بهترین تبلت سامسونگ

زمان مطالعه مطلب: 6 دقیقه

تبلت از جمله محصولات پر کاربردی است که در میان کودکان و نوجوانان از محبوبیت بسیار ویژه ای برخوردار است که در یک سال اخیر این محبوبیت به اوج خود رسیده است. یکی از دلایل عمده افزایش محبوبیت چشمگیر تبلت در میان کودکان و نوجوانان، برگزاری کلاس های آنلاین است که تهیه تبلت را برای محصلان به یک ضرورت تبدیل کرده است. کیفیت تبلت و کارآمدی آن در طولانی مدت یکی از بخش های بسیار مهمی است که میبایست به آن توجه کرد چرا که خرید تبلت صرفا ارزان نمی تواند نیازهای شما را برآورده کنند. سامسونگ یکی از برندهای پیشنهادی است که در مدل های مختلفی محصولات خود را تولید کرده است و می تواند شما را از بابت داشتن یک تبلت مقرون به صرفه و باکیفیت آسوده خاطر سازد. معرفی بهترین تبلت سامسونگ 2021 و 2020، بهترین تبلت سامسونگ برای بازی، بهترین تبلت سامسونگ قلم دار و بهترین تبلت سامسونگ برای کودکان و نوجوانان از جمله مواردی هستند که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

معیار انتخاب بهترین تبلت سامسونگ

برای انتخاب بهترین تبلت سامسونگ، معیارهای مختلفی وجود دارد اما مهم ترین آنها نیاز مخاطب از یک تبلت است. به این معنی که مخاطبی که به دنبال خرید تبلت برای کودک خود است، نیازی به خرید تبلت بالا رده و گران قیمت ندارد چرا که یک مدل مقرون به صرفه با کارایی متوسط نیز می تواند نیازهای آن را برآورده سازد.

معیار بهترین انتخاب تبلت سامسونگ

مخاطبانی که به دنبال تبلت هایی برای اجرایی کردن طراحی های خود هستند، مدل های پایین رده و میان رده نمی تواند انتخاب چندان جذاب و کارآمدی باشند چراکه عدم امکانات کافی نظیر قلم در تبلت می تواند مانع اجرای حرفه ای در طراحی شود.

لیست بهترین تبلت های سامسونگ

مشخصه هایی نظیر:

  • باتری
  • نمایشگر شفاف
  • پردازشگر قدرتمند
  • اندازه نمایشگر
  • مجهز بودن به قلم S Pen

از مهم ترین معیارها برای انتخاب و خرید بهترین تبلت سامسونگ هستند که باید به آنها توجه نمود. در این بخش به معرفی 4 تا از بهترین تبلت سامسونگ 2020 و 2021 نگاهی خواهیم داشت که گزینه های برتر در تبلت های سامسونگ شمرده می شوند.

بهترین تبلت سامسونگ 2020: تبلت سامسونگ S7 پلاس

یکی از برترین تبلت هایی که تا به امروز توسط شرکت سامسونگ تولید شده است، تبلت S7 پلاس می باشد که با نگاهی به مشخصه های فنی این محصول، متوجه خواهید شد که با یک تبلت بالارده و حرفه ای سر و کار خواهید داشت.

نمایشگر این تبلت سامسونگ 12.4 اینچ است که از صفحه نمایش Super AMOLED با نرخ بروزرسانی 120 هرتز بهره برده است. تبلت S7+ با ایجاد رزولوشن 1752 × 2800، شفافیت و وضوح نمایشگر را به بالاترین میزان ممکن رسانده است.

بهترین تبلت سامسونگ 2020

بهره وری از تراشه اسنپ دراگون 865 هفت نانومتری در کنار پردازنده هشت هسته ای 3.09 که یکی از سریع ترین پردازنده نیز به حساب می آید، ترکیب ایده آلی را برای سرعت بخشیدن به عملکرد تبلت ایجاد کرده اند و می توان آن را از جمله بهترین تبلت های سامسونگ برای بازی معرفی کرد.

سامسونگ در این تبلت خود از رم 6 گیگابایت نیز در جهت ایجاد عملکرد روان تر بهره برده که تبلت اس 7 پلاس در کنار تراشه و پردازنده های قدرتمند خود، عالی ترین عملکرد را در میان تبلت های سامسونگ ارائه می کند.

باتری 10090 میلی آمپر یکی دیگر از بخش های این تبلت سامسونگ است که از ظرفیت انرژی بالایی برای مصرف برخوردار است و می تواند به مدت زمان بیش از 13 ساعت امکان استفاده از تبلت را فراهم سازد. شارژ سریع 45 وات نیز این موقعیت را فراهم آورده تا با هر بار اتمام شارژ، در بازه زمانی کوتاه، مجددا از تبلت خود بهره مند شوید.

S7 پلاس یک ویژگی بسیار جذاب دیگر را نیز در خود گنجانده است که این قابلیت را فراهم ساخته تا با اتصال صفحه کلید Book Cover، تبلت خود را به لپ تاپ تبدیل کنید و با تنظیم زاویه نمایشگر، استفاده از تبلت را آسان تر سازید.

قلم S pen آخرین ویژگی برجسته این محصول سامسونگ است که می توان آن را به عنوان بهترین تبلت سامسونگ قلم دار نیز معرفی کرد. این تبلت سامسونگ برای مخاطبانی که علاقمند به اجرای طرح های گرافیکی هستند نیز می تواند بسیار ایده آل باشد.

بهترین تبلت سامسونگ برای نوجوانان: تبلت سامسونگ S6

تبلت سامسونگ S6 یکی از مدل های بالا رده و پرچمدار تبلت های سامسونگ در سال 2019 بود که پس از گذشت 2 سال از عرضه این تبلت، همچنان به عنوان یکی از مدل های برتر این زمینه شناخته می شود.

این محصول شناخته شده سامسونگ، دارای نمایشگر Super AMOLED با اندازه 10.5 اینچ می باشد که رزولوشن 1600×2560 پیکسل را ارائه می دهد و از وضوح بالایی نیز در نمایش محتوا برخوردار است.

بهترین تبلت برای نوجوانان

این تبلت سامسونگ به تراشه اسنپ دراگون 855 بر پایه هفت نانومتر و پردازنده هشت هسته ای 2.84 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Adreno640 مجهز شده است که به لطف رم 6 گیگابایتی که دارد، عملکرد سریع و روان را در اجرای برنامه های سنگین و بازی های گرافیکی دارد و به عنوان یکی از بهترین تبلت سامسونگ برای بازی ها از آن نام برده می شود.

مقاله مرتبط: بهترین گوشی برای بازی پابجی

تبلت سامسونگ S6 در بخش دوربین ها نیز عملکرد فوق العاده ای را داشته و برخلاف مدل های موجود در بازار به یک ماژول دوربین دوگانه برای ثبت عکس های خیره کننده تجهیز شده است که در موقعیت های مختلف می توان برای ثبت عکس های خاطره انگیز از آن بهره مند شد.

منبع تغذیه تبلت سامسونگ S6، باتری لیتیومی غیر قابل تعویض 7040 میلی آمپر است که برای نمایگشر 10.5 اینج این تبلت مناسب است و می تواند انرژی مورد نیاز را در طول روز برای استفاده از تبلت فراهم سازد.

تبلت S5e؛ یک انتخاب اقتصادی و باکیفیت

تبلت سامسونگ S5e یکی دیگر از مدل های بهترین مدل های تولید شده از سوی شرکت سامسونگ می باشد که در سال 2019 به بازار عرضه شده است. تبلت سامسونگ S5e مجهز به نمایشگر Super AMOLED با اندازه 10.5 اینچ است که با رزولوشن 1600 × 2560 پیکسل، کیفیت فوق العاده ای را در سطح نمایش ایجاد خواهد کرد.

برترین تبلت سامسونگ

این تبلت سامسونگ از یک پردازنده هشت هسته ای با سرعت 2.0 گیگاهرتز  و یک تراشه اسنپ دراگون 670 بهره مند شده است که در کنار رم 4 و 6 گیگابایتی که دارد، می تواند عملکرد صاف و روانی را در اجرای بازی ها و برنامه های گرافیکی داشته باشد. تبلت سامسونگ S5e در قسمت پخش صدا نیز عملکرد مطلوبی را ارائه کرده است و با بهره گیری از فناوری صوتی دالبی اتموس در تلاش بوده تا بهترین کیفیت صوت را برای پخش همه جانبه تر صدا ایجاد کند.

بهترین تبلت سامسونگ برای کودکان: تبلت سامسونگ A 2019

یکی از مدل های میان رده ای که می توان آن را در بین بهترین تبلت های سامسونگ قرار داد، تبلت A 2019 است. این تبلت میان رده سامسونگ در دو مدل با نمایشگرهای 8.0 و 10.1 اینچ تولید می شود که مخاطب با توجه به نیاز خود می تواند در میان آنها دست به انتخاب بزند که البته مدل 10.1 اینچ را می توان برای خرید مقرون به صرفه تر عنوان کرد. نوع نمایشگر تبلت سامسونگ A 2019 از نوع TFT می باشد که کیفیت مطلوبی را ارائه می کند.

بهترین تبلت سامسونگ برای بازی

این تبلت سامسونگ دارای پردازنده هشت هسته ای با سرعت 1.8 گیگاهرتز و تراشه Exynos7904 است که عملکرد قابل قبولی را در اجرای برنامه ها و بازی ها ارائه می کند. تبلت سامسونگ A 2019 10.1Inch علاوه براین دارای یک باتری 6150 میلی آمپری نیز می باشد که می تواند به مدت بیش از 7 ساعت به صورت مداوم از این تبلت سامسونگ بهره ببرید. این تبلت سامسونگ با توجه به مشخصه های فنی که دارد و صد البته قیمت مقرون به صرفه ای که دارد می تواند بهترین انتخاب برای کودکان باشد.

مقاله مرتبط: بهترین گوش های شیائومی

سخن پایانی

برای انتخاب بهترین تبلت سامسونگ یا هر محصول دیگری، می توان معیارهای متفاوتی را در نظر داشت تا به پاسخ سوال خود رسید. به همین منظور در این مقاله به معرفی 4 تا از بهترین تبلت های سامسونگ پرداختیم که هر یک از مدل های معرفی شده به منظور بهترین بودن در سطح خود بوده است. برای خرید تبلت سامسونگ و سایر برندها هم می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی آترین کالا و دریافت مشاوره در خرید، بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *