بهترین آیپد

زمان مطالعه مطلب: 5 دقیقه

اپل بزرگ ترین تولید کننده تبلت در جهان است که نام تجاری iPad عرضه بازار می شود. اولین آیپد در سال 2010 و مبتنی بر سیستم عامل IOS معرفی شد اما در آینده سیستم عامل ایپد به iPadOS تغییر پیدا کرد که پشتیبانی بهتری از سخت افزار و رابط کاربردی سفارشی شده ای برای صفحه نمایش بزرگتر داشت. در گذشته مدل های کمی از آیپد در بازار موجود بود که باعث می شد تا کاربر انتخاب آسان تری داشته باشد، اما امروزه اپل مجموعه ای از تبلت با اندازه های مختلف را روانه بازار کرده که خرید آیپد را برای کاربران دشوار کرده است.

وجود مدل های مختلف iPad در بازار باعث می شود تا کاربر دچار سردرگمی شود نتواند مدل متناسب با نیاز خود را انتخاب کند. در این مقاله قصد داریم در میان مدل های مختلف آیپد که تا به امروز تولید شده اند، بهترین آیپد های موجود در بازار را معرفی کنیم و به شما در انتخاب و خرید آن با توجه به ایپد و همچنین نوع استفاده و کسب و کار خود، کمک کنیم.

بهترین آیپد

بهترین ایپد کدام است؟

در این مقاله 5 تا از بهترین آیپد های موجود در بازار را معرفی خواهیم کرد که در مورد هرکدام توضیحات لازم را ارائه خواهیم کرد. مدل های مذکور که به عنوان بهترین آیپد 2021 نیز شناخته می شوند جزو پرطرفدارترین مدل ها هستند که هر کدام برای استفاده خاصی طراحی شده اند و اگر قصد تهیه یک آیپد مناسب را دارید با استفاده از توضیحاتی که در مورد آنها ارائه خواهیم کرد، به آسانی می توانید مدل متناسب با بودجه و نوع استفاده خود را انتخاب کنید.
اپل مجموعه ای متنوع از تبلت با مشخصات و اندازه های مختلف را تولید می کند که شامل بهترین تبلت سیم کارت خور و WIFI نیز می شود. بنابراین انتخاب بهترین ایپد اپل به نوع استفاده کاربر و همچنین بودجه ای که برای آن در نظر گرفته شده بستگی دارد و کاربر با مشاهده مشخصات مدل های موجود می تواند مناسب ترین مدل را تهیه کند.

1- iPad Pro 2021، بهترین آیپد برای گیمینگ

iPad Pro 2021 در میان مدل ها موجود رتبه نخست را دارد و در حال حاضر به عنوان بهترین آیپد جهان شناخته می شود. آیپد پرو به عنوان قوی ترین نسخه تبلت اپل عرضه می شود که این مدل نیز با مجهز شدن به سریع ترین تراشه اپل یعنی M1 در میان بهترین آیپد های گیمینگ رتبه اول را کسب کرده است.

علاوه بر صفحه نمایش بزرگ و بهره گیری از تراشه M1، این تبلت به دوربین سه گانه با قابلیت ضبط فیلم 4K نیز مجهز شده که موجب می شود تا به عنوان بهترین مدل در مقایسه تبلت سامسونگ با اپل شناخته شود. البته نباید فضای ذخیره سازی بالا و حداکثر حافظه رم 8 گیگ و همچنین پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات را نادیده گرفت که در مقایسه با آیپدهای دیگر برتری به حساب می آید.

iPad Pro 2021، بهترین آیپد برای گیمینگ

2- آیپد Mini 6 2021 با طراحی جمع و جور

شرکت اپل نسل ششم آیپد مینی خود را با عنوان iPad Mini 6 2021 با صفحه نمایش 8.3 اینچ روانه بازار کرده است. این تبلت در مقایسه با سری آیپد پرو اندازه کوچک تری دارد که طراحی جمع و جوری را ایجاد می کند و می توان گفت بهترین تبلت برای بازی با طراحی کوچک در میان تبلت های موجود در بازار است. ایپد مینی 6 مناسب به تراشه Apple A15 مجهز شده که قدرت فوق العاده ای در اجرای بازی های گرافیکی دارد، با توجه به طراحی خوش دست و همچنین قدرت بالای پردازنده اصلی می توان از آن به عنوان بهترین آیپد برای پابجی یاد کرد.

آیپد Mini 6 2021 با طراحی جمع و جور

3- تبلت iPad pro Wifi 2021 بهترین آیپد برای طراحی

در میان تبلت های جدید اپل، iPad Pro wifi 2021 تنها مدلی است که تمامی قابلیت های لازم برای علاقه مندان به طراحی را دارد. آیپد مذکور در دو نسخه 12.9 و 11 اینچ عرضه می شود و به قوی ترین تراشه اپل نیز مجهز شده که نه تنها از صفحه نمایش بزرگی برخوردار است بلکه قابلیت اجرای بدون عیب تمامی برنامه های گرافیکی را نیز دارد. ipad Pro wifi 2021 با بهره گیری از تراشه قدرتمند M1 قابلیت اجرای برنامه های گرافیکی را دارد که در کنار حافظه رم با ظرفیت بالا و سریع، نمایشگر بزرگ و همچنین با پشتیبانی از آخرین نسخه Apple Pencil رتبه نخست را در میان بهترین تبلت های قلم دار به خود اختصاص داده است.

تبلت iPad pro Wifi 2021 بهترین آیپد برای طراحی

4- ایپد 9th wifi به صرفه ترین تبلت برای نقاشی

iPad 10.2 2021 که نسل 9 تبلت های اپل است و با نام iPad 9th نیز شناخته می شود با صفحه نمایش 10.2 اینچ و در دو مدل 64 و 256 گیگابایت عرضه شده است. این تبلت به تراشه Apple A13 Bionic مجهز شده و همچنین از Apple Pencil نیز پشتیبانی می کند که در کنار صفحه نمایش 10.2 اینچی Retina IPS LCD می تواند بهترین عملکرد را برای کسانی که به طراحی و نقاشی های دیجیتال علاقه دارند، داشته باشد.

این تبلت همچنین قیمت مناسبی دارد که همین موضوع نیز باعث شده تا در لیست بهترین آیپد های موجود در بازار قرار گیرد و ما آن را به عنوان به صرفه ترین و بهترین ایپد برای نقاشی با قیمت مناسب به کاربران پیشنهاد دهیم. این مدل و نسخه قبلی آن یعنی iPad 8th wifi مخصوص کسانی است که می خواهند یک تبلت با کارایی عالی و قیمت مناسب داشته باشند، اگر از نظر بودجه مشکل ندارید و قصد تهیه بهترین تبلت برای نقاشی با سیستم عامل ویندوز را دارید می توانید در میان بهترین تبلت ویندوزی موجود در بازار مدل مناسب با بودجه خود را تهیه کنید.

ایپد 9th wifi به صرفه ترین تبلت برای نقاشی

5- iPad Air Wifi، بهترین تبلت برای کارهای روزمره

اپل در سال 2020 جدیدترین تبلت iPad Air Wifi که از یک صفحه نمایش 10.9 اینچ Liquid Retina بهره برده بود را معرفی کرد. در این تبلت از تراشه A14 Bionic استفاده شده و به دوربین اصلی 12 مگاپیکسل با قابلیت ضبط فیلم 4K مجهز شده که در میان تبلت های موجود در بازار بهترین کیفیت را دارد و می توان آن را به عنوان بهترین آیپد اپل در سال 2020 با قیمت مناسب معرفی کرد.

به صرفه بودن قیمت آیپد ایر وای فای در کنار سخت افزار قدرتمند و همچنین نمایش با کیفیت عالی آن باعث شده تا در میان کاربران محبوبیت بیشتری پیدا کند و حتی از بهترین تبلت هواوی قلم دار نیز طرفداران بیشتری داشته باشد.

iPad Air Wifi، بهترین تبلت برای کارهای روزمره

بهترین آیپد کدام است؟

در این مقاله 5 تا از بهترین آیپدهای موجود در بازار  را معرفی کردیم که مدل های برتر از سری تبلت های ipad pro – ipad air – ipad mini و همچنین نسل 9 ipad wifi هستند. آیپدهای مذکور ویژگی و قابلیت های منحصر به فرد خود را دارند و هر کدام به منظور استفاده خاصی طراحی شده اند که شما می توانید با مقایسه آنها و همچنین با درنظر گرفتن نوع استفاده خود بهترین آیپد را انتخاب کنید. به این منظور که انتخاب و خرید آیپد مناسب به نوع استفاده کاربر و همچنین بودجه در نظر گرفته شده بستگی دارد، به این دلیل که با توجه به تنوع در مدل های آیپد گزینه های زیادی برای انتخاب خواهید داشت و با استفاده از راهنمایی هایی که در این مقاله ارائه شده به آسانی می توانید بهترین تبلت را انتخاب کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *