم. اما به طور کلی ما به شما تبلت سامسونگ را که در کنار قیمت بسیار مناسب از کیفیت بسیار مطلوب قطعات نیز برخوردار است را پیشنهاد می دهیم.

1. بودجه، مهم ترین معیار برای انتخاب تبلت

با توجه به شرایط اقتصادی و نوسانات قیمت، بودجه از جمله مهم ترین مواردی است که معمولاً کاربران قبل از انتخاب تبلت آن را در نظر می گیرند و طبق آن مدل تبلت خود را خریداری می کنند. در حال حاضر تبلت های گوناگونی در بازر موجود است که هر کدام با توجه به مشخصاتی که دارند به بهترین تبلت های قلم دار و یا عادی، البته با  قیمت های متفاوتی تبدیل شده اند.
در مجموع بهره مندی تبلت ها به بهترین فناوری های روز، اندازه نمایشگر، ظرفیت باتری و همچنین برند، از جمله دلایل تأثیر گذاری بر قیمت تبلت ها هستند. با در نظر گرفتن این مشخصات اگر قصد خرید بهترین تبلت برای بازی کودکان خود هستید، سامسونگ می تواند بهترین پاسخگو برای بازی های شما باشد.

2. اندازه نمایشگر؛ معیاری برای انتخاب تبلت ها

از دیگر ویژگی هایی که افراد برای خرید بهترین تبلت بازی باید مورد توجه قرار دهند، در نظر گرفتن اندازه صفحه است. به عبارتی هر چه اینچ آیپد یا تبلت شما بزرگتر باشد بدون شک لذت بازی را به دلیل نمایش صحنه های بیشتر و همچنین وضوح بالاتر دو چندان می کند.
گفتنی است اپل یکی از برندهای جهانی است که با طراحی صفحه نمایش های بزرگ؛ بهترین آیپد ها را برای اجرایی کردن یک بازی هیجانی و فوق العاده عرضه کرده است.

بهترین تبلت گیمینگ

3. نرخ به روز رسانی صفحه

تبلت ها تنها زمانی می توانند بهترین بازی را ارائه دهند که در کنار بهره مندی از صفحه نمایش بزرگ از نرم افزار قدرتمندی هم برخوردار باشند. نرخ به روز رسانی یا همان ریفرش ریت یکی از اصلی ترین ویژگی ها است که سبب می شود تا کاربران بتوانند یک بازی پر سرعت و بدون مکث را تجربه کنند.
به عبارتی هر چه نرخ به روز رسانی بیشتر باشد بدون شک بهترین نتیجه را در بازی های خود تجربه خواهید کرد. به عنوان مثال تبلت گلکسی S7 با سرعت به روز رسانی بالایی که دارد می تواند بهترین تبلت برای بازی پابجی باشد و به عبارتی بهترین تبلت سامسونگ برای بازی بچه ها باشد.

4. برند، شاخصی مهم برای تبلت های گیمینگ

امروزه به دلیل تقاضای بسیار زیاد کاربران برای خرید تبلت های گیمینگ، برندهای جدیدی نیز استارت تولید این نوع از محصولات را زده اند. اما در بین آنها اپل و سامسونگ توانسته اند بهترین تبلت گیمینگ جهان را به نام خود به ثبت برسانند.
البته این دو برند نیز از تفاوت های عمده سخت افزاری و نرم افزاری برای اجرایی کردن بازی ها برخوردارند که در مقاله مقایسه تبلت سامسونگ با اپل بیشتر آنها را مورد بررسی قرار داده ایم.

5. باتری، مهم ترین شاخص برای تبلت ها

توجه کردن به ظرفیت باتری ازدیگر مسائل مهمی است که باید کاربران هنگام بازی با تبلت آن را در نظر بگیرند، زیرا که بسیاری از بازی ها به دلیل گرافیک بالا، کارکرد پردازشگر را بالا می برند و به همین دلیل موجب می شوند تا میزان مصرف باتری نیز به مراتب بالا رود.
پس اگر از علاقه مندان به بازی با تبلت هستید قبل از هر چیزی باید به ظرفیت و سلامت باتری تبلت توجه کنید.

1. آیپد پرو 12.9، بهترین تبلت گیمینگ 2021 و 2022

بهترین تبلت گیمینگ

معمولاً کمپانی های تولید کننده آیپد و تبلت با آپدیت کردن محصولاتشان هر سال ورژن های جدیدی از آنها را به مشتریان خود عرضه می کنند تا بتوانند در کنار یک بازی جذاب و هیجانی سایر کارهای شخصی خود را نیز انجام دهند. اما اگر از حق نگذریم آیپد پرو 12.9 ( 2021 )  با دارا بودن محیط کاربری بسیار سریع و راحت و همچنین ظرفیت بالای باتری به یکی از بهترین تبلت برای بازی کالاف دیوتی و سایر بازی های گرافیکی سنگینی به حساب می آید. البته تبلت های ویندوزی هم می توانند پیشنهاد خوبی باشند که در مقاله بهترین تبلت ویندوزی به طور کامل به آن پرداخته شده است.

اندازه صفحه نمایش 12.9 اینچ
وزن 682 گرم
باتری WH 40.88
پردازنده Octa-Core
حافظه 128-256-512 گیگابایت

 

2. TAB A7؛ بهترین تبلت گیمینگ ارزان قیمت

تبلت ارزان برای بازی

با توجه به شرایط اقتصادی امروزه بسیاری از افراد برای سرگرمی فرزندان خود سعی می کنند تا ارزانترین تبلت ها را با حفظ کیفیت خریداری کنند. تبلت سامسونگ ( 2021 ) Galaxy TAB A7 از مدل های بسیار پر طرفداری است که با توجه به ماندگاری بالای باتری، فضای داخلی بسیار زیاد برای ذخیره سازی و صفحه نمایش 10 تا 13 اینچ و مهم تر از همه قیمت بسیار مناسبی که دارد توانسته به یکی از بهترین تبلت برای بازی کودکان شناخته شود.

اندازه صفحه نمایش 10.4 اینچ
وزن 476 گرم
باتری 7040 میلی آمپر
پردازنده Octa-Core
حافظه 32-64 گیگابایت

 

3. TAB S7؛ بهترین تبلت گیمینگ سامسونگ

بهترین تبلت گیمینگ

سامسونگ از آن دسته برندهای مشهوری است که با توجه به سابقه درخشانی که در زمینه تولید تبلت دارد به یکی از بزرگترین کمپانی های ساخت این نوع از محصولات تبدیل شده است.
تبلت سامسونگ Galaxy TAB S7 Plus از دیگر مدل تبلت های Samsung است که با صفحه نمایش تقریباً بزرگ، کیفیت تصویر بسیار عالی، نرخ به روز رسانی بالا و همچنین پردازشگر قدرتمند به یکی از بهترین تبلت برای بازی کلش و یا دیگر بازی های کامپیوتری تبدیل شود.

اندازه صفحه نمایش 12.4 اینچ
وزن 575 گرم
باتری 10090 میلی آمپر
پردازنده Octa-Core
حافظه 128-256-512 گیگابایت

 

4. 9TH؛ بهترین آیپد گیمینگ

بهترین تبلت برای بازی

نقطه مقابل تبلت ها، آیپد ها هستند که از ویژگی ها و فناوری های نسبتاً قدرتمندتری در مقایسه با تبلت ها برخوردار هستند که البته اپل بزرگترین برندی است که عرضه آنها را با پشتیبانی از پیشرفته ترین تکنولوژی ها انجام داده است. مدل آیپد ( 2021 ) 9th از بهترین آیپد گیمینگ است که با سایز 10.2 اینچ، پردازنده گرافیکی 6 هسته ای ظرفیت باتری بسیار بالا موجب شده تا افراد سنگین ترین بازی ها را بدون لگ و بسیار روان مشاهده کنند.

اندازه صفحه نمایش 10.2 اینچ
وزن  487 گرم
باتری 8557  میلی آمپر
پردازنده Hexa-Core
حافظه  64-256 گیگابایت

 

5. TAB A، بهترین تبلت برای بازی کودکان

بهترین تبلت گیمینگ

همانطور که اشاره کردیم تبلت ها در طرح ها و مدل های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند که اکثر خانواده ها برای ایجاد لحظات سرگرم کننده کودکانشان آنها را مورد استفاده قرار می دهند. یکی از مهم ترین ویژگی که یک تبلت برای بازی بچه ها باید از آن برخوردار باشد استحکام و مقاومت بدنه آن و همچنین وزن و اندازه ایدئال است.
با توجه به این موارد تبلت سامسونگ Galaxy TAB A از مدل های بسیار مقاوم با وزن ایدئال، پردازنده قدرتمند و حافظه بالا است که می تواند بهترین تبلت برای بازی بچه ها به حساب آید.

اندازه صفحه نمایش 10.5 اینچ
وزن 508 گرم
باتری 7040 میلی آمپر
پردازنده Octa-Core
حافظه 32-64128 گیگابایت

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

1 دیدگاه در “بهترین تبلت گیمینگ

سلام وقتتون بخیر. منم واسه پسرم TAB A رو خریدم، خیلی وقته داره ازش استفاده می کنه تا حالا مشکلی نداشته. به نظرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *