معایب تلویزیون ال جی

زمان مطالعه مطلب: 2 دقیقه

تلویزیون ال جی

ال جی از جمله برندهایی است که از طرفداران پر و پا قرصی برخوردار است و در یک دهه اخیر در تلاش بوده تا با ارائه و عرضه مدل های جدید با سبک های نوین و مجهز کردن آنها به جدیدترین فناوری ها، کاربران و مخاطبان بیشتری را به سمت و سوی خود بکشاند. ترکیب کردن طراحی زیبا در کنار کیفیت صوتی و تصویر عالی، یکی از جنبه های مثبت تلویزیون های ال جی است که می تواند هر فردی را به خرید آن متقاعد سازد اما خب تلویزیون های ال جی در کنار ویژگی های مثبتی همچون بهره وری از جدید ترین فناوری ها، طراحی های زیبا، کیفیت صوتی و تصویر بسیار عالی، دارای معایبی نیز هستند که در این مقاله می خواهیم به طور کامل به معایب های رایج در تلویزیون های ال جی اشاره داشته باشیم.

معایب تلویزیون ال جی

معایب تلویزیون ال جی

1- ال جی در تلویزیون های خود از پنل IPS بهره می گیرد که این پنل برای تلویزیون های ال جی هم جنبه مثبت و هم یک جنبه منفی به حساب می آید. پنل IPS در تلویزیون ال جی سبب ارائه و فراهم آمدن زاویه دید گسترده ای برای تماشا می شود و مخاطب را قادر می سازد تا بتواند از زوایای مختلف بدون تحریف، به تماشای علایق خود بپردازد. علاوه براین از دیگر مزیت های پنل IPS می توان به حساسیت بسیار پایین آنها به ضربه و مناسب بودن آن برای محیط های روشن اشاره داشت. پنل IPS در کنار جنبه های مثبتی که برای تلویزیون ال جی دارد از آن به عنوان به یکی از جنبه های منفی تلویزیون ال جی نیز یاد می شود. تلویزیون ال جی در نمایش تصاویر، رنگ ها را را با کنتراست بالا نمایش نمی دهد که این امر نیز به سبب عملکرد ضعیف پنل IPS است چرا که پنل IPS در نمایش تصاویر تاثیر مستقیم دارد. یکی دیگر از معایب پنل IPS تلویزیون ال جی، قیمت بسیار بالای آن است که در صورتی خرابی می تواند هزینه های بسیار بالایی را برای شما در پی داشته باشد.

2- تلویزیون های ال جی از نظر دوام و ماندگاری به نسبت برندهایی همچون سامسونگ و سونی در رده های پایین تری قرار دارد و گزارش خرابی در آنها نیز بیشتر از سایر برندها است که این امر نیز به سبب پایین بودن کیفیت قطعات است.

سخن آخر + توجه

معایب تلویزیون ال جی به یکی از پر تکرار ترین و متداول ترین سوالات در هنگام خرید تلویزیون ال جی برای کاربران تبدیل شده است که در این مقاله سعی ما بر آن بود به معایب های نسبتا ثابت تلویزیون های ال جی اشاره داشته باشیم و شما را با جنبه های منفی تلویزیون ال جی تا حدودی آشنا سازیم.

اما لازم به ذکر است که بدانید ال جی در مدل های 2019 به بعد خود، گزارش خرابی در آنها به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرده است و این موارد ذکر شده نمی توانند دلایلی محکم برای ممانعت شما از خرید تلویزیون ال جی باشد چرا که تلویزیون های ال جی از با کیفیت ترین مدل های موجود در بازار است که می تواند انتخابی ویژه برای خانه های شما از تمامی جنبه ها باشد. 

 

 

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *