بهترین تبلت قلم دار

زمان مطالعه مطلب: 6 دقیقه

ساخت و عرضه آیپد و تبلت یکی از جذاب ترین نبوغ های فکری بشر برای ارتقاء تکنولوژی در دسترسی به داده ها و محتوا است. کمپانی های تولید کننده امروزه تغییر و تحولات بسیاری را در طراحی این نوع از لوازم داده اند که مدل قلم دار یکی از پر کاربردترین آنها است.
در این مقاله با معرفی بهترین تبلت های قلم دار موجود در بازار این امکان را برای شما ایجاد می کنیم تا بتوانید با در نظر گرفتن بودجه و همچنین عملکردی که از دستگاه انتظار دارید، بهترین تبلت با قلم را انتخاب و خریداری کنید.

معیارهای انتخاب بهترین تبلت قلم دار

پارامترهای انتخاب تبلت می تواند برای اشخاص متفاوت باشد. به طور معمول تبلت ها به لحاظ سخت افزار، نرم افزار، قیمت و برند دارای تفاوت هایی هستند که با توجه به پشتیبانی آنها از تکنولوژی های روز کاربران می توانند بهترین تبلت های قلم دار را با بهره مندی از جدیدترین فناوری ها انتخاب کنند.
اگر قصد خرید تبلت با مناسب ترین قیمت از بهترین برند را دارید، انتخاب سامسونگ یکی از برترین پیشنهادها خواهد بود؛ که البته ما در فروشگاه آترین کالا سعی کرده ایم تا بهترین تبلت سامسونگ را با مناسب ترین قیمت به مشتریان خود عرضه کنیم.

1. قیمت، اولویت مخاطبان برای خرید تبلت

امروزه به دلیل فراگیر شدن بیماری کرونا دانش آموزان مجبور به استفاده از تبلت هستند که بسیاری از خانواده ها به دلیل نداشتن بودجه کافی به دنبال خرید تبلت با مناسب ترین قیمت هستند، که البته باید در نظر داشته باشید جدای از آپشن های جدید، قلم دار بودن تبلت ها نیز به نوعی در قیمت آنها تأثیر گذار است که در هنگام خرید باید آن را مَد نظر قرار دهید
در بین کمپانی های سازنده، سامسونگ یکی از کمپانی های معروفی است که در کنار کیفیت، قیمت را نیز سر لوحه کار خود قرار داده است. ما در مقاله بهترین تبلت سامسونگ بیشتر محصولات این کمپانی را مورد بررسی قرار داده ایم که شما می توانید با مطالعه آن اطلاعات کافی را دریافت کنید.

بهترین تبلت قلم دار

2. نمایشگر؛ معیاری مهم برای انتخاب تبلت قلم دار

یکی از موارد بسیار مهمی که معمولاً کاربران برای مشاهده بهتر محتوا در هنگام خرید تبلت در نظر می گیرند، توجه کردن به نمایشگر است. به طوری که هر چه صفحه نمایشگر شما بزرگتر باشد بدون شک در نتیجه مطلوب تری را برای شما در بر خواهد داشت.
بسیاری از کاربران که بازی های آنلاین علاقه مند هستند اندازه و اینچ تبلت را بسیار در نظر می گیرند که برای این دسته از افراد می توان تبلت های قلم دار اپل را که بهترین تبلت گیمینگ هستند را پیشنهاد داد.

3. سیستم عامل و رابط کاربری تبلت قلم دار

قبل از بررسی ویژگی های یک تبلت یا آیپد بهتر است نوع سیستم عامل را برای عملکرد بهتر مشخص کنید که البته انتخاب آن سلیقه ای است. البته هر کدام از سیستم عامل ها دارای برتری هایی هستند؛ به عنوان مثال سرعت بارگذاری برنامه ها و اپلیکیشن ها در محیط IOS بسیار بهتر از سیستم عامل اندروید و ویندوز فون است.
گفتنی است تبلت های قلم دار یا عادی با سیستم عامل IOS، بهترین تبلت ویندوزی هستند که از رابط کاربری بسیار زیبا و آسانی برخوردارند. البته بیشتر اپل آیپدها دارای محیط کاربری IOS هستند که خرید آنها بیشتر برای افرادی که بودجه را مَد نظر قرار نمی دهند؛ بهترین پیشنهاد است.

4. عمر و ماندگاری باتری، مهم ترین دلیل برای خرید تبلت

معمولاً تبلت و آیپدهایی که صفحه نمایش بزرگ دارند از میزان مصرف باتری بالایی نیز برخوردار هستند. با نظر به این مسأله باید گفت اگر می خواهید تبلتی با ماندگاری طولانی باتری داشته باشید، سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که دارای صفحه نمایش بسیار بزرگ نباشد.
بسیاری از تبلت ها هستند که در کنار اینچ بزرگی که دارند، ظرفیت باتری بالایی نیز دارند که می توانند پاسخگوی بسیار خوبی برای نیاز کاربران در طول روز باشد.

بهترین تبلت قلم دار از لحاظ باتری

1- بهترین تبلت قلم دار سامسونگ؛ S6

بهترین تبلت قلم دار

سامسونگ از مشهورترین شرکت های تولید کننده تبلت است که هر سال با عرضه مدل های از نوع قلم دار توانسته مشتریان خود را راضی نگه دارد. یکی از مزیت های تبلت های سامسونگ، قیمت مقرون به صرفه در کنار بهره مندی از فناوری های روز است که می تواند به خوبی از پس فعالیت های سیستمی کاربران برآید.
تبلت Samsung Galaxy Tab S6 یکی از بهترین تبلت قلم دار سامسونگ است که نه تنها از دوربین های دوگانه قدرتمندی برای ثبت لحظه ها برخوردار است بلکه با داشتن قابلیت های بی سیم بلوتوث و وای فای و همچنین دیگر تکنولوژی های روز، امکان دسترسی راحت کاربران به هر آنچه را که می خواهند فراهم می کند.

اندازه صفحه نمایش 10.5 اینچ
وزن 420 گرم
باتری 7040 میلی آمپر
پردازنده Octa-core
حافظه 64، 128، 256 گیگابایت

 

2- Tab A8؛ بهترین تبلت قلم دار ارزان

بهترین آیپد قلم دار

امروزه دانش آموزان برای دسترسی به محتوای آموزشی بیشترین استفاده را از آیپد ها و تبلت ها می برند. به همین دلیل بیشتر خانواده ها به دنبال خرید تبلت هایی هستند که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار باشند و به همین دلیل سعی می کنند مدل های بسیار ساده ای را انتخاب کنند.
تبلت Samsung Galaxy Tab A8 یکی از بهترین تبلت های قلم دار ارزان قیمت است که در کنار ظرفیت ایدئالی که برای ذخیره سازی دارد، قابلیت پشتیبانی از سیم کارت و همچنین اتصال به وای فای را نیز دارد. البته اگر شما بودجه را مَد نظر خرید خود قرار نمی دهید، می توانید از تبلت های قلم دار هواوی دستگاه خود را انتخاب کنید.

اندازه صفحه نمایش 8.0 اینچ
وزن 345 گرم
باتری 5100 میلی آمپر
پردازنده Quad-core
حافظه 32-64 گیگابایت

 

3- Mi Pad 5 بهترین تبلت قلم دار شیائومی

تبلت قلم دار شیائومی

شیائومی از آن دسته کمپانی ها است که در چند سال اخیر در حوزه تکنولوژی و صنعت به طرز چشمگیری درخشیده است و بر اساس کیفیتی که برای محصولاتش در نظر می گیرد، به یکی از پر مخاطب ترین کمپانی ها تبدیل شده است.
تبلت شیائومی Mi Pad 5 یکی از بهترین تبلت قلم دار شیائومی است که با دارا بودن 8720 میلی آمپر موجب شده تا کاربرانی که از این مدل تبلت استفاده می کنند بدون نگرانی از بابت خالی شدن باتری هر گونه فعالیتی را تا پایان روز انجام دهند؛ برای اطلاع بیشتر از تبلت های این کمپانی می توانید مقاله بهترین تبلت شیائومی را مطالعه کنید.

اندازه صفحه نمایش 11.0 اینچ
وزن 511 گرم
باتری 8720 میلی آمپر
پردازنده Octa-core
حافظه 128- 256 گیگابایت

 

4- IPAD PRO، بهترین آیپد قلم دار

بهترین آیپد قلم دار

نمونه مشابه تبلت؛ آیپد ها هستند که با تفاوت های سخت افزاری و نرم افزاری در اختیار کاربران قرار می گیرد. شرکت اپل از آن دسته برندهایی است که با ساخت و عرضه آیپدهای قلم دار تحول گسترده ای را در دنیای تکنولوژی ها ایجاد کرد.
مدل ipad Pro 12.9 با توجه به فضای ذخیره سازی، پشتیبانی ها و ظرفیت بالای باتری که دارد به یکی از بهترین آیپد اپل تبدیل شده است که برای آن دسته از کاربران که در کنار علاقه مندی به این برند، کیفیت را نیز در نظر می گیرند، مدل بی نظیری خواهد بود.

اندازه صفحه نمایش 12.9 اینچ
وزن 682 گرم
باتری 40.88 WH
پردازنده Octa-Core
حافظه 128-256-512 گیگابایت و 1 ترابایت

 

5- MatePad Pro 12.6 برترین تبلت قلم دار هواوی

تبلت هواوی

اگر در کنار قیمت، مشخصات تبلت را نیز در نظر می گیرید، انتخاب تبلت از مارک هواوی یکی از گزینه های بسیار قوی است؛ چرا که در کنار قطعات بسیار خوبی که برای کارایی بهتر دارد از قیمت بسیار منصفانه ای هم برخوردار است.
تبلت MatePad Pro 12.6 از مدل هایی است که در سال 2021 از آن رونمایی کرده است که با توجه به صفحه نمایش بزرگ، تراشه قدرتمند، همچنین دوربین های 3 گانه و البته قیمت بسیار مقرون به صرفه به یک دستگاه همه فن حریف در بین کاربران تبدیل شده است.

اندازه صفحه نمایش 12.6 اینچ
وزن 609 گرم
باتری 10.050 میلی آمپر
پردازنده Octa-Core
حافظه 128-256-512 گیگابایت

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

1 دیدگاه در “بهترین تبلت قلم دار

من تبلت هواوی MatePad Pro 12.6 رو پارسال گرفتم از شما. خدایی هم قیمتش خوب بود هم اینکه تا الانم مشکلی نداشته.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *