بهترین لپ تاپ های میان رده

زمان مطالعه مطلب: 8 دقیقه

لپ تاپ های میان رده برای استفاده های روزمره همچون تایپ، تماشای فیلم و جستجو در اینترنت عملکرد خوبی دارند اما نمی توانند برای گیمینگ جوابگو باشند. اگر بتوانید بهترین لپ تاپ میانرده تهیه کنید می توانید از آن برای گیمینگ معمولی نیز استفاده کنید اما نکته مهم این است که آیا می خواهید چه کارهایی با لپ تاپ انجام دهید، اگر می خواهید فقط کارهای روزمره خود را با آن انجام دهید خرید یک مدل معمولی می تواند جوابگوی نیاز شما باشد. خوشبختانه تولید کنندگان لپ تاپ هر ساله مدل هایی اقتصادی و قیمت مناسب را روانه بازار می کنند که می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد، علاوه براین، لپ تاپ های استوک و اپن باکس نیز در چند سال اخیر وارد بازار ایران شده اند که با قیمت بسیار کمتری نسبت به مدل های نو به فروش می رسند.

با توجه به اینکه قیمت لپ تاپ اپن باکس و استوک ارزان تر هستند می تواند انتخاب بهتری باشد به شرط اینکه محصول خریداری شده سالم و بدون عیب باشد. دغدغه دیگری که وجود دارد این است که پیدا کردن یک لپ تاپ با کارایی بالا و قیمت مناسب در میان انبوهی از مدل های موجود در بازار کار دشواری است. اما نگران نباشید ما با ارائه لیستی از بهترین لپ تاپ های میان رده در این مقاله تصمیم شما را ساده تر خواهیم کرد و به شما کمک می کنیم محصولی متناسب با نوع استفاده و کسب و کار خود تهیه کنید.

بهترین لپ تاپ های میان رده

مشخصات لپ تاپ میانرده

لپ تاپ های میانرده از نظر سخت افزاری از مدل های رده بالا ضعیف تر هستند و همچنین با قیمت کمتری نیز عرضه می شوند. این نوع لپ تاپ ها برای استفاده های معمولی گزینه مناسبی است و به کسانی که می خواهند یک لپ تاپ خانگی برای کارهای روزمره خود داشته باشند پیشنهاد می شود. لپ تاپ های میانرده معمولا به پردازنده های Core i5 – Core i3 و یا تراشه های میانرده AMD مجهز هستند و همچنین حداکثر رم 8 گیگابایت و گرافیک های ضعیفی نیز دارند، بنابراین نباید انتظار قابلیت اجرای بازی های سطح بالا و سنگین را از آنها داشته باشید.

از نظر بودجه نیز قیمت لپ تاپ میانرده نسبت به مدل های رده بالا ارزان تر است که همین موضوع نیز موجب محبوبیت آنها در میان کاربران معمولی و دانش آموزان شده است. در ادامه این مقاله 9 مدل از بهترین لب تاپ های میان رده موجود در بازار از برندهای معروف همچون لپ تاپ اچ پی، ایسوس، لنوو، دل و مایکروسافت را معرفی می کنیم، اگر می خواهید با میانرده های موجود در بازار بیشتر آشنا شوید ادامه این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

1- Victus 16-D0023DX، بهترین لپ تاپ میان رده 2022

اگر بخواهیم بهترین لپ تاپ میان رده 2022 را به شما معرفی کنیم اولین گزینه پیشنهادی ما Victus 16-D0023DX است. این لپ تاپ با پردازنده اصلی Core i5-1400H و گرافیک RTX 3050 عرضه بازار می شود و همچنین از 8 گیگابایت رم و فضای ذخیره سازی 256 گیگابایت SSD  نیز پشتیبانی می کند. Victus 16-D0023DX یک لپ تاپ FULL HD است که از یک نمایشگر 16.1 اینچی با طراحی تقریبا بدون حاشیه بهره برده و یک نمایش فوق العاده واضح و با کیفیت بالا را به عنوان یک مدل میانرده ارائه می دهد. البته دلیل دیگری که باعث شده ما این مدل را در ابتدای لیست بهترین لپ تاپ های میان رده قرار دهیم طراحی بی نظیر آن است، hp در ساخت بدنه این محصول نهایت تلاش خود را کرده تا یک لپ تاپ با طراحی باریک و سبک ارائه دهد و از طرفی نیز بیشترین میزان بهره وری را داشته باشد.

Victus 16-D0023DX، بهترین لپ تاپ میان رده 2022

2- ASUS VivoBook Pro 15، بهترین لپ تاپ میان رده گیمینگ

اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت هستید، ASUS VivoBook Pro 15 بهترین گزینه ای است که می توانید انتخاب کنید. این لپ تاپ به پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5-11300H مجهز شده است و به لطف بهره گیری از گرافیک GTX 1650 با حداکثر حافظه 4 گیگابایت GDDR6 و رم 16 گیگابایت DDR4 امکان اجرای بدون نقص بازی های گرافیکی سطح بالا را برای شما فراهم می کند. صفحه نمایش OLED با رزولوشن 1920 × 1080 و نرخ بروزرسانی 60 هرتز نیز دیگر ویژگی VivoBook Pro 15 که می تواند یک نمایش قابل قبول را ایجاد کند، این نمایشگر شاید نتواند وضوح و کیفیت صفحه نمایش های استفاده شده در مدل های گیمینگ حرفه ای داشته باشد اما با در نظر گرفتن قیمت لپ تاپ core i5 ایسوس VivoBook Pro 15 باید گفت که بهترین نمایش را ارائه می دهد.

ASUS VivoBook Pro 15، بهترین لپ تاپ میان رده گیمینگ

3- Pavilion 14، بهترین لپ تاپ میان رده hp

شرکت اچ پی سری لپ تاپ های میانرده خود را با عنوان Pavilion عرضه بازار می کند که از طراحی با کیفیت بالا و سخت افزاری قدرتمند مجهز شده اند. Pavilion 14 dیکی از بهترین لپ تاپ های میان رده 2021 است که با صفحه نمایش 14 اینچ، پردازنده اصلی Core i5-1135G7 و گرافیک Intel iris XE عرضه بازار می شود. این لپ تاپ همچنین از حافظه رم 16 گیگابایت و فضای ذخیره سازی 512 گیگابایت ssd نیز پشتیبانی می کند، علاوه براین شما می توانید آن را با گرافیک 2 گیگابایت nvidia MX450 پیکربندی کنید و از این  به عنوان یک سیستم گیمینگ معمولی برای اجرای بازی های سطح متوسط استفاده کنید. برای آشنایی با مدل های گیمینگ HP، مقاله بهترین لپ تاپ گیمینگ HP را مطالعه کنید.

Pavilion 14، بهترین لپ تاپ میان رده hp

4- VivoBook S14، بهترین لپ تاپ میان رده ایسوس

ایسوس از برندهای معتبر تولید کننده لپ تاپ در جهان است که برای هر رده ای بهترین مدل را روانه بازار می کند. اگر از طرفداران ایسوس هستید بد نیست با بهترین لپ تاپ میان رده بازار از این شرکت که VivoBook S14 است نیز آشنا شوید و اطلاعات کاملی از آن کسب کنید. لپ تاپ VivoBook S14 از نظر مشخصات دارای پردازنده Core i5-1135G7، گرافیک Intel Iris Xe و 8 گیگابایت حافظه رم است، از نظر طراحی نیز این محصول دارای بدنه ای باریک و سبک است که قابلیت حمل آسانی را ایجاد می کند. VivoBook S14 با صفحه نمایش 14 اینچی full hd عرضه می شود که با توجه به قیمت عرضه آن بهترین گزینه برای کسانی است می خواهند یک میانرده عالی با کمترین بودجه را داشته باشند. برای مشاهده مدل های بیشتر در این رده پیسنهاد می کنیم به لیست خرید لپ تاپ تا 20 میلیون در فروشگاه اینترنتی آترین کالا مراجعه کنید.

VivoBook S14، بهترین لپ تاپ میان رده ایسوس

5- X515EA، لپ تاپ میانرده دانشجویی

لپ تاپ های مخصوص دانشجویی باید طراحی سبک و باریکی داشته باشند تا به آسانی بتوانند آن را با خود حمل کنند، از طرفی نیز باید جوابگوی نیاز دانشجویان برای اجرای پروژه های آنها باشد. X515EA با توجه به طراحی جمع و جوری که دارد و همچنین با بهره گیری از پردازنده Core i3-1115G4 در اینجا اولین گزینه ای است که ما به عنوان بهترین لپ تاپ میان رده دانشجویی به شما پیشنهاد می کنیم. این لپ تاپ همچنین به پردازنده گرافیکی UHD Graphics Xe نیز مجهز شده و قابلیت پشتیبانی از 12 گیگابایت فضای رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ssd را دارد.

X515EA، لپ تاپ میانرده دانشجویی

6- IdeaPad Flex 5i، بهترین لپ تاپ میان رده لنوو

IdeaPad Flex 5i در اندازه های مختلفی تولید می شود که نسخه 15 اینچی بزرگ ترین آنها است. البته اگر استفاده آسان را می پسندید IdeaPad Flex 5i 14 بهترین است که می توانید آن را با صفحه نمایش 14 اینچ، پردازنده نسل یازدهم Core i5-1135G7 و همچنین گرافیک Intel Iris Xe تهیه کنید. حافظه رم در نظر گرفته شده برای این لپ تاپ 8 گیگابایت DDR4 و حداکثر فضای ذخیره سازی قابل پشتیبانی نیز 512 گیگابایت SSD است که در کنار پردازنده نسل 11 اینتل اجرایی سریع و روان را ممکن می سازد. اما موردی که در deaPad Flex 5i 14 بیشتر جلب توجه می کند طراحی فوق العاده آن است که با بهره گیری از یک لولای 360 درجه قابلیت تبدیل شدن به تبلت را دارد و به لطف نمایشگر لمسی و با کیفیت

IdeaPad Flex 5i، بهترین لپ تاپ میان رده لنوو

7- Vostro 359 – B، لپ تاپ میانرده DELL

DELL از دیگر شرکت های تولید کننده لپ تاپ است که مدل های میان رده آن به دلیل طراحی با کیفیت، عملکرد بالا و قیمت مناسب در میان کاربران محبوبیت بالایی دارد. اگر از طرفداران شرکت دل هستید و می خواهید بهترین لپ تاپ میانرده این شرکت را تهیه کنید، پیشنهاد ما به شما خرید Vostro 3591 – B است. این لپ تاپ دارای یک صفحه نمایش 15.6 اینچی است و از پردازنده اصلی Core i3-1005G1، گرافیک 4 گیگابایت INTEL UHD و همچنین 8 گیگابایت فضای رم DDR4 بهره می برد که عملکرد قابل قبولی در کارهای معمولی روزانه دارد.

Vostro 359 - B، لپ تاپ میانرده DELL

8- ZBook Studio 15 G7، بهترین لپ تاپ میان رده برای گرافیست ها 

اگر به کارهای طراحی علاقه مند هستید و یا می خواهید به صورت حرفه ای در این زمینه فعالیت کنید اما بودجه لازم برای خرید بهترین لپ تاپ گرافیکی را ندارید ما به شما ZBook Studio 15 G7 را پیشنهاد می کنیم. ZBook Studio 15 G7 از سری لپ تاپ های گرافیکی hp است که با صفحه نمایش 15.6 اینچ، پردازنده Core i7-10850H و گرافیک 8 گیگابایت RTX A4000 و یا 4 گیگابایت RTX T1000 عرضه بازار می شود، همچنین قابلیت پشتیبانی از حداکثر 32 گیگابایت حافظه رم DDR4 و فضای ذخیره سازی 1 ترابایت SSD را دارد که بهترین عملکرد و کارایی را برای شما به ارمغان می آورد. این لپ تاپ با قیمت نزدیک به 40 میلیون در بازار موجود است که نسبت به برخی مدل های دیگر ارزان تر است، البته فروشگاه آترین کالا مدل اپن باکس این محصول را با قیمت بسیار کمتری عرضه می کند که شما می توانید با مراجعه به این ساید نسبت به خرید لپ تاپ ZBook Studio 15 G7 اقدام کرده و آن را با کمترین قیمت تهیه کنید.

در مقاله بهترین لپ تاپ HP مدل های برتر و بیشتر معرفی شده اند.

ZBook Studio 15 G7، بهترین لپ تاپ میان رده برای گرافیست ها 

9 – Lenovo Flex 3 Chromebook، بهترین کروم بوک با قیمت مناسب

اگر به یک لپ تاپ با سیستم عامل کروم برای استفاده های روزان نیاز دارید، Lenovo Flex 3 Chromebook بهترین گزینه پیشنهادی ما به شما است. Lenovo Flex 3 Chromebook یک لپ تاپ مقرون به صرفه است که می تواند نیازهای محاسباتی اولیه کاربران را پوشش دهد و همچنین دارای ویژگی تاشدن 360 درجه را نیز دارد که امکان تبدیل شدن به تبلت و استفاده برای کارهایی نظیر طراحی را فراهم می کند. باتری این دستگاه قابلیت شارژدهی حداکثر تا 10 ساعت را دارد که می تواند نیاز شما برای استفاده یک روز کاری را برطرف کند و همچنین از تکنولوژی اتصال بی سیم WiFi و بلوتوث را نیز دارد که اتصال و دسترسی را برای کاربران راحت تر می کند.

Lenovo Flex 3 Chromebook، بهترین کروم بوک با قیمت مناسب

بهترین لپ تاپ میانرده بازار کدام است؟

لپ تاپ های میانرده معمولا از نظر مشخصات سخت افزاری در سطح متوسطی قرار دارند و از آنها بیشتر در کارهای معمولی روزمره استفاده می شود. این سری با توجه به اینکه مشخصات سخت افزاری چندان قدرتمندی ندارند در نتیجه انتظار می رود با قیمت مقرون به صرفه ای نیز عرضه شود و در واقع جزو لپ تاپ های اقتصادی به شمار می روند. امروزه مدل های زیادی از لپ تاپ های میان رده و اقتصادی در بازار موجود است که در این مقاله 9 تا از بهترین مدل ها را معرفی کرده ایم و شما می توانید با بررسی و مقایسه مشخصات و همچنین قیمت آنها با هم محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید. علاوه براین در صورت نیاز به مشاهده مدل های بیشتر می توانید به دسته بندی لپ تاپ در فروشگاه اینترنتی آترین کالا مراجعه کنید و با توجه به بودجه خود بهترین مدل را انتخاب و تهیه کنید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *